abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:49:38 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188250629
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

Die perst er wel het alles uit ja, des te dikker is zijn boterham ook.
voor zijn speler wel ja, gaat nog wel even duren die onderhandelingen ben ik bang
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:51:31 #252
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188250659
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

voor zijn speler wel ja, gaat nog wel even duren die onderhandelingen ben ik bang
Napoli heeft wel genoeg poen.
Vraagprijs schijnt 40 te zijn (ik moet nog zien of dat gaat lukken).
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:53:18 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188250682
nog iets anders, wat vonden jullie van die uitshirts op tv? Ik vond het een beetje rottig kijken
pi_188250735
PSV zal samen met FC Utrecht moeten vechten voor plaats 4 dit seizoen.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:01:22 #255
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_188250807
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:56 schreef vhyrian het volgende:
:')
Oh.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:02:00 #256
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_188250823
Mensen die Utrecht nog serieus nemen na gisteren..
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_188251038
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:56 schreef vhyrian het volgende:

^O^

en door
pi_188251041
Lozano gaat naar Napoli en Bergwijn naar Sevilla. Dan zullen ze waarschijnlijk wel bij Feyenoord aankloppen voor Berghuis maar die gaat niet in een zinkend schip stappen. Vervolgens hebben ze niet alleen in de verdediging en middenveld problemen, maar ook in de aanval. Dit wordt een zwaar jaar voor PSV vrees ik.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:19:52 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188251073
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:17 schreef vhyrian het volgende:
Lozano gaat naar Napoli en Bergwijn naar Sevilla. Dan zullen ze waarschijnlijk wel bij Feyenoord aankloppen voor Berghuis maar die gaat niet in een zinkend schip stappen. Vervolgens hebben ze niet alleen in de verdediging en middenveld problemen, maar ook in de aanval. Dit wordt een zwaar jaar voor PSV vrees ik.
van een gezonken schip naar een zinkend schip, moeilijk kiezen
pi_188251106
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

van een gezonken schip naar een zinkend schip, moeilijk kiezen
Klopt, inderdaad. Voordeel van een schip dat al een tijdje gezonken is, is dat er al gewerkt wordt om weer boven water te komen. Het zinkende schip heeft nog een lange weg te gaan om eerst de bodem te bereiken.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:22:13 #261
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188251113
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:21 schreef vhyrian het volgende:

[..]

Klopt, inderdaad. Voordeel van een schip dat al een tijdje gezonken is, is dat er al gewerkt wordt om weer boven water te komen. Het zinkende schip heeft nog een lange weg te gaan om eerst de bodem te bereiken.
:)
pi_188251155
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:21 schreef vhyrian het volgende:

[..]

Wat heb jij gerookt en mag ik ook wat?
pi_188251336
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:24 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wat heb jij gerookt en mag ik ook wat?
Hetzelfde spul dat John de Jong rookt.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:46:15 #264
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_188251520
Wat een drama hier. Zo erg is het nu ook allemaal weer niet. Je hebt 3 potjes gespeeld waarvan 1 gewonnen.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_188251585
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:46 schreef SaferSephy het volgende:
Wat een drama hier. Zo erg is het nu ook allemaal weer niet. Je hebt 3 potjes gespeeld waarvan 1 gewonnen.
Het gaat onder andere om het dramatisch vertoonde spel. Na zo'n lange tijd Van Bommel zitten er nog steeds geen automatismes in het team... Er zit totaal geen voetbal in de ploeg. Het middenveld is ontzettend statisch met weinig creativiteit. Voorin zit voldoende kwaliteit maar lijkt het dat er een en ander nog gaat veranderen. De keeper loopt de blunderen en de verdediging is nog steeds om te huilen. Ik zie vooral realisme hier.
pi_188251612
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:33 schreef vhyrian het volgende:

[..]

Hetzelfde spul dat John de Jong rookt.
Fakenews, John de Jong rookt niet.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:56:59 #267
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_188251685
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 08:14 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ja? Waar komt het sprookje vandaan dat hij 40 miljoen waard is? 25 miljoen is een prima openingsbod, uiteindelijk kom je op 30-35 uit / dmv bonussen.
Sevilla kennende mag je dan in je handen knijpen als ze uiteindelijk de helft betalen.

Maar daar komt John nog wel achter. Gaat wel een dure les worden.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_188252021
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:19 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Verkapte "kijk mij medisch fysicus zijn" post. :')

Verder wel eens met je post.
Wat ik - narcist die ik ben - wilde zeggen, is dat ik er met 25 ervaring in complexe materie ook wel iets te zeggen heb over hoe je een voetbalteam laat spelen. Andersom zie ik MvB geen differentiaalvergelijking oplossen.

Iets waar de user onder jouw post het niet mee eens is (hij zal niet de enige zijn).

Je kunt mijn bijdragen met een korrel zout nemen, maar ik heb het idee dat MvB als een houthakker aan het trainen en coachen is, en beter eerst het vak onder een Guardiola of Klopp had kunnen leren, voordat hij zelf voor de groep ging staan.

Tactisch klopt er niet veel van (zie de verschillende analyses) en als mensenmens komt hij ook te kort. Iets waar bijvoorbeeld Hiddink of Beenhakker meesters in waren. Is ook niet zo lastig hoor. Laat mensen in hun waarde en stel duidelijke regels en verwachtingen.

Ik durf deze harde conclusies te trekken, maar dat Marcel Brands en Topsport Toon (ben zn naam kwijt) en de raad van bestuur - die allemaal veel meer verdienen dan ik - zichzelf zo in de vingers hebben gesneden, zegt wel wat.

Hmmm. Wat een negativiteit. Vorig jaar was ik nog lovend over het beleid wat ze op de Herdgang hadden neergezet.

De bal is rond.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:24:58 #269
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188252113
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:19 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Wat ik - narcist die ik ben - wilde zeggen, is dat ik er met 25 ervaring in complexe materie ook wel iets te zeggen heb over hoe je een voetbalteam laat spelen. Andersom zie ik MvB geen differentiaalvergelijking oplossen.

Iets waar de user onder jouw post het niet mee eens is (hij zal niet de enige zijn).

Je kunt mijn bijdragen met een korrel zout nemen, maar ik heb het idee dat MvB als een houthakker aan het trainen en coachen is, en beter eerst het vak onder een Guardiola of Klopp had kunnen leren, voordat hij zelf voor de groep ging staan.

Tactisch klopt er niet veel van (zie de verschillende analyses) en als mensenmens komt hij ook te kort. Iets waar bijvoorbeeld Hiddink of Beenhakker meesters in waren. Is ook niet zo lastig hoor. Laat mensen in hun waarde en stel duidelijke regels en verwachtingen.

Ik durf deze harde conclusies te trekken, maar dat Marcel Brands en Topsport Toon (ben zn naam kwijt) en de raad van bestuur - die allemaal veel meer verdienen dan ik - zichzelf zo in de vingers hebben gesneden, zegt wel wat.

Hmmm. Wat een negativiteit. Vorig jaar was ik nog lovend over het beleid wat ze op de Herdgang hadden neergezet.

De bal is rond.
we mogen allemaal een mening over voetbal hebben en hier uiteraard over PSV in het bijzonder maar als je dan komt met gooi dat 4-3-3 maar weg dan heb ik wel zoiets van mwa dat kan beter.

Deze post is al een stuk genuanceerder :)
pi_188252244
RikElfrink twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 14:26:32 Met PSV-aanvoerder Ibrahim Afellay gaat het nu zo goed dat hij vanmiddag zijn rentree heeft gemaakt in een oefenduel bij Jong PSV. Later meer. reageer retweet
RikElfrink twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 14:30:14 Afellay speelde zijn laatste officiële duel op 30 december 2017. Na 20 maanden is hij nu weer actief in wedstrijdverband. Belangrijke stap op weg naar volledig herstel bij PSV. reageer retweet
pi_188252289
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:19 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De bal is rond.
Laplace transformaties :r :r :r :r :r
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:36:24 #272
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_188252319
Zit Stengs al bij de selectie?
Dat zou wel een aardige aankoop zijn en is de jaarlijkse AZ speler ook weer binnen :s)
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_188252330
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

we mogen allemaal een mening over voetbal hebben en hier uiteraard over PSV in het bijzonder maar als je dan komt met gooi dat 4-3-3 maar weg dan heb ik wel zoiets van mwa dat kan beter.

Deze post is al een stuk genuanceerder :)
4-3-3, en dan vooral zoals PSV het speelt, is erg 1985. Of moeten we nog verder terug in de tijd? Enfin, bij PSV breien ze alsof ze het Ajax van twee drie jaar geleden zijn. Terwijl je spelers hebt die technisch begaafd zijn, vaak ook nog met snelheid, en die dus veel beter kunnen.

Wat je wel mist bij deze generatie is karakter. Kan ook niet anders bij zo’n jonge groep, maar dat je als speler zegt tot hier en niet verder.

Zij staan ten slotte op het veld. Ik zou niet met zulk voetbal geassocieerd willen worden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_188252362
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:34 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Laplace transformaties :r :r :r :r :r
Ik denk veel in Fourier transformaties. ;)
pi_188252378
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:38 schreef Lyrebird het volgende:
Fourier transformaties
Dat is meer integraalvergelijken dan dan differentiaalvergelijken toch ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')