Vrijdag pas......quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha niet specifiek jullie twee.
De huishoudelijke verplichtingen hier zijn gisteren al gedaan (allee het koken niet, dat gaat vanmiddag/vanavond gebeuren).
De lief is nog niet terug?
Haha ik zie het precies voor me, zo een klein mannetje die de wereld en alles om zich heen aan het ontdekken is.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen we nog in de stad waren liet hij weinig merken omdat hij nog aardig onder de indruk was van alles om hem heen, maar toen we weer bij de auto aankwamen, was het mis. Hij is ernstig verslaafd aan dat ding!
@ insecten; niet echt, maar de wandeling om insecten te vinden is voor hem ook wel leuk, hoewel hij eigenlijk meer van mensen om zich heen houdt.Hij wil AANDACHT!
Hardlopen of sportschool? Pfff met dit weer, ik moet er niet aan denken!Okee airco in de sportschool natuurlijk, maar toch!
Je hebt het al een tijdje volgens mij zo volgehouden dus geduld heb je welquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vast wel ja......maar ik weet niet zo heel goed wat geduld is![]()
Iets gaan doen, wat afleid.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Een schone zaak!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Eerst maar zien dat hij veilig thuiskomt want hij rijdt die 12 uur helemaal in z'n eentje......quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Nog even geduld dan! Ga je hem verrassen thuis?
Hierzoquote:
Ik heb je dat in vertrouwen verteldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:54 schreef eNGine10 het volgende:
@:Limoentjuh zal wel weer een ban te pakken hebben
Hey Kwibusquote:
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja......stofzuigen enzo.....
Jeetje, dat is best doorbikkelen achter het stuur dan (en scherp blijven). Komt goed!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eerst maar zien dat hij veilig thuiskomt want hij rijdt die 12 uur helemaal in z'n eentje......
Wat at je?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:35 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
bijna vol, maar ik eet gewoon door
blikje ijskouwe cola erbij hmmmmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |