Ik koop m'n autootjes altijd van Kuzu-typetjes.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee van Baudet zou je wel een auto kopen
Brrr..
Die toeteren wel goed.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:19 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Ik koop m'n autootjes altijd van Kuzu-typetjes.
Maakt eigenlijk ook niet uit hoe je overkomt. Het gaat er om wat de waarheid is.quote:
Ik heb per ongeluk mijn hotel met een creditcard van Forum gebruikt.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:18 schreef Aquarii het volgende:
Kwam toevallig op een andere stapel terecht, wat een giller
Per ongeluk je vrouw geneukt.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:19 schreef Szura het volgende:
Per ongeluk jezelf 10k geven
Per ongeluk met de verkeerde creditcard naar Thailand
Lekker partijtje hoor
quote:Op maandag 29 juli 2019 23:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Baudet zal wel genieten van dit gestuntel, in zie hem al zitten aan z’n piano
twitter:JWitsenburg twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 08:31:09@jndkgrf Ik vermoedt dat het dieper zit, Otten bewust aangesteld door Links om de populaire @fvdemocratie te beschadigen voor de volgende verkiezingen. reageer retweet
Lavendelzakje erbijquote:Op maandag 29 juli 2019 23:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Baudet zal wel genieten van dit gestuntel, in zie hem al zitten aan z’n piano
Die zal zich nu wel met burqa vergoedingen bezig houdenquote:Op maandag 29 juli 2019 23:19 schreef JanCees het volgende:
Tijd dat Joram van Klaveren weer terug in de politiek komt (en weer christen wordt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |