abonnement Unibet Coolblue
pi_188196761
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:36 schreef john2406 het volgende:

[..]

Van jouw neem ik dat gewoon dat een Forum Admin even een grapje maakt dat die het opgezocht heeft of ik familie van D ben, daar ben ik zeer pissig over/van.

Een Mod kan het helemaal niet vinden maar een Admin ik geloof het toch echt wel, echter wat wil die vinden, als ik iets koop betaal ik niet zelf en bezorgen laat ik het al helemaal niet thuis. Dus er is helemaal niets te vinden, nog niet eens dat ik andere forum leden achter de rug beklets. En toch wil die controleren of hoe en wat?
Rustaaaaaag.. Hij bedoelde niet letterlijk familie heh, dat was het grapje. Hij bedoelde dat jij niet David was, en een FA kan helemaal niet zien wie je bent of waar je woont en wat je koopt of hoe je dat betaald. Dit is FOK vriend niet de NSA :').
pi_188196806
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:36 schreef john2406 het volgende:

Wat verwacht je als oud crew lid, roept men deze nog op het matje zodat ik kan stoppen met deze onzin, of doen ze het niet?
Nou, uit ervaring ben ik bang dat ze sp3c op hem afsturen en dat hij dan met een ijshockeystick op zijn billetjes wordt geslagen. Het kan ook zijn dat hij bij Danny de ramen moet lappen maar aangezien je zo pissig bent zie ik het wel gebeuren dat hij letterlijk op de blaren moet gaan zitten.
pi_188196859
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:42 schreef YokiKloon het volgende:

[..]

Nou, uit ervaring ben ik bang dat ze sp3c op hem afsturen en dat hij dan met een ijshockeystick op zijn billetjes wordt geslagen. Het kan ook zijn dat hij bij Danny de ramen moet lappen maar aangezien je zo pissig bent zie ik het wel gebeuren dat hij letterlijk op de blaren moet gaan zitten.
Hahaha als die dan nog de tuin moet omspitten bij ieder forummer ben ik tevreden.

Even iets anders je S80 heb je daarmee doorgereden als ja toch wel met de kachel aan he, op verwarmen, zodat die op zijn minst daar iets van koeling had.
pi_188196904
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:44 schreef john2406 het volgende:

Even iets anders je S80 heb je daarmee doorgereden als ja toch wel met de kachel aan he, op verwarmen, zodat die op zijn minst daar iets van koeling had.
Uiteraard, kachel vol aan en rijwind pakken. Zo kon ik ook vaststellen dat het niet de waterpomp was en dat mijn koelwatertemperatuursensor ook nog intact is.
pi_188196916
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:47 schreef YokiKloon het volgende:

[..]

Uiteraard, kachel vol aan en rijwind pakken. Zo kon ik ook vaststellen dat het niet de waterpomp was en dat mijn koelwatertemperatuursensor ook nog intact is.
Jij bent nog niet zo dom als dat jij je voordoet he?
pi_188196939
Zou @Specularium de domme zijn en zich van jouw voor het karretje hebben laten spannen?
pi_188197027
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:48 schreef john2406 het volgende:

[..]

Jij bent nog niet zo dom als dat jij je voordoet he?
Nee precies, dit is een lollige SC maar we zijn allemaal harde bazen, gezellig en aardige personen. Dit was gewoon simpel, hij liep warm, heul heul warm.. zo warm dat hij de koelvloeistof eruit begon te gooien, en nadat ik dat had bijgevuld bleef hij warm lopen.. die thermostaat hoort bij 88 of 90 graden (weet nog niet welke ik er precies in heb zitten, dat zie ik morgen wel) open te gaan en dat doet hij dus niet.

Als je vervolgens je verwarming het wel doet dan werkt je waterpomp dus wel, en als je hem met rijwind af weet te koelen dan doet je sensor het ook en als hij dan weer oploopt bij stilstaan of harder moeten werken dan weet je gewoon 100% zeker dat dat ding gewoon niet opengaat. Nou, 10 of 12 euro kosten ze en het zit er echt zo in. Zo doen we dat.
pi_188197044
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:48 schreef john2406 het volgende:
Zou @:specularium de domme zijn en zich van jouw voor het karretje hebben laten spannen?
Nee, dat is stiekem ook een hele goede jongen en absoluut niet dom. Geloof me maar.
pi_188197060
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:53 schreef YokiKloon het volgende:

[..]

Nee precies, dit is een lollige SC maar we zijn allemaal harde bazen, gezellig en aardige personen. Dit was gewoon simpel, hij liep warm, heul heul warm.. zo warm dat hij de koelvloeistof eruit begon te gooien, en nadat ik dat had bijgevuld bleef hij warm lopen.. die thermostaat hoort bij 88 of 90 graden (weet nog niet welke ik er precies in heb zitten, dat zie ik morgen wel) open te gaan en dat doet hij dus niet.

Als je vervolgens je verwarming het wel doet dan werkt je waterpomp dus wel, en als je hem met rijwind af weet te koelen dan doet je sensor het ook en als hij dan weer oploopt bij stilstaan of harder moeten werken dan weet je gewoon 100% zeker dat dat ding gewoon niet opengaat. Nou, 10 of 12 euro kosten ze en het zit er echt zo in. Zo doen we dat.
Als je maar niet te snel hebt bijgevuld met koud water, ligt eraan hoeveel natuurlijk.

Jij weet ook dat het water na jaren agressief wordt, denk aan het spoelen!
Spoelen zonder thermostaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2019 22:56:15 ]
pi_188197086
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als je maar niet te snel hebt bijgevuld met koud water, ligt eraan hoeveel natuurlijk.
Neuh, dat is wel goed gegaan hoor, anders had er wel wat losgeschoten en had ik een stoommachine gehad.
  Redactie Frontpage maandag 29 juli 2019 @ 23:58:35 #36
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_188198216
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:53 schreef YokiKloon het volgende:
we zijn allemaal gezellig en aardige personen
Spreek even voor jezelf wil je.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_188198648
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:39 schreef YokiKloon het volgende:

[..]

Rustaaaaaag.. Hij bedoelde niet letterlijk familie heh, dat was het grapje. Hij bedoelde dat jij niet David was, en een FA kan helemaal niet zien wie je bent of waar je woont en wat je koopt of hoe je dat betaald. Dit is FOK vriend niet de NSA :').
Trouwens of ik familie ben of niet doet er helemaal niet toe, dat hij iets kan opzoeken wat deze immers beweerd. Daar gaat het om, vandaar dat ik vraag hoe zit het hier met de privacywet Danny?
Als deze het beweerd open en bloot, dan zal het wel zo zijn he, zet die je even mooi te koop hier he!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2019 00:53:26 ]
pi_188199430
Groepsknuffel
pi_188200843
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 06:56 schreef scrupuleus het volgende:
Groepsknuffel
pi_188203704
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als je maar niet te snel hebt bijgevuld met koud water, ligt eraan hoeveel natuurlijk.

Jij weet ook dat het water na jaren agressief wordt, denk aan het spoelen!
Spoelen zonder thermostaat.
Hij blijkt toch ergens lek te zijn, kan ik de halve teringzooi gaan demonteren. Denk dat ik er maar een T3 of T6 blok in hang, of ik ga op zoek naar iets anders. Gotta catch them all!
pi_188204487
Of ik donderdag even wil komen babbelen met mijn werkgever....

Denk dat hij het uit gaat maken. ;(
pi_188204498
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Of ik donderdag even wil komen babbelen met mijn werkgever....

Denk dat hij het uit gaat maken. ;(
We staan voor je klaar.
pi_188204512
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 14:55 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

We staan voor je klaar.
Dankje :'(
pi_188204566
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 14:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dankje :'(
Doe je je best niet?
pi_188204603
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 15:01 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Doe je je best niet?
Ja geloof het wel maar heb het idee dat mijn collega's totaal geen interesse in mij hebben. En zeker die werkgever niet. Dus vermoed dat hij gaat zeggen dat ik niet in het team pas....
pi_188204642
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja geloof het wel maar heb het idee dat mijn collega's totaal geen interesse in mij hebben. En zeker die werkgever niet. Dus vermoed dat hij gaat zeggen dat ik niet in het team pas....
Aai over je bol O+
pi_188204649
En sterkte
pi_188204703
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 15:05 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Aai over je bol O+
Weet niet of jij ook mensen kent die alleen maar over zichzelf praten? Maar die werkgever doet dat heel erg en ik vind dat altijd schijt irritant. En omdat er helemaal geen interesse van zijn kant is in mij praten we eigenlijk niet met elkaar. En zo lopen er nog een paar rond. Als je dan iets aan ze vraagt uit interesse dat aan hun hele reactie eigenlijk wel duidelijk is dat ze geen zin hebben in dat gesprek.
pi_188204735
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Weet niet of jij ook mensen kent die alleen maar over zichzelf praten? Maar die werkgever doet dat heel erg en ik vind dat altijd schijt irritant. En omdat er helemaal geen interesse van zijn kant is in mij praten we eigenlijk niet met elkaar. En zo lopen er nog een paar rond. Als je dan iets aan ze vraagt uit interesse dat aan hun hele reactie eigenlijk wel duidelijk is dat ze geen zin hebben in dat gesprek.
Zo zijn mensen.
Lijkt mij naar om je zo ongewenst te voelen.
pi_188204808
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 15:12 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Zo zijn mensen.
Lijkt mij naar om je zo ongewenst te voelen.
Ja neem het nog niet eens zo persoonlijk. Ze hebben in de loop van de tijd natuurlijk soortgelijke mensen omzich heen verzameld :P Maar denk wel dat dit de reden is dat die donderdag gaat zeggen dat ik daar niet meer kan werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')