FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Provider levert andere dienst dan afgesproken
mcmlxivwoensdag 31 juli 2019 @ 14:38
Onlangs heb ik mijn contract bij 1 van de grote providers verlengd voor 1 jaar. Online zo’n mooi schermpje ingediend en op basis daarvan 120min/7GB data voor 13.50 euro. Mooie deal dacht ik, tot ik de eerste rekening kreeg. 16 euro en een datategoed van 5GB.

Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt, dus de vraag is wat ik nu kan doen? Kan ik dit contract in essentie niet gewoon per direct verbreken omdat de provider niet levert wat is overeengekomen?

Wat heb ik toch een hekel aan telco’s. Oplichters, allemaal

[ Bericht 1% gewijzigd door noodgang op 31-07-2019 14:50:35 (referentie naar provider weg) ]
karr-1woensdag 31 juli 2019 @ 14:38
Ik neem aan dat je bewijs hebt van je keuze, dus gewoon contact opnemen en dan eisen wat je gevraagd hebt. Lijkt me niet zo heel moeilijk.
#ANONIEMwoensdag 31 juli 2019 @ 14:39
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt,
Wat lul jij nou weer.

Je hebt dus nog niet eens contact opgenomen met de provider?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 14:40:34 ]
#ANONIEMwoensdag 31 juli 2019 @ 14:41
En laat eens zien wat je bent overeengekomen. Wat staat er precies in je contract? En waar betaal jij (volgens jou onterecht) voor?

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 14:41:34 ]
Karinawoensdag 31 juli 2019 @ 14:42
Misschien was het lagere bedrag voor een twee-jarig contract en heb jij een een-jarig gekozen.
nogeenoudebekendewoensdag 31 juli 2019 @ 14:44
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer.

Je hebt dus nog niet eens contact opgenomen met de provider?
Dit.
#ANONIEMwoensdag 31 juli 2019 @ 14:46
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt
Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
Rectumwoensdag 31 juli 2019 @ 14:49
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:46 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
Hij zit door z'n bundel heen.
Nickwoensdag 31 juli 2019 @ 14:49
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Onlangs heb ik mijn contract bij 1 van de grote providers (begint met een T) verlengd voor 1 jaar. Online zo’n mooi schermpje ingediend en op basis daarvan 120min/7GB data voor 13.50 euro. Mooie deal dacht ik, tot ik de eerste rekening kreeg. 16 euro en een datategoed van 5GB.

Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt, dus de vraag is wat ik nu kan doen? Kan ik dit contract in essentie niet gewoon per direct verbreken omdat T niet levert wat is overeengekomen?

Wat heb ik toch een hekel aan telco’s. Oplichters, allemaal
:') :') ...

Tenzij je belangst hebt is dit echt onzin. Contact opnemen met customer service is tegenwoordig steeds eenvoudiger. Bel gewoon, je hebt dat abonnement niet voor niks!
noodgangwoensdag 31 juli 2019 @ 14:52
Zoals aangegeven is het écht niet onmogelijk om contact met ze te krijgen. Dat gaat vrij makkelijk zelfs.

De wat suggestieve TT heb ik even aangepast zodat het de lading wat beter dekt
opgebaardewoensdag 31 juli 2019 @ 14:55
Als al die telco's oplichters zijn, waarom ga je dan een verbintenis aan?

Dat lijkt mij niet slim, maar ik sta open voor andere ideeën of typeringen
Jaeger85woensdag 31 juli 2019 @ 15:01
Wees niet zo contactgestoord en attendeer zo op hun fout. Je kunt niet zomaar een overeenkomst verbreken zonder de andere partij in gebreke te stellen en de kans te geven het gebrek te herstellen.
#ANONIEMwoensdag 31 juli 2019 @ 15:03
Contactgegevens
Telefoon:

088 0038500
(maandag t/m zaterdag van 9.00 -21.00 uur, lokaal tarief)
Heb je ook Bellen van Online.nl? Bel ons dan gratis via 1200.
Postadres

Postbus 460
1200 AL Hilversum

NB: Niet voor retourzendingen. Zie 'Hardware retourneren' voor meer informatie.
Social Media

Ook op Social Media beantwoordt onze Klantenservice al je vragen. Leg je vraag of klacht voor via Twitter of Facebook. Ons webcare team zit van maandag t/m zaterdag van 9.00 uur t/m 21.00 uur en zondag van 12.00 tot 19.00 uur voor je klaar!
#ANONIEMwoensdag 31 juli 2019 @ 15:04
En verder even kijken naar je bestelbevestiging natuurlijk, wat staat daar op?
xzazwoensdag 31 juli 2019 @ 15:20
Ik denk dat dit naar KLB kan.
mcmlxivwoensdag 31 juli 2019 @ 16:02
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 15:04 schreef Vanillekwark het volgende:
En verder even kijken naar je bestelbevestiging natuurlijk, wat staat daar op?
Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
noodgangwoensdag 31 juli 2019 @ 16:06
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Nee, bellen. En volgens mij hebben ze ook een chat op hun klantenservicepagina
#ANONIEMwoensdag 31 juli 2019 @ 16:06
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Aparte conclusie. Maar wat jij wil joh.
mcmlxivwoensdag 31 juli 2019 @ 16:18
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:06 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Aparte conclusie. Maar wat jij wil joh.
Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Jordy-Bwoensdag 31 juli 2019 @ 16:22
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Je hebt al een halfuur in de wacht gehangen? Ja?
mcmlxivwoensdag 31 juli 2019 @ 16:24
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:22 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je hebt al een halfuur in de wacht gehangen? Ja?
Na twintig minuten opgehangen.
#ANONIEMwoensdag 31 juli 2019 @ 16:24
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Je kunt toch ook gebruik maken van de telefoon van de afdeling waar je verblijft? Dat scheelt weer een abonnement.
Jordy-Bwoensdag 31 juli 2019 @ 16:25
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:24 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Na twintig minuten opgehangen.
Je hebt na drie minuten weer opgehangen. Prima, zeg dat dan gewoon.

Gelukkig hebben ze ook een chat. https://www.t-mobile.nl/klantenservice
#ANONIEMwoensdag 31 juli 2019 @ 16:28
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Nee, maar bel ze gewoon. Dan wacht je maar ff.
mcmlxivwoensdag 31 juli 2019 @ 16:31
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je hebt na drie minuten weer opgehangen. Prima, zeg dat dan gewoon.

Gelukkig hebben ze ook een chat. https://www.t-mobile.nl/klantenservice
Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.

Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
mcmlxivwoensdag 31 juli 2019 @ 16:34
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Nee, maar bel ze gewoon. Dan wacht je maar ff.
Waarom kan zo’n kuttent niet gewoon vragen via email beantwoorden?

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:46 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]


Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
Tmobile doet niet aan email. Telefoon met oneindige wachttijd, chatbots die van niets weten, communities die werkelijk vol staan met klachten van mensen dir ook opgelicht worden
Jordy-Bwoensdag 31 juli 2019 @ 16:36
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.

Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
De vier keer dat ik in het afgelopen jaar een helpdesk nodig had, heb ik drie keer de chat gekozen, en één keer whatsapp. Ik ben vier keer voortreffelijk geholpen.

Maar je hebt je oordeel allang klaar, dus stik er maar in :D
mcmlxivwoensdag 31 juli 2019 @ 16:38
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De drie keer dat ik in het afgelopen jaar een helpdesk nodig had, heb ik de chat gekozen, en ik ben drie keer voortreffelijk geholpen.

Maar je hebt je oordeel allang klaar, dus stik er maar in :D
Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
KolonelBroodjewoensdag 31 juli 2019 @ 16:38
Probeer de facebookchat eens als je niet wilt bellen.
#ANONIEMwoensdag 31 juli 2019 @ 16:39
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.

Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.

Waarom ga je zo tekeer?
Jordy-Bwoensdag 31 juli 2019 @ 16:42
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
ik heb geen contract bij T-Mobile :')

Maar je kan misschien nog terugvallen op de wet koop op afstand.
Niznowoensdag 31 juli 2019 @ 16:43
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:39 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.

Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.

Waarom ga je zo tekeer?
Omdat internetforum en TS is stoer en wil klagen.

Ziet er ook meer uit als een KLBtopic nu dan een WGRtopic.
Renewoensdag 31 juli 2019 @ 16:44
Wil je een oplossing of alleen maar klagen. Want dan zet ik hem door naar KLB :{
#ANONIEMwoensdag 31 juli 2019 @ 16:52
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
Kun je deze info verstrekken?

- Waar heb je die nieuwe abo afgesloten? Direct op de website van T-Mobile of via een een andere aanbieder?

- Was er een promotie of actie aan de gang?

- Wat heb je precies afgesloten? Prepaid, sim-only of abo, met of zonder toestel, 1 of 2 jaar, hoeveel data, minuten en sms, voor hoeveel...

- Wat staat er op je factuur? Waar betaal je voor en voor welke periode?




Het kan zijn dat ze een fout hebben gemaakt en dat je inderdaad te veel hebt betaald. Maar daar hoef je echt dit gedrag niet bij te vertonen, het is allesbehalve plezierig.

Verder kun je elke provider tegenwoordig op tig manieren bereiken; online (Twitter, Facebook, chatten, forums) en je kunt ze ook bellen of zelfs langsgaan bij een filiaal. Er klopt simpelweg niets van de situatie die jij wil schetsen, providers zijn wél bereikbaar.
opgebaardewoensdag 31 juli 2019 @ 16:55
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
Er is in dit topic en verhaal waarschijnlijk maar één partij die van mening is dat beide partijen zich niet aan de afspraak hoeven te houden en dat ben jij.

Het kan zomaar zijn dat T een foutje heeft gemaakt, dat jij het verkeerd begrepen hebt of dat er iets anders aan de hand is, maar in alle scenario's wil jij maar één ding en dat is de boel volledig laten escaleren.

Stel jij bent in gebreken, doordat je bijvoorbeeld een dag te laat betaalt. Hoe zou jij het vinden als T direct de boel escaleert en jou zonder bericht afsluit?

Het is erg vervelend dat jij nu energie moet stoppen in de communicatie. Begrijp ik, vervelend, balen, kost tijd en energie. Maar dat hoort bij het leven. Zonde om je daar extreem over op te winden, daar heb je alleen jezelf maar mee

Dus hup, toch maar bellen, ondertussen via de chat een levend persoon proberen aan te treffen en anders een tweetje of whatsappje sturen want daar zijn ze bijzonder rap.

En probeer op een fatsoenlijke manier te communiceren. Iedereen maakt wel eens een fout, zelfs jij, en dan is het niet prettig om direct geschoffeerd te worden. Heeft ook geen zin, daardoor zou jij ook niet harder gaan lopen.

Succes man. En onthoudt, het is maar een abonnementje van een paar euro
mcmlxivwoensdag 31 juli 2019 @ 16:55
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:39 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.

Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.

Waarom ga je zo tekeer?
Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.

Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
Citizen.Erasedwoensdag 31 juli 2019 @ 16:55
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Webcare via Twitter/Facebook/Whatsapp.
Citizen.Erasedwoensdag 31 juli 2019 @ 16:56
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.

Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
Niet zo lopen huilen en gewoon contact met ze opnemen. Zitten hele afdelingen te wachten om je bericht te beantwoorden.
Niznowoensdag 31 juli 2019 @ 16:56
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.

Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
Je kan gewoon contact met ze zoeken.
Ik heb ze vandaag nog aan de telefoon gehad. Wachttijd 5 minuten.
Renewoensdag 31 juli 2019 @ 17:00
En anders naar een T winkel.

“Lijdzaam toezien”... klinkt als een slagbank. Zie het in perspectief.
#ANONIEMwoensdag 31 juli 2019 @ 17:01
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt.
Je kunt je probleem plaatsen op hun forum.
Je kunt chatten via de website.
Je kunt bellen naar de klantenservice.
Je kunt ze bereiken op Twitter.
Je kunt ze een bericht sturen via Facebook.
Je kunt langsgaan bij een winkel.

"Lastig."

Echt, gozer, je bent zo enorm aan het opwinden om heel weinig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 17:02:02 ]
#ANONIEMwoensdag 31 juli 2019 @ 17:03
https://twitter.com/tmobile_webcare/with_replies.

Hun Twitter-webcare is *nu* actief; ik weet wel zeker dat je daar een antwoord zal krijgen.
#ANONIEMwoensdag 31 juli 2019 @ 17:06
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.

Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
Vraag me af wat je tegen Lotte allemaal gezegd hebt...

o1fTpeB.png

Lijkt erop dat Lotte hulp erbij haalt als zij er zelf niet uitkomt..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 17:07:17 ]
mcmlxivwoensdag 31 juli 2019 @ 17:19
Ik zal lotte nog eens kietelen. misschien heb ik te normale vragen gesteld, zoals "mijn factuur klopt niet", "factuur/nota komt niet overeen met mijn contract" en "er is teveel afgeschreven". Al dat soort vragen gaan rechtstreeks door naar de "Veelgestelde vragen" waar ik natuurlijk ook al voluit in heb gezocht.

Qua boos maken valt het reuze mee hoor. Het is gewoon bloed irritant om uren kwijt te zijn aan dit soort gekut. En dan maken die 2.50 me eigenlijk geen fuck uit, die 2GB mis ik. Had ik dit geweten was ik meteen naar 10GB gegaan.
Magic-IRCwoensdag 31 juli 2019 @ 18:39
Even wat kleine vraagjes.
Was je oude contract toevallig: 16 euro en een datategoed van 5GB?
Wanneer liep je oude contract af?
#ANONIEMwoensdag 31 juli 2019 @ 19:47
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 17:19 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik zal lotte nog eens kietelen. misschien heb ik te normale vragen gesteld, zoals "mijn factuur klopt niet", "factuur/nota komt niet overeen met mijn contract" en "er is teveel afgeschreven". Al dat soort vragen gaan rechtstreeks door naar de "Veelgestelde vragen" waar ik natuurlijk ook al voluit in heb gezocht.

Qua boos maken valt het reuze mee hoor. Het is gewoon bloed irritant om uren kwijt te zijn aan dit soort gekut. En dan maken die 2.50 me eigenlijk geen fuck uit, die 2GB mis ik. Had ik dit geweten was ik meteen naar 10GB gegaan.
Dat zijn dan ook geen vragen, maar beweringen.
mcmlxivwoensdag 31 juli 2019 @ 19:51
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 18:39 schreef Magic-IRC het volgende:
Even wat kleine vraagjes.
Was je oude contract toevallig: 16 euro en een datategoed van 5GB?
Wanneer liep je oude contract af?
Nee was een onbeperkt contract. Linkje verlengen geklikt en systeem kwam met onder andere dit voorstel. 7gb is precies genoeg, vandaar dat ik dat wel een aardig aanbod vond
FFwoensdag 31 juli 2019 @ 20:08
Waarschijnlijk is dit je factuur van de eerste maand?
Wacht even tot je volgende factuur en kijk even of die wel klopt.

Je bent van abonnement 1 naar abonnement 2 gegaan tijdens een lopende betaalperiode.
Je krijgt dan naar evenredigheid het nieuwe abonnement.
Ben je op de helft van de maand, dan krijg je de helft van de data voor de helft van het geld.
Je betaalt voor je oude abonnement ook nog de helft.
#ANONIEMwoensdag 31 juli 2019 @ 20:13
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 19:51 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee was een onbeperkt contract.
7 GB klinkt vrij beperkt.
qajariaqwoensdag 31 juli 2019 @ 22:46
Als het echt niet lukt contact te krijgen kan je het bedrag storneren, dat is terug laten storten. Dan nemen ze wel contact met jou op maar erg aardig doen ze dan niet. Ik heb dat wel eens gedaan maar bereid je er op voor dat ze met een incassobureau kunnen gaan dreigen.
Tinkepinkwoensdag 31 juli 2019 @ 22:58
Gewoon bellen, wachten en ondertussen wat anders doen. Of twitter gebruiken.
Wist je trouwens dat ze je een extra korting geven op je volgende factuur als je vriendelijk blijft in de communicatie?
Fouten in de Facturatie komen vaker voor, maar worden in de regel netjes herstelt als je contact opneemt.
Chinlesswoensdag 31 juli 2019 @ 23:08
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:52 schreef noodgang het volgende:
Zoals aangegeven is het écht niet onmogelijk om contact met ze te krijgen. Dat gaat vrij makkelijk zelfs.

De wat suggestieve TT heb ik even aangepast zodat het de lading wat beter dekt
Nou bij KPN maken ze bellen toch wel heel lastig hoor. Moet redelijk wat pagina`s, klikjes doen en zoeken voor het nummer.
Kajiwoensdag 31 juli 2019 @ 23:21
Eens met TS hoor, ik kan me zijn irritatie heel goed voorstellen. Wie gaat er nou een half uur telefonisch in de wacht hangen en daar ook nog eens voor betalen, omdat zo'n louche bedrijf een fout maakt. :') Ik zou proberen het via chat op te lossen (en naar de suggestie van FF kijken), en bij de eerstvolgende gelegenheid je abonnement opzeggen.
qajariaqdonderdag 1 augustus 2019 @ 09:27
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 23:21 schreef Kaji het volgende:
en bij de eerstvolgende gelegenheid je abonnement opzeggen.
Het vervelende is dat bijna alle providers geweldig goed zijn totdat er iets mis gaat. Ik heb dat al twee keer meegemaakt. Doffe ellende met die lui. De firewall van mijn huidige provider accepteert geen mail van me, toen ik me aanmeldde was dat kennelijk geen probleem.

TS: Storneren en het juiste bedrag zelf over maken. Wel heel goed omschrijven bij je betaling. Ze bellen je dan wel vanzelf. Niet op ingaan, er op staan dat alle communicatie per mail of chat gaat en laten weten dat je dat gaat bewaren.
Lucky_Strikedonderdag 1 augustus 2019 @ 09:52
Toevallig weet ik wat er aan de hand is. Ik heb onze abo's laatst telefonisch verlengd dus ben hiervoor gewaarschuwd.

T-Mobile heeft momenteel een actie. Per abo krijg je 2,50 korting. Bij 5gb krijg je 2gb extra en bij 2gb krijg je 1gb gratis. Die korting moet je zelf activeren. En de afdeling die die korting verwerkt heeft al een paar weken een storing. Zodra die storing opgelost is gaan ze het met terugwerkende kracht rechttrekken. Ik moet het nog zien gebeuren maar goed. Dit is dus het verhaal.
ssjgokudonderdag 1 augustus 2019 @ 10:42
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toevallig weet ik wat er aan de hand is. Ik heb onze abo's laatst telefonisch verlengd dus ben hiervoor gewaarschuwd.

T-Mobile heeft momenteel een actie. Per abo krijg je 2,50 korting. Bij 5gb krijg je 2gb extra en bij 2gb krijg je 1gb gratis. Die korting moet je zelf activeren. En de afdeling die die korting verwerkt heeft al een paar weken een storing. Zodra die storing opgelost is gaan ze het met terugwerkende kracht rechttrekken. Ik moet het nog zien gebeuren maar goed. Dit is dus het verhaal.
Dit idd.
Maar is dit niet enkel te activeren wanneer je meerdere T Contracten hebt op 1 adres? :)
Wel beetje misleiding om het zo op de site te gaan verkopen vind ik?
MeesterPlusserdonderdag 1 augustus 2019 @ 11:16
Van de week contact gehad met deze provider via FB, keurig en snel correct antwoord gehad. Dus je doet jezelf echt tekort.
Baklapperdonderdag 1 augustus 2019 @ 13:55
Klinkt alsof T-mobile klantvoordeel niet is geactiveerd. Heb je meerdere abonnementen bij T-mobile? Anders heb je namelijk geen recht op T-mobile klantvoordeel.

Volgens mij is er ook een storing met dat klantvoordeel gebeuren.

Heb namelijk precies hetzelfde abbo afgesloten, maar betaal wel ¤13.50.

https://imgshare.io/image/screenshot-20190707-235958-chrome.nVuI5

[ Bericht 20% gewijzigd door Baklapper op 01-08-2019 14:00:35 ]
mcmlxivdonderdag 1 augustus 2019 @ 15:06
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:55 schreef Baklapper het volgende:
Klinkt alsof T-mobile klantvoordeel niet is geactiveerd. Heb je meerdere abonnementen bij T-mobile? Anders heb je namelijk geen recht op T-mobile klantvoordeel.

Volgens mij is er ook een storing met dat klantvoordeel gebeuren.

Heb namelijk precies hetzelfde abbo afgesloten, maar betaal wel ¤13.50.

https://imgshare.io/image/screenshot-20190707-235958-chrome.nVuI5

Ongetwijfeld heb ik ook zoiets. Het sneue (vanuit T-Mobile) is alleen dat daarvan niets is terug te vinden tijdens de verlenging en/of in de bevestigingsmail. Overigens heb ik ook nog geen nieuw contract ontvangen, het is wel een beetje een zootje daar momenteel geloof ik.

Morgen heb ik wel wat tijd om contact op te nemen, ik zal eens kijken wat dat brengt.
Folkwindonderdag 1 augustus 2019 @ 22:48
Je hebt bij het afsluiten van je abonnement aangegeven dat je T-Mobile Thuis/meerdere abonnementen hebt. Die geeft namelijk 2GB extra data en 2,50 EUR korting op je factuur. (16-13,50 = 2,50)

Mocht je T-mobile Thuis hebben dan moet je je mogelijk nog aanmelden via de website, meer info: https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel

Ik gok dat het daar fout gaat.
vannellevrijdag 2 augustus 2019 @ 18:27
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:06 schreef mcmlxiv het volgende:

Morgen heb ik wel wat tijd om contact op te nemen, ik zal eens kijken wat dat brengt.
En? :)
mcmlxivvrijdag 2 augustus 2019 @ 21:05
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:27 schreef vannelle het volgende:

[..]

En? :)
Ik geloof dat het goedkomt. 5 is opgehoogd naar 7 in de app. Moet genoeg zijn per maand
Zolderkamervrijdag 2 augustus 2019 @ 21:11
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.

Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
Laat ze je bellen of mailen
Opgelost..

Oh beetje laat..