Dat heeft Overmars contant op zak inderdaadquote:

Malen? Weet je het zeker?quote:

Klopt ook niet, was een luttel bedragje onder de miljoen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Malen? Weet je het zeker?
Ik kan er niks over vinden en het lijkt me ook sterk.
Op de verplichte opleidingsvergoeding na dan.

Ik ook, nu zien we zijn kop niet meer. Was mooi geweest tegen Basel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:05 schreef Longcat. het volgende:
Ik begin hem al te missen
[ afbeelding ]

Officieel is het bedrag nooit bekend gemaakt. Undisclosed fee dus iedereen die anders beweert baseert zich op transfermarkt.nl.quote:

is toch wel veel geld voor een talent al blijkt hij dat wel waard te zijnquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Officieel is het bedrag nooit bekend gemaakt. Undisclosed fee dus iedereen die anders beweert baseert zich op transfermarkt.nl.
Ik meen me te herinneren dat Brands dit heeft geroepen in een interview. Hij was toen net, of net niet, in dienst bij Everton en sloeg zichzelf op de borst voor deze transfer.
Het ging in ieder geval om een bedrag waar ik wel van stond te kijken omdat ik dacht dat hij bijna gratis was. Daarom is het mij bijgebleven.
Uiteindelijk is het ook logisch. Hij stond bij Arsenal bekend als een "hot prospect" en mocht - met een jaar contract - verlengen. Die hebben ze echt niet voor een appel en ei laten gaan.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de Tekegraaf niet serieus neem.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:38 schreef tompsv18 het volgende:
600.000 exclusief bonussen volgens Telegraaf: https://www.telegraaf.nl/(...)gestuurd-bij-arsenal

Ik denk ook dat ik te hoog zit met 5 miljoen. Daarom, ik kan het me niet helemaal goed meer herinneren, anders dat ik stond te kijken van het bedrag.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch wel veel geld voor een talent al blijkt hij dat wel waard te zijn

ja als hij volgend jaar gratis de deur uitloopt is zelfs 6ton veelquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:41 schreef Buitendam het volgende:
Hoe dan ook verwacht ik niet dat hij gaat verlengen, dus hopen dat Raiola hem ergens voor een mooie prijs kan stallen.

Gelachenquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:45 schreef tompsv18 het volgende:
Lenny werd voor de 2e dag op rij gefileerd in dit topic

sukkelquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelachen
Nog viesmad of gaat het alweer?

Lozano doet dat, plus rollen over de grondquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
Malen mag weg van mij. Dat bijtekenen duurt al maanden en ik vind het geen bijzondere speler. Kan hard rennen en op de keeper schieten verder niet zoveel.

Wie is er wel bijzonder bij jullie als hij dat al niet is. Lol.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
Malen mag weg van mij. Dat bijtekenen duurt al maanden en ik vind het geen bijzondere speler. Kan hard rennen en op de keeper schieten verder niet zoveel.

Is maar één persoon die dat zegt he.. En niet bepaald een deskundige.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie is er wel bijzonder bij jullie als hij dat al niet is. Lol.

Iemand zou eens een compilatie moeten maken van Malen hoe vaak hij als een idioot sprint en op de keeper schiet. Dat begint echt schrijnend te worden. Hij ziet het gewoon niet, hij heeft geen overzicht en killer instinct voor de goal. Als hij al die kansen vorig seizoen had benut waren we kampioen geworden. Sterker nog als hij slechts 10% van die kansen af had gemaakt ook wel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Is maar één persoon die dat zegt he.. En niet bepaald een deskundige.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |