Vrijdag pas......quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha niet specifiek jullie twee.
De huishoudelijke verplichtingen hier zijn gisteren al gedaan (allee het koken niet, dat gaat vanmiddag/vanavond gebeuren).
De lief is nog niet terug?
Haha ik zie het precies voor me, zo een klein mannetje die de wereld en alles om zich heen aan het ontdekken is.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen we nog in de stad waren liet hij weinig merken omdat hij nog aardig onder de indruk was van alles om hem heen, maar toen we weer bij de auto aankwamen, was het mis. Hij is ernstig verslaafd aan dat ding!
@ insecten; niet echt, maar de wandeling om insecten te vinden is voor hem ook wel leuk, hoewel hij eigenlijk meer van mensen om zich heen houdt.Hij wil AANDACHT!
Hardlopen of sportschool? Pfff met dit weer, ik moet er niet aan denken!Okee airco in de sportschool natuurlijk, maar toch!
Je hebt het al een tijdje volgens mij zo volgehouden dus geduld heb je welquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vast wel ja......maar ik weet niet zo heel goed wat geduld is![]()
Iets gaan doen, wat afleid.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Een schone zaak!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Eerst maar zien dat hij veilig thuiskomt want hij rijdt die 12 uur helemaal in z'n eentje......quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Nog even geduld dan! Ga je hem verrassen thuis?
Hierzoquote:
Ik heb je dat in vertrouwen verteldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:54 schreef eNGine10 het volgende:
@:Limoentjuh zal wel weer een ban te pakken hebben
Hey Kwibusquote:
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja......stofzuigen enzo.....
Jeetje, dat is best doorbikkelen achter het stuur dan (en scherp blijven). Komt goed!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eerst maar zien dat hij veilig thuiskomt want hij rijdt die 12 uur helemaal in z'n eentje......
Wat at je?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:35 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
bijna vol, maar ik eet gewoon door
blikje ijskouwe cola erbij hmmmmmmm
quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:27 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
broodje hamburger met brie en tomaat en een neppe maar lekkere truffelmayo
dus
viesdik ja
Gaat wel prima, ik heb heerlijk geslapen en daardoor te laat om mijn dingen in de ochtend te doen. Dan maar in de middag.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey hallo meneer Stokj![]()
Hoe maakt u het op deze zonnige dinsdag?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hehe neewel jammer want heb nu wel zin in een hamburger
Je bent je dessert vergetenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:46 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
zeg maar soort van ontbijt![]()
![]()
![]()
denk niet echt meer behoefte aan lunch nu
Dat werkt voor hem ontspannend zegt ie....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Jeetje, dat is best doorbikkelen achter het stuur dan (en scherp blijven). Komt goed!
Ja en geen eenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:47 schreef stokj het volgende:
[..]
@:noodgang ben je ambtenaar? Op welk ministerie werk je?
Maakt niet als je te laat bent.. een goede nachtrust is veel meer waardquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Gaat wel prima, ik heb heerlijk geslapen en daardoor te laat om mijn dingen in de ochtend te doen. Dan maar in de middag.
Wat gaat Limoe vandaag doen?
ik betaal alleen maar aan de gemeente, stelletje kutheorenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja en geen een
Ik werk bij een gemeente
Bedankt nog daarvoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:49 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ik betaal alleen maar aan de gemeente, stelletje kutheoren
tiramisu isquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:48 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ok, zojuist besloten een bak tiramisu te halen, ff opeten straks aan het water
straks aan de maas, bel maar waar en hoelaatquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
tiramisu isAltijd goed en altijd welkom
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:51 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
straks aan de maas, bel maar waar en hoelaat
Varkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:48 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ja, en een strandlaken,quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Wat zal ik meenemen ? Extra tiramisu
ja idd, tot vannachtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:57 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar goed.. tijd om naar buiten te gaan
Fijne middag allen
Ken dat wel, als ik een lange dag heb gehad ben ik altijd blij als ik in de auto gewoon rechtdoor op de snelweg kan rijden (moet er geen file zijn) om even bij te komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat werkt voor hem ontspannend zegt ie....
Geniet er van, je trakteert jezelf wel goed!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:48 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
Aha, dat is ook leuk natuurlijk. Hebben jullie het rustig met de vakantie?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja en geen een
Ik werk bij een gemeente
Inderdaad, beetje alles op z'n tijd doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maakt niet als je te laat bent.. een goede nachtrust is veel meer waard![]()
En als je toch nog de rest van de dag hebt .. lekker rustig aan doen![]()
Ik ga vandaag even wat wandelen en winkelenmorgen naar Eindhoven dus misschien even wat kopen voor de kleintjes.. ze vinden nu toch alles nog leuk dus dat scheelt
Daarom rijdt hij dan 's nachtsquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ken dat wel, als ik een lange dag heb gehad ben ik altijd blij als ik in de auto gewoon rechtdoor op de snelweg kan rijden (moet er geen file zijn) om even bij te komen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:15 schreef -Chakotay- het volgende:
goodness gracious
[ [url=https://comment-cdn.9gag.com/image?ref=9gag.com#https://img-comment-fun.9(...)00w_0.jpg]afbeelding[/url] ]
Best wel ja, beetje saaie dagen zoquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, dat is ook leuk natuurlijk. Hebben jullie het rustig met de vakantie?
Sot natoer. Gewoon slechte smaakquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:25 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ja, oerinstinct..
zo ies natoerrrrrrrr
Net typisch weer zo'n opmerking.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:27 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
hoezo? Ze heeft simpelweg een mooi figuur.
beetje jaloers perhaps?
ach, over smaak valt niet te twistenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Net typisch weer zo'n opmerking.
Het enige waar ik soms jaloers ben is lengte!
hoe leng ben je den?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, soms. Vaak ben ik wel tevreden met mijn lengte
JAAAAAAA RUZIEquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hierzo
*limoen
[..]
Ik heb je dat in vertrouwen verteld
[..]
Hey Kwibuszoek je ruzie soms
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, soms. Vaak ben ik wel tevreden met mijn lengte
wat bedoel je met vrije toer?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Rustig man, ik zie dat je op de vrije tour bent. Nog wat gedaan?
Je wil alleen maar seksen tochquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:56 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
uhhh buhhh
ja, als je dat graag wilt?
maaruh, denk dat dat een ander hoofdstuk is
Ow. Je bedoelt afspreken als in een drankje doen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:56 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
uhhh buhhh
ja, als je dat graag wilt?
maaruh, denk dat dat een ander hoofdstuk is
Ja, of om op vakantie te gaanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ow. Je bedoelt afspreken als in een drankje doen?
Waar ben je geweest dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:00 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ja, of om op vakantie te gaan![]()
maar ben eigenlijk net al terug van 3 weken weg
en ben sowieso nooit van vakantie in hoogseizoen, dus dan zou dat in september of oktober moeten
Ja anders wordt het ook zo'n gedoe.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:59 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
als er een klik is wellicht, maar dan moet zij ook willen
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:03 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
dan heb je nog 3 uur de tijd om vreemd te gaan
dat vertel ik wel een keer irlquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk! Bezienswaardigheden bekeken?
Haahaa wat ben jij voor vriendquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:03 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
dan heb je nog 3 uur de tijd om vreemd te gaan
Haaahahahaha! Dat ziet er idd verdacht uit jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:05 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ik had het idee dat jullie de tijd aan het afstemmen waren
zie
[..]
[..]
ja preciesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haaahahahaha! Dat ziet er idd verdacht uit ja
Zuig niet te hard!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:09 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ja precies![]()
Ik wilde net nog ToT om advies vragen, uiteindelijk toch maar niet gedaan.
ik ga effe stofzuigen.. heb ik iig nog het idee iets nuttigs gedaan te hebben
Fancy is nuttigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:09 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ja precies![]()
Ik wilde net nog ToT om advies vragen, uiteindelijk toch maar niet gedaan.
ik ga effe stofzuigen.. heb ik iig nog het idee iets nuttigs gedaan te hebben
Maar ik heb het niet gezegdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij mag alles
[..]
Daarom doe ik het
Stiekem is ze heel braaf hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:35 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Fancy een deugniet is
als ze iets wilt zien, dan mag datquote:
Dmquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:38 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
als ze iets wilt zien, dan mag dat
maar het idee dat jij en anderen het ook ziet vind ik wat lastiger
Mooi als deel van een industriële inrichting! Ga je kopen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:40 schreef -Chakotay- het volgende:
vind jij deze lamp @:Fancy2 ?
[ afbeelding ]
misschien voor in de gangquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:41 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Mooi als deel van een industriële inrichting! Ga je kopen?
Link werkt niet. Krijg leuke hondjes te zien met Duitse verontschuldigingquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:43 schreef -Chakotay- het volgende:
deze vind ik ook wel gaaf
https://www.amazon.de/Glighone-Wasserrohr-Pendelleuchte-Hängelampe-Kupfer-Finish/dp/B06XCM4X7K/
Ben ik ookquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar ik lees net dat je braaf bent.
hele tekst kopierenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Link werkt niet. Krijg leuke hondjes te zien met Duitse verontschuldiging
Woonkamer, als je een industriële inrichting hebt. Anders zou het misschien niet echt ergens bij passen. Misschien in de bijkeukenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:44 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
waar zou die dan moeten? Slaapkamer?
Meh..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:45 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
hele tekst kopieren
[ afbeelding ]
Aan het herinrichten ofzo?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:47 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik was ook niet overtuigd
beetje uboat achtig
Ow best betaalbaar, normaal staat er nog wel een getalletje voor het bedrag van dit model.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:43 schreef -Chakotay- het volgende:
deze vind ik ook wel gaaf
https://www.amazon.de/Glighone-Wasserrohr-Pendelleuchte-Hängelampe-Kupfer-Finish/dp/B06XCM4X7K/
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:04 schreef ToT het volgende:
En anders:
[ afbeelding ]
Gewoon zoeken op "steampunk lamp"
nee, maar kijk nog wel een beetje naar dezequote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoiets anders?
https://www.europart.nl/c(...)tEAQYAiABEgLc6vD_BwE
Hoeveel dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die verkopen ze al een tijdje op eBay, maar die prijs....
Mehquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:09 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
nee, maar kijk nog wel een beetje naar deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is leuker!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:13 schreef -Chakotay- het volgende:
haha moet je deze zien dan
[ afbeelding ]
Ook mooi idd!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:16 schreef -Chakotay- het volgende:
maar ben denk ik toch van wat meer klasse..
industrial prima..
[ afbeelding ]
Wou net zeggen, dat maak je allemaal simpel zelf.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:14 schreef -Chakotay- het volgende:
handmade lampen uit de oostblok
niet eens ean nummers..
ding zit vol met opnameapperatuur
Vind die eerste wel mooiquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:09 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
nee, maar kijk nog wel een beetje naar deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is wel vetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:13 schreef -Chakotay- het volgende:
haha moet je deze zien dan
[ afbeelding ]
I use public toilets and I piss on the seatquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
I use public toilets and I piss on the seat
I walk around in the summer time saying "how about this heat?"
Goeie schep baggerquote:
Stuk beter dan een server installeren of achter het loket staanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon bij Boskalis of Van Oord werken, kan je hele dag baggeren
Die is ook wel leuk om te doenquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon bij Boskalis of Van Oord werken, kan je hele dag baggeren
Die gast heeft lange banquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Stuk beter dan een server installeren of achter het loket staan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]JA WAT MOET JIJ NOU WEER???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MOET JE HIER KOMEN ZEGGEN DAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Oh doen we dat nu hierquote:
Heequote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:10 schreef ToT het volgende:
JA WAT MOET JIJ NOU WEER???
JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Heb je een grote tuin?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, wel de tuinstoelen buiten gezet. Maar niet erop gezeten
Niet normaal hequote:
Heyquote:
Werd er gelijk bang van. Even in een hoekje zitten huilenquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
M'n lief gaat zondagavond pas vertrekken......nog even iets meer geduld hebben........
Grote achtertuin ja. De voortuin is iets kleiner. Die zit ook vol met bloeiende struiken. Vlindersquote:
Damn ToTquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]Ellendig dat hij zo lang blijft plakken he. Nog even langer wachten voor hij oprot dus.
Oh wacht, hij was op vakantie he? Je bedoelt dat het langer duurt voor hij weer terug komt dus?
Geeft niks, kon juist toch even glimlachen netquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry, ben ff wat in een sarcastische bui door een ander topic!
Het begon met dit topic: KLB / ''Wijnfestival'' blijkt Hoax!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geeft niks, kon juist toch even glimlachen net![]()
Pareltjes!!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Het begon met dit topic: KLB / ''Wijnfestival'' blijkt Hoax!
...en toen struikelde ik weer over deze: R&P / Vriendin neemt tweede vriend
Dat had ik nou weer niet verwachtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die gast heeft lange ban
Wat verrassend
Die gozer zit met een morele kwestie en dan ga jij er om lachtenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Het begon met dit topic: KLB / ''Wijnfestival'' blijkt Hoax!
...en toen struikelde ik weer over deze: R&P / Vriendin neemt tweede vriend
zullen we samen bij baggerbdrijven sollicteren danquote:
Goed plan. En ooit kunnen we promoveren tot baggerbaasquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zullen we samen bij baggerbdrijven sollicteren dan
Dan verdienen jullie wel het tagje baggeraarsquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed plan. En ooit kunnen we promoveren tot baggerbaas
daar doen we het voorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan verdienen jullie wel het tagje baggeraars
Alle robots het land uit!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
ik word namelijk toch op termijn vervangen door robots bij het gemeenteloket, kan ik beter voor zijn
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Die gozer zit met een morele kwestie en dan ga jij er om lachten
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stemmen op de partij voor de robotvrijheid
Keihard gelachtenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Die gozer zit met een morele kwestie en dan ga jij er om lachten
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:06 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Zal wel door het weer komen dat je deze typefout hebt gemaakt![]()
Ahw arm motorblokjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:06 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:06 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Leer lezenquote:
Lijkt me lastig te lerenquote:
Onverbiddelijkquote:
Ik zie nog niets wat op een voorbeeld lijktquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We blijven het voorbeeld maar geven
Zo is hetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We blijven het voorbeeld maar geven
Beter kijkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zie nog niets wat op een voorbeeld lijkt
Omdat jij het al kanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zie nog niets wat op een voorbeeld lijkt
Dat ik die typefout maakte? Ik zit op een conferentie en moet te veel oplettenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:06 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Leer typenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ik die typefout maakte? Ik zit op een conferentie en moet te veel opletten
Goed beschouwd is er een verschil tussen goed typen en goed spellen. Maar potato tomatoquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gedraag je eens een beetje gezellig
Ha haquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed beschouwd is er een verschil tussen goed typen en goed spellen. Maar potato tomato
En br33z4h spellen underrated.quote:
Zou wel epic zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou er een br33z4h spelcheck voor android zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |