Heb gisteren Yvonne nog gesproken.quote:
Lekker de hele dag bezig zijn om je haat nog verder op te krikken.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]vraag me soms ook wel eens af waar meneer last van heeft
Over dat ik mod moet gaan worden?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gisteren Yvonne nog gesproken.
Zal binnenkort balletje bij haar opgooien.
Ga je naar de bingo met haarquote:Op maandag 29 juli 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gisteren Yvonne nog gesproken.
Zal binnenkort balletje bij haar opgooien.
nja dat jaquote:Op maandag 29 juli 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker de hele dag bezig zijn om je haat nog verder op te krikken.
Ik denk dat je maar andere ambities moet zoeken in het leven dan een modbestaan mi mangquote:Op maandag 29 juli 2019 21:47 schreef Solotovski het volgende:
En weer gvd post verwijderd uit klbfb
Tyf op manik moet me inhouden want dit heeft me al zoooo vaak een ban opgeleverd
If you can't beat them, join themquote:Op maandag 29 juli 2019 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar andere ambities moet zoeken in het leven dan een modbestaan mi mang
Zou me hevig teleurstellen als jij je in gaat houden.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:47 schreef Solotovski het volgende:
En weer gvd post verwijderd uit klbfb
Tyf op manik moet me inhouden want dit heeft me al zoooo vaak een ban opgeleverd
Mja dan heb je weer kans dat je tijdje zonder noel zitquote:Op maandag 29 juli 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou me hevig teleurstellen als jij je in gaat houden.
Nou ja, tot een bepaalde hoogte is het goed om je druk te maken om maatschappelijke kwesties. Maar niet dit neequote:Op maandag 29 juli 2019 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja dat ja
hij vreet zichzelf helemaal op over alle deugtoestanden
snap dat niet zo vaak, het heeft geen directe betrekking op jou als persoon dus waarom zou je je er zo ongeloofelijk druk om maken
Zal ik ook gelijk doen.quote:
Wow jellyquote:Op maandag 29 juli 2019 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik ook gelijk doen.
Gisteren waren er zoveel mods, had jou eigenlijk even moeten pushen.
Ama was er, andersom was er, Ole, ijs_beer, Greys, sp3c, paddy, Naatje, samzz, lucky-strike, skysheriff, borisz.
voornamelijk crew dusquote:Op maandag 29 juli 2019 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik ook gelijk doen.
Gisteren waren er zoveel mods, had jou eigenlijk even moeten pushen.
Ama was er, andersom was er, Ole, ijs_beer, Greys, sp3c, paddy, Naatje, samzz, lucky-strike, skysheriff, borisz.
je zet vooral jezelf voor lul op die manierquote:Op maandag 29 juli 2019 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, tot een bepaalde hoogte is het goed om je druk te maken om maatschappelijke kwesties. Maar niet dit nee
Daar is dan weer niet de enige inquote:Op maandag 29 juli 2019 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voornamelijk crew dus
[..]
je zet vooral jezelf voor lul op die manier
Ja, Yvonne, Iteejer, Moira en Mono. Wat partners van mods, andere crewmensen.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voornamelijk crew dus
[..]
je zet vooral jezelf voor lul op die manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |