abonnement Unibet Coolblue
pi_188238263
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 16:53 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Echte leiders hebben geen bandje nodig. Net alsof iemand ineens een leider wordt met zo'n stukje stof om z'n bovenarm. Vooral leuk voor FIFA en football manager, voor de rest boeit het niks. Zelfde geldt voor dat gezeur met die rugnummers.
Ben ik met je oneens. Een trainer die een aanvoerder benoemt kan de hele hierarchie beinvloeden, een ploeg heeft met mazzel meerdere natuurlijke leiders, dan kan het zeker geen kwaad om er eentje verantwoordelijkheden en extra taken te geven. Als je als trainer niet de hierarchie in een groep kan aanspreken, ben je verloren, de band is hierbij een logisch gereedschap

Rugnummers heb ik ook niet zoveel mee, maar het bijgeloof is van alle tijden, en grote iconen in het voetbal hadden ook veelal getallen onder de 11, invloed heeft het ook wel degelijk.
-nee-
pi_188239765
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

wie moet je er dan op aanpakken? Hij is wel de hoofdverantwoordelijke en natuurlijk had het wel geholpen als de verdedigende versterkingen er een paar weken eerder waren geweest maar het voetbal is al vrij lang armoedig.
Zijn spelersmateriaal was niet op orde, maar tegelijkertijd weet hij ook niet het maximale rendement te behalen. Sadilek op LB kon op zich wel, maar Bergwijn op 10 natuurlijk niet. Luckassen was een noodverbandje, dat kun je hem niet aanrekenen.

Dat hij verder een hork is, lijkt me duidelijk. Maar dat geldt voor Ten Hag ook, dus daar kun je prima prijzen mee winnen.

Ik had overigens gehoopt dat Van Bommel oudgedienden van Bayern zou kunnen overtuigen een jaartje te komen ballen. Ribery, Lewandowski, Robben, Neuer...maar zie dat toch niet gebeuren. Naam en faam betekent niets, is al gebleken.
pi_188239939
quote:
Erg goede analyse en volledig mee eens.

quote:
Het middenveld ontbeert daardoor creativiteit en scorend vermogen en vertaalt zich in zijn voorkeur voor ‘saaie’ werkers als Rosario, Hendrix en Sadilek. Een creatieve middenvelder als Rigo krijgt bij Van Bommel dan ook geen kans, net als een van nature diepgaande middenvelder als Ramselaar. Sterker nog, deze jongens – en dat geldt ook voor Gutierez – worden op de trainingen zo in een keurslijf van geen risico nemen en geen balverlies lijden, gedwongen dat hun zelfvertrouwen eronder lijdt en ze geen schim meer zijn van de voetballer die ze ooit waren.
Dit is dus precies wat ik zei. Maar dan zegt iedereen hier dat Guti er gewoon niet zo heel veel van kan. Ik weet wel beter. Vaak zat zien spelen bij Mexicaanse nationale team en in te Mexicaanse competitie. PSV maakt spelers kapot in plaats van dat ze beter worden. Dit was onder Cocu trouwens ook al een probleem. Spelers ontwikkelen zich niet bij ons.
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:18:14 #179
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_188240054
Hoorde trouwens dat onze nieuwe Duitser er niet zo veel van kan...
pi_188240092
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 10:46 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Jammer van de laatste alinea, naar verder nomineer ik deze post wel voor de beste Scarface88-post van het jaar. Eens namelijk.
:)
Land of the free. Home of the brave.
pi_188240370
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Erg goede analyse en volledig mee eens.
[..]

Dit is dus precies wat ik zei. Maar dan zegt iedereen hier dat Guti er gewoon niet zo heel veel van kan. Ik weet wel beter. Vaak zat zien spelen bij Mexicaanse nationale team en in te Mexicaanse competitie. PSV maakt spelers kapot in plaats van dat ze beter worden. Dit was onder Cocu trouwens ook al een probleem. Spelers ontwikkelen zich niet bij ons.
Depay, Bergwijn, Wijnaldum, Angelino, Malen, Arias en Lozano zijn het niet met je eens.
pi_188240590
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:36 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Depay, Bergwijn, Wijnaldum, Angelino, Malen, Arias en Lozano zijn het niet met je eens.
Maher, Pereiro, Ramselaar, Luckassen enz zijn het eens. En Lozano staat ook al een behoorlijk lange tijd stil. Speelt zelfs minder.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188240762
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:46 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Maher, Pereiro, Ramselaar, Luckassen enz zijn het eens. En Lozano staat ook al een behoorlijk lange tijd stil. Speelt zelfs minder.
Prima wat betreft Lozano, maar de rest ontwikkelt zich wel degelijk. De spelers die jij noemt hebben allemaal wel hun eigen reden dat ze zich niet of onvoldoende hebben ontwikkeld, variërend van gebrek aan kwaliteit tot een gebrek aan mentaliteit. Denk je nou echt dat spelers bij PSV zich minder goed ontwikkelen dan bij welke willekeurige ED club dan ook?
pi_188240847
Ik vind dat Scarface wel ergens een punt heeft. PSV is niet het ontwikkelingshuis wat het ooit was. Al heeft dat ook wel te maken met de kwaliteit van wat er binnen komt. Bij buitenlandse talenten kom je toch al snel op B/C-garnituur uit. De rest zit op zijn 16e al bij een kapitaalkrachtige Europese club.

Nederlandse talenten slaan de stap van een subtopper naar een NL topclub ook vaak over tegenwoordig.

Neemt niet weg dat ik me ook vaak verbaas over het feit dat het talent dat we wél in huis hebben vaak enorme moeite heeft om door te groeien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188240876
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind dat Scarface wel ergens een punt heeft. PSV is niet het ontwikkelingshuis wat het ooit was. Al heeft dat ook wel te maken met de kwaliteit van wat er binnen komt. Bij buitenlandse talenten kom je toch al snel op B/C-garnituur uit. De rest zit op zijn 16e al bij een kapitaalkrachtige Europese club.

Nederlandse talenten slaan de stap van een subtopper naar een NL topclub ook vaak over tegenwoordig.

Neemt niet weg dat ik me ook vaak verbaas over het feit dat het talent dat we wél in huis hebben vaak enorme moeite heeft om door te groeien.
Ja het is nu lekker oordelen natuurlijk wanneer alles slecht gaat. Scarface loopt al te jammeren met 'ik heb een slecht gevoel vandaag..' als we 20 punten los staan, moet je nagaan wat er nu in zijn hoofd omgaat.

Ik vind het allemaal wat overtrokken. Echte kwaliteit komt wel bovendrijven. Zie Depay en Malen bijvoorbeeld, ik ben ervan overtuigd dat Ihattaren en ook Lammers nog heel belangrijk gaan worden.
pi_188240886
quote:
5s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 17:07 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Denk jij dat ze de EL halen?
Lastig verhaal met Zoet op doel,Domfries als back,zonder spits,Rosario als aanvoerder,en zonder fatsoenlijk middenveld.
Hopen op bevliegingen van de aanvallers.
pi_188241032
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja het is nu lekker oordelen natuurlijk wanneer alles slecht gaat. Scarface loopt al te jammeren met 'ik heb een slecht gevoel vandaag..' als we 20 punten los staan, moet je nagaan wat er nu in zijn hoofd omgaat.

Ik vind het allemaal wat overtrokken. Echte kwaliteit komt wel bovendrijven. Zie Depay en Malen bijvoorbeeld, ik ben ervan overtuigd dat Ihattaren en ook Lammers nog heel belangrijk gaan worden.
Het is niet iets van afgelopen en dit seizoen. Het valt me gewoon op dat veel spelers die toch echt wel enig talent hebben bij ons vroeg tegen het plafond aan lijken te zitten.

En idd, échte talenten komen er vrijwel altijd wel, maar ook bij een Depay had ik altijd het idee dat er nog véél meer in zat en dat hij uiteindelijk niet verder is gekomen dan teren op zijn talent ipv dat hij zijn talent ging aanvullen met een volwassen voetballer worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188241070
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is niet iets van afgelopen en dit seizoen. Het valt me gewoon op dat veel spelers die toch echt wel enig talent hebben bij ons vroeg tegen het plafond aan lijken te zitten.

En idd, échte talenten komen er vrijwel altijd wel, maar ook bij een Depay had ik altijd het idee dat er nog véél meer in zat en dat hij uiteindelijk niet verder is gekomen dan teren op zijn talent ipv dat hij zijn talent ging aanvullen met een volwassen voetballer worden.
Ik vraag me af op wie je dan doelt eigenlijk. Ik kan me weinig spelers herinneren waarvan ik dacht 'goh, daar zat nou zoveel meer in'.
pi_188241128
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:12 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik vraag me af op wie je dan doelt eigenlijk. Ik kan me weinig spelers herinneren waarvan ik dacht 'goh, daar zat nou zoveel meer in'.
Depay om eens te beginnen. Die jongen heeft zo ontzettend veel talent in zijn poten dat ik een tijd gehoopt heb dat het echt één van de groten ging worden. Maar hij is altijd gewoon een momentenvoetballer gebleven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188241148
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Depay om eens te beginnen. Die jongen heeft zo ontzettend veel talent in zijn poten dat ik een tijd gehoopt heb dat het echt één van de groten ging worden. Maar hij is altijd gewoon een momentenvoetballer gebleven.
En dat ligt aan PSV dus? Want daar gaat het tenslotte om. En vanuit PSV maakte hij een transfer (van 30 mil?) naar nota bene Manchester United, dus of dit nou het juiste voorbeeld is :P
pi_188241277
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:18 schreef BeamofLight het volgende:
Hoorde trouwens dat onze nieuwe Duitser er niet zo veel van kan...
Waar hoorde je dat?
  donderdag 1 augustus 2019 @ 20:24:24 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188241294
quote:
99s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:23 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Waar hoorde je dat?
9gag had een gifje deze week.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_188241439
quote:
19s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

9gag had een gifje deze week.
;(
pi_188241489
quote:
We moeten door. Over vier dagen spelen we in Enschede en moeten we er weer staan. Als je ons veldspel analyseert, hebben wij veel kansen gehad. Daar ligt het niet aan.
Aldus onze coach. Ik hoop van harte dat het 'daar ligt het niet aan' stukje slaat op het feit dat we veel kansen hebben gehad en niet op 'ons veldspel', want daar ligt het namelijk wel degelijk aan.
pi_188241553
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:16 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En dat ligt aan PSV dus? Want daar gaat het tenslotte om. En vanuit PSV maakte hij een transfer (van 30 mil?) naar nota bene Manchester United, dus of dit nou het juiste voorbeeld is :P
Dat is de vraag dus, of dat aan PSV ligt. Die transfer was leuk maar daar is hij volkomen geflopt en van de glansrijke carrière die ik voor mogelijk hield is niks terecht gekomen. Misschien dat het er ooit nog eens van komt als hij 28 is. Maar het is wel het schoolvoorbeeld van een voetballer die druipt van het talent maar het niet volledig benut.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188241592
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is de vraag dus, of dat aan PSV ligt. Die transfer was leuk maar daar is hij volkomen geflopt en van de glansrijke carrière die ik voor mogelijk hield is niks terecht gekomen. Misschien dat het er ooit nog eens van komt als hij 28 is. Maar het is wel het schoolvoorbeeld van een voetballer die druipt van het talent maar het niet volledig benut.
Nouja, niet iedereen haalt de top. Niks mis mee als je belangrijk kunt zijn bij een club als Lyon toch? Ik zie niet echt in wat PSV hier nou verkeerd heeft gedaan. Het enige wat ik me kan indenken is dat (met name Cocu) soms bepaalde jeugdspelers wellicht wat meer ruimte/kansen zou mogen geven, die hield best vast aan aan de vaste namen.
pi_188241679
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:02 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Zijn spelersmateriaal was niet op orde, maar tegelijkertijd weet hij ook niet het maximale rendement te behalen. Sadilek op LB kon op zich wel, maar Bergwijn op 10 natuurlijk niet. Luckassen was een noodverbandje, dat kun je hem niet aanrekenen.

Dat hij verder een hork is, lijkt me duidelijk. Maar dat geldt voor Ten Hag ook, dus daar kun je prima prijzen mee winnen.

Ik had overigens gehoopt dat Van Bommel oudgedienden van Bayern zou kunnen overtuigen een jaartje te komen ballen. Ribery, Lewandowski, Robben, Neuer...maar zie dat toch niet gebeuren. Naam en faam betekent niets, is al gebleken.
Hoe kom je erbij dat ten hag een hork is. Kan prima opschieten met de zachte kant van spelers. Van bommel heeft nog wel wat te leren. Vooral die nare trekjes eraf.
pi_188241716
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:45 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ten hag een hork is. Kan prima opschieten met de zachte kant van spelers. Van bommel heeft nog wel wat te leren. Vooral die nare trekjes eraf.
:')
pi_188241755
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:41 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nouja, niet iedereen haalt de top. Niks mis mee als je belangrijk kunt zijn bij een club als Lyon toch? Ik zie niet echt in wat PSV hier nou verkeerd heeft gedaan. Het enige wat ik me kan indenken is dat (met name Cocu) soms bepaalde jeugdspelers wellicht wat meer ruimte/kansen zou mogen geven, die hield best vast aan aan de vaste namen.
Het valt gewoon op, Depay is imho het meest getalenteerde jong wat er in 10 jaar of meer bij PSV heeft gestaan en dan vind ik het teleurstellend om te zien waar hij nu staat. En dat is maar één voorbeeld.

Bij het huidige elftal verbaas ik me over Hendrix, dat is niet iemand die bol staat van het technisch talent maar ook daar had ik van verwacht dat hij een stap hoger zou eindigen. Maar die lijkt juist een stap terug te hebben gemaakt. Lozano, ook in potentie een geweldige voetballer en dat heeft hij ook al op het veld laten zien, maar die stagneert ook al weer even. Bergwijn, heeft alles bij elkaar ook maar één goede seizoenshelft gehad bij PSV en dit zal het jaar van de waarheid worden voor hem.

Zijn allemaal weer spelers die veelbelovend begonnen maar niet de volgende stap hebben kunnen zetten en zelfs teruggevallen lijken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 1 augustus 2019 @ 20:51:41 #200
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_188241816
quote:
99s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:23 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Waar hoorde je dat?
Een internationale scout
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')