abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188246913
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat boeit dat nou. Is ie dan inderdaad ineens wel of niet goed.

Zal t anders zeggen: de mening van een voetbalscout is dat die nieuwe Duitser niet veel is
Dat zei ik ook al weken terug. Duitsers zelf vinden het niks bijzonders maar toen kwam iemand hier met een statistiek. Ik sta er zelf neutraal in en laat me graag verrassen. Hopelijk is het een goede verteidiger.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188246916
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 02:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat zei ik ook al weken terug. Duitsers zelf vinden het niks bijzonders maar toen kwam iemand hier met een statistiek. Ik sta er zelf neutraal in en laat me graag verrassen. Hopelijk is het een goede verteidiger.
nou gelukkig maar Scareface88 :)
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 03:23:36 #213
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_188247094
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 02:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als het wel iets bijzonders is komt hij ook niet naar de eredivisie.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_188247189
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 22:42 schreef Lemming22 het volgende:
FK Haugesund is volgende week dus de tegenstander na een 2-1 verlies tegen Graz. De huidige nummer 8 van Noorwegen.

Dat wordt weer moeilijk opladen.
Plek 356 op de ranking. Als we zelfs daar niet van winnen kunnen we beter gewoon stoppen.
pi_188247238
https://www.daardan.nl/20(...)-van-trainerstalent/

(van het forum geplukt).

Dit is idd wel een stuk dat de moeite van het lezen waard is.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 2 augustus 2019 @ 06:47:22 #216
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_188247330
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 05:52 schreef Lyrebird het volgende:

(van het forum geplukt).

Goed verhaal idd, duidelijke uitleg.
pi_188247423
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 05:52 schreef Lyrebird het volgende:

(van het forum geplukt).

Frank de boer trekjes, statisch en eigenwijs. Toch apart dat juist de trainers zonder voetbal verleden de toekomst ljjken te zijn. Ook in de jeugd bij ajax loopt een jonge gast die ontzettend fris tegen voetbal aankijkt en zomaar eens hoofdtrainer kan worden na ten hag.

Wie zou trouwens passen bij psv qua trainer?

[ Bericht 0% gewijzigd door kurk_droog op 02-08-2019 10:01:41 ]
pi_188247478
Er heerst bij mij momenteel een soort berusting. Opzich is het geen schande om El te spelen, zolang je in ieder geval maar zorgt dat je gewoon minimaal bij de laatste 8 komt en dat hoort geen ambitieuze eis te zijn voor een topclub uit Nederland.

De vraag is alleen of we dit jaar een topclub zijn of een tobclub
pi_188247553
Bod 25 miljoen op Bergwijn _O-

quote:
PSV heeft een eerste bod van Sevilla op Steven Bergwijn afgeslagen, zo meldt De Telegraaf vrijdagochtend. Volgens de krant hebben de Spanjaarden een bod van 25 miljoen euro uitgebracht op de Oranje-international. Technisch manager John de Jong heeft het bod naar de prullenbak verwezen, daar de Eindhovenaren uit zijn op een veel hoger bedrag.
pi_188247589
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 07:53 schreef Scarface88 het volgende:
Bod 25 miljoen op Bergwijn _O-
[..]

Lol. Dat is wel echt een onbeschoft bod.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 08:02:41 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188247592
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 08:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

ze ruiken bloed
pi_188247597
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 08:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze ruiken bloed
En terecht. Jammer dat ze Lozano niet lopen :P
pi_188247653
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 08:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ja? Waar komt het sprookje vandaan dat hij 40 miljoen waard is? 25 miljoen is een prima openingsbod, uiteindelijk kom je op 30-35 uit / dmv bonussen.
pi_188247846
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 06:47 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Goed verhaal idd, duidelijke uitleg.
Ik heb het verhaal nog eens gelezen, en er valt inderdaad geen speld tussen te krijgen.

Het rare is dat MvB met PSV 019 heel veel diepte liet zien. Of heb ik dat mis?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_188247874
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 08:14 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ja? Waar komt het sprookje vandaan dat hij 40 miljoen waard is? 25 miljoen is een prima openingsbod, uiteindelijk kom je op 30-35 uit / dmv bonussen.
Hij is 40 miljoen waard als psv hem niet voor minder wilt verkopen.

Dat een ander hem niet voor dat bedrag wilt kopen wilt niet zeggen dat hij dat voor psv niet waard is ;)
pi_188247882
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 08:44 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik heb het verhaal nog eens gelezen, en er valt inderdaad geen speld tussen te krijgen.

Het rare is dat MvB met PSV 019 heel veel diepte liet zien. Of heb ik dat mis?
De tegenstand in de JL was ook wel echt om te janken zo slecht
pi_188247892
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 08:47 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Hij is 40 miljoen waard als psv hem niet voor minder wilt verkopen.

Dat een ander hem niet voor dat bedrag wilt kopen wilt niet zeggen dat hij dat voor psv niet waard is ;)
Wilt wilt wilt _O-
pi_188247902
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 08:49 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Wilt wilt wilt _O-
Ah ja, uitzonderingen op de regel :')

@GGMM
@onlogisch
pi_188247944
https://www.daardan.nl/20(...)-psv-teleurstellend/

Nog een pareltje. Die knakker heeft er kijk op.

Het wordt tijd dat PSV een buitenlandse trainer haalt.
pi_188247972
Het wordt tijd dat oud voetballers niet meer gevraagd worden om trainer te zijn, voetballen en trainen zijn twee ongelooflijk verschillende dingen.

Je zet je beste autistische programmeur ook niet voor de groep als projectmanager, dat past niet.
pi_188247975
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 08:53 schreef Lyrebird het volgende:
https://www.daardan.nl/20(...)-psv-teleurstellend/

Nog een pareltje. Die knakker heeft er kijk op.

Het wordt tijd dat PSV een buitenlandse trainer haalt.
Oh ja, de roep om een buitenlandse trainer. Dat hebben we bij Ajax ook een tijdje gehad.

Toen haalde Ajax Bosz en later Ten Hag en behaalde Ajax meer dan prima resultaten in Europa.

Als Ajax of PSV kun je de beste Nederlandse trainers krijgen, je hoeft het echt niet per se uit het buitenland te halen, slechts omdat Van Bommel niet functioneert.
pi_188247984
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 08:57 schreef Gutanoth het volgende:
Het wordt tijd dat oud voetballers niet meer gevraagd worden om trainer te zijn, voetballen en trainen zijn twee ongelooflijk verschillende dingen.

Je zet je beste autistische programmeur ook niet voor de groep als projectmanager, dat past niet.
Het kan eventjes goed gaan (De Boer, Cocu, Gio), maar eigenlijk zouden dat gewoon interims moeten zijn. Een jaartje overbruggen en daarna door als assistent. Bovengenoemde trainers zijn echter te lang gebleven en zijn gaan geloven dat het toptrainers waren.
pi_188248036
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 08:58 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Oh ja, de roep om een buitenlandse trainer. Dat hebben we bij Ajax ook een tijdje gehad.

Toen haalde Ajax Bosz en later Ten Hag en behaalde Ajax meer dan prima resultaten in Europa.

Als Ajax of PSV kun je de beste Nederlandse trainers krijgen, je hoeft het echt niet per se uit het buitenland te halen, slechts omdat Van Bommel niet functioneert.
Kan ik me in vinden.

Toch heb ik het idee dat goede Nederlandse trainers dun gezaaid zijn.

Ergens wel raar. Het is natuurlijk geen rocket science. Of toegepast medische fysica (mijn vakgebied). Als je je een tijdje verdiept in voetbal, dan moet het niet zo lastig zijn om met een tactisch concept te komen dat wel werkt.

Begin in ieder geval met dat afgrijselijke 4-3-3 bij het grofvuil te zetten.

(Centrale) verdedigers die aanvallen, en aanvallers die verdedigen. Middenvelders die in gaten springen. Dat zou ik graag willen zien.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:10:00 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188248076
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:06 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Kan ik me in vinden.

Ergens wel raar. Het is natuurlijk geen rocket science. Of toegepast medische fysica (mijn vakgebied). Als je je een tijdje verdiept in voetbal, dan moet het niet zo lastig zijn om met een tactisch concept te komen dat wel werkt.

(Centrale) verdedigers die aanvallen, en aanvallers die verdedigen. Middenvelders die in gaten springen. Dat zou ik graag willen zien.
ik weet niet of je buitenlander moet zijn maar je moet wel open staan voor vernieuwing, het lijkt er een beetje op dat die oud (top) prof voetballers de houding hebben van ik heb het allemaal meegemaakt mij vertel je niks nieuws.

Bij Van Bommel heb ik het idee dat hij nog steeds in het Bert systeem zit en niet genoeg kijkt wat bij z'n selectie past, die 150 lange ballen zonder Luuk is een voorbeeld.
pi_188248077
quote:

[..]

Kan ik me in vinden.

Ik denk dat sommige mensen gewoon te koppig en te narcistisch zijn om trainer te zijn. Ze willen het wiel opnieuw uitvinden door middel van probeersels en dat heeft PSV nu de CL gekost (Bergwijn op #10, bijvoorbeeld).
pi_188248151
quote:

[..]

Kan ik me in vinden.

Verkapte "kijk mij medisch fysicus zijn" post. :')

Verder wel eens met je post.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:28:46 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188248244
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:19 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Verkapte "kijk mij medisch fysicus zijn" post. :')

Verder wel eens met je post.
hij zal daar meer verstand van hebben dan van voetbal :)
pi_188249530
In al die jaren dat ik zowel PSV en MVV volg heb ik nog nooit zo een ongelukkige start meegemaakt mbt PSV.

Een Zoet die compleet faalt, Mexicanen die niet hun vorm hebben, de competitie die niet eens begonnen is en je hebt al met blessures te maken. Een transferperiode die totaal verstorend werkt en tot overmaat van ramp spreekt men ook al over een gratis vertrek van Malen.

Van Bommel met tactische opstellingen zoals een Sadilec als Linksback gebruiken terwijl het een linkshalf is. Bergwijn op 10. Boscagli als cv opstellen en normaliter is dat ook een linksback die ook nog de totale voorbereiding gemist heeft. Lato gehuurd.

Ik twijfel aan de TD.

Enfin vrolijk stemt mij dat allemaal niet.
pi_188249967
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 08:57 schreef Gutanoth het volgende:

Het is eigenlijk niet eens zo moeilijk: de oud voetballers die een goede kans van slagen maken zijn diegenen die tijdens hun actieve loopbaan al bezeten waren van tactiek.

Zij bouwen tijdens hun actieve loopbaan een enorme voorsprong op ten opzichte van de gemiddelde voetballer die na zijn carrière pas echt beginnen na te denken over het spelletje.

Het is een enorm verschil of je a la Frank de Boer de tactiek van je oude coaches na kan apen of dat je zelf vernieuwende ideeën hebt en de capaciteiten oplossingen te bedenken voor de kwaliteiten/beperkingen van je selectie.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:07:34 #240
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')