Dat mens is gewoon gestoord.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik van haar moet denken, ik heb soms het idee dat ze overdreven blij doet
Ze niet oprecht en eerlijk is
[ afbeelding ]
Ja, echt he, werkt ze nog wel overdag?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:20 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het wordt zo langzamerhand een zielige vertoning, zoals ze daar rondloopt.
a3 zei vanmorgen....tis al 6 uur geweest....kzie haar nergens....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vergeet dat maar het is één brok frustie, scheitbenauwd dat haar buitencarriëre in twijfel getrokken wordt.. inmiddels is het wel duidelijk dat NaarGeest terrein verliest met haar gekonkel en leugens over succesverhalen
o ja die ook en de versiering en de taartquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En vergeet die psycholoog niet met die VR-bril.
wordt tijd voor een boekhouder van buiten...als second opinion....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:23 schreef Bramenstruik het volgende:
hahahaha, Andrea en Sjellie bezig met de kosten van de verjaardag gisteren, dat vind ik dan weer leuk!
Hij wil er zélfs geen geld voor hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:19 schreef sjampoeh het volgende:
snap niet dat jens voor merelbezig is ???
Merel staat op -¤15 zakgeld, het is dus door Jessie betaald, maar zonder overlegquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:23 schreef Bramenstruik het volgende:
hahahaha, Andrea en Sjellie bezig met de kosten van de verjaardag gisteren, dat vind ik dan weer leuk!
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wil er zélfs geen geld voor hebben.![]()
Shelly over het feit dat Merel maar koopt en koopt en ver in de min staat en er niets van gezegd wordt.
en dat is precies waarom, zet mensen niet in hokjes, ik ken het, maar mensen voor cougar uitmaken etc, beetje foutquote:
Ja dan vind ik ook.. aanpakken!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:23 schreef Bramenstruik het volgende:
O, wat schattig Braam.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was mn eerste LP, gekregen van mn oom uit Canada,was 14
Volgens Merel was de lunch gratis, zei Shelquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Merel staat op -¤15 zakgeld, het is dus door Jessie betaald, maar zonder overleg
Dre gaat weer op Speurneus richting Jessie
iedereen krijgt 30e verjaardagsgeld. ik zag sushi, een vr bril man ( maar was gratis, uhuh sure) en wat nog meer ? versiering, taart ?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Merel staat op -¤15 zakgeld, het is dus door Jessie betaald, maar zonder overleg
Dre gaat weer op Speurneus richting Jessie
merel zal niet op hem stemmen...ze weet donders goed dat hij veel voor merel doet....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wil er zélfs geen geld voor hebben.![]()
Shelly over het feit dat Merel maar koopt en koopt en ver in de min staat en er niets van gezegd wordt.
Ik heb Merel zelf geld uit de boot zien halen voor de lunch.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:26 schreef Harrison het volgende:
[..]
Volgens Merel was de lunch gratis, zei Shel
ik heb de discussie niet gevolgt maar Lexc met 49 is een cougar...frenkie is 31 jaar...toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en dat is precies waarom, zet mensen niet in hokjes, ik ken het, maar mensen voor cougar uitmaken etc, beetje fout
Merel is gaan bestellen en regelen met Jessie's zakgeld.. Jessie had nog 7, 8 tientjes , te weing voor dat hele feestquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
iedereen krijgt 30e verjaardagsgeld. ik zag sushi, een vr bril man ( maar was gratis, uhuh sure) en wat nog meer ? versiering, taart ?
je moet daar geen labels op willen zettenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:28 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik heb de discussie niet gevolgt maar Lexc met 49 is een cougar...frenkie is 31 jaar...toch?
quote:
ach nee....ik zit nergens mee....als ze maar gelukkig zijn....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je moet daar geen labels op willen zetten
Joh, dat is toch een grapje. En er is nergens gezegd dat een cougar zijn slecht is.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en dat is precies waarom, zet mensen niet in hokjes, ik ken het, maar mensen voor cougar uitmaken etc, beetje fout
Merel heeft van alles uitgegeven en Jessie wordt nu boos omdat Shelly wil weten waar alles van betaald is en terecht.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o ja die ook en de versiering en de taart
en ja hoor daar issie weer : 'anders ga je zelf maar de financiën doen'quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:31 schreef Bramenstruik het volgende:
Soms denk ik dat je niet goed bij je hoofd bent, denk je dat ik dat doe??????? Wat denk je?? Je kent me toch???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |