Tjonge, ik zou dichtgroeien van het eten op die tijden en die hoeveelheden. Zou A3 een lintworm hebben?quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:14 schreef ANTPQ-36 het volgende: So, 2e trog voer gaat naar binnen bij A3, de vorige was tussen 05:15 en 05:45
Tja, wat is er niet met A3.quote:
Straat verhaal, gister tot 23:30 bezig geweest om die kuil te bestraten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:56 schreef formule het volgende:
Adriaan is er kriegel van, maar waar van weet ik niet
Maar vergeet dat hij zelf al weken vervelend bezig is. Dat heeft hij ook gezegd dat hij zou gaan doen de laatste weken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij is pissig omdat ie in een kutgroep zit
Maris is net bij hem geweest, iemand is bij haar gekomen en Adje zou gezegd hebben dat hij, Brandon en Jens wilden laten zien dat hun meer stenen konden leggen in een avond dan Jessie en Maris op een middagquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:56 schreef formule het volgende:
Adriaan is er kriegel van, maar waar van weet ik niet
Dat was ook al in de middag volgens mij dat hij dit gezegd heeft. Pin me er niet op vast want ik ben tussendoor aan het werk en terwijl aan het luisteren.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Adje vraagt aan Jessie van wie Jes het gehoord heeft
Jessie zegt van Maris, en die heeft het weer van H iske
Die is niet eens bij ons in het gat geweest zegt Adje
Inderdaad en daarom is het nu dus een walgelijk ventje.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:02 schreef formule het volgende:
Adriaan liegt, hij zei het gisteren, kijken of Maris er morgen om 6 uur is, ander gooi ik in de vergadering
Daar gaat het niet overquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:02 schreef formule het volgende:
Adriaan liegt, hij zei het gisteren, kijken of Maris er morgen om 6 uur is, ander gooi ik in de vergadering
Adriaan heeft het wel gezegd en ontkent het nu, zwak vind ik dat.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
Jens zegt dat er gezegd is doro Adje dat ze best wil wilde gaan battelen
Zet niets negatiefs in Jens zegt als mensen zo willen denken lekker laten denken
Ja natuurlijk,want ze moeten vooral stilzitten als ze continue worden afgezeken door de zgn gevestigde orde ....quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad en daarom is het nu dus een walgelijk ventje.
O nee je mag het tikken hoorquote:
Ik noem ze de snotsnuiver sektequote:Op woensdag 31 juli 2019 09:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja natuurlijk,want ze moeten vooral stilzitten als ze continue worden afgezeken door de zgn gevestigde orde ....
Dat zijn vader een hartonderzoek gaat krijgenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:05 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Wat heeft Jessie voor slechte post gehad dan dat ie zo van het padje is?
Nee gaat om wat hij heeft gezegd, dat wat de anderen in een week hebben gedaan hij het in een avond kon doen met Jens. En nu ontkent hij dat, wees dan gewoon eerlijk en geef het toe.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja natuurlijk,want ze moeten vooral stilzitten als ze continue worden afgezeken door de zgn gevestigde orde ....
Nou zeg wat een liegebeest tussen al die oprechte, eerlijke mensenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Adriaan heeft het wel gezegd en ontkent het nu, zwak vind ik dat.
O, dank je. Dat had ik niet meegekregen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn vader een hartonderzoek gaat krijgen
Nee maar hij doet zich wel altijd voor als eerlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou zeg wat een liegebeest tussen al die oprechte, eerlijke mensen
quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou zeg wat een liegebeest tussen al die oprechte, eerlijke mensen
Je kan ook niet alles meekrijgen, dan moet je 24 uur per dag zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
O, dank je. Dat had ik niet meegekregen.
Nee hoor, na 2 dagen zei die dat ie poepjes aan de groep had.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee maar hij doet zich wel altijd voor als eerlijk.
Waarom? waarom moet hij eerlijk zijn in een wereld (utopia) vol leugenaars en oplichters?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee gaat om wat hij heeft gezegd, dat wat de anderen in een week hebben gedaan hij het in een avond kon doen met Jens. En nu ontkent hij dat, wees dan gewoon eerlijk en geef het toe.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Hiske weer van alles doorlullen aan Gerrit...ze kreeg een zendercheck. Een stille.
Kon het niet goed verstaan, maar dacht -3600quote:
Aantallenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
9 shirts leveren meer op dan 10 flessen wijn volgens Jens dus waarom staat Mariska hoger in die lijst...
SL
Ja maar hij heeft wel een puntje als je praat over de top 5 van meest verdienersquote:
tuurlijk..quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel een puntje als je praat over de top 5 van meest verdieners
Wauw, gistren nog maar 350, dat zijn er veel voor een dag danquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Al 439 kaarten verkocht voor de foodmarkt van 11-8
Dat is wat ik mee kreeg. Jens noemde 3 cijfertjes, gister gister avond en deze morgen of zo.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, gistren nog maar 350, dat zijn er veel voor een dag dan
Ik heb een stukje gemist,quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:31 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dat is wat ik mee kreeg. Jens noemde 3 cijfertjes, gister gister avond en deze morgen of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hoezo dit zijn toch gewoon punt die niet goed zijn in het gebouwtje. Hij is volgens zichzelf de bouwer en kan dit herstellen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:34 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Dit was rondje Brandana afzijken door de gestapo over de natte cel
Ja Koosquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo dit zijn toch gewoon punt die niet goed zijn in het gebouwtje. Hij is volgens zichzelf de bouwer en kan dit herstellen.
INderdaad, maar Jessie had het nu over dat ze gaat snijden in mensen en of ze dat willenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:38 schreef Bramenstruik het volgende:
cursus van een paar uurtjes voor laseren , dat kan natuurlijk wel
Das incl. 20 jaar ervaringquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:38 schreef Bramenstruik het volgende:
cursus van een paar uurtjes voor laseren , dat kan natuurlijk wel
snijden, brandenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:38 schreef Koos1958 het volgende:
Een behandeling kost buiten 350¤ Merel zegt ik weet niet of we kijkers hebben die dit kunnen betalen. Maar andrea zegt hier kan het goedkoper.
Dat denk ik niet, Jessie is al lang weer klaar met zijn speeltje.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:39 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ze leren daar ook geen flikker.
Als je een investering wil zet dan ALLES op papier en neem daar rustig 48 uur (of meer) de tijd voor.
De gestapo zit dat hele plan van Dré nu al af te kappen.
Let op straks laser apparaat word er ff doorheen gedruk!
Let op het klappen van de lintworm straks !!!quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Jessie is al lang weer klaar met zijn speeltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, ik let op...............quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Let op het klappen van de lintworm straks !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, PSV is uitgeschakkeld dus die gaan de grasmat openenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:49 schreef chufi het volgende:
Zijn er nu al plannen voor een voetbaltoernooi?
fixedquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:48 schreef chufi het volgende:
Merel FEBO gaat kijken regelen wanneer dat Dreetje Hazes kan
quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:52 schreef Rhosyn het volgende:
Katy gost...![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mond van filemon Wesselinkquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:52 schreef Rhosyn het volgende:
Katy gost...![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom boos gewoon keiharde salesquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:58 schreef Harrison het volgende:
Adriaan en Jens zouden gisteravond gezegd hebben: zullen we gaan straten, dan laten we ze zien dat wij in 1 avond kunnen doen waar zij een week over doen. Dit had Hiske opgevangen, die is meteen naar Maris toe gerend om het te vertellen. Nu zijn de wijven boos.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
gelukkig die mond, en niet die neus
En nog steeds niets geleerd dus.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:04 schreef Harrison het volgende:
Jessie heeft al deze ellende ook in zijn eerste 15 maanden meegemaakt
Tuurlijk iemand uit de SBS-stal, dus die zal wel komenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:48 schreef chufi het volgende:
Merel gaat kijken wanneer Dreetje Hazes kan
Lieve vrouw zo sociaalquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:55 schreef Harrison het volgende:
Maris pissig: ik draai die gozer zijn strot nog een keer om
De Hazesjes doen álles voor geld.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:07 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Tuurlijk iemand uit de SBS-stal, dus die zal wel komen
Een Ikbal eendquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een illegale. eentje die wél kan vliegen...
Ook hij had het lef om te zeggen dat de t-shirts van Jordy meer worden verkocht dan wijn van de leugenaar Mariska.quote:
Jessie heeft alweer gegeten en gedronkenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:17 schreef Harrison het volgende:
Merel heeft gezegd ik heb het bedacht, terwijl Jessie het een maand geleden ook al bedacht had. Hij zit er enorm mee.
O, hij heeft het over Merel? Eindelijk vallen de schellen van zijn ogen. Tuurlijk is het ik,ik,ik. Maar dacht dat hij dat juist zo aantrekkelijk vond bij Merel?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:14 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Jessie vindt merols' ik-gehalte te hoog
Lozuh dat kreng
Het wordt wel een keer tijd, maar voorlopig zitten ze nog dichtquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gaan z'n ogen eindelijk een keer open?
Omdat ze anders in der broek pist.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:18 schreef formule het volgende:
Merel gaat plassen, zegt ze, waarom moet je dat zeggen,Ga gewoon
of hij keek net ff in de spiegelquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gaan z'n ogen eindelijk een keer open?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:22 schreef formule het volgende:
Shell flirt steeds met Jessie, of ik zie het verkeerd
Ze denkt dat Jessie een beetje verliefd op haar isquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:22 schreef formule het volgende:
Nee dat zie je goedquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:22 schreef formule het volgende:
Doet dat loeder al een week.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:22 schreef formule het volgende:
Cees, de wijnboer en misschien GJquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:24 schreef Harrison het volgende:
Bezoek van Maris komt 1 september. Benieuwd wie er dan komen, want ze had toch geen contact meer met haar familie
GJ wilde toch niets meer met haar te maken hebben? Gelezen op het social media topic dacht ik.quote:
Hij vindt dat het hem eigenlijk niks zou moeten doen, want Hiske heeft het gezegd, en dus geen maatjequote:
Ik noem maar wat dat wijf lult iedere keer andersquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:27 schreef Harrison het volgende:
[..]
GJ wilde toch niets meer met haar te maken hebben? Gelezen op het social media topic dacht ik.
Schreef ik al eerder, als je zoveel gemeen hebt met elkaar dan word je concurrenten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:21 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij precies hetzelfde is en dat botst.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:29 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ik noem maar wat dat wijf lult iedere keer anders
Da's op de dag van de film van Shel del?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:24 schreef Harrison het volgende:
Bezoek van Maris komt 1 september. Benieuwd wie er dan komen, want ze had toch geen contact meer met haar familie
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Da's op de dag van de film van Shel del?
Dat ken dus niet volgens de maatstaven van naariska
Shelly denkt nog steeds dat het grote geheim van Jessie is dat hij verliefd op haar is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:22 schreef formule het volgende:
Lekker, grootmoeders recept. Kippen plukken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:23 schreef formule het volgende:
Maris gaat weer kippensoep maken, maar eerst macaroni
Dat hij Hiske geen maatje meer vindt snap ik heel goed die is 4 handen op 1 buik met Mariska. Lult alles door wat de wel werkende en groep met plezier en vaak wel lacht zegt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:27 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Adje mopper mopper
Aaahhh hiske is ook al geen maatje meer, verloop is hoog
De Turk knapt het wel weer op. Had hij dat al niet gedaan trouwens en betrap ik haar nu wéér op een leugen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:31 schreef Harrison het volgende:
Het ondergebit van Maris gaat er toch helemaal uit, ze ramt er toch allemaal kronen in, dus boeit haar niet dat het lelijk wordt van roken.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:31 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat hij Hiske geen maatje meer vindt snap ik heel goed die is 4 handen op 1 buik met Mariska. Lult alles door wat de wel werkende en groep met plezier en vaak wel lacht zegt.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De Turk knapt het wel weer op. Had hij dat al niet gedaan trouwens en betrap ik haar nu wéér op een leugen?
Ja en dat wordt steeds duidelijker Jessie kan dat niet hebben . Hij gaat steeds meer afstand nemen van Merel ze mag een poos niet in de boot slapen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schreef ik al eerder, als je zoveel gemeen hebt met elkaar dan word je concurrenten.
En volgens Merel waren ze beiden erg moe. Een goed excuus voor de afwijzing van Jessie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:33 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ja en dat wordt steeds duidelijker Jessie kan dat niet hebben . Hij gaat steeds meer afstand nemen van Merel ze mag een poos niet in de boot slapen.
Ja het is ook nooit goedquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:33 schreef Harrison het volgende:
[..]Klopt. Die groep heeft gisteravond uren hard gewerkt, en krijgen nu het verwijt dat ze negatief zijn.
Ze trekken dat allebei niet , het zijn beiden mensen die alleen in de spotlights willen staanquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:33 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ja en dat wordt steeds duidelijker Jessie kan dat niet hebben . Hij gaat steeds meer afstand nemen van Merel ze mag een poos niet in de boot slapen.
Niemand mag doodgaan en niemand mag zwanger worden. Hoe durven ze zonder Jessie en Merel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Jongens, snotkoker doet vandaag alleen nog maar dom lullen en de plebs controleren want Nico is dood.
Tja, ben je net 28 met je tering kop van 48 krijg je deze tegenslag
Nico leg aan de andere kant van de green.
Ik was naar huis gegaan.
Was enkel de intentie om een feest te gaan organiseren; het grote IkMeMoi-Feestquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:35 schreef Chea49 het volgende:
Dus Merel heeft HAAR feest al gepitst? Moet ik ff teruglezen?
Het zijn beide egotrippers .quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze trekken dat allebei niet , het zijn beiden mensen die alleen in de spotlights willen staan
Wie is Nico Janssen?quote:
Dott?quote:
Dus ze heeft er géén 'go' voor gekregen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:37 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Was enkel de intentie om een feest te gaan organiseren; het grote IkMeMoi-Feest
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar heeft Jessie ooit eens mee gegolft, 5 jaar geleden ofzo zij hij
Hij krijgt het wel te verduren he die Jessie, arme jongenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:40 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dopt?
Ken jij Nico nie?
Oud golf maatje van de koning.
Leg nu met z'n neus omhoog ergens op een green.
Dat was de eigenaar van Miko koffie.quote:
Miko koffie, was dat dan weer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat was de eigenaar van Miko koffie.
Ze willen dat Ikbal koffie gaat verkopen.Dus hebben ze koffie nodig.quote:
Zeker anders ga je niet je eigen op laten sluiten voor een tv progamma. Maar die 3 die zelf zich het belangrijkste vinden zijn het ergste.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:41 schreef formule het volgende:
[..]
Dat zijn ze alle 15, en Isbal geniet van de aandacht
Was nix concreets maar zal in haar ogen vast al in kannen en kruiken zittenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dus ze heeft er géén 'go' voor gekregen?
ppff wordt die ook misbruikt om geld te verdienen voor Utopia\Eigen merk ook nog \Likbal koffie uit Utopiaquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze willen dat Ikbal koffie gaat verkopen.Dus hebben ze koffie nodig.
Dan zijn ze daar op hun plekquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:43 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Zeker anders ga je niet je eigen op laten sluiten voor een tv progamma. Maar die 3 die zelf zich het belangrijkste vinden zijn het ergste.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:43 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Was nix concreets maar zal in haar ogen vast al in kannen en kruiken zitten
Misbruikt door Jessie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ppff wordt die ook misbruikt om geld te verdienen voor Utopia\Eigen merk ook nog \Likbal koffie uit Utopia
Ja dat is haar taak ze doet voor de rest niks verdiend geen cent voor de bv.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:47 schreef puzziepie het volgende:
His heeft dus weer flink zitten stoken
Er ging in UTO 1 voor een paar 1000 euro aan koffie doorheen per maand.quote:
Mooi land he Nederlandquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:50 schreef Chea49 het volgende:
Ik kan mijn zoon wel doorsturen naar Utopia. Komt terug van bijna 10 jaar Filipijnen en moet hier weer helemaal bij 0 beginnen. Hoeft hij ook niet bij het UWV aan te gaan kloppen.
Was dat niet dat dure koffiezetapparaat wat Cees had geregeld?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er ging in UTO 1 voor een paar 1000 euro aan koffie doorheen per maand.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was dat niet dat dure koffiezetapparaat wat Cees had geregeld?
Wat doet een beetje bijstand vandaag aan de dag? Tel daar ff huur en zorg toeslag bij op en je lacht je een krul in de pantalon.quote:
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat het allemaal lui zijn die never nooit hun baan op gezegd hebben om Utopia in te gaan. Die gebruik maakte van het UWV en dat is geen schande dat is als het nodig is prima. Maar de utopianen hadden volgens hun profiel de best betaalde banen en idealen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:50 schreef Chea49 het volgende:
Ik kan mijn zoon wel doorsturen naar Utopia. Komt terug van bijna 10 jaar Filipijnen en moet hier weer helemaal bij 0 beginnen. Hoeft hij ook niet bij het UWV aan te gaan kloppen.
Dat is zeker waar er zijn heel veel hard werken die minder verdienen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Wat doet een beetje bijstand vandaag aan de dag? Tel daar ff huur en zorg toeslag bij op en je lacht je een krul in de pantalon.
Gewoon zijn baard laten staan en een jurk aan trekken en een fez op zetten. Krijg je alles.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou nooit meer terugkomen maar ik zei toen al: je zult alle regels hier nog gaan missen.
I know, geloof al die verhalen van goede studies en banen van hen ook voor geen meter.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:56 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat het allemaal lui zijn die never nooit hun baan op gezegd hebben om Utopia in te gaan. Die gebruik maakte van het UWV en dat is geen schande dat is als het nodig is prima. Maar de utopianen hadden volgens hun profiel de best betaalde banen en idealen.
Dat hij dat eindelijk eens gaat leren?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:57 schreef wildstar het volgende:
[..]
Gewoon zijn baard laten staan en een jurk aan trekken en een fez op zetten. Krijg je alles.
Jessie denkt weer aan neuken
Dat lukt em nooit hij is beter met oplichtingquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat hij dat eindelijk eens gaat leren?
langer volhouden dan 2 minuten?
Denk ook niet dat mijn zoon zijn hand op gaat houden maar alles aan zal pakken wat er is om in zijn eigen onderhoud te voorzien.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:57 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat is zeker waar er zijn heel veel hard werken die minder verdienen.
Zie mijn zoon liever niet in een jurk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:57 schreef wildstar het volgende:
[..]
Gewoon zijn baard laten staan en een jurk aan trekken en een fez op zetten. Krijg je alles.
Ja, is echt een vetpotquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Wat doet een beetje bijstand vandaag aan de dag? Tel daar ff huur en zorg toeslag bij op en je lacht je een krul in de pantalon.
Jessie kan beter eerst een cursusje gaan volgen hoe een vrouw te behagen en niet alléén aan zichzelf te denken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:57 schreef wildstar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie mijn zoon liever niet in een jurk.
Ik denk zelf dat zelfs heel harde werkers daar vervallen in lamlendigheid.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat mijn zoon zijn hand op gaat houden maar alles aan zal pakken wat er is om in zijn eigen onderhoud te voorzien.![]()
De bewoners van Utopia hebben nooit voor langere tijd achtereen gewerkt, dat zie je aan hun werkethos daar.
Is het een lekker ding?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:50 schreef Chea49 het volgende:
Snotkoker ziet sex meer als een soort olympische spelen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat hij dat eindelijk eens gaat leren?
langer volhouden dan 2 minuten?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie kan beter eerst een cursusje gaan volgen hoe een vrouw te behagen en niet alléén aan zichzelf te denken.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:03 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Snotkoker ziet sex meer als een soort olympische spelen.
Meedoen is belangrijker.
Als je eenmaal getrouwd bent en ze vragen:
"Wat vindt je leuker, SEX of de olympische spelen?"
Antwoord: "Olympische spelen."
Waarom?
"Da's vaker"
[..]
Meedoen is belangrijker.
Waarom?
"Da's vaker"
Laat em maar Utopia in gaan dan, hebben we eindelijk eens iets leuks om naar te kijkenquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Men zegt het maar zo kijk ik niet naar mijn eigen kind.
Als het kan zal ik hem met alles in mij daarvan weerhouden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:07 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Laat em maar Utopia in gaan dan, hebben we eindelijk eens iets leuks om naar te kijken
[..]
Meedoen is belangrijker.
Waarom?
"Da's vaker"
👍. Zou ik ook doen moet er niet aan denken . Maar 1 ding is zeker ze komen niet door de screening heen het zijn normale mensenquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als het kan zal ik hem met alles in mij daarvan weerhouden.
Het dak bij Shelly lektquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat gaan ze nu weer 'bouwen'? Heb een en ander gemist.
Das ook weer zo.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:14 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
👍. Zou ik ook doen moet er niet aan denken . Maar 1 ding is zeker ze komen niet door de screening heen het zijn normale mensenmet een mening.
Dak repareren van het huisje van Andrea en Shellleyquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat gaan ze nu weer 'bouwen'? Heb een en ander gemist.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:15 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dak repareren van het huisje van Andrea en Shellley
Jessie heeft het betaald van "zijn"zakgeld.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:17 schreef Chea49 het volgende:
Heeft de diefstal (geld uitgeven wat ze niet had) van Merel nog een staartje gekregen of is het weer in de doofpot gestopt?
Doofpot, Jessie heeft zijn zakgeld ´gefixt´. Nu klopt alles weer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:17 schreef Chea49 het volgende:
Heeft de diefstal (geld uitgeven wat ze niet had) van Merel nog een staartje gekregen of is het weer in de doofpot gestopt?
Liggen ze weken als zoutzakken op het terrein, en nu op het laatste nippertje..... echt ongeloveloosquote:
En hij heeft nog ¤41 aan zakgeld overquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie heeft het betaald van "zijn"zakgeld.
Ja das mooi he? Doe mij ook zo´n zakgeldpot.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En hij heeft nog ¤41 aan zakgeld over
Ik heb hem nog horen zeggen dat hij dat niet erg zou vinden omdat zij het zo leuk geregeld had voor hem.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie heeft het betaald van "zijn"zakgeld.
Creatief boekhouden dus.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:19 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Doofpot, Jessie heeft zijn zakgeld ´gefixt´. Nu klopt alles weer.
Ja maar, ja maar, het was ook zó heet!quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Liggen ze weken als zoutzakken op het terrein, en nu op het laatste nippertje..... echt ongeloveloos
quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, het was ook zó heet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |