je moet daar geen labels op willen zettenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:28 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik heb de discussie niet gevolgt maar Lexc met 49 is een cougar...frenkie is 31 jaar...toch?
quote:
ach nee....ik zit nergens mee....als ze maar gelukkig zijn....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je moet daar geen labels op willen zetten
Joh, dat is toch een grapje. En er is nergens gezegd dat een cougar zijn slecht is.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en dat is precies waarom, zet mensen niet in hokjes, ik ken het, maar mensen voor cougar uitmaken etc, beetje fout
Merel heeft van alles uitgegeven en Jessie wordt nu boos omdat Shelly wil weten waar alles van betaald is en terecht.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o ja die ook en de versiering en de taart
en ja hoor daar issie weer : 'anders ga je zelf maar de financiën doen'quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:31 schreef Bramenstruik het volgende:
Soms denk ik dat je niet goed bij je hoofd bent, denk je dat ik dat doe??????? Wat denk je?? Je kent me toch???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |