quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:34 schreef Martinello het volgende:
[..]
Juist, de "redelijke partijen". VVD, CDA, PvdA, D66, wat mij betreft mag CU er ook nog bij. Die nemen verantwoordelijkheid. De rest bestaat uit schreeuwers.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die gezinnen gaan wel lekker 3x per jaar op vliegvakantie lol
Tamelijk waarschijnlijk als je een warmtepomp kunt betalen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:34 schreef JanCees het volgende:
Dat doet hun politiek leider ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vanaf 2023 wordt het langzaamaan afgebouwd dacht ik. Ik zie dan wel, die accu's worden met de dag goedkoperquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja want die regeling over terugvoeren verandert toch binnenkort
Geen idee, ik zit daar niet in. Typerend weer dat je over klimaat begintquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En hoe is het in je klimaat bubbel. Krapjes zeker.
Eensquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:34 schreef Martinello het volgende:
[..]
Juist, de "redelijke partijen". VVD, CDA, PvdA, D66, wat mij betreft mag CU er ook nog bij. Die nemen verantwoordelijkheid. De rest bestaat uit schreeuwers.
Spreek voor jezelf.quote:
Hopelijk tegen die tijd betaalbaar jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vanaf 2023 wordt het langzaamaan afgebouwd dacht ik. Ik zie dan wel, die accu's worden met de dag goedkoper
Daar heeft niet iedereen vertrouwen in.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:37 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
We zouden onze eigen tafel moeten beginnen, met @:svann als presentatrice.
Kan ook goedkoper hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:41 schreef Bolasie het volgende:
Kan ie mooi mee ontmaagd worden bij de hoeren.
Net als betalen om streams te kijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:41 schreef svann het volgende:
Blijft vreemd, gamen gaan kijken in een stadion.
Milennials....
Of je vergapen aan influences.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Net als betalen om streams te kijken.
Ga zelf gamen of wat anders doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |