Pics van hond?quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gekookt ei geef ik altijd aan de hond #funfact
Ik weet hoe jouw hond heet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gekookt ei geef ik altijd aan de hond #funfact
Hij is recentelijk 8 jaar gewordenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet hoe jouw hond heet.#funfact
Althans, als het nog steeds dezelfde hond is, anders is het een #notsofunfact
Leukquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is recentelijk 8 jaar geworden
Dat is een mooie leeftijd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is recentelijk 8 jaar geworden
twitter:Cristiano twitterde op woensdag 31-07-2019 om 13:46:14There is only one shampoo for me. #ClearMen #KeepAClearHead#NoDandruff #ClearHairCare #Menshampoo https://t.co/trsKdkiDez reageer retweet
Ben je nog steeds bezig met dat grapjequote:Op woensdag 31 juli 2019 13:48 schreef aTypisch het volgende:
@:doublepain @:jancees het wordt tijd om even lief te doen tegen @:scrummie2.0
misschien krijg je onderstaande dan wel opgestuurdtwitter:Cristiano twitterde op woensdag 31-07-2019 om 13:46:14There is only one shampoo for me. #ClearMen #KeepAClearHead#NoDandruff #ClearHairCare #Menshampoo https://t.co/trsKdkiDez reageer retweet
ik begrijp hier niets van.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:48 schreef aTypisch het volgende:
@:doublepain @:jancees het wordt tijd om even lief te doen tegen @:scrummie2.0
misschien krijg je onderstaande dan wel opgestuurdtwitter:Cristiano twitterde op woensdag 31-07-2019 om 13:46:14There is only one shampoo for me. #ClearMen #KeepAClearHead#NoDandruff #ClearHairCare #Menshampoo https://t.co/trsKdkiDez reageer retweet
quote:
quote:Ze behoren tot de topadvocaten van Nederland en ze verdedigen de meest beroemde én beruchte verdachten voor de rechtbank. Maar welke zaken zijn favoriet en blijven hen altijd bij? Wat maken zij mee in het dagelijks leven als vooraanstaand advocaat?
Ik doe ze er altijd meteen in, niks mis mee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik doe altijd 6 voor zacht, 8 voor hard. Wel eerst water koken, sommige mensen doen de eieren er direct al in.
ik ook en ook in hetzelfde pannetje met dezelfde hoeveelheid waterquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe ze er altijd meteen in, niks mis mee.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is we met @:klummie?
@:trein2000
Vroeger had je van die private cd-rom's. Die kon je bij de Dixons kopen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:46 schreef Adames het volgende:
[..]
dit soort vragen doen me een beetje retro aan
FM?quote:
@Buitendamquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Buitendam wordt gefileerd in het PSV topic
quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 31-07-2019 om 15:45:58Vanaf morgen geldt het ‘boerkaverbod’. Wat betekent dit voor de maatschappij? We bespreken het met ‘Esther’ en Tamara Youssef, NIDA frontman @Nourdin_, Annemarie van Gaal, SEH-arts @TheBaden en voorzitter OV-NL @pgpeters. Vanavond om 23.00 uur bij #Jinek! https://t.co/a53MloYEJb reageer retweet
Als we hier nu elke keer als @Buitendam inhoudelijk afgaat een melding moeten maken dan wordt dit een druk topic hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
We geloven jequote:Op woensdag 31 juli 2019 15:55 schreef Buitendam het volgende:
Mijn bloeddruk gaat niet omhoog, vrienden.
Nee. Ze heeft wel een zwarte man na vier huwelijken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:53 schreef PicoMMP het volgende:
Is Annemarie van Gaal familie van Louis van Gaal? #dtv
Na vier huwelijken past er ook alleen nog maar zo'n enorme grote zwarte in, lijkt me.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft wel een zwarte man na vier huwelijken.
[ afbeelding ]
BLACKED.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Na vier huwelijken past er ook alleen nog maar zo'n enorme grote zwarte in, lijkt me.
Captain Holt. Nois.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BLACKED.
Feitelijk onjuist. Naast een "enorme grote zwarte" past een 2-liter Cola fles, 2-liter Sprite fles en 2-liter Fanta fles heus ook wel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Na vier huwelijken past er ook alleen nog maar zo'n enorme grote zwarte in, lijkt me.
Dat is zo onpersoonlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist. Naast een "enorme grote zwarte" past een 2-liter Cola fles, 2-liter Sprite fles en 2-liter Fanta fles heus ook wel.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist. Naast een "enorme grote zwarte" past een 2-liter Cola fles, 2-liter Sprite fles en 2-liter Fanta fles heus ook wel.
Maakt het nog uit wat voor Cola? (moet het bijvoorbeeld Cola Light zijn?)quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cola Zeroquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt het nog uit wat voor Cola? (moet het bijvoorbeeld Cola Light zijn?)
En die Sjon Williams is er ook overheen geweest.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BLACKED.
Thanks. Dit zal zeker bijdragen in het bereik. Mogelijk reageert Saskia Bellemans (quote:
Goeie vraag!quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt het werkwoord 'verzanden' foutief vervoegd in het PSV-topic.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Thanks. Dit zal zeker bijdragen in het bereik. Mogelijk reageert Saskia Bellemans () ook nog.
Dat is dan ook niet mijn sterkste punt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt het werkwoord 'verzanden' foutief vervoegd in het PSV-topic.
Ken je connectie van Bas van Toor en Herman Brood? Ik gok dat L_L het wel weet.quote:
Tvpquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ken je connectie van Bas van Toor en Herman Brood? Ik gok dat L_L het wel weet.
Pistool via via doorverkocht.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ken je connectie van Bas van Toor en Herman Brood? Ik gok dat L_L het wel weet.
Correct. Herman schoot met dit alarmpistool op mensen vanuit de trein.quote:
Zat toevallig van de week naar wat Herman Brood-filmpjes te kijken, vandaar dat ik het wist hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Correct. Herman schoot met dit alarmpistool op mensen vanuit de trein.
quote:
Mocht jij je hbo/uni pas nog hebben, je kan voor 2,50 naar zowel de Pont als Textielmuseum. Leuk voor op een regenachtige dag.quote:
Goede prijzen. En dat voor het Berlijn van Nederland!quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mocht jij je hbo/uni pas nog hebben, je kan voor 2,50 naar zowel de Pont als Textielmuseum. Leuk voor op een regenachtige dag.
Geklikt en gelachen. Bedankt voor het delen maat.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:28 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-te-maken~a4c3f494/
Hendrikgod
Bob komt niet zo betrouwbaar over.quote:
Want?quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bob komt niet zo betrouwbaar over.
Zoek de vaut.quote:
twitter:ADnl twitterde op woensdag 31-07-2019 om 17:36:21Ex-vriendin Neymar rijdt Lamborghini zwembad in: ‘Mijn stiletto gleedt van rempedaal’https://t.co/iSfDkaEyPj https://t.co/oxReTJSMQj reageer retweet
Niet gekliktquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:35 schreef onlogisch het volgende:
VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoek de vaut.twitter:ADnl twitterde op woensdag 31-07-2019 om 17:36:21Ex-vriendin Neymar rijdt Lamborghini zwembad in: ‘Mijn stiletto gleedt van rempedaal’https://t.co/iSfDkaEyPj https://t.co/oxReTJSMQj reageer retweet
#werkenbijhetADquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoek de vaut.twitter:ADnl twitterde op woensdag 31-07-2019 om 17:36:21Ex-vriendin Neymar rijdt Lamborghini zwembad in: ‘Mijn stiletto gleedt van rempedaal’https://t.co/iSfDkaEyPj https://t.co/oxReTJSMQj reageer retweet
ADgodenquote:
twitter:wileikelboom twitterde op woensdag 31-07-2019 om 11:12:08Het @ADnl komt vandaag met de tip dat burgers een vrouw in boerka in het ov tegen de grond kunnen werken in afwachting van de politie. Ranzig. https://t.co/li5I8cZV62 reageer retweet
Hoezo ranzigquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ADgodentwitter:wileikelboom twitterde op woensdag 31-07-2019 om 11:12:08Het @:ADnl komt vandaag met de tip dat burgers een vrouw in boerka in het ov tegen de grond kunnen werken in afwachting van de politie. Ranzig. https://t.co/li5I8cZV62 reageer retweet
Even normaal doen, JanCees. Boerka's zijn kut, maar doe even normaal.quote:
Oh, uh, #vastzetten dan ?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even normaal doen, JanCees. Boerka's zijn kut, maar doe even normaal.
in wiens broekje wil je nu weer?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even normaal doen, JanCees. Boerka's zijn kut, maar doe even normaal.
Met een hoop schaamhaar probablyquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
in wiens broekje wil je nu weer?
Niemand?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik in die van alle vrouwenquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zonder bewijzen en feiten nee, uiteraard niet. Maar het verhaal is tot nu toe ook nooit gedebunked voor zover ik weet. Dat maakt het wel interessant.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gelooft die hoax toch niet hé maat?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
First choice Light >quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]wat is dit nou weer voor domme vraag
Coca-Cola Zero![]()
![]()
![]()
![]()
Moet jij weten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb heuglijk nieuws,
Vast contractje binnen
Jouw probleem.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb heuglijk nieuws,
Vast contractje binnen
niet mijn probleemquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb heuglijk nieuws,
Vast contractje binnen
niet mijn probleemquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb heuglijk nieuws,
Vast contractje binnen
Van Lazar?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb uit verveling de Netflix docu even opgezet.
Proficiat. Loonslaaf.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb heuglijk nieuws,
Vast contractje binnen
Gefeliciteerd Caland.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb heuglijk nieuws,
Vast contractje binnen
Yep.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Van Lazar?
Vond ik wel leuk weg kijken, maar had gehoopt op iets concreets, en dat is er natuurlijk niet.
Zit nu een half uur die podcast te luisteren. Echt, als het niet waar is, en die kans is groter dan dat het wel waar is, is het echt de allerbeste leugenaar ooit.quote:
Gefeliciteerd lieve vriendquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb heuglijk nieuws,
Vast contractje binnen
Ik vraag me altijd af waarom alleen hij er mee komt. Er hebben inmiddels duizenden mensen daar gewerkt. En er is een handjevol wat de media zoekt. De wet van de grote cijfers spreekt 'm gewoon tegen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zit nu een half uur die podcast te luisteren. Echt, als het niet waar is, en die kans is groter dan dat het wel waar is, is het echt de allerbeste leugenaar ooit.
Benieuwd hoe nuchter ik dan nog ben. Eerst oa met de GROTE HMF weekendje Dortmundquote:
gaat @kapiteintje ook mee?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd hoe nuchter ik dan nog ben. Eerst oa met de GROTE HMF weekendje Dortmund
Met het aannemen van zo’n houding snap ik een vast contract in Amsterdam wel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:44 schreef Caland het volgende:
Bedankt vrienden!
Het zat vanaf mijn kant eigenlijk niet eens echt in de planning maar ach.
Ik ga juist weer primair vanuit mijn woonplaats werkenquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met het aannemen van zo’n houding snap ik een vast contract in Amsterdam wel.
De palletsorteerplaats weer open in Nijmegen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga juist weer primair vanuit mijn woonplaats werken
Dat wordt aanpassen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga juist weer primair vanuit mijn woonplaats werken
Barney.gifquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De palletsorteerplaats weer open in Nijmegen?
Ja, eens.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom alleen hij er mee komt. Er hebben inmiddels duizenden mensen daar gewerkt. En er is een handjevol wat de media zoekt. De wet van de grote cijfers spreekt 'm gewoon tegen.
KOEKOEKquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Caland hiermee van zijn voetstuk krijgt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde types die gelijk van de situatie gebruik maken om gratis eten te scoren.quote:
Meh, ik hou wel van soms wat extreme directheid. Dat vind je in het oosten/zuiden van het land toch echt wat minder.quote:
Die is veel te blij met zijn vaste contract en dat er nu een vorkheftruckcertificaat in zit.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Caland hiermee van zijn voetstuk krijgt.
Zo dan!quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom doe je zo denigrerend jegens Caland?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is veel te blij met zijn vaste contract en dat er nu een vorkheftruckcertificaat in zit.
Lekker man. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb heuglijk nieuws,
Vast contractje binnen
Waarom zou dit denigrerend zijn? Ook heftruckers zijn mensen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom doe je zo denigrerend jegens Caland?
We geloven jequote:Op woensdag 31 juli 2019 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou dit denigrerend zijn? Ook heftruckers zijn mensen.
Ik kom er nu achter dat ik dit mijn hele leven fout zeg. Een voorheftruck is blijkbaar niets.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is veel te blij met zijn vaste contract en dat er nu een vorkheftruckcertificaat in zit.
Lenny, ik vind je een aardige jongen. Maar de koning van het stoken en NSB ben je echt zelf.quote:
Bedanktquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Gefeliciteerd.
En lekker blijven werken voor je cheld
Bedankt maat. Al valt dat NSB wel mee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lenny, ik vind je een aardige jongen. Maar de koning van het stoken en NSB ben je echt zelf.
Dat vonden de NSBers waarschijnlijk zelf ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Al valt dat NSB wel mee.
Kan je als stoker en NSB-gedrag vertonend persoon ook aardig zijnquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lenny, ik vind je een aardige jongen. Maar de koning van het stoken en NSB ben je echt zelf.
Hitler was toch ook gewoon een dierenvriendquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan je als stoker en NSB-gedrag vertonend persoon ook aardig zijn.
En een kunstenaar.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hitler was toch ook gewoon een dierenvriend
Mooi hondje had ie jaquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hitler was toch ook gewoon een dierenvriend
Misschien kan je hier je signature van maken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Niet dat dat relevant is verder, maar toch.
Benieuwd naar de comeback van Scrummie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je hier je signature van maken.
Misschien!quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je hier je signature van maken.
Ik had het tegen scrummiequote:Op woensdag 31 juli 2019 18:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd naar de comeback van Lenny.
Tering wat dom.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd naar de comeback van Lenny.
Had je anders verwacht?quote:
Wel, maar hij had al gereageerd.quote:
Haha ja, echt extreem. Zoveel boosheid heb ik zelfs bij @Scrummie2.0 in de laatste weken niet gezien.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:57 schreef Caland het volgende:
Sinds Lenny een plaatje met wat clowns heeft gepost zijn mensen flink mad op hem
Dat is meer beweging dan onlo in vier weken tijd heeft gedaan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:02 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch deelt een flinke tik uit aan @:napoleonfour
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:03 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat Stijn weer mod wordt.
Poll: toch
• ja
• nee
• KINGFLOPLAND
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:03 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat Stijn weer mod wordt.
• ja
• nee
• KINGFLOPLAND
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mokerdom
Ze lijken wel medewerkers van het AD.
twitter:GroenwoldE twitterde op woensdag 31-07-2019 om 18:13:47@0nlogisch @ADnl @Rene51945738641 gleedt ja ... problemen mee? reageer retweet
Ik reken erop dat @GGMM dit vakkundig afmaakt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:GroenwoldE twitterde op woensdag 31-07-2019 om 18:13:47@:0nlogisch @:ADnl @:Rene51945738641 gleedt ja ... problemen mee? reageer retweet
Dat is duidelijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: nee
Aquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is duidelijk
Is dat omdat
A. Geen zin
B. Geen tijd
C. Ik wens niet met die mokerdomme mongool van een onlogisch samen te werken.
D. Anders
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:09 schreef napoleonfour het volgende:
Hebben jullie al een #boerkabuddie?
Wat is dat?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:09 schreef napoleonfour het volgende:
@Yasmin23 is de mijne.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:09 schreef napoleonfour het volgende:
Tegen de grond en #deporterenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:09 schreef napoleonfour het volgende:
Hoe was de sportdag Scrummie?twitter:HandicapEnSport twitterde op woensdag 31-07-2019 om 11:57:17De CBV G-Voetbaldag is in volle gang! Veel succes allemaal 💪🏻 #gvoetbal @KNVB @PwC @ingnl https://t.co/sA2xAGA0Dv reageer retweet
Dit vraag je eens in de zoveel tijd. Waarom?quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:12 schreef napoleonfour het volgende:
Hoe was de sportdag Scrummie?twitter:HandicapEnSport twitterde op woensdag 31-07-2019 om 11:57:17De CBV G-Voetbaldag is in volle gang! Veel succes allemaal 💪🏻 #gvoetbal @:KNVB @:PwC @:ingnl https://t.co/sA2xAGA0Dv reageer retweet
Jij was de laatste capabele modquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit vraag je eens in de zoveel tijd. Waarom?
je was een prima modquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit vraag je eens in de zoveel tijd. Waarom?
Was leuk, je neefje deed erg zijn best tegen mijn team, leuk om te zienquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:12 schreef napoleonfour het volgende:
Hoe was de sportdag Scrummie?twitter:HandicapEnSport twitterde op woensdag 31-07-2019 om 11:57:17De CBV G-Voetbaldag is in volle gang! Veel succes allemaal 💪🏻 #gvoetbal @:KNVB @:PwC @:ingnl https://t.co/sA2xAGA0Dv reageer retweet
Een hoop debieltjes waarop je als mod moet ingrijpen zijn toch allang verdwenen; daarnaast kom ik zelden meer in de topics (buiten de SC om) waar het meeste volk post.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
je was een prima mod(op de laatste 2 weken ofzo na)
Ja dat is ook weer zoquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een hoop debieltjes waarop je als mod moet ingrijpen zijn toch allang verdwenen; daarnaast kom ik zelden meer in de topics (buiten de SC om) waar het meeste volk post.
Mijn neefje stond daar wel fier met zijn eigen bord.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Was leuk, je neefje deed erg zijn best tegen mijn team, leuk om te zien.
Twee jaar geleden had je om de haverklap Tong op je dak, was Sunri5e een eeuwige act, had je die extreem irritante enorme kutkneus Vasion.quote:
Rip herman.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twee jaar geleden had je om de haverklap Tong op je dak, was Sunri5e een eeuwige act, had je die extreem irritante enorme kutkneus Vasion.
Ben je nieuwe mods nodigquote:
Ja, dat was qua kutusers wel een dieptepunt ja.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twee jaar geleden had je om de haverklap Tong op je dak, was Sunri5e een eeuwige act, had je die extreem irritante enorme kutkneus Vasion.
Wij waren nog veel erger, idiootquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je nieuwe mods nodig![]()
HAHAHAHAHA
@:onlogisch
[..]
Ja, dat was qua kutusers wel een dieptepunt ja.
Lol, jullie waren irritant in livetopics; maar niets was meer irritant dan Tong en Vasion die om iedere scheet de feedback vervuilden. Sunri5e bleef ook constant doorgaan met zijn act.quote:
Weet ik veel. Ik was dat constante gezeik wel zat, al wilde ik iets bereiken wat een utopie was (en achteraf ook dom). Daarnaast had ik ook wel het gevoel dat ik 90% van een middag/avond verdeed aan een stel dwarse 25+'ers in plaats van kijken naar een voetbalwedstrijd. Daarom ben ik ermee opgehouden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
Jij, ik DP, JC & Scrummie hebben het verziekt voor @:El-Stinho . Of niet @:El-Stinho ????
Ik denk dat je mod werd in de meest zuigende periode van VBL. Het zou je sieren het nog een keer te proberen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, jullie waren irritant in livetopics; maar niets was meer irritant dan Tong en Vasion die om iedere scheet de feedback vervuilden. Sunri5e bleef ook constant doorgaan met zijn act.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je mod werd in de meest zuigende periode van VBL. Het zou je sieren het nog een keer te proberen.Haha domme slaaf van de maatschapijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je mod werd in de meest zuigende periode van VBL. Het zou je sieren het nog een keer te proberen.▬▬▬.◙.▬▬▬SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
═▂▄▄▓▄▄▂
◢◤ █▀▀████▄▄▄▄◢◤
█▄ █ █▄ ███▀▀▀▀▀▀▀╬
◥█████◤
══╩══╩═
╬═╬
╬═╬
╬═╬ just dropped down
╬═╬ to remind you that i'm not coming back as a moderator
╬═╬ ☻/ you stupid bitch.
╬═╬/▌
╬═╬/ \♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Nu Drizzt er is zoeken ze alleen iemand voor in de ochtend.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik was dat constante gezeik wel zat, al wilde ik iets bereiken wat een utopie was (en achteraf ook dom). Daarnaast had ik ook wel het gevoel dat ik 90% van een middag/avond verdeed aan een stel dwarse 25+'ers in plaats van kijken naar een voetbalwedstrijd. Daarom ben ik ermee opgehouden.
Geaccepteerd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ben je is spreektaal hier. In dit achterlijke dialect is het heel normaal. Maar mijn excuses.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit gelooft.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ben je is spreektaal hier. In dit achterlijke dialect is het heel normaal. Maar mijn excuses.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
▬▬▬.◙.▬▬▬
═▂▄▄▓▄▄▂
◢◤ █▀▀████▄▄▄▄◢◤
█▄ █ █▄ ███▀▀▀▀▀▀▀╬
◥█████◤
══╩══╩═
╬═╬
╬═╬
╬═╬ just dropped down
╬═╬ to remind you that i'm not coming back as a moderator
╬═╬ ☻/ you stupid bitch.
╬═╬/▌
╬═╬/ \
Snap ik. Stijn was een goede moderator. Maar ik schat hem wat slimmer in. Een 2e keer mod zijn gaat toch vaak mis.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geaccepteerd.
En om antwoord te geven op je vraag: nee niet per se, maar als ik een goeie zie kan informeren geen kwaad natuurlijk!
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit gelooft.
https://www.trouw.nl/nieu(...)-nederland~bb5806fe/twitter:onzetaal twitterde op maandag 26-11-2012 om 18:13:42@NMooiman Nee, 'ik ben iets nodig' is geen Standaardnederlands. Het komt alleen in het noordoosten voor. reageer retweet
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Snap ik. Stijn was een goede moderator. Maar ik schat hem wat slimmer in. Een 2e keer mod zijn gaat toch vaak mis.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Snap ik. Stijn was een goede moderator. Maar ik schat hem wat slimmer in. Een 2e keer mod zijn gaat toch vaak mis.
Dit zegt natuurlijk niets.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]twitter:onzetaal twitterde op maandag 26-11-2012 om 18:13:42@:NMooiman Nee, 'ik ben iets nodig' is geen Standaardnederlands. Het komt alleen in het noordoosten voor. reageer retweet
Niet geklikt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/nieu(...)-nederland~bb5806fe/
Hoezo ik, dikke debielquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
Jij, ik DP, JC & Scrummie hebben het verziekt voor @:El-Stinho . Of niet @:El-Stinho ????
Exclusief voor abonnees.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/nieu(...)-nederland~bb5806fe/
Hoe is het met @TieS ?quote:
@ties02 @Heubachquote:
Die gast dreigde met een aanklacht als ik hem ties02 bleef noemen.quote:
Befbekjegodquote:
Ik weet waar hij werkt en dat dreigement had hij zo uitgevoerd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gast dreigde met een aanklacht als ik hem ties02 bleef noemen.
Je snapt dat ik toen wel even flink bang was!
Hij schijnt ook een gompiealarm te hebben dus komt goedquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
Nu gaat het kankeralarm van @:morpheus2002 niet af
Je hebt toch altijd een optie om niet toe te geven aan infantiliteit, zelfs in de achterhoek?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de provincie.
Klopt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd een optie om niet toe te geven aan infantiliteit, zelfs in de achterhoek?
1939 Polen NAZIEDquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1935 dagen geleden.
Nog 5 tot 10 dagen
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1935 dagen geleden.
Nog 5 tot 10 dagen
Ik las deze tweet en kon het niet meer normaal lezen na ''offers between''twitter:GFFN twitterde op woensdag 31-07-2019 om 19:12:10RMC report that Lille have rejected a ¤42m bid for goalkeeper Mike Maignan & offers between ¤40m & ¤45m for Jonathan Bamba & Jonathan Ikoné. reageer retweet
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Ik las deze tweet en kon het niet meer normaal lezen na ''offers between''twitter:GFFN twitterde op woensdag 31-07-2019 om 19:12:10RMC report that Lille have rejected a ¤42m bid for goalkeeper Mike Maignan & offers between ¤40m & ¤45m for Jonathan Bamba & Jonathan Ikoné. reageer retweet
Je account op het FOK!forum is permanent geblokkeerd.quote:
Kloon van gebande (vaak afgekort tot kvg) -> permbanquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je account op het FOK!forum is permanent geblokkeerd.
mogelijke reden/toelichting:
Doet VBL over na een jaar kliko
Gelachen
Die note is een dag voordat Caland zich registreerde.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je account op het FOK!forum is permanent geblokkeerd.
mogelijke reden/toelichting:
Doet VBL over na een jaar kliko
Gelachen
Wat een zwakkeling.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die note is een dag voordat Caland zich registreerde.
Je hebt dus ook echt gesmeekt om terug te mogen komen.
Mietje
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |