ik hoop heel graag dat die nog blijft een jaartje. Had lozanotje weer prima in zijn broekzak.quote:
Prima speler. Dit is nu een typische speler die PSV mist.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop heel graag dat die nog blijft een jaartje. Had lozanotje weer prima in zijn broekzak.
daar zijn er nog 25 van bij ajax. hihahoquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Prima speler. Dit is nu een typische speler die PSV mist.
hmmmquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daar zijn er nog 25 van bij ajax. hihaho
en dan heb je Utrecht en AZ nog die op het randje van uitschakeling staanquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:09 schreef Tyron het volgende:
de nederlaag van gisteren was teleurstellend voor psv maar ook voor het Nederlandse voetbal
als veltman de missende schakel in je selectie is, dan heb je een groot probleemquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
dat heeft psv ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
als veltman de missende schakel in je selectie is, dan heb je een groot probleem
Watquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou verwacht je dat van die ploegen ook wel. Subtoppers uit NL zijn gewoon heel vaak Europees al klaar voor het seizoen goed en wel begonnen is. Dat PSV nu serieus tegen uitschakeling in Europa aanhikt is wel een streep door de rekening van zowel PSV als het hele NL voetbal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan heb je Utrecht en AZ nog die op het randje van uitschakeling staan
Heb jij nog vertrouwen in je defensie met Dumfries dan? Die laat steeds zijn man lopen in zijn blinde gang naar voren.quote:
in dit stadium had ik dat ook nog niet verwacht maar de laatste wedstrijd voor CL was ook geen makkelijke geworden, het zou me dan ook verbazen als Basel wel de CL gaat halenquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou verwacht je dat van die ploegen ook wel. Subtoppers uit NL zijn gewoon heel vaak Europees al klaar voor het seizoen goed en wel begonnen is. Dat PSV nu serieus tegen uitschakeling in Europa aanhikt is wel een streep door de rekening van zowel PSV als het hele NL voetbal.
Ik wil het nog weleens zien als Baumgartl, Lato en Boscagli erin staan met Dumfries. Nu heb je Luckassen en Dumfries aan de rechterkant van je verdediging, dat is idd te veel domheid.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:24 schreef Cherni het volgende:
[..]
Heb jij nog vertrouwen in je defensie met Dumfries dan?
CL zou heel moeilijk zijn geworden maar als je niet van Basel verloren had was de EL al veilig gesteld. En nu moet je met een uiterst wankel PSV nog 2 voorrondes EL overleven. Als dat al lukt zal het een dubbeltje op zijn kant zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
in dit stadium had ik dat ook nog niet verwacht maar de laatste wedstrijd voor CL was ook geen makkelijke geworden, het zou me dan ook verbazen als Basel wel de CL gaat halen
Als hij bezig is met een rush mag hij best zijn man laten lopen van mijquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:24 schreef Cherni het volgende:
[..]
Heb jij nog vertrouwen in je defensie met Dumfries dan? Die laat steeds zijn man lopen in zijn blinde gang naar voren.
Letten we een beetje op de toon?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een domme lul ben jij zeg. Nee, niet op basis van de dubbele ontmoeting tegen Basel, ben je het afgelopen halfjaar soms vergeten?
dus Viergever gaat banken?quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik wil het nog weleens zien als Baumgartl, Lato en Boscagli erin staan met Dumfries. Nu heb je Luckassen en Dumfries aan de rechterkant van je verdediging, dat is idd te veel domheid.
bedankt voor je interventiequote:Op woensdag 31 juli 2019 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Letten we een beetje op de toon?
Dank
Dat zou zonde zijnquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
bedankt voor je interventie
ik schok een beetje van zijn agressieve reactie en wilde bijna niet meer in dit topic posten
Zo speelt hij anders niet. Prima 12e man, geen basisspeler.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
is de enige routinier in het elftal, Van Bommel had hem ook aanvoerder moeten maken denk ik
ik begon al te denken dat er met twee maten werd gemeten hier.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Letten we een beetje op de toon?
Dank
hij is van die 4 achterin de minst slechtequote:Op woensdag 31 juli 2019 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo speelt hij anders niet. Prima 12e man, geen basisspeler.
Vind ik dus ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is van die 4 achterin de minst slechte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |