Bedankt allen, weggezapt allen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:18 schreef Caland het volgende:
PSV gaat dit wel redden trouwens
U kunt stoppen met kijken allen
Voelt toch wel beter als ze even 1-2 maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:18 schreef Caland het volgende:
PSV gaat dit wel redden trouwens
U kunt stoppen met kijken allen
Jordi?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Eusebio was van het niveau van Cruyff.
Dan voelt het voor mij helemaal niet beter om weg te zappen, maar goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voelt toch wel beter als ze even 1-2 maken.
Alleen moest Eusebio achterin zittenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja. Leuk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het meest kansloze wat je ooit in een post hebt gezet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis de act van Joezi tegenwoordig een beetje.
Had die ook van die uitspraken?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja er zijn vast veel mensen die die spelers beiden hebben zien spelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
ken ik jou ???quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk het niet, jij bent veel te lui
Mijn opa.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er zijn vast veel mensen die die spelers beiden hebben zien spelen.
Hijzelf niet eens gok ik zoquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er zijn vast veel mensen die die spelers beiden hebben zien spelen.
Fenomeen, van horen zeggen.quote:
Ik had dan ook geen mening over die stellingquote:
jammerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had dan ook geen mening over die stelling
kop maar geen kogelsquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:22 schreef JanCees het volgende:
?
[..]
? koppen is het enige wat ik een beetje kan
Prima stand hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga stuk als PSV nog tegen een 2-2 aanloopt.
Open dagen zijn voor kinderen en elanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi die open dag inhalen.
De laatste keer dat ze daar een open dag hielden waren er opeens 40-45 duizend inwoners minderquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi die open dag inhalen.
Mastermindedquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga stuk als PSV nog tegen een 2-2 aanloopt.
Bedankt meneer Jansen!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:23 schreef hjansen82 het volgende:
Als PSV de groepsfase van de Europa league haalt hebben ze het goed gedaan.
Liever nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga stuk als PSV nog tegen een 2-1 aanloopt.
Dat is ook helemaal geen grap.quote:
Als FA vind ik het mijn verantwoordelijkheid om eens goed uit te zoeken of deze gebande user niet stiekem een nieuw account heeft aangemaaktquote:
Die wilde ik ook maken.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als FA vind ik het mijn verantwoordelijkheid om eens goed uit te zoeken of deze gebande user niet stiekem een nieuw account heeft aangemaakt
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als FA vind ik het mijn verantwoordelijkheid om eens goed uit te zoeken of deze gebande user niet stiekem een nieuw account heeft aangemaakt
En @Ritmoquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:25 schreef Caland het volgende:
Neem gelijk @:putdeksel mee in je beoordeling
geregistreerd op: maandag 29 oktober 2001 @ 12:45quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:25 schreef Caland het volgende:
Zou Zoet kunnen denken?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:25 schreef Fargo het volgende:
Zoet jaagt er weer eentje in alle rust over de zijlijn. Zou 'ie nou straks zelf denken dat het lekker ging?
NSB weg ermeequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er nog één gevonden maar daar lijkt je voornaam in te staan dus die zal ik nu niet benoemenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:25 schreef Caland het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Gemiste kans voor Feyenoordquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Michiel Kramer en ADO Den Haag hebben elkaar weer gevonden. De dertigjarige spits ondertekent woensdag een contract voor twee seizoenen in het Cars Jeans Stadion, waarmee hij terugkeert voor een tweede dienstverband in de Hofstad.
Ik zag dat Elflettering zichzelf heeft opgeheven?quote:
@haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Michiel Kramer en ADO Den Haag hebben elkaar weer gevonden. De dertigjarige spits ondertekent woensdag een contract voor twee seizoenen in het Cars Jeans Stadion, waarmee hij terugkeert voor een tweede dienstverband in de Hofstad.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Hij had nooit naar Feyenoord moeten gaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
De grote witte redder van Henk Frasergodquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Fabrizio heeft dit niet gemeld, dus ik geloof hier niets van.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Die hebben al geïnformeerd bij bulykinquote:
Ja, maar zijn kloon DJ11 bestaat nog na verder onderzoek.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag dat Elflettering zichzelf heeft opgeheven?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De grote witte redder van Henk Frasergod
Oh, dat is wat minder. Ik word zo moe van die vent.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar zijn kloon DJ11 bestaat nog na verder onderzoek.
2-1
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:25 schreef Twiitch het volgende:
Maak het eens af zeg. Basel is niks en dadelijk toch die 2-1 zeker![]()
En Carel Eiting.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien willen jullie wel Magallan huren van ons? En ook Kik Pierie
ja jaquote:
Pop keurt dit goedquote:
Dumfries danquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Luckassen staat daar weer dramatisch te verdedigen.
Kramer Volendamlegendequote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godzijdank staat Van Wolfswinkel daar in de spits.
Leuk vakje.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Goal is zijn schuld inderdaad,quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Die man kan echt nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind bij iedere tegengoal van de laatste paar potten Zoet er niet best uitzienquote:
Kappen met deze act.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:29 schreef peaceman het volgende:
Kom op PSV!
In de competitie mogen jullie het slecht doen, Europees niet!
Met VAR zou het gewoon een pingel zijn, want hij trekt die eerste aanvaller naar achteren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Nee joh, die Bruma werkt die bal toch helemaal verkeerd weg.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Goal is zijn schuld inderdaad,
Jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:30 schreef RamboDirk het volgende:
Kunnen ze nog wel door naar de Europa liek of is dit gewoon schluss?
Dit PSV zou gedecimeerd worden in de CL, laat ze maar lekker in de EL aanklooien. Daar kunnen ze wel overwinteren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:29 schreef peaceman het volgende:
Kom op PSV!
In de competitie mogen jullie het slecht doen, Europees niet!
*heel dure misserquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:30 schreef Buitendam het volgende:
Kan een hele dure misser van Bergwijn zijn zojuist.
Hoezo act? De mensen die mij een beetje kennen, weten dat ik dit meen.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoor het "goa stoan a'j veur Twente bint!"
Genot.
Slim.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:30 schreef Buitendam het volgende:
Kan een hele dure misser van Bergwijn zijn zojuist.
Dat was ook wel vrij vreemd ja, ik dacht even dat die andere gozer de bal nog raakte.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
Wtf doet die Dumfries nou voor overstapje dan?
Ik blief zittn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot.
Spreken toch ook Duits in Zwitserland?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot.
Zoet echt een debiele keus. Dan ga je het nooit leren. 95/100 ballen zouden op deze manier op goal worden geschoten.quote:
hij wilde de bal achter z'n standbeen wegtikkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
Wtf doet die Dumfries nou voor overstapje dan?
Vind het wel genot hoe hij met irritante journalisten omgaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef Bugno2 het volgende:
Bommelgod zo zijn hele selectie weer affakkelen
Oaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef Oldground het volgende:
[..]
Spreken toch ook Duits in Zwitserland?
Misschien, maar een voorronde verder is ook dichter bij de poulefase van de EL.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:30 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dit PSV zou gedecimeerd worden in de CL, laat ze maar lekker in de EL aanklooien. Daar kunnen ze wel overwinteren.
Ik denk dat je wat aan je oren moet doen...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot.
Je bedoelt dat geacteerd hautaine gelach. Dijkshoorn schreef hier vandaag zinnige dingen over.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vind het wel genot hoe hij met irritante journalisten omgaat.
De complete verdediging bijvquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch wel een flink aantal spelers van Basel zouden niet misstaan bij PSV.
Ene R. From Wolvesshop?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch wel een flink aantal spelers van Basel zouden niet misstaan bij PSV.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef TLC het volgende:
PSV heeft ook meer te zoeken in de EL dan in de CL (lees meer kans op n succesje)
Zeg je nu dat de EL makkelijker is dan de CL?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef TLC het volgende:
PSV heeft ook meer te zoeken in de EL dan in de CL (lees meer kans op n succesje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |