SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat eerste zie ik sowieso niet gebeuren ;-)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als psv er vanavond af gaat zie ik het wel gebeuren. Anders blijft hij gewoon bij psv verwacht ik.
PSV gaat daar heus wel scoren. Zegt niks over de komende voorrondes, maar vanavond gaan ze het wel redden. Basel moet nog komen ook vanavond, speelt PSV met die snelle aanval natuurlijk lekker in de kaart.
En mocht het wel gebeuren gaat er een buitenlandse club mee aan de haal. Dat gaat Ajax teveel geld vinden. Wat mij betreft is hij meer dan welkom, maar ik zie het niet gebeuren.![]()
Hopelijk een keer een goede seizoensstart. In bijna 15 seizoenen is het maar ιιn keer voorgekomen dat de eerste drie competitiewedstrijden gewonnen werden. In de openingswedstrijd is ook vaker punten verspeeld dan er gewonnen is.![]()
Heb geen flauw idee hoe Vitesse er momenteel voor staat, traditioneel natuurlijk wel altijd een pittige uitwedstrijd. Al is Vitesse vaak aan het begin van het seizoen nog niet zo sterk, maar eigenlijk geen idee wie bij hun allemaal zijn vertrokken en gekomen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk een keer een goede seizoensstart. In bijna 15 seizoenen is het maar ιιn keer voorgekomen dat de eerste drie competitiewedstrijden gewonnen werden. In de openingswedstrijd is ook vaker punten verspeeld dan er gewonnen is.![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Vitesse is wel een redelijke blackbox nu ja... verder mee eens dat je ze beter maar in de eerste pot kunt treffen dan wanneer ze in een flow zitten... aan de andere kant heb je wel meteen weer de druk op de ketel als je in Arnhem geen resultaat haalt, zo werkt het helaas...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee hoe Vitesse er momenteel voor staat, traditioneel natuurlijk wel altijd een pittige uitwedstrijd. Al is Vitesse vaak aan het begin van het seizoen nog niet zo sterk, maar eigenlijk geen idee wie bij hun allemaal zijn vertrokken en gekomen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hiep hiep hoi
https://www.telegraaf.nl/(...)-foto-met-kruijswijk
Wel mooi dat ze Kruijswijk gewoon een PSV-shirt cadeau doen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Koude club dat psvquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Hiep hiep hoi
https://www.telegraaf.nl/(...)-foto-met-kruijswijk
Wel mooi dat ze Kruijswijk gewoon een PSV-shirt cadeau doen![]()
Vanavond in tweestrijd. Of juichen voor PSV, vanwege de punten voor Nederland of lachen om PSV, omdat ze er weer niets van bakken.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
altijd juichen natuurlijk. Ook als je het vanuit het ajax oogpunt kijkt is het fijn dat psv zich niet weer een seizoen enkel op de comp kan focussenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond in tweestrijd. Of juichen voor PSV, vanwege de punten voor Nederland of lachen om PSV, omdat ze er weer niets van bakken.
maar neutraal naar kijken hopen dat er veel punten worden gepakt dit jaarFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Mag ook wel hopen dat PSV dit niet gaat laten liggen, hoe dramatisch ze ook verdedigen, tegen dat Basel maakt VVV ook gewoon een prima kans.
Verder blij dat het zaterdag weer echt begint! Niet helemaal gerust op, puur onderbuikgevoel mbt seizoensopeningen. Qua groep staan we er sterk op en zouden drie punten geen probleem moeten zijn. Geen Odegaard meer bij Vitesse en wat Argentijns geweld op Linssen en dan moet het goedkomen.
Ik voorspel een 0-2, met een sterk keepende Lamprou (gun hem wel een goed seizoen daar).![]()
Vanuit neutraal perspectief hoop ik ook dat ze veel punten kunnen verzamelen voor ons, maar vanuit mijn eigen perspectief hoop ik dat het allemaal maar lastig gaat en dat Mark van Bommel struikelt en zijn penis breekt-nee-![]()
van bommel heeft een zure kut waar hij over struikelt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:47 schreef Marsenal het volgende:
Vanuit neutraal perspectief hoop ik ook dat ze veel punten kunnen verzamelen voor ons, maar vanuit mijn eigen perspectief hoop ik dat het allemaal maar lastig gaat en dat Mark van Bommel struikelt en zijn penis breektFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoop dat Psv gewoon doorgaat.
Op de trainer na hebben ze best een sympathiek team, waarvan meesten die nog enigszins een bal kunnen trappen ook liever voor Ajax zouden voetballen.![]()
ik hoop wel dat ze doorgaan, als je weer ziet dat AZ en Utrecht thuis gelijk spelen is het ook voor de punten hard nodigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond in tweestrijd. Of juichen voor PSV, vanwege de punten voor Nederland of lachen om PSV, omdat ze er weer niets van bakken.![]()
Gewoon juichen voor een Nederlandse club, goed voor de punten zodat we als kampioen niet meer door al die voorrondes heen moeten de komende seizoenen
Dit dus, welke club 't ook is als 't gaat om internationale wedstrijden gewoon juichen voor de Nederlandse club. Zelfs bij PSVquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:12 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon juichen voor een Nederlandse club, goed voor de punten zodat we als kampioen niet meer door al die voorrondes heen moeten de komende seizoenen![]()
![]()
Wees blij dat we vanavond voor PSV juichenquote:
Heb ik ook hoor, heb vorig seizoen oprecht genoten van Ajax in de CL. In de competitie wens je de club narigheid toe, Europees hoop je dat ze Europese clubs uitschakelen en doorgaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:13 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dit dus, welke club 't ook is als 't gaat om internationale wedstrijden gewoon juichen voor de Nederlandse club. Zelfs bij PSV![]()
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wees blij dat we vanavond voor PSV juichenOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: