Ze wil extra opslagruimte.quote:
Oh, daar heeft Gerrit natuurlijk op gezeten, die zat gisteren op haar bedquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:36 schreef Dotteke het volgende:
Merel had een kreukel bloesje, die wilde ze vandaag aan.\
Dus wat had ze gedaan, ze had hem op bed gelegd
O wacht, ik heb beet, o wacht wauw ik vind dit best heftig man, zegt Merel
wist niet dat ik lapo hadquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:37 schreef Chea49 het volgende:
Is Braam in slaap gevallen? Die moest openen.![]()
Jessie weigert een kus van Merel en verkondigt meteen maar dat hij voorlopig alleen wil slapen.
Ik dacht al, waar is Braam opeens gebleven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:37 schreef Bramenstruik het volgende:
Sorry, voor niet openen, was nog aan het teruglezen, was ff weg
Filmpje staat in je DM.quote:
Ja, dan krijg je vanzelf een kreukelblousje.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:37 schreef Harrison het volgende:
[..]
Oh, daar heeft Gerrit natuurlijk op gezeten, die zat gisteren op haar bed
Hij telde ook weer door en dacht eerst dat ik hem had. Doet een beetje raar de laatste tijd. Maar Harrison heeft het opgelost.quote:
ja even tussen neus en lippen door....waar shell bij zit....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:37 schreef Chea49 het volgende:
Is Braam in slaap gevallen? Die moest openen.![]()
Jessie weigert een kus van Merel en verkondigt meteen maar dat hij voorlopig alleen wil slapen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:38 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Meroltje denkt ook, voor die 2 minuten hoef ik niet de hele nacht in je boot te bivakeren
Oh jee, daar gaat ze mee aan de haal hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:40 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja even tussen neus en lippen door....waar shell bij zit....![]()
Je doet een gooi naar de leukste post in de DS van Paco.. een nieuwe uitdagingquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:07 schreef BloesBloes het volgende:
@:Paco55
Kom maar weer tevoorschijn hoor Paco, jij kijkt nu eenmaal graag naar spelende mensen en Franny speelt wat af, maar pas op het is ook een manipulatief meiske dat een vreemd spelletje speelt;
Malle Franny kom
Malle Franny kom hier
Lekker stuk, malle meid
Lekker dier van plezier
Een zoen op je vulva
Malle Franny, lellebel van Utopia!
nope...shell wil niks van jess....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:42 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Oh jee, daar gaat ze mee aan de haal hoor
Jij ben ook blij met een glazen knikker hèquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij telde ook weer door en dacht eerst dat ik hem had. Doet een beetje raar de laatste tijd. Maar Harrison heeft het opgelost.![]()
![]()
hahaha.....ze is wel eerlijk....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:43 schreef Sofia2019 het volgende:
Shelly en merel willen een knappe hunk in Utopia.
Merel ; mag wel hoor. Even iets moois om naar te kijken mijn hemel.
Je hebt Jessie toch dikke kut
Heej skattie, ga je nou weer lekker tegen me grommenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je doet een gooi naar de leukste post in de DS van Paco.. een nieuwe uitdaging
Merel: zo benieuwd naar de nieuwe.quote:
Ik vind het best een leuk jurkje en het staat haar ook wel. Ik las hier dat iedereen het zo'n beetje vreselijk vindt maar ik vind het echt bij Merel passen.quote:
ahhh..ik snap je..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:44 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze denkt toch dat het geheim is, dat hij verliefd op haar is, dat bedoel ik.
Jij mag ook meedoen hoor. De dagsluiting is voor iedereen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je doet een gooi naar de leukste post in de DS van Paco.. een nieuwe uitdaging
Neehoor, het valt alleen opquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:44 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Heej skattie, ga je nou weer lekker tegen me grommen
Gisteren vertelde ze dat ze niks met Jessie zou doen, want dat kon ze Merel niet aandoen..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zeg ze.......................
nee...zo wult ze niet uitgestraald worden....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zeg ze.......................
Bultrug b.h.?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is dat die rooie bultrugBH die ze daaronder aanheeft?
Wowquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Gisteren vertelde ze dat ze niks met Jessie zou doen, want dat kon ze Merel niet aandoen..
Het lijkt Merel ook helemaal niks te doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:40 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja even tussen neus en lippen door....waar shell bij zit....![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk jurkje en het staat haar ook wel. Ik las hier dat iedereen het zo'n beetje vreselijk vindt maar ik vind het echt bij Merel passen.
dat bedoel ik maar, dus ze wult wel, maar het kan niet, ook daar zijn oplossingen voorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Gisteren vertelde ze dat ze niks met Jessie zou doen, want dat kon ze Merel niet aandoen..
Die heeft een kuil gegraven en is er zélf ingevallen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:42 schreef Maria. het volgende:
maris heeft zeker avond dienst..?....helemaal nog niet gezien...?
precies....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het lijkt Merel ook helemaal niks te doen.
Aha we komen al in de richtingquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:46 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Wow
En Jessie zou dat Gerrit niet aandoen. En zichzelf dan staat hij er slecht op
Ik ben overal blij mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij ben ook blij met een glazen knikker hè
Oeps, een verspreking?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:43 schreef Sofia2019 het volgende:
Shelly en merel willen een knappe hunk in Utopia.
Merel ; mag wel hoor. Even iets moois om naar te kijken mijn hemel.
Je hebt Jessie toch dikke kut
Dus dat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk jurkje en het staat haar ook wel. Ik las hier dat iedereen het zo'n beetje vreselijk vindt maar ik vind het echt bij Merel passen.
ach welnee, dat zeggen powervrouwen, Jessie doet het ook, dus anything you can do, I can do it better, i am the toughest showquote:
Ik zag het gisteren. Figuur van een bejaarde, daar zie je dat ook vaak bij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja krijgt ze van die bulten op haar rug, zo snijdt dat ding af
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren. Figuur van een bejaarde, daar zie je dat ook vaak bij.
Komt nog wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:50 schreef Mjelleke het volgende:
Als t Jens ter oren is gekomen dat Jessie loopt te verkondigen dat hij naar huis wilt dan moet die Jessie daarop aanspreken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach welnee, dat zeggen powervrouwen, Jessie doet het ook, dus anything you can do, I can do it better, i am the toughest show
nou, met als ik het in je naad loos, is wel treffendquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]En als ik nu naar die raptekst luister dan doet Jessie alsof hij de grootste verleider ever is. Met z'n 2 minuutjes.
Ja die was even raar...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:50 schreef Harrison het volgende:
Shelley snapt er niks van. Als je in september moet bevallen kan je toch wel gewoon hier zitten? Merel weet het niet, want ze is zelf nooit zwanger geweest.
Over wie ging dat?
echt hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hondenstandje denk ik?![]()
Stoere taal van 2 losertjes.
Gerrit doet het leuk, maar moet iedere keer normaal doen van Jessie, terwijl dat juist leuk is en minder eentonigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:00 schreef BloesBloes het volgende:
Jessie moet zijn bek houden die kan er niks van, maar het is wel een grappig nummertje en Gerrit gaat best lekker
Oh, misschien ging het over haar nichtje? Dat ze heeft laten weten niet op bezoek te komen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja die was even raar...
Shelley: Dan denk bij mijzelf van oke in september ga je bevallen maar je hoeft hier niet veel te doen...alleen maar te zitten ...
Merel: Ja..
Shelley: Ja oke ik snap het misschien wel als ze zich moet overgeven of zo dat ze dan hier best wel awkward is
Merel: Ja ik weet sowieso niet hoe het is om zwanger te zijn...
Shelley: Ik ook niet...
Dat laatste blijkt wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja die was even raar...
Shelley: Dan denk bij mijzelf van oke in september ga je bevallen maar je hoeft hier niet veel te doen...alleen maar te zitten ...
Merel: Ja..
Shelley: Ja oke ik snap het misschien wel als ze zich moet overgeven of zo dat ze dan hier best wel awkward is
Merel: Ja ik weet sowieso niet hoe het is om zwanger te zijn...
Shelley: Ik ook niet...
Goeie! Denk dat dat het is ja...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:02 schreef Harrison het volgende:
[..]
Oh, misschien ging het over haar nichtje? Dat ze heeft laten weten niet op bezoek te komen?
Hitskequote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hiske denkt echt dat het een hit gaat worden.
Jessie lift weer lekker mee net als toen met Boyd. Hij ziet/ruikt eventueel succes en is er als de kippen bij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:00 schreef BloesBloes het volgende:
Jessie moet zijn bek houden die kan er niks van, maar het is wel een grappig nummertje en Gerrit gaat best lekker
Een koekieloekie-achtige?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:56 schreef Harrison het volgende:
Oh, Lexie moet iemand hebben die ook hooggevoelig is.
Denk dat die heel snel op de vlucht zal slaan van die misthoorn van haar. EENDJESSS, EENDJESSS, KOM DAN!
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij had er zn microfoontje ingehangen, trekt wel weer weg
¤20 wuhahahaha kermis prulletjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:05 schreef chufi het volgende:
Merel heb ook al een sieraden lijn...
Goedkope shit
https://www.contactmetutopia.nl/wrtw-jewellery-9224856/
[ afbeelding ]
20¤
Het ook nog een sierradenlijn durven noemen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:05 schreef chufi het volgende:
Goedkope shit
[ afbeelding ]
20¤
op de kermis lukt het me voor minder dat ding met de hijskraantjes te winnenquote:
Die rommel kwam gisteren binnenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:05 schreef chufi het volgende:
Goedkope shit
[ afbeelding ]
20¤
Nou sorry maar hij kan echt rappen dat hoor je toch.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie lift weer lekker mee net als toen met Boyd. Hij ziet/ruikt eventueel succes en is er als de kippen bij.
Ik zou er niet eens een poging voor wagen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
op de kermis lukt het me voor minder dat ding met de hijskraantjes te winnen
jawel, i love the hijskraantjesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens een poging voor wagen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:05 schreef chufi het volgende:
Goedkope shit
[ afbeelding ]
20¤
je moet dat "zich" weglaten, dan klopt hetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:09 schreef Sofia2019 het volgende:
Jessie heeft in Utopia 1 nooit iets voor zichzelf gedaan zegt hij. Kuch
En al dat geld dat hij heeft besteed aan auto’s die kwamen, horloges, goud, en kaviaar/ golf dan?
Al zou hij het kunnen, hekel aan rappen dus maakt mij niet uit wie dat doet, maar Gerrit is er mee begonnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:08 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Nou sorry maar hij kan echt rappen dat hoor je toch.
Luister ff naar de Nederlandse rappers er zijn er heel wat die het minder doen en wel in de top 10 staan.
Ja iddquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je moet dat "zich" weglaten, dan klopt het
Snel vergeten al die luxe.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:09 schreef Sofia2019 het volgende:
En al dat geld dat hij heeft besteed aan auto’s die kwamen, horloges, goud, en kaviaar/ golf dan?
Hij was een monster in Utopia 1 met zijn enge slissende tattoomaatje Booit, waar hij nu ruzie mee heeftquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:09 schreef Sofia2019 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zou ze dit voor ogen hebben?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:14 schreef Inca het volgende:
goffer 1.94 op ali expresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make trouble not war
goffer 1.94 op ali expresWow, dan kan het niet anders dan troep zijn en er dan rustig 20 euro voor vragen? Wie bepaalt trouwens de prijs van de producten daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goffer 1.94 op ali expresDAT is hoe je geld verdient, wat een marge voor doorverkoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice find
wat was haar antw daarop ?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:39 schreef Harrison het volgende:
Jessie zei dus net tegen Merel dat hij voorlopig een tijdje alleen moet slapen, want dat hij helemaal naar de klote is.
was dat gisteren al nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:18 schreef sjampoeh het volgende:
ineens zegt merel: ik ga een groot evenement organiseren, moet echt weer
Het slimste om het doen anders gaat het helemaal niks worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:19 schreef Dotteke het volgende:
Ger wil een evenement koppelen aan de release van hun nummer
Vind het wel leuk Gerrit in zn element te zienquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het slimste om het doen anders gaat het helemaal niks worden.
Mogen de anderen zeker al het werk weer gaan doen en zij met de eer gaan strijken?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:18 schreef sjampoeh het volgende:
ineens zegt merel: ik ga een groot evenement organiseren, moet echt weer
Die muzieksmaak ook van dat kind.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:18 schreef Dotteke het volgende:
Merel wil een groot feest organiseren
|half september, ze willen Andre hazes vragen
En de clip release _O
ik zie Gerrit ff los van Jesie in deze, vind hem opeens wel in zn element, en zegt zinnige dingenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mogen de anderen zeker al het werk weer gaan doen en zij met de eer gaan strijken?
Bij Ali heb je al 'n Panterhorloge met lekker veel strass voor 3 euro en gratis verzending,quote:
Tuurlijk, dat wordt nog wel een discussie/gesprek alleen zullen wij daar niets van meekrijgen.quote:
Het andere feest wat ze samen met Jessie organiseerde was ook zo groot succesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mogen de anderen zeker al het werk weer gaan doen en zij met de eer gaan strijken?
ik zag hetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij Ali heb je al 'n Panterhorloge met lekker veel strass voor 3 euro en gratis verzending,
is wel iets voor Merel
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk als je steen zegt dat ze nog lacht, zegt Ger over Merel
huh...alweer een echte mening..?...whut?....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hiske denkt echt dat het een hit gaat worden.
Verlies gedraaid toch en niets meer over gehoord. Is gewoon doodgezwegen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het andere feest wat ze samen met Jessie organiseerde was ook zo groot succes![]()
Dat gehinnik van Merel de hele tijd
Die grootschalige feesten zijn geen moneymakers en kosten veel tijd/energie, beter die kleinere evenementen 50/100 gasten en dan iets vakerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het andere feest wat ze samen met Jessie organiseerde was ook zo groot succes![]()
Dat gehinnik van Merel de hele tijd
Deze is maar 1.94quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij Ali heb je al 'n Panterhorloge met lekker veel strass voor 3 euro en gratis verzending,
is wel iets voor Merel
Jessie heeft al weer een goed idee, een rijdende koffieshop.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:29 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Die grootschalige feesten zijn geen moneymakers en kosten veel tijd/energie, beter die kleinere evenementen 50/100 gasten en dan iets vaker
Hoe lang gelee was tip (laatste feest) ?
quote:
Trouble in Paradise was dat volgens mij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:29 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Die grootschalige feesten zijn geen moneymakers en kosten veel tijd/energie, beter die kleinere evenementen 50/100 gasten en dan iets vaker
Dan houdt hij hem juist óp de straat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:31 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie wil iets voor Ikbal gaan regelen, koffiewagentje ofzo, Ikbal van de straat
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:29 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
vreemd, ik zie dat nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik kan er alleen een kind in zien.
Dus dat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:32 schreef Cargamelk het volgende:
Slimme Jessie ..een straatverkoper van de straat houden
Het zou sowieso mijn kleinkind kunnen zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik kan er alleen een kind in zien.
Bij 137.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja hahaha, en zn voorraad kan hij zo opppikken op de Brouwersgracht
Echt een wereldhit.quote:
Ze doet niks met die panty's...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:37 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel en Lex weer over Mylene, wat doet dat kind nu in godsnaam verkeerd????
mijn kind, maar waarom zou je niet kunnen zeggen dat iemand een mooi lijf heeft, zie ik van eigen kinderen ook, of nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het zou sowieso mijn kleinkind kunnen zijn.
Bij pappa van Jessie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja hahaha, en zn voorraad kan hij zo opppikken op de Brouwersgracht
Eens,en nu is het mooi weer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:37 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]bedoel ik maar, best frequentie-loos
Ssssh, cougars zijn helemaal van deze tijdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het zou sowieso mijn kleinkind kunnen zijn.
Merel heeft een grote hekel aan Mylene en zal haar koste wat kost de grond in boren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:37 schreef Bramenstruik het volgende:
Vind je het gek? Als die meid kritiek krijgt van wie dan ook dan jankt ze drie dagen en krijg je naar je kop gegooid dat je trauma's naar boven haaltquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:38 schreef snetje het volgende:
Mariska en Lex durven Mylene ook niet meer aan te spreken over dingen...
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ssssh, cougars zijn helemaal van deze tijd
Terecht, waar bemoeit dat ouwe wijf zich mee. Iedereen doet alles voor dat kind en dan een ander aanspreken?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:37 schreef snetje het volgende:
Merel: Mylene moet hier toch ook een keer wat mee doen Bran?
[ afbeelding ]
Spreekt Mylene er op aan en Mylene gelijk weer gepikeerd..
Uhmmm geen mening, wat vindt jij?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
En die rooie doet ook een duit in het zakje, gadverdamme wat een nare gore wijven
Ze doet niet wat hun willen wat ze doetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:37 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:41 schreef snetje het volgende:
Merel: Ze wil dit worden ...dat worden ....actrice worden...
Shelley: Wil zij actrice worden!!!!!!? .....
Maar dan hoef je er nog niks mee te willen. Ik vind dat Jens een prachtig lijf heeft en verder niets hoor. Hoef hem niet meteen te hebben ofzo en dat werd gesuggereerd hier. En zoals Alex over haar zoon praat vind ik te ver gaan hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mijn kind, maar waarom zou je niet kunnen zeggen dat iemand een mooi lijf heeft, zie ik van eigen kinderen ook, of niet
beter goed gejat als slecht bedacht.......ALWEER.....jessie !!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:42 schreef Sofia2019 het volgende:
ZUCHT. Jessie wil nu kopiëren van lange Frans en baas B.
ja geweldig, lig helemaal in een deukquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:43 schreef Maria. het volgende:
[..]
shell denkt wtf....dat is mijn rol......actrice worden....wil merel ook?...![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie weer van plan om reclame te gaan maken via een koffie-autootje voor Ikbal?
Mylene...maar ze hoeft niet bang te worden ... Mylene pakt toch niets door ...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:43 schreef Maria. het volgende:
[..]
shell denkt wtf....dat is mijn rol......actrice worden....wil merel ook?...![]()
eens, ach laat maar ook, nog ffquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar dan hoef je er nog niks mee te willen. Ik vind dat Jens een prachtig lijf heeft en verder niets hoor. Hoef hem niet meteen te hebben ofzo en dat werd gesuggereerd hier. En zoals Alex over haar zoon praat vind ik te ver gaan hoor.
ze zit gewoon in haar waterweg.....( vaarwater )....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja geweldig, lig helemaal in een deuk
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:45 schreef Maria. het volgende:
[..]
ze zit gewoon in haar waterweg.....( vaarwater )....
Ik val op oudere mannen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ssssh, cougars zijn helemaal van deze tijd
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:45 schreef Maria. het volgende:
[..]
ze zit gewoon in haar waterweg.....( vaarwater )....
In een kwaad daglicht zetten, maar ze bedoelt het goed hoor. De intenties zijn goed, kan je zo zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Terecht, waar bemoeit dat ouwe wijf zich mee. Iedereen doet alles voor dat kind en dan een ander aanspreken?![]()
![]()
![]()
quote:
thema van de dag, goede intentiesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In een kwaad daglicht zetten, maar ze bedoelt het goed hoor. De intenties zijn goed, kan je zo zien.![]()
En weet zich geen houding te geven, staat als een onzekere houtenklaas met die microfoon in zijn handenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:50 schreef BloesBloes het volgende:
Jessie"s probleem is niet de podiumvrees maar hij kan geen teksten onthouden..... Jessie de 1e rapper met autocue
dat geeft niet eens, kan iets aandoenlijks hebben, zijn wel meer artiesten die het zo gered hebben, Bob Dylan bvquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En weet zich geen houding te geven, staat als een onzekere houtenklaas met die microfoon in zijn handen
gebed zonder end.....is ineens een stuk mooier.....quote:
dat vind ik echt niet, gebed zonder end vond ik echt een gebed zonder end, met die schreeuwbek, dit klinkt een stuk vrolijkerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:53 schreef Maria. het volgende:
[..]
gebed zonder end.....is ineens een stuk mooier.....![]()
![]()
wel leuk ff de clip terug te zien trouwens..
Nou dat is niet te vergelijken me die houten klaas uit Utopia met oogjes die kijken en zeggen help help wat moet ik doen help helpquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat geeft niet eens, kan iets aandoenlijks hebben, zijn wel meer artiesten die het zo gered hebben, Bob Dylan bv
Komt ze in ieder geval eens klaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:47 schreef Dotteke het volgende:
O o o wat is die toch goed, Merel komt zowat klaar zo mooi vind ze het
[ afbeelding ]
Adam Duritz.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat geeft niet eens, kan iets aandoenlijks hebben, zijn wel meer artiesten die het zo gered hebben, Bob Dylan bv
quote:
Helemaal Jessie ook hè? Die 2 verdienen elkaar zó.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In een kwaad daglicht zetten, maar ze bedoelt het goed hoor. De intenties zijn goed, kan je zo zien.![]()
Alles kan daar gewoon, áls je het maar met goede intenties doet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
thema van de dag, goede intenties
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:51 schreef Bramenstruik het volgende:
Tip voor Pacco, de titel voor de dagsluiting, Goede Intenties
Doe ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:51 schreef Bramenstruik het volgende:
Tip voor Pacco, de titel voor de dagsluiting, Goede Intenties
Katie ziet er echt goed uit. als je dat vergelijkt met een maand geledenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:57 schreef Dotteke het volgende:
@:Formule
Zie je, niet alleen Adje doet het
[ afbeelding ]
Bob Dylan was geen rapper en sowieso vergelijken met zo'n wereldster?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja, die wordt door iedereen verwend, naar de geiten zie je bijna niemand op kijkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Katie ziet er echt goed uit. als je dat vergelijkt met een maand geleden
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
thema van de dag, goede intenties
Logisch, zo'n lekker beest, daar wil iedereen wel mee kroelenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ze anders zonder toezicht de tuinen kaalvreet en het grasveld onder pist en schijt, en de silo in wil mee etenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bob Dylan was geen rapper en sowieso vergelijken met zo'n wereldster?![]()
Gegil van Katie gaat door merg en been. Waarom moet ze naar bed?
En regelmaat is goed voor dieren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat ze anders zonder toezicht de tuinen kaalvreet en het grasveld onder pist en schijt, en de silo in wil mee eten
Zeker nog nooit op festivals geweest daar treden ze allemaal op met autocue.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:50 schreef BloesBloes het volgende:
Jessie"s probleem is niet de podiumvrees maar hij kan geen teksten onthouden..... Jessie de 1e rapper met autocue
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:02 schreef Maria. het volgende:
de verleidster van temptation island.....sexy witte bh bandjes....![]()
ik kan het niet geloven, en heb het echt gemist, heeft ze dat echt verteld????? Las het vanmorgen hierquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:02 schreef Maria. het volgende:
de verleidster van temptation island.....sexy witte bh bandjes....![]()
De laatste keer hoorde ik hém alleen 2x zeggen: ja, ja. Tis allemaal gehobby daar in das boot.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]das waar. Maar de vorige keer was ze sneller als Jessie en riep ze binnen de twee minuten
"O Jessie, jessie ja ja ja O jessie".
Niks mis mee, maar formule vond het eng wat Adje deed met Katie, ik zeg doen er wel meer, vandaarquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Logisch, zo'n lekker beest, daar wil iedereen wel mee kroelen
ja gisteren om 1700....ik heb het opgevraagd bij DGK...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik kan het niet geloven, en heb het echt gemist, heeft ze dat echt verteld????? Las het vanmorgen hier![]()
Ze was zelfs gevraagd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik kan het niet geloven, en heb het echt gemist, heeft ze dat echt verteld????? Las het vanmorgen hier![]()
whahahahahahaha, dat WIL ik zienquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:05 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja gisteren om 1700....ik heb het opgevraagd bij DGK...
De dames Merel en Marisd hadden er al weer commentaar over hequote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En regelmaat is goed voor dieren.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
whahahahahahaha, dat WIL ik zien
Iedereen houdt van Katie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Katie daar ook heel gelukkig is met al die aandacht.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Katie ziet er echt goed uit. als je dat vergelijkt met een maand geleden
dat was een stoned konijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Een getraind konijn.. maar NaarGeest had GertJan toch al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |