abonnement Unibet Coolblue
pi_188221686
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:26 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Zo'n Dj Bus Replacement Service zie ik dan weer niet echt in. Leuk zo'n masker, maar zonder houd het naar mijn idee niet veel over.
Ik ben vaak te ongeduldig of niet in de gelegenheid om hele sets van zulke dj's te luisteren, dat doe ik dus vrijwel nooit. Ik geef het dan wel een kans als ik het tegenkom, maar ben verder ook bang voor een gimmick ja. Muzikaal gezien lijken die andere veel interessanter.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  woensdag 31 juli 2019 @ 15:16:46 #103
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_188222235
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:21 schreef Gaijin het volgende:
Twee jaar (?) geleden genoten van Kamashi Washington en John Moreland hoor, maar buiten die acts stond er qua jazz en blues gewoon niks. Jammer inderdaad.

Heeft Lowlands trouwens ooit nog een toelichting gegeven waarom de Charlie er niet meer is? Echt een gemis
nee, maar je kan er een wilde gok van maken. Het kost teveel. Niet alleen de bands maar ook opbouw en aankleding van het podium/ de productiekosten. Bands zijn duurder geworden, wat weer ten koste gaat van het budget voor de alpha. Dan krijg je dus nog mindere Alpha namen. Persoonlijk lijkt me dat geen probleem, aangezien ik toch meeste alpha bands oversla en liever naar de kleinere bandjes gaan kijken (die veel minder betaald worden), maar ik gok dat ze toch liever uitverkopen het jaar erop door nu een 'goede' lineup te geven.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_188222366
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 14:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Stormzy is een grote, maar die komt bijna overal in plaats voor A$AP Rocky. En hier is hij nog niet zo groot als in de UK (fucking Glasto headliner gewoon). Het zou me niet verbazen.

Mja zou me ook niet verbazen dat ze de Jeugd van Tegenwoordig optrommelen. :')

Edit: Ik zie nog een mooie Liam Gallagher quote voorbij komen toevallig over A$AP Rocky:
[..]

:D
Dit blijft zo'n mooie _O-. Liam is ook fan van Stormzy en Skepta trouwens.

Denk trouwens wel dat je gelijk hebt, hier natuurlijk nog prima op het niveau van de Alpha-sub. In al mijn cynisme denk ik gewoon niet dat Lowlands een waardige vervanger gaat willen fixen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik verwacht hem ook niet... niet dat het super jammer vind. Maar ik ben een van de weinige hier die hem wel tof vind (live 1x gezien, en dat was wel wat minder idd).

Deze track vind ik erg toffe vibe hebben _O_

Hij heeft veel vette tracks/features. Op elke mixtape/album wel een paar flinke uitschieters, vooral de singles. 't is jammer.
pi_188222915
Lowlands start pilot om mobiel betalen mogelijk te maken
https://www.festivalinfo.(...)n_mogelijk_te_maken/

Was dit hier al voorbij gekomen?
pi_188222972
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Lowlands start pilot om mobiel betalen mogelijk te maken
https://www.festivalinfo.(...)n_mogelijk_te_maken/

Was dit hier al voorbij gekomen?
Met de lancering van de app wisten we dit inderdaad. Is verder niet echt op ingegaan. Voor nu gaat het volgens mij werken voor de Beer & Cider market. Naar dit soort dingen gaan we toch toe in de toekomst.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188223002
Geef me maar een systeem dat ik gewoon kan pinnen aan de bar ipv muntjes. Ben ik allang blij.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:15:53 #108
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188223041
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:12 schreef mgbss het volgende:
Geef me maar een systeem dat ik gewoon kan pinnen aan de bar ipv muntjes. Ben ik allang blij.
Maar dan kun je ook nooit meer muntjes vinden en gratis drinken. ;(
pi_188223057
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:12 schreef mgbss het volgende:
Geef me maar een systeem dat ik gewoon kan pinnen aan de bar ipv muntjes. Ben ik allang blij.
Het principe van tokens als ruilmiddel is best goed. Maar die tokens kunnen ook enkel digitaal bestaan. Daardoor zou je ook tokens kunnen overdragen naar (en dus bier halen voor) een ander en betalen we aan de bar toch digitaal. Hoe moeilijk is dat nou echt behalve dat ze dikke marge maken op niet ingeleverde munten.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188223274
Voor pinnen aan de bar is een sterke verbinding nodig, denk dat daar het grootste probleem zit (naast het feit dat ze inderdaad dikke winst maken op niet ingeleverde munten).
In een podcast over DtrH noemde Ide Koffeman het gebrek aan een sterke verbinding die snel alle pintransacties kan verwerken het struikelblok. Je wilt per transactie geen 10 seconden hoeven te wachten op akkoord.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_188223384
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:35 schreef Sino_Ganti het volgende:
Voor pinnen aan de bar is een sterke verbinding nodig, denk dat daar het grootste probleem zit (naast het feit dat ze inderdaad dikke winst maken op niet ingeleverde munten).
In een podcast over DtrH noemde Ide Koffeman het gebrek aan een sterke verbinding die snel alle pintransacties kan verwerken het struikelblok. Je wilt per transactie geen 10 seconden hoeven te wachten op akkoord.
Dat kan makkelijk opgelost worden hoor, maar dat kost eenmaal geld. En ik denk dat ze het niet echt nodig vinden omdat te doen.

Ik vind hele dagen pinnen ook best vervelend. Als ik snachts stomdronken ben vind ik het niks op keer op keer mijn pas te pakken en weer terug te doen.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:46:56 #112
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_188223425
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:43 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat kan makkelijk opgelost worden hoor, maar dat kost eenmaal geld. En ik denk dat ze het niet echt nodig vinden omdat te doen.

Ik vind hele dagen pinnen ook best vervelend. Als ik snachts stomdronken ben vind ik het niks op keer op keer mijn pas te pakken en weer terug te doen.
Maar wel om keer op keer je muntjes te moeten pakken, rekenen, muntjes breken en je muntjes terug te doen?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_188223506
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:46 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Maar wel om keer op keer je muntjes te moeten pakken, rekenen, muntjes breken en je muntjes terug te doen?
Die grabbel ik ergens uit mijn zak. En die paar biertjes berekenen gaat nog wel.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:58:01 #114
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188223567
Muntjes gaat voorlopig nog sneller lijkt me ja. Pintransacties moeten binnen enkele seconden gedaan kunnen worden en dat is nu niet zo.

En met muntjes heb ik beter overzicht hoeveel ik er al doorheen gejaagd heb :P
pi_188223674
Met muntjes geven mensen ook sneller uit. Het is een verdienmodel. Wat brengt het meeste geld in het laatje
pi_188223695
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:26 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Zo'n Dj Bus Replacement Service zie ik dan weer niet echt in. Leuk zo'n masker, maar zonder houd het naar mijn idee niet veel over.
Domme gimmick inderdaad. Ter vergelijken met een random dwdd artiest.

Het klinkt ook nergens naar..
pi_188227504
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Muntjes gaat voorlopig nog sneller lijkt me ja. Pintransacties moeten binnen enkele seconden gedaan kunnen worden en dat is nu niet zo.

En met muntjes heb ik beter overzicht hoeveel ik er al doorheen gejaagd heb :P
En simpelweg rondjes krijgen/geven gaat makkelijk
pi_188227585
ik heb het volledige culinaire aanbod eens doorgespit.
en ik kom op 22 dingen die ik graag wil eten.
do 4, vr/za/zo 6 per dag, dan halen we t precies

wat nou muziek?? daar heb ik helemaal geen tijd voor.

ik pleit voor een Lowlands in 2 weken, zoals coachella .
2 x precies hetzelfde programma en de zelfde foodtrucks

ik zou het nog serieus overwegen ook!!
pi_188227851
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 21:35 schreef kesselman het volgende:
ik heb het volledige culinaire aanbod eens doorgespit.
en ik kom op 22 dingen die ik graag wil eten.
do 4, vr/za/zo 6 per dag, dan halen we t precies

wat nou muziek?? daar heb ik helemaal geen tijd voor.

ik pleit voor een Lowlands in 2 weken, zoals coachella .
2 x precies hetzelfde programma en de zelfde foodtrucks

ik zou het nog serieus overwegen ook!!
Die podcast is ook leuk. Heb nu nóg meer zin in het eten en ben zeer benieuwd naar de longdrinkbar of zoiets.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  woensdag 31 juli 2019 @ 22:02:41 #120
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188227864
Hoe zit het ook alweer met opladen van mobiel? Moet je het nog inleveren of kan je een powerbank krijgen?
pi_188228114
Bezoekers van Pukkelpop mogen de setlist van The National samen stellen voor die 2e set. Daar ben ik echt wel jaloers op. Al hoewel het idee vaak mooier is dan de uitkomst. Maar toch.
pi_188228415
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe zit het ook alweer met opladen van mobiel? Moet je het nog inleveren of kan je een powerbank krijgen?
https://www.amazon.de/Ank(...)05879&s=ce-de&sr=1-3

3 tientjes investeren (dit is slechts een voorbeeld) en je hoeft daar nooit meer aan te denken, hier kun je een week op teren. Zonde om muntjes en/of tijd te spenderen aan brakke kabeltjes en "tot 60% opladen" powerbankjes :).
pi_188237657
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 21:35 schreef kesselman het volgende:
ik heb het volledige culinaire aanbod eens doorgespit.
en ik kom op 22 dingen die ik graag wil eten.
do 4, vr/za/zo 6 per dag, dan halen we t precies

wat nou muziek?? daar heb ik helemaal geen tijd voor.

ik pleit voor een Lowlands in 2 weken, zoals coachella .
2 x precies hetzelfde programma en de zelfde foodtrucks

ik zou het nog serieus overwegen ook!!
Die podcast moet ik nog luisteren maar wil zelf ook wel weer van alles proeven :D
pi_188244834
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 13:56 schreef stevieU2 het volgende:
Voor het eerst naar de campercamping op donderdag(middag).
Ben benieuwd hoeveel beter ik rust snachts O-)
Het is daar super chill. Ben echt blij dat ik tegenwoordig daar sta.
pi_188247889
De Groningse rapper Mark Roggebrood heeft de What’s Happening wedstrijd van Kunstbende gewonnen en daarmee een optreden op popfestival Lowlands bemachtigd.

https://www.dvhn.nl/cultu(...)%2Ft.co%2FUxdQEYHCh6
pi_188247974
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 08:48 schreef indiaantje89 het volgende:
De Groningse rapper Mark Roggebrood heeft de What’s Happening wedstrijd van Kunstbende gewonnen en daarmee een optreden op popfestival Lowlands bemachtigd.

https://www.dvhn.nl/cultu(...)%2Ft.co%2FUxdQEYHCh6
Daar hoef ik niet bij te zijn zie ik wel, maar leuk voor hem.

Ben nog steeds benieuwd wat er in die hoek tussen de WhatsHappening en de Heineken tent komt. Dat is helemaal leeg op de plattegrond. Voor mijn part kun je daar chillen en op het gras zitten en met een schuin oog de optredens in de Heineken meepakken. Dat is overigens dezelfde tent als vorig jaar, mocht daar nog twijfel over bestaan gezien ze dat vorig jaar een experiment noemde.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188248051
Na, een tijdje meelezen krijg ik ook steeds meer zin in mijn vierde Lowlands. Ik zal hierom zelf ook maar eens een bijdrage leveren. Vier van mijn must see acts (naast een hele hoop dingen die ik erg graag wil zien) en waarvan ik verwacht dat er een echt goede show gegeven gaan worden zijn The Good, The Bad & The Queen, The National, Johnny Marr en New Order. De show van Johnny Marr begint direct na de show van The National, dus ik verwacht dat er een volksverhuizing plaats gaat vinden van de Bravo naar de India. Denken jullie dat het nog goed mogelijk is om een plekje in de India te bemachtigen na de show van The National?

Zijn er overigens mensen bekend met de show van Johnny Marr? Ik vond zijn laatste album op plaat erg sterk. Zeker als er wat Smiths klassiekers doorheen gespeeld gaan worden kan dit een erg toffe show worden. Wat denken jullie hiervan?
pi_188248195
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:07 schreef T.Boom het volgende:
Na, een tijdje meelezen krijg ik ook steeds meer zin in mijn vierde Lowlands. Ik zal hierom zelf ook maar eens een bijdrage leveren. Vier van mijn must see acts (naast een hele hoop dingen die ik erg graag wil zien) en waarvan ik verwacht dat er een echt goede show gegeven gaan worden zijn The Good, The Bad & The Queen, The National, Johnny Marr en New Order. De show van Johnny Marr begint direct na de show van The National, dus ik verwacht dat er een volksverhuizing plaats gaat vinden van de Bravo naar de India. Denken jullie dat het nog goed mogelijk is om een plekje in de India te bemachtigen na de show van The National?

Zijn er overigens mensen bekend met de show van Johnny Marr? Ik vond zijn laatste album op plaat erg sterk. Zeker als er wat Smiths klassiekers doorheen gespeeld gaan worden kan dit een erg toffe show worden. Wat denken jullie hiervan?
Ik denk zelf dat heel veel mensen iets anders gaan doen dan de hier (denk ik) veel gedane combi The National + Marr.

De hoofdroute wordt gewoon Paak + 21Pilots, die zijn beide mega populair, vooral onder het iets jongere publiek.
Andere veel gebruikte route wordt waarschijnlijk Kalkbrenner-Hopkins-Moroder (misschien even meepakken)-en de nacht in met Bjarki en de Bravo/India. Vanaf Kalkbrenner/Hopkins lekker met zijn allen aan de drugs.
Ik verwacht dat het bij Moroder wel heel druk wordt. Het gros gaat goed op die disco-revival van de afgelopen jaren en kan bijna elk nummer meezingen. En vergeet de Netflix-hit van hem niet met die plaat in Stranger Things.

Ik denk dat het bij The National hoogstens op het begin even wat druk zal zijn en bij Marr plek zat.

Ik heb stukken van de huidige shows van Johnny Marr bekeken op YouTube en dat ziet er goed uit. En je krijgt sowieso een paar Smiths klassiekers te horen.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188248333
quote:
Ik denk zelf dat heel veel mensen iets anders gaan doen dan de hier (denk ik) veel gedane combi The National + Marr.
Je hebt inderdaad wel gelijk dat er op deze zaterdag ook een heleboel andere dingen te zien zijn. Is een van de ergste clashdagen die ik ooit op een festival heb meegemaakt denk ik. Paul Kalkbrenner, Juice WRLD, .Paak, Jon Hopkins en Moroder zijn acts die ik erg graag had willen zien maar slechts een klein deel, of geheel niet kan zien door clashes met andere acts. Ook naar de show van TOP was ik wel benieuwd geweest als er niks tegenover had gestaan. Zeker jammer omdat er tot vijf uur relatief weinig te zien is.
pi_188250688
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 23:02 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Het is daar super chill. Ben echt blij dat ik tegenwoordig daar sta.
Thx, fijn om te weten. Afgelopen edities zo slecht geslapen op de camping dat ik overdag in slaap viel....
Wil wil op het terrein blijven dus dan is die camperstek wel een uitkomst!
pi_188250773
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:53 schreef stevieU2 het volgende:

[..]

Thx, fijn om te weten. Afgelopen edities zo slecht geslapen op de camping dat ik overdag in slaap viel....
Wil wil op het terrein blijven dus dan is die camperstek wel een uitkomst!
Campercamping is wel wat rustiger dan 1 t/m 4. Maar kan nou niet zeggen dat het daar 's nachts per definitie mega stil is. Sowieso hoor je de Heineken tot sluit en is het erg afhankelijk van je buren. Het beter slapen komt m.i. vooral doordat je gewoon comfortabeler ligt dan op een luchtbed in een tentje. Oordoppen zijn verder de truc. Het publiek op de campercamping is wel wat ouder waardoor geschreeuw van MICHAEL en KETA-achtige dingen achterwege blijft. Dat is wel beter.

Oja, en hoe later je komt, hoe verder weg je staat van het terrein. Dat is ook rustiger maar wel verder lopen. Het is namelijk gewoon soort van verplicht aansluiten.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188250855
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:37 schreef T.Boom het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad wel gelijk dat er op deze zaterdag ook een heleboel andere dingen te zien zijn. Is een van de ergste clashdagen die ik ooit op een festival heb meegemaakt denk ik. Paul Kalkbrenner, Juice WRLD, .Paak, Jon Hopkins en Moroder zijn acts die ik erg graag had willen zien maar slechts een klein deel, of geheel niet kan zien door clashes met andere acts. Ook naar de show van TOP was ik wel benieuwd geweest als er niks tegenover had gestaan. Zeker jammer omdat er tot vijf uur relatief weinig te zien is.
Mijn zaterdagavond wordt Kalkbrenner - Hopkins- The national (eindelijk een keer) - daarna Marr of staartje TOP. Ik ga altijd voor hele concerten als een act wil zien. Helaas vallen dan My Baby aan de voorkant en Moroder tussendoor af.

Zaterdagavond en - nacht is het toppunt van het aantal bezoekers op het festivalterrein dus dan spreiden ze de boel express met topacts tegelijkertijd, denk ik.

Zin in!
pi_188250920
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:59 schreef Niveath het volgende:

[..]

Campercamping is wel wat rustiger dan 1 t/m 4. Maar kan nou niet zeggen dat het daar 's nachts per definitie mega stil is. Sowieso hoor je de Heineken tot sluit en is het erg afhankelijk van je buren. Het beter slapen komt m.i. vooral doordat je gewoon comfortabeler ligt dan op een luchtbed in een tentje. Oordoppen zijn verder de truc. Het publiek op de campercamping is wel wat ouder waardoor geschreeuw van MICHAEL en KETA-achtige dingen achterwege blijft. Dat is wel beter.

Oja, en hoe later je komt, hoe verder weg je staat van het terrein. Dat is ook rustiger maar wel verder lopen. Het is namelijk gewoon soort van verplicht aansluiten.
Thx voor de info. Het zal een combinatie van dingen die je noemt zijn die onze nachtrust gaat bevorderen, plus het toilet in de camper.
Hoef geen totale stilte om me heen om lekker te slapen maar ook geen snuivende groep studenten die om drie uur snachts hun tentenkamp midden in het onze gaan opbouwen zoals in 2018. Daar ben ik echt te oud voor...Haha dan val ik overdag om van de slaap...

Laat komen is denk ik geen optie, dondermiddag vroeg is toch wel het mikpunt...of is dat al laat met de camper, geen idee. Camping gaat al om 9.00 open,het festivalterrein later denk ik?
pi_188251022
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:08 schreef stevieU2 het volgende:

[..]

Thx voor de info. Het zal een combinatie van dingen die je noemt zijn die onze nachtrust gaat bevorderen, plus het toilet in de camper.
Hoef geen totale stilte om me heen om lekker te slapen maar ook geen snuivende groep studenten die om drie uur snachts hun tentenkamp midden in het onze gaan opbouwen zoals in 2018. Daar ben ik echt te oud voor...Haha dan val ik overdag om van de slaap...

Laat komen is denk ik geen optie, dondermiddag vroeg is toch wel het mikpunt...of is dat al laat met de camper, geen idee. Camping gaat al om 9.00 open,het festivalterrein later denk ik?
Nee joh je moet ook op tijd komen! LL begint op donderdag hé.

En dat soort taferelen zie je dus inderdaad veel minder. Je hebt ook gewoon je eigen gebied van 30 m2, waarvan 1 zijde altijd grenst aan een pad. Hierdoor is het ruimer en heb je sowieso al minder last van je buren. Je hoeft ook niet kriskras door iedereens plekje te banjeren om je eigen bed te bereiken. Dat scheelt ook echt veel.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188251602
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:53 schreef stevieU2 het volgende:

[..]

Thx, fijn om te weten. Afgelopen edities zo slecht geslapen op de camping dat ik overdag in slaap viel....
Wil wil op het terrein blijven dus dan is die camperstek wel een uitkomst!
Oordoppen is een grote aanrader, voor mij helpt het behoorlijk om wat nachtrust te pakken
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:52:14 #136
453514 Mr.Floppy81
Don't trust the bunny
pi_188251618
Denk dat wel A$AP wel kunnen schrappen:
https://www.telegraaf.nl/(...)-voor-leven-getekend
Het beraad over de zaak duurt minimaal een week.
Dus eerder dan volgende week vrijdag is er geen uitspraak.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:08:34 #137
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188251851
Zelfs als ie op korte termijn vrij komt denk ik dat ie wel een dusdanige knauw heeft overgehouden aan de ervaring dat ie wel even wat anders wil doen dan optreden. Zijn contract zal daar vast wel een escape clausule voor kennen.

Absurd trouwens hoe lang deze zaak duurt. In Nederland sta je volgens mij de volgende dag alweer buiten (weliswaar met een uitnodiging voor een rechtszaak maar toch).
pi_188252108
Jammer inderdaad dat A$AP zeer waarschijnlijk toch niet gaat komen. Ben benieuwd of Lowlands nog met een vervanger komt. Ze zijn daar dit jaar tot nu toe nog niet erg sterk in...

Post Malone heeft nog een gaatje de 18e geloof ik, nadat die 17 augustus in Polen staat en 16 augustus op Pukkelpop. Zou een erg sterk vervanging zijn.
pi_188252475
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:08 schreef stevieU2 het volgende:

[..]

Thx voor de info. Het zal een combinatie van dingen die je noemt zijn die onze nachtrust gaat bevorderen, plus het toilet in de camper.
Hoef geen totale stilte om me heen om lekker te slapen maar ook geen snuivende groep studenten die om drie uur snachts hun tentenkamp midden in het onze gaan opbouwen zoals in 2018. Daar ben ik echt te oud voor...Haha dan val ik overdag om van de slaap...

Laat komen is denk ik geen optie, dondermiddag vroeg is toch wel het mikpunt...of is dat al laat met de camper, geen idee. Camping gaat al om 9.00 open,het festivalterrein later denk ik?
Camper camping is stuk relaxter dan een normale althans 2 jaar geleden gestaan op Lowlands op de camper camping en op Pinkpop en Rock Werther op normale nou doe mij die camper dan maar....

Stond daar trouwens gewoon met een tent bij bekend :D Flinke koepeltent en goede stretcher en ik heb prima geslapen die paar nachten :D
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:10:08 #140
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_188252819
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 22:50 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

https://www.amazon.de/Ank(...)05879&s=ce-de&sr=1-3

3 tientjes investeren (dit is slechts een voorbeeld) en je hoeft daar nooit meer aan te denken, hier kun je een week op teren. Zonde om muntjes en/of tijd te spenderen aan brakke kabeltjes en "tot 60% opladen" powerbankjes :).
Ik ben twee jaar geleden voor het laatst op Lowlands geweest, maar toen waren her en der op het terrein wel stopcontacten te vinden.

Dus ik denk dat een snellader meenemen wel voldoende gaat zijn. :Y
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_188253319
Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 15:37:11 Bijna weekend! 🎉💥🎉Wij werken hier nog eventjes door💪#LL19 https://t.co/dVW2n9YIck reageer retweet
Komt wel dichtbij nu.
pi_188253552
ik zou heeel graag meer van die drone fotos zien!!!
pi_188254943
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:08 schreef stevieU2 het volgende:

[..]

Thx voor de info. Het zal een combinatie van dingen die je noemt zijn die onze nachtrust gaat bevorderen, plus het toilet in de camper.
Hoef geen totale stilte om me heen om lekker te slapen maar ook geen snuivende groep studenten die om drie uur snachts hun tentenkamp midden in het onze gaan opbouwen zoals in 2018. Daar ben ik echt te oud voor...Haha dan val ik overdag om van de slaap...

Laat komen is denk ik geen optie, dondermiddag vroeg is toch wel het mikpunt...of is dat al laat met de camper, geen idee. Camping gaat al om 9.00 open,het festivalterrein later denk ik?
oordoppen..
pi_188255652
Ik denk dat ik oordoppen ga kopen ...haha
pi_188255903
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:36 schreef stevieU2 het volgende:
Ik denk dat ik oordoppen ga kopen ...haha
Ohropax is je homie
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:08:13 #146
20720 brother52
Dus..........
pi_188256164
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:53 schreef friekin_ het volgende:

[..]

OhropaxAlpine is je homie
Fixed :P
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_188256553
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 19:41:30 A$AP Rocky released from prison and on his way home to the United States from Sweden. It was a Rocky Week, get home ASAP A$AP! reageer retweet
Voor de A$AP-fanaten hier. Er is nog hoop.

14-08 is de uitspraak.
https://apnews.com/a6b20829db7d442aa53b2541c62d604c
pi_188257019
Ik denk dat hij voorlopig te druk is met het slopen van IKEA kastjes.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:36:34 #149
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188257362
Festileaks denkt dat het optreden door gaat: A$AP Rocky voorlopig vrijgelaten, optreden op Lowlands 2019 gaat waarschijnlijk door

Ik geloof er weinig van.
pi_188257489
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:36 schreef beantherio het volgende:
Festileaks denkt dat het optreden door gaat: A$AP Rocky voorlopig vrijgelaten, optreden op Lowlands 2019 gaat waarschijnlijk door

Ik geloof er weinig van.
Vermoed dat EvE wacht op de "last-minute" afzegging en dan geen vervanger meer kan regelen.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:44:36 #151
20720 brother52
Dus..........
pi_188257524
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Vermoed dat EvE wacht op de "last-minute" afzegging en dan geen vervanger meer kan regelen.
Ze laten de staat dan gewoon 2 keer spelen.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_188257555
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:44 schreef brother52 het volgende:

[..]

Ze laten de staat dan gewoon 2 keer spelen.
2e keer mogen we kiezen welke nummers ze spelen _O-
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:47:44 #153
20720 brother52
Dus..........
pi_188257578
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

2e keer mogen we kiezen welke nummers ze spelen _O-
Dan laten we ze de meest onmogelijke covers spelen :P
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_188258874
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

2e keer mogen we kiezen welke nummers ze spelen _O-
:')

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:47 schreef brother52 het volgende:

[..]

Dan laten we ze de meest onmogelijke covers spelen :P
Wat ze dan wel weer heel aardig kunnen. Gok dat ze door de Firestarter-cover ook bij De Staat als vervanger zijn uitgekomen. Zo creatief zijn ze bij Mojo wel.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 22:57:44 #155
20720 brother52
Dus..........
pi_188259341
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 22:16 schreef KBFX2002 het volgende:

[..]

:')
[..]

Wat ze dan wel weer heel aardig kunnen. Gok dat ze door de Firestarter-cover ook bij De Staat als vervanger zijn uitgekomen. Zo creatief zijn ze bij Mojo wel.
Dan hadden ze Sepultura ook kunnen bellen, die zijn niet zo heel erg duur en hadden we ook nog wat metal gehad. :P
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_188269420
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:48 schreef lighted het volgende:

[..]

oordoppen..
Dat helpt niet tegen totaalmallooten ben enorme bergen lawaai.
Ook niet tegen mensen die over je tent heen lopen

Camper camping _O_
pi_188269807
Ik ga op de camping toch geen rekening houden met mensen die willen slapen :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_188272862
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 22:57 schreef brother52 het volgende:

[..]

Dan hadden ze Sepultura ook kunnen bellen, die zijn niet zo heel erg duur en hadden we ook nog wat metal gehad. :P
Sepultura zou ik zeker toejuichen.
pi_188276180
Haha camper camping klinkt wel chill hoor, als de gewone camping allemaal niet meer lukt. Hoop zo lang mogelijk de gewone campings aan te kunnen en uiteindelijk met grijze haren de camper camping te rocken!! Maar wie weet hoe het over twee jaar staat.....
pi_188281539
Al die lovende verhalen over die campercamping wekt wel interesse moet ik zeggen.. Na paar jaar weinig nachtrust op campings 3 en 4 willen we nu ook nog eens het liefst op vrijdag pas arriveren waardoor we voor een plekje vrezen. Is er misschien iemand op campercamping waar mijn vriendin en ik ons tweepersoonstentje bij zouden mogen zetten? We zorgen voor geen overlast verder en nemen graag een biertje mee als bedankje 🙂
pi_188283050
aangezien ik tot nu toe ieder jaar( 11x) op camping 5 heb gelegen (de camping t dichtste bij de ingang/uitgang0. en die camping nu weg is, ben ik in lichte paniek.
Waar moet ik dan gaan liggen?

ik denk dan aan camping (nieuwe) 5 of 6

is er iemand die daar al eens gelegen heeft, en zijn die een beetje rustig?
pi_188283411
als je rust wilt mot je op t kerkhof gaan liggen


PARTEEYYYYUU HOHOHOHO HOERRRJA BAHAHAJAJAA WAYOOOOO
pi_188283661
Precies slapen doe je maar op Pinkpop. Hoewel wij ook met een kerreven gaan dit jaar.
What Would Goku Do
pi_188283796
ik ben geen 18 meer, maar 48 dus dan is 4x 24 uur doorgaan helaas geen optie meer ;)
  zondag 4 augustus 2019 @ 18:02:17 #165
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_188285762
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 16:36 schreef kesselman het volgende:
ik ben geen 18 meer, maar 48 dus dan is 4x 24 uur doorgaan helaas geen optie meer ;)
Herkenbaar. Dag drie vaak helemaal naar de klote :')
pi_188285784
Nog essentiële tips voor twee LL maagden? Met name het kamperen is nieuw voor ons :P gaan er iig op donderdag al heen
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_188286279
zorg voor een goede rugzak.
neem geen spullen mee in een losse plastic tas.
als je een karretje ofzo hebt, zorg dat de wielen goed vast zitten ivm de brug!!

mijn tip is : neem geen eten mee, enkel sterke drank
kost je wel wat meer aan munten ,maar scheelt een hoop gesleep
  zondag 4 augustus 2019 @ 18:52:44 #168
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_188286422
Nou ik heb gehoord dat de Alphatent ondertussen staat en de heineken ook en bravo zijn ze mee bezig, of het laatste net andersom, even niet goed opgelet. Andere tenten moeten nog vanaf tomorrowland komen.
  zondag 4 augustus 2019 @ 20:57:38 #169
20720 brother52
Dus..........
pi_188288299
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2019 18:03 schreef yosander het volgende:
Nog essentiële tips voor twee LL maagden? Met name het kamperen is nieuw voor ons :P gaan er iig op donderdag al heen
Zoals kesselman ook al zegt, een goede rugzak is een must.
Zorg ervoor dat je alles in 1 keer kunt dragen.
Vergeet karretjes en/of steekwagens, alles wat je nodig hebt past in/aan je rugzak. Past het niet, dan heb je te veel zooi mee. Tent en eventueel stoeltje neem je uiteraard los mee.
Eten en drinken alleen wat voor de donderdagmiddag meenemen. Voor de rest van de dagen is alles op het terrein te krijgen.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zondag 4 augustus 2019 @ 21:53:20 #170
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188289375
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2019 18:03 schreef yosander het volgende:
Nog essentiële tips voor twee LL maagden? Met name het kamperen is nieuw voor ons :P gaan er iig op donderdag al heen
LWL / De elende van Lowlands
pi_188289457
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2019 18:03 schreef yosander het volgende:
Nog essentiële tips voor twee LL maagden? Met name het kamperen is nieuw voor ons :P gaan er iig op donderdag al heen
Een goeie kwaliteit bolderkar (investering voor jaren) en genoemde rugzak kan je alles meenemen wat je maar wilt. Bolderkar is beter dan steekwagens enzo..
pi_188289487
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 15:04 schreef Poedel2 het volgende:
Al die lovende verhalen over die campercamping wekt wel interesse moet ik zeggen.. Na paar jaar weinig nachtrust op campings 3 en 4 willen we nu ook nog eens het liefst op vrijdag pas arriveren waardoor we voor een plekje vrezen. Is er misschien iemand op campercamping waar mijn vriendin en ik ons tweepersoonstentje bij zouden mogen zetten? We zorgen voor geen overlast verder en nemen graag een biertje mee als bedankje 🙂
Het staat bij ons al helemaal vol met tentjes rond de caravans. Sommigen van de groep zullen zelfs op 1 of 0 moeten gaan staan. Misschien vind je het een optie om gewoon voor de brug gaan staan en niet alles uitpakken, doorlopen naar 0 en een plekje claimen en dan dus eventueel nog je shit verhuizen.

Ik heb ook eens gehoord dat groepen die op 6 of 7 stonden collectief 1 pop-up tentje vlakbij de ingang plantte wat vervolgens fungeerde als gezamenlijk koelbox, garderobe en powernapspace. Dat vond ik echt heel slim.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188289527
quote:
Je tent niet op het laagste punt van het veld zetten of tegen de sloot of in het bos.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188292872
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 20:57 schreef brother52 het volgende:

[..]

Zoals kesselman ook al zegt, een goede rugzak is een must.
Zorg ervoor dat je alles in 1 keer kunt dragen.
Vergeet karretjes en/of steekwagens, alles wat je nodig hebt past in/aan je rugzak. Past het niet, dan heb je te veel zooi mee. Tent en eventueel stoeltje neem je uiteraard los mee.
Hoezo neem je de tent en stoel 'uiteraard' los mee? Veel backpacks hebben toch genoeg mogelijkheiden om de tent en stoel er ook aan vast te maken. Ik heb m'n tent altijd onderaan de backpack hangen, en stoeltje kan ik aan de zijkant vast gespen. Enige wat ik in m'n handen heb is een blikje bier om uit te drinken en in de andere een tas met het bier voor onderweg naar de camping :+
quote:
Eten en drinken alleen wat voor de donderdagmiddag meenemen. Voor de rest van de dagen is alles op het terrein te krijgen.
Nu het festivalterrein om 12.00 op donderdag al opengaat, is het meenemen van eten en drinken voor de donderdagmiddag ook niet meer zo nodig.
  maandag 5 augustus 2019 @ 08:17:21 #175
20720 brother52
Dus..........
pi_188293316
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 06:15 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Hoezo neem je de tent en stoel 'uiteraard' los mee? Veel backpacks hebben toch genoeg mogelijkheiden om de tent en stoel er ook aan vast te maken. Ik heb m'n tent altijd onderaan de backpack hangen, en stoeltje kan ik aan de zijkant vast gespen. Enige wat ik in m'n handen heb is een blikje bier om uit te drinken en in de andere een tas met het bier voor onderweg naar de camping :+
Hangt van je tent en rugzak af natuurlijk. Mijn tent is iets te groot en te zwaar om aan mijn rugzak te hangen. Een stoeltje aan de zijkant zou in principe kunnen maar dan ga ik tegen alles en iedereen aan lopen omdat mijn rugzak van zichzelf al erg breed is.

quote:
Nu het festivalterrein om 12.00 op donderdag al opengaat, is het meenemen van eten en drinken voor de donderdagmiddag ook niet meer zo nodig.
Ik (en de meesten denk ik) ga niet meteen naar het festivalterrein wanneer ik daar aankom. Eerst rustig de tent opzetten. Daarbij is wat te drinken in de rij en bij het tent opzetten ook niet verkeerd.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  maandag 5 augustus 2019 @ 12:53:34 #176
453514 Mr.Floppy81
Don't trust the bunny
pi_188296507
Volgende week maakt Justin samen met festivaldirecteur Eric van Eerdenburg alvast een rondje over het Lowlandsterrein om de traditionele sneak peek-terreinvideo te maken.

Heb jij vragen aan Eric? Stel ze hieronder in de comments en de beste, origineelste en leukste vragen worden in de video beantwoord. Het mag over alles gaan: het programma, de terreinindeling, horeca, duurzaamheid en natuurlijk over de beste Lowlands anekdotes.
Kom maar door!

https://www.facebook.com/LowlandsFest/videos/511533782999750/
pi_188297032
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:53 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
Volgende week maakt Justin samen met festivaldirecteur Eric van Eerdenburg alvast een rondje over het Lowlandsterrein om de traditionele sneak peek-terreinvideo te maken.

Heb jij vragen aan Eric? Stel ze hieronder in de comments en de beste, origineelste en leukste vragen worden in de video beantwoord. Het mag over alles gaan: het programma, de terreinindeling, horeca, duurzaamheid en natuurlijk over de beste Lowlands anekdotes.
Kom maar door!

https://www.facebook.com/LowlandsFest/videos/511533782999750/
Ben benieuwd :)

Ze hebben sinds 2 weken ook de mogelijkheid uitgezet om een bericht te plaatsen in het FB-event, dus wat info van de organisatie zelf is altijd prettig (voor nerds als ik/wij hier).
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188297490
Bedankt voor de tips leute ^O^ nu nog een grote tas vinden
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_188298962
Joost van Bellen gaat ook nog opduiken op Lowlands volgens zijn FB, al is dat natuurlijk vaste prik en weten we nog niet waar.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188299197
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:42 schreef Niveath het volgende:
Joost van Bellen gaat ook nog opduiken op Lowlands volgens zijn FB, al is dat natuurlijk vaste prik en weten we nog niet waar.
Desperado namen moeten ook nog komen?
pi_188299204
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:42 schreef Niveath het volgende:
Joost van Bellen gaat ook nog opduiken op Lowlands volgens zijn FB, al is dat natuurlijk vaste prik en weten we nog niet waar.
Tuurlijk wel. Sexyland, net als vorig jaar.
pi_188299296
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:55 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Desperado namen moeten ook nog komen?
Zou kunnen maar verwacht hem eerder in:

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:55 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Sexyland, net als vorig jaar.
Of Adonis. Dat is op zijn lijf geschreven vind ik.

Desperados aankondiging en online gooien merchandise webshop is sowieso laat dit jaar, maar zal snel wel volgen.

Zijn we al stiekem wat aan het inpakken mensen? *O*
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188299584
ik ben nog altijd mijn blokkenschema aan t in kleuren.
idles is een plek gezakt, en otoboke beaver een plek gestegen.
dat lijkt me heel vet in de x-ray

en paul kalkbrenner is van een must see naar een "laat maar zitten "gegaan.
om 17.30 overdag in de alpha :(
pi_188299712
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:00 schreef Niveath het volgende:
Desperados aankondiging en online gooien merchandise webshop is sowieso laat dit jaar, maar zal snel wel volgen.

Ik hoop zo op een leuke merchcollectie dit jaar. DRTH werkte met een hele toffe ontwerpster en volgens mij ging zij ook Lowlands doen.

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:00 schreef Niveath het volgende:
Zijn we al stiekem wat aan het inpakken mensen?
Backpack staat klaar. Deze week alvast wat setjes maken en inpakken. Echt kneiterveel zin in!

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:13 schreef kesselman het volgende:
idles is een plek gezakt, en otoboke beaver een plek gestegen.
dat lijkt me heel vet in de x-ray
Idles moet ik echt zien. Ben zo bang dat Otoboke Beaver een gimmick is.
pi_188299718
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:13 schreef kesselman het volgende:
ik ben nog altijd mijn blokkenschema aan t in kleuren.
idles is een plek gezakt, en otoboke beaver een plek gestegen.
dat lijkt me heel vet in de x-ray

en paul kalkbrenner is van een must see naar een "laat maar zitten "gegaan.
om 17.30 overdag in de alpha :(
Nee joh, dat is juist heerlijke muziek voor overdag ;) . Ik ben sowieso voor het meer mixen van muziekstijlen door de dag heen zodat de grens tussen dag- en nachtprogramma vervaagd. Meer dance overdag en meer (of überhaupt) indie in de nacht. Wel mixen door de podia, dus niet net als Pukkelpop één podium met alleen dance want dan mixt je publiek niet lekker lijkt me.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188299756
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:19 schreef mgbss het volgende:

[..]

Ik hoop zo op een leuke merchcollectie dit jaar. DRTH werkte met een hele toffe ontwerpster en volgens mij ging zij ook Lowlands doen.
[..]

Backpack staat klaar. Deze week alvast wat setjes maken en inpakken. Echt kneiterveel zin in!
[..]

Idles moet ik echt zien. Ben zo bang dat Otoboke Beaver een gimmick is.
Yes, merchandise komt van dezelfde hand als DTRH. Dat was ergens in een podcast te horen.

IDLES ga ik ook zeker checken, al kun je prima even 2 nummers bij de X-Ray gluren natuurlijk want dat ligt ernaast. Ben je ook zo weer terug.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188300006
is er nog iets buiten de muziek om dat jullie willen zien.
dus in de : juliet/echo/adonis/sexyland
ik kom eigenlijk niet verder dan hans kazan (maar ja clash met giorgio Moroder)
pi_188300058
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:35 schreef kesselman het volgende:
is er nog iets buiten de muziek om dat jullie willen zien.

Hans Worst :P

Ik kom verder alleen voor de muziek.
pi_188300110
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:40 schreef mgbss het volgende:

[..]

Hans Worst :P

Ik kom verder alleen voor de muziek.
Voor mij hetzelfde. Ik sla de Echo, Juliet en vergelijkbare dingen over en ben met alle tijd die ik niet bij een muziekact sta aan het eten, drinken, dom rondlopen of chillen. Die laatste 4 zaken worden vaak op verschillende manieren gecombineerd.

In de nacht wil ik die Sexyland en Adonis wel eens bezoeken trouwens.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188300292
ik ga eigenlijk ook zelden naar een NIET-Muziekact
enkel op de dagen dat we t overdag moeilijk hebben( door de bravonacht ervoor) dan is t soms wel chill om ff een uurtje lekker te zitten bij iets kunstzinnigs.

vorige jaren soms best leuke dingen gezien smiddags in de julliet
pi_188300425
Ik kijk ieder jaar toe bij de Yoga. Het liefst met een biertje erbij.
pi_188300438
toe kijken?
Staat je vriendin dan naast je? ;)
pi_188301344
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2019 17:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik kijk ieder jaar toe bij de Yoga. Het liefst met een biertje erbij.
Bedankt voor de goede tip
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 5 augustus 2019 @ 19:24:46 #194
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188302406
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:35 schreef kesselman het volgende:
is er nog iets buiten de muziek om dat jullie willen zien.
Ik ga zeker Goeiemorgen Lowlands! meepakken. Dat was 2 jaar geleden (de laatste keer dat ik op LL was) altijd vaste prik en de jaren daarvoor was Daily Paradise Late Night (de voorloper) dat ook.

Verder wil ik wel graag wat van het theaterprogramma meepakken maar het is a) lastig in te passen en b) bijna altijd vol. Ik wil dit jaar een nieuwe poging doen maar ik verwacht dat het weer lastig gaat worden.
pi_188309523
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 19:24 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik ga zeker Goeiemorgen Lowlands! meepakken. Dat was 2 jaar geleden (de laatste keer dat ik op LL was) altijd vaste prik en de jaren daarvoor was Daily Paradise Late Night (de voorloper) dat ook.

Als ik zou gaan is wakker worden met Goeiemorgen Lowlands! vaste prik, leuk uurtje vermaak en gezamenlijk de dag openen met een biertje
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_188310057
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:55 schreef kesselman het volgende:
ik ga eigenlijk ook zelden naar een NIET-Muziekact
enkel op de dagen dat we t overdag moeilijk hebben( door de bravonacht ervoor) dan is t soms wel chill om ff een uurtje lekker te zitten bij iets kunstzinnigs.

vorige jaren soms best leuke dingen gezien smiddags in de julliet
Toen een paar jaar geleden met 35 graden wel een paar keer in de Juliet geweest, maar dat is meer omdat ze er airco hadden _O- _O- was wel fijn trouwens. Maar dat is ook de enige keer in bijna 20 jaar Lowlands dat ik me daar in heb begeven
pi_188310348
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 09:11 schreef alopio het volgende:

[..]

Toen een paar jaar geleden met 35 graden wel een paar keer in de Juliet geweest, maar dat is meer omdat ze er airco hadden _O- _O- was wel fijn trouwens. Maar dat is ook de enige keer in bijna 20 jaar Lowlands dat ik me daar in heb begeven
Ik heb om die zelfde reden (airco) ooit eens bij zo'n Lowlands College gezeten, dat ging over wiskundige berekeningen hoe je het snelste het Lowlands terrein kon belopen van Dat was saaaaaaaaaaaai, ik had toen oprecht moeite om mijn ogen open te houden :P.
pi_188310367
We kunnen al voorzichtig stellen dat we dit jaar niet omwille van de airco naar de Juliet hoeven te gaan denk ik :Z
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188310419
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 09:36 schreef Niveath het volgende:
We kunnen al voorzichtig stellen dat we dit jaar niet omwille van de airco naar de Juliet hoeven te gaan denk ik :Z
Ik zag vooral veel regen... acht het is nog 2 weken. Dat trekt wel bij.
pi_188310442
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 22:57 schreef brother52 het volgende:

[..]

Dan hadden ze Sepultura ook kunnen bellen, die zijn niet zo heel erg duur en hadden we ook nog wat metal gehad. :P
Man dat zou toch eens een goede vervanger zijn en idd mis wel wat metal....
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:48:36 #201
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188310486
Flink wat regen ja, maar niets zo veranderlijk als Nederlands weer
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:54:11 #202
405621 eteen
dial t for techno
pi_188310578
Zag trouwens in de app dat er bij de What's Happening stage ook een paar concerten zijn:
vrijdag 17:45 uur: My Baby
zaterdag 15:15 uur: Special act
zondag 18:00 uur:Jungle by Night
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')