quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:16 schreef Fok-it het volgende:
I. zegt wel bah maar hij zou maar al te graag door die dildo naar zijn eigen upside down gebracht worden
Wegkijkersquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
als je links kijkt, kijk je weg !!!!!
Niet links, niet rechts, maar recht door zee!!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
als je links kijkt, kijk je weg !!!!!
Ritaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:20 schreef I. het volgende:
[..]
Niet links, niet rechts, maar recht door zee!!!!
Beetje lullig om dat over i te zeggenquote:
Kopspijkers was echt goedquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:25 schreef JJH het volgende:
Good old Rita Verdonk.
Goede persiflages toentertijd ook in Kopspijkers.
Hahah dat acteerwerk, wat slechtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
open deur, maar dit kan niet ontbreken in een gesprek over rita natuurlijk
Ik kan nog steeds niet normaal aan iemand uitleggen het het met het verzetten van zomer en wintertijd werkt.quote:
Oeiquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:46 schreef I. het volgende:
Bij heel veel Nederlanders staat het water tot aan de lippen.
Moeten ze maar niet onder NAP wonenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:46 schreef I. het volgende:
Bij heel veel Nederlanders staat het water tot aan de lippen.
Misschien luiers overwegenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:44 schreef dud0r het volgende:
Oh is dat de reden dat ik altijd een natte boxer heb
Goed plan. Of kaplaarzenquote:
Het komt toch door dat hoge water.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je niks aan bij incontinentie
?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Die koning van marokko![]()
Loopt erbij als een smurf
Tussen blokhaken zettenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:03 schreef Fok-it het volgende:
Hoe moet je een tagje aan je TT toevoegen @:I. Ik neem aan dat jij dit vast wel weet
1 | [joe] |
Graciasquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:13 schreef I. het volgende:
[..]
Tussen blokhaken zetten
[ code verwijderd ]
dank vriend doet me goed dit soort berichtenquote:Op maandag 29 juli 2019 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zeker waar, vooral met betrekking tot mayo
Gaan nog wel door denkquote:
Zou wel leuk zijn hequote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:11 schreef markdeajaxfan het volgende:
PSV krijgt een lastige avond ik hoop dat het goed gaat
Hou je smoel joh kneusquote:
Je hebt niks gezegdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:41 schreef Solotovski het volgende:
Of bedoel je het niet zo
Dan heb ik niks gezegd
Zou het wat uitmaken?quote:
Jij zou hem ook nog kijken trouwensquote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem meende ik het niet. Ik deel niet zomaar notes uit
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem meende ik het niet. Ik deel niet zomaar notes uit
Koesjie koesjiequote:
Laatste keer was zaterdag helaasquote:
Zou gewoon proberen. Je kan altijd stoppen wanneer je het 2 much vindtquote:
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt nog geen tijd voor gehad
[..]
[..]
Ik mag niks zeggen na al het bier vorige week.
Ik was verbaasd dat de weegschaal vandaag zelfde gewicht aan gaf als voor het bier.quote:
Mooie meevaller danquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat de weegschaal vandaag zelfde gewicht aan gaf als voor het bier.
Dus al met al maakt dat me niet dik
je plast wel veel van bier dus dat scheelt ookquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat de weegschaal vandaag zelfde gewicht aan gaf als voor het bier.
Dus al met al maakt dat me niet dik
je houdt ook veel vocht ervan vastquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je plast wel veel van bier dus dat scheelt ook
Jaaaaaquote:
Mja ook veel koolhydraten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je plast wel veel van bier dus dat scheelt ook
ik pist me echt helemaal verrot met 20 bierquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
met bingen, je plast misschien 2 a 3 keer
maar gooit er wel 20 bier in
op een gegeven moment hoef je niet meerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik pist me echt helemaal verrot met 20 bier
ja maar op korte termijn gaat het vooral om vochtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa
[..]
Mja ook veel koolhydraten.
Ja true. 't is ook meer dat bepaalde herinneringen omhoog kwamen tijdens 13 reasons. Weet niet of dat daar ook echt zo zou zijn. Maar zal 't eens een kans geven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou gewoon proberen. Je kan altijd stoppen wanneer je het 2 much vindt
Als ik smiddags zou beginnen zou ik er na 10 wel klaar mee zijn denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
duursport he, als je smiddags begint valt dat wel mee
Wat precies dan? Misschien kan ik je dan enigszins gerust stellenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:20 schreef I. het volgende:
[..]
Ja true. 't is ook meer dat bepaalde herinneringen omhoog kwamen tijdens 13 reasons. Weet niet of dat daar ook echt zo zou zijn. Maar zal 't eens een kans geven.
quote:
Dumfriesquote:
Moest lachenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel grappig gezicht in zo'n brainport shirt
lolquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel grappig gezicht in zo'n brainport shirt
Nee ik kijk voetbalquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:34 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goed lieverd, met jou?![]()
Zit je ook buiten?
PSV heeft een groot probleemquote:
True, 't blijft psv hequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het kan nog.
En sowieso weer genieten van Ajax dit jaar.
Ik ben voor vv volendam en jij?quote:
Heeft drenthe geen grote club?quote:
Klazienaveense boysquote:
Ja ergquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:03 schreef Fok-it het volgende:
Had je Real nog gezien JC. 7-3 tegen Atletico
Dat gekrijs naar de arbiters is van Bommel snel afgeleerd in Spanje. Meteen tribube opquote:
Ja dacht lekker swingen evenquote:
Dat is wel een goede naamquote:
Ja je moet toch ergens voor zijnquote:
Zeg dan RKAV Volendamquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja je moet toch ergens voor zijn
Doe zelfquote:
Eensquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik snap niet dat zo veel mensen dat lavhgas nemen je ziet er toch echt super triest uit als je dat staat te lurken
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik snap niet dat zo veel mensen dat lavhgas nemen je ziet er toch echt super triest uit als je dat staat te lurken
Misschien toch maar een keer douchenquote:
Mij beetje negerenquote:
Gek, bij mij krioelt het van de muggen, maar nu totaal geen last.quote:
Oeiquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
Hallons jongens en meisjes![]()
Ik heb mijn laatste werkdag overleeft en ben nu redelijk aangeschoten
Ja al lag je naakt buitenquote:
Prima afsluiter gehad op kosten van de zaak. Nu lekker maandje vakantie vieren en dan weer flink aan de studiequote:
Mijn post sukkelquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:51 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, gewoon veel te warm. Ellende. Valt niet te negeren.
Tis dat?quote:
Lekker manquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prima afsluiter gehad op kosten van de zaak. Nu lekker maandje vakantie vieren en dan weer flink aan de studie
Alleen nog lang weekend F1 kijken op Spa en voor de rest gewoon lekker uitrusten, fietsen en doen waar ik zin in heb. En nog ergens komende maand verhuizenquote:
Oh nou ja goed. Dan zul je je er maar aan moeten wagenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:57 schreef I. het volgende:
Maareh, @:Fok-it, heb niet echt zin om dat soort dingen hier te posten.
Nicequote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen nog lang weekend F1 kijken op Spa en voor de rest gewoon lekker uitrusten, fietsen en doen waar ik zin in heb. En nog ergens komende maand verhuizen
Moet maar evenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nou ja goed. Dan zul je je er maar aan moeten wagen
Dan vinden ze jou wss niet lekker genoeg...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gek, bij mij krioelt het van de muggen, maar nu totaal geen last.
Remqo is ook een vies ventjequote:Op woensdag 31 juli 2019 00:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dan vinden ze jou wss niet lekker genoeg...
Ik heb op zich wel zin om te verhuizen. De woning waar ik nu in zit met mijn vriendin is eigenlijk net iets te klein voor 2 personen. Nu kunnen we eindelijk naar een woning die groot genoeg is voor twee personen en doordat we ruim anderhalf jaar vrijwel een full time loon opzij hebben kunnen zetten hebben we redelijk wat spaargeld achter de hand om het komend half jaar makkelijk te kunnen uitzingen zonder te hoeven bijbeunen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:03 schreef I. het volgende:
[..]
NiceLekker man.
Verhuizen is iets minder chill, maar als het er eenmaal op zit, wel weer.
Hij is cinematografisch wel heel vet trouwens dus. En goeie muziekquote:
Sowquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Veel erger dan jou kan het niet worden Morty
Sup?quote:
Biertje viel niet goed vannacht trouwensquote:
Wow hoezoquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Biertje viel niet goed vannacht trouwens
Ben nette jongenquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Veel erger dan jou kan het niet worden Morty
hey DRquote:
Vies misselijkquote:
had ook liever in dts gepost.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sorry maar jij bent niet elitair genoeg voor deze kliek
Nice! Da's wel echt chill dan ja.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb op zich wel zin om te verhuizen. De woning waar ik nu in zit met mijn vriendin is eigenlijk net iets te klein voor 2 personen. Nu kunnen we eindelijk naar een woning die groot genoeg is voor twee personen en doordat we ruim anderhalf jaar vrijwel een full time loon opzij hebben kunnen zetten hebben we redelijk wat spaargeld achter de hand om het komend half jaar makkelijk te kunnen uitzingen zonder te hoeven bijbeunen.
Hoe gaat het eigenlijk met jouw revalidatie?
Hoe ging dat met die meet dan toen je zo lang moest rijden? Is dat niet gevaarlijk?quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:16 schreef I. het volgende:
[..]
Nice! Da's wel echt chill dan ja.Lekker als het allemaal kan zo, scheelt echt een hoop gedoe en geregel.
![]()
Mja, kan beter. Rij wel weer auto, maar qua zicht is het nog steeds niet optimaal, is er niet heel veel beter op geworden in de tussentijd helaas. Komend weekend 10 dagen op vakantie, daarna weer snel een controle afspraak, en dan eens kijken hoe het verder nog kan verbeteren.
Nice.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is cinematografisch wel heel vet trouwens dus. En goeie muziek
Ja, maar die gooien ze waarschijnlijk heel snel weer dichtquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw topic ervoor openen
Gewoon heel voorzichtig gedaan. Extra goed gekeken, en ik reed sowieso hier en daar wel iets rustiger. Maar het ging allemaal prima verder. Tenminste, ik heb geen klachten gehad van m'n bijrijder(s).quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe ging dat met die meet dan toen je zo lang moest rijden? Is dat niet gevaarlijk?
Hm ja zou kunnen denk ikquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vies misselijk
Geen idee, misschien warmte ofzo
Mods zijn toch amper actiefquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, maar die gooien ze waarschijnlijk heel snel weer dicht
Ik las Trumpquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik wacht wel tot murp terug is van vakantie
Jammer dat het er niet echt beter op is geworden. Heb je tijdens je vakantie wel beetje goed geregeld qua medische zorg mocht er verslechtering optreden?quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:16 schreef I. het volgende:
[..]
Nice! Da's wel echt chill dan ja.Lekker als het allemaal kan zo, scheelt echt een hoop gedoe en geregel.
![]()
Mja, kan beter. Rij wel weer auto, maar qua zicht is het nog steeds niet optimaal, is er niet heel veel beter op geworden in de tussentijd helaas. Komend weekend 10 dagen op vakantie, daarna weer snel een controle afspraak, en dan eens kijken hoe het verder nog kan verbeteren.
Zitten allemaal te tanken op meets meen ikquote:
En dat van onze abocentenquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zitten allemaal te tanken op meets meen ik
Niet echt, maar verwacht niet dat het echt veel minder zal worden. (Is ook niet echt mogelijk heb ik het idee.. ) Maar alsnog moet het in Noorwegen wel goedkomen, mocht het echt fout gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat het er niet echt beter op is geworden. Heb je tijdens je vakantie wel beetje goed geregeld qua medische zorg mocht er verslechtering optreden?
Ja net al twee dood gemaaktquote:
Dierenbeulquote:
Jij hebt gelukquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dierenbeul![]()
![]()
Ik ben slechts een maal gestoken dit jaar en vanaf januari 2018 geteld slechts 3 maal
Waarom hou je dit bijquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dierenbeul![]()
![]()
Ik ben slechts een maal gestoken dit jaar en vanaf januari 2018 geteld slechts 3 maal
Ach, Elan hield ons hele levensverhaal bijquote:
Is best makkelijk bij te houden als je tot 3 kunt tellenquote:
Ik heb alleen deze zomer al 40-45 muggenbulten gehad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dierenbeul![]()
![]()
Gewoon een kwestie van goede genen, goede persoonlijke verzorging en goede trainingquote:
Vaker dan eens per half jaar douchen schijnt te helpenquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze zomer al 40-45 muggenbulten gehad.
En dat was alleen nog op mijn rechterhand.
Goed bezig. Ik word ook nooit gestoken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van goede genen, goede persoonlijke verzorging en goede training
Als het in de zomer heet is lig je gewoon te zweten in bed hoor, of ga je dan om de vijf minuten weer douchen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vaker dan eens per half jaar douchen schijnt te helpen
best klote.quote:
Nee, maar 2 maal daags douchen en ik word maar 1 a 2 keer per jaar gestoken. Geen idee waar het precies aan ligt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het in de zomer heet is lig je gewoon te zweten in bed hoor, of ga je dan om de vijf minuten weer douchen?
Boksquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik word ook nooit gestoken.
Volgens mij ligt het niet per se daaraan hoor, ook aan de plek waar je woont wellicht met hoeveel muggen er zijn. En of je lekker bloed hebt of niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar 2 maal daags douchen en ik word maar 1 a 2 keer per jaar gestoken. Geen idee waar het precies aan ligt.
Die muggen weten wel waar ze moeten zijn idd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het niet per se daaraan hoor, ook aan de plek waar je woont wellicht met hoeveel muggen er zijn. En of je lekker bloed hebt of niet.
Mijn zusje (die uit dezelfde 2 genen sets komt als ik en in hetzelfde huis als mij is opgegroeid en waarmee ik een goede 14 jaar heb samengewoond onder hetzelfde dak) werd zowaar lek gestoken terwijl ik 1 tot 2 keer per jaar werd gestoken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het niet per se daaraan hoor, ook aan de plek waar je woont wellicht met hoeveel muggen er zijn. En of je lekker bloed hebt of niet.
Dan is je zusje blijkbaar erg lekker.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn zusje (die uit dezelfde 2 genen sets komt als ik en in hetzelfde huis als mij is opgegroeid en waarmee ik een goede 14 jaar heb samengewoond onder hetzelfde dak) werd zowaar lek gestoken terwijl ik 1 tot 2 keer per jaar werd gestoken.
Pics van een jr tostiquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is je zusje blijkbaar erg lekker.
Derhalve ontvang ik graag pics.
Heb ik ooit eens naar @RobinOok gestuurd, vraag maar aan haar. Ze zal hem vast nog hebben opgeslagen voor in haar receptenboek.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is je zusje blijkbaar erg lekker.
Derhalve ontvang ik graag pics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Sow die gooit je even de kamer door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Voldeed vast niet aan haar absurde kwaliteitseisenquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens naar @:RobinOok gestuurd, vraag maar aan haar. Ze zal hem vast nog hebben opgeslagen voor in haar receptenboek.
ruzie met vriendin/ex gehad vanavond.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Voldeed vast niet aan haar absurde kwaliteitseisen
Kijk eens hoe het zweet op haar voorhoofd staat door de tosti van JR. WOEST is zequote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:04 schreef RobinOok het volgende:
Dat je tosti gewoon echt NIET lekker kan zijn. Gewoon niet. Het klinkt echt te smerig voor woorden zelfs. Dus niet een kwestie vän smaken verschillen, nee, een kwestie van "je lult uit je nek, ik geloof niet dat je zoiets eet, laat staan lekker vindt".
Je huidige vriendin, je oude ex of met je huidige vriendin/ex en je oude exquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ruzie met vriendin/ex gehad vanavond.
Vier jaar terug gewoon alweer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens hoe het zweet op haar voorhoofd staat door de tosti van JR. WOEST is ze
Gaat snel jaquote:
Tijd om er eens mee te stoppenquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verdoe al een aardige tijd van mijn leven op FOK!.
Jezus wat een elitair geneuzelquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens hoe het zweet op haar voorhoofd staat door de tosti van JR. WOEST is ze
Ik nog 2 jaar langerquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verdoe al een aardige tijd van mijn leven op FOK!.
Je maakt wel behoorlijk progressie. Het eerste jaar ging eigenlijk alleen over matrassen en bekkenstoten.quote:
Daar wilden andere mensen het eigenlijk voortdurend over hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Je maakt wel behoorlijk progressie. Het eerste jaar ging eigenlijk alleen over matrassen en bekkenstoten.
Mwah vooral ook door ons aangezien we JR als een soort experiment op fok zagenquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Je maakt wel behoorlijk progressie. Het eerste jaar ging eigenlijk alleen over matrassen en bekkenstoten.
Denk dat ze kort pittig is en moddervet met een rood aangelopen huid.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jezus wat een elitair geneuzel. Vast een goede beurt nodig.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat ze kort pittig is en moddervet met een rood aangelopen huid.
@:Fok-it is dol op zulke types.
Ja merkte toen wel dat veel FOK!kers er moeite mee hadden als je afweek van de norm.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah vooral ook door ons aangezien we JR als een soort experiment op fok zagen
Ja dat is ook weer waar. Vooral in de SCquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar wilden andere mensen het eigenlijk voortdurend over hebben.
Kreeg er zelfs vragen over van FOK!kers die ik zelf nog nooit gesproken had.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waar. Vooral in de SC
Jij bent ook paar keer flink mad geworden toen we er te ver op door hamerdequote:Op woensdag 31 juli 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja merkte toen wel dat veel FOK!kers er moeite mee hadden als je afweek van de norm.
Ja het is ook wel fucking bizar om daar zo openlijk mee te koop te lopen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg er zelfs vragen over van FOK!kers die ik zelf nog nooit gesproken had.
Fascinerend hè.
Wat zou je dan gaan doen als je hier weg gaatquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch bijgedragen aan de forumcultuur zodat ik ook na mijn uiteindelijke vertrek besproken kan worden wanneer er wat users in een nostalgische bui zijn.
Telkens dezelfde grappen van mensen die denken dat ze origineel zijn is ook zwaar vermoeiend, zeker als je een potentieel interessantere discussie de kiem in smoort omdat mensen denken lollig te zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent ook paar keer flink mad geworden toen we er te ver op door hamerde
Taboes zijn helemaal niet goed, moet gewoon mogen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja het is ook wel fucking bizar om daar zo openlijk mee te koop te lopen.
In een kist of in een urn liggen, maar kan ook zijn dat ik door wat dan ook ineens helemaal klaar ben met het forum en mijn heil zoek in andere krochten van het internet. We weten het niet, maar het kan allemaal gebeuren.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou je dan gaan doen als je hier weg gaat
Klopt ook wel. Je werd ook aantal keer wel naar weggezet ja. Geen idee meer of ik dat ook ooit heb gedaanquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Telkens dezelfde grappen van mensen die denken dat ze origineel zijn is ook zwaar vermoeiend, zeker als je een potentieel interessantere discussie de kiem in smoort omdat mensen denken lollig te zijn.
[..]
Taboes zijn helemaal niet goed, moet gewoon mogen.
Jij hebt mij ook wel vaak belachelijk gemaakt op momenten dat ik niet eens aanwezig wasquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Je werd ook aantal keer wel naar weggezet ja. Geen idee meer of ik dat ook ooit heb gedaan
quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook wel vaak belachelijk gemaakt op momenten dat ik niet eens aanwezig was![]()
Blijkbaar gewoon een menselijk trekje, ik heb dat zelf ook wel eens gedaan bij anderen.
Je wordt hier vanzelf een parodie als je je kwetsbaar openstelt. Had ik toch ook met die drank. Constant schijtlollig over gedaan. Je kan beter niks zeggen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Telkens dezelfde grappen van mensen die denken dat ze origineel zijn is ook zwaar vermoeiend, zeker als je een potentieel interessantere discussie de kiem in smoort omdat mensen denken lollig te zijn.
[..]
Taboes zijn helemaal niet goed, moet gewoon mogen.
Wel als het over mij persoonlijk gaat kan je soms weinig anders dan het zo aannemen hèquote:
Dat is fijn om te horenquote:Je bent oprecht een van mijn favoriete users hier
Op dit forum hoef je maar één foutje te maken en je wordt meteen aan de hoogste boom opgeknoopt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Je wordt hier vanzelf een parodie als je je kwetsbaar openstelt. Had ik toch ook met die drank. Constant schijtlollig over gedaan. Je kan beter niks zeggen.
Bij sommige hoop je vooral heel erg dat het een act is jaquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:34 schreef skysherrif het volgende:
Persoonlijke dingen kan je gewoon beter voor de DM houden
Denk dat 90% een act is op het forum zelf of het totaal niet persoonlijk houdt
Niks mis met je kwetsbaar opstellen, moet gewoon kunnen. En als de informatie toch eenmaal bekend is kan je toch niet meer terug, dus maakt het ook uit allemaal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Je wordt hier vanzelf een parodie als je je kwetsbaar openstelt. Had ik toch ook met die drank. Constant schijtlollig over gedaan. Je kan beter niks zeggen.
Fok-it wilde jaren geleden al met mij meeten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:36 schreef skysherrif het volgende:
JR, fok it zei laatst dat hij wel wou meeten.
Is wel leuk voor ooit, niet lachen nu
Ligt er ook wel een beetje aan welk forum. VBL is een open riool vol puberale bijna-dertigers. Daar pakken ze je privé genadeloos aan als je wat deelt. Zie nu weer met Scrummie en zijn rituals-pakketje.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:34 schreef skysherrif het volgende:
Persoonlijke dingen kan je gewoon beter voor de DM houden
Denk dat 90% een act is op het forum zelf of het totaal niet persoonlijk houdt
me huidige vriendin bijna exquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je huidige vriendin, je oude ex of met je huidige vriendin/ex en je oude ex
Pedograpjes toch? Geen idee eigenlijk meer wat jou precies triggerde. Zou ik in m'n boekje moeten kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:36 schreef Fok-it het volgende:
Nu heb ik me zeker vroeger ook wel iets te kwetsbaar opgesteld en teveel openbaart. Waar Elan dan weer goed gebruik kon maken wanneer het weer eens mis ging op een nacht![]()
In de VBL-SC zit toch juist hoop ouder, hoogopgeleid volk?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt er ook wel een beetje aan welk forum. VBL is een open riool vol puberale bijna-dertigers. Daar pakken ze je privé genadeloos aan als je wat deelt. Zie nu weer met Scrummie en zijn rituals-pakketje.
Wat was daar dan mee?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt er ook wel een beetje aan welk forum. VBL is een open riool vol puberale bijna-dertigers. Daar pakken ze je privé genadeloos aan als je wat deelt. Zie nu weer met Scrummie en zijn rituals-pakketje.
Nee, dat kwam 1 keer door een discussie. Een of ander artikel die ik toen had gepost, was puur wetenschappelijk gewoon en toen ging jij helemaal ragen dat dat pedo wasquote:
Mwoah op internet hoeft dat toch niet zo nodig?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met je kwetsbaar opstellen,
Hij had naar Charlotte een rituals pakket opgestuurd of zo. Nou daar weten onlogisch en GGMM natuurlijk wel raad meequote:
Heb ik anders ook wel gehad hoor, het verschilt allemaal niet zoveel met wat mensen irl doen. En op een forum kom je eerder gelijkgestemden tegen dan dat je het bespreekt met mensen die je in het echt kent.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah op internet hoeft dat toch niet zo nodig?
Ja je kan het doen, maar verwacht van wildvreemden geen oprechte compassie en medeleven.
Waarom deed hij dat dan? Charlotte is toch gewoon getrouwd?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had naar Charlotte een rituals pakket opgestuurd of zo. Nou daar weten onlogisch en GGMM natuurlijk wel raad mee
Ah duidelijk. Was toch al geen al te lange relatie om mee te beginnen?quote:
JR is me voor met de vraag.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had naar Charlotte een rituals pakket opgestuurd of zo. Nou daar weten onlogisch en GGMM natuurlijk wel raad mee
Deed je dat dan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat kwam 1 keer door een discussie. Een of ander artikel die ik toen had gepost, was puur wetenschappelijk gewoon en toen ging jij helemaal ragen dat dat pedo was
Nee jij pakte me meestal op depressie,snijden etc etc
Telt jezelf?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb nog nooit iemand belachelijk gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |