abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220724357
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:14 schreef Chandler het volgende:

[..]
Van The Boys? nice! Dan hebben we iig nog even iets om naar uit te kijken!
Nog meer van die shit? Vind je dat nog steeds leuk dan?
Vakman pur sang
pi_220724499
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nog meer van die shit? Vind je dat nog steeds leuk dan?
Blijkbaar wel. Dat je dat niet doorhad. 🤣
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220724583
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:09 schreef Chandler het volgende:

[..]
Blijkbaar wel. Dat je dat niet doorhad. 🤣
Vind het in begin wel grappig, vernieuwend.
Maar na een paar seizoenen saai, steeds dezelfde grappen en een beetje woke. Het is ook puur Maga de gek aan steken.
En best kinderachtig wel eigenlijk.
Vakman pur sang
pi_220724836
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vind het in begin wel grappig, vernieuwend.
Maar na een paar seizoenen saai, steeds dezelfde grappen en een beetje woke. Het is ook puur Maga de gek aan steken.
En best kinderachtig wel eigenlijk.
Het script was (blijkbaar) al voor het tweede termijn van Trump geschreven. Dat er gelijkenissen zijn, ligt dus niet puur aan de schrijvers/serie.

Ik kan er wel om lachen. Een serie met een knipoog. Niet zo serieus nemen joh.
pi_220724871
Op welke dag verschijnt de nieuwe aflevering eigenlijk?
pi_220724925
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:54 schreef NoCigar het volgende:
Op welke dag verschijnt de nieuwe aflevering eigenlijk?
Woensdag 9 uur.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 7 mei 2026 @ 06:38:20 #282
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_220732804
damn. Ze zijn dit seizoen wel van de cliffhangers :7
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_220785668
Noh :'(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220791262
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:19 #285
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220811546
Ik ben er nu eigenlijk wel klaar mee.

Erg toch. Ik genoot enorm van de serie, maar ze sturen ontzettend aan op dat ze eindigen met een open einde. En ik haat het als series eindigen met een open einde.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220815141
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er nu eigenlijk wel klaar mee.

Erg toch. Ik genoot enorm van de serie, maar ze sturen ontzettend aan op dat ze eindigen met een open einde. En ik haat het als series eindigen met een open einde.
Op Reddit staan leaks, bijna te mooi om waar te zijn. Maar áls het klopt wordt het een héle toffe finale :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_220849233
De leaks klopten dus niet ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_220849927
Ik dacht dat ze all guns blazing eruit gingen gaan met vuurwerk maar alles is toch erg flets. Naarmate seizoen vijf vorderde kreeg ik toch al de indruk dat het niet te redden was, ze hebben die lijn doorgetrokken tot het eind.

Die paar cameo's van Gen V zou je zelfs nog vergeten dat ze in de serie kwamen.
pi_220850701
Nou het had ook niet veel langer moeten duren. Klaar mee. Prima.


En baby Robin vond ik een prachtig einde O+

Cirkeltje rond.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  FOK!Fotograaf woensdag 20 mei 2026 @ 21:39:27 #290
364681 over_hedge
pi_220850870
Ik vond het op zich wel prima. Maar het gevecht met homelander zelf was wel beetje matig. En Gen V was dus echt heeeeelemaal voor niks.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220851126
Best wel genoten van de laatste aflevering. Het was alleen wel wat gehaast.
Ik zie veel negatieve recensies maar zo slecht vond ik het nou ook weer niet.
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:41:14 #292
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220851239
Was best een prima slot. Hier en daar wat overdreven en aangezet, maar gewoon een solide einde.
Laffe huichelaar
pi_220851279
Ik denk dat ik het beter had gevonden als het virus ook echt los was gelaten. Dan had Kimiko eerst wat mensen kunnen ontsuppen. Nu is het wachten opeen nieuwe Homelander, zoals Butcher zei.
pi_220851999
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:39 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond het op zich wel prima. Maar het gevecht met homelander zelf was wel beetje matig. En Gen V was dus echt heeeeelemaal voor niks.
Misschien hebben ze Gen V er uiteindelijk wat meer uitgelaten/uitgeschreven omdat die serie gecanceld is?

quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:52 schreef NoCigar het volgende:
Ik denk dat ik het beter had gevonden als het virus ook echt los was gelaten. Dan had Kimiko eerst wat mensen kunnen ontsuppen. Nu is het wachten opeen nieuwe Homelander, zoals Butcher zei.
Het zorgt iig voor een 'open' einde om het ooit weer op te starten.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:41 schreef timmmmm het volgende:
Was best een prima slot. Hier en daar wat overdreven en aangezet, maar gewoon een solide einde.
Het zou niet bij de serie passen als het niet overdreven of aangezet was. Vond het einde wel prima zo. Het 'gevecht' tussen Hughie en Butcher zat er ook al die tijd al aan te komen. Mooi om te zien dat Butcher zich inhield en op zijn manier toch empathie toonde voor Hughie.

Al met al een vermakelijke serie die af en toe geweldig over de top ging.
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:09:12 #295
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220854514
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Op Reddit staan leaks, bijna te mooi om waar te zijn. Maar áls het klopt wordt het een héle toffe finale :Y
Ik had de leaks helemaal gemist. Heb je een voorbeeld van een zo'n, wat achteraf fake leak bleek?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:28:58 #296
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220854632
Spoilers hieronder.

Het grote probleem met dit laatste seizoen (en ook dé reden dat Gen V er zo bekaaid afkwam in dit laatste seizoen) was simpelweg de cancellation van The Boys, waardoor alles er in rotvaart doorheen werd gejast, en andere dingen enorm traag aanvoelden.

Ik denk oprecht dat de showrunners het idee hadden om (in de loop van minimaal twee reeksen) de Gen V-personages zoals Marie, Jordan en Emma onder te brengen in The Boys, om die connecties fatsoenlijk op te bouwen en te blenden in die wereld en tussen die personages, zodat ze uiteindelijk in een finale tegen Homelander (en daarna Butcher) konden samenwerken (net zoals eerder ook dat bijzondere gezelschap van meiden tegen de nazi-supe). Omdat Amazon echter ook met The Boys kapte, moest alles snel-snel in 1 seizoen gepropt worden, en werd de keuze gemaakt om Gen V (toch al destijds gecanceld door gebrek aan kijkers) daarvoor te offeren. Dat we in deze laatste aflevering nog even een stukje Emma kregen vond ik al een hele fijne verrassing, maar het was inderdaad wel erg knullig.

Hoewel de laatste aflevering naar mijn idee wel lekker wegkeek, voelde het op heel veel vlakken als verhaallijntjes afvinken en personages afstrepen. Streep met me mee:

- Sage offert zichzelf ineens op om Kimiko te testen. Krachten zijn weg, zij gaat off the grid (naar Harry Potter World). Sage exit.
- Father Priest (de priester-supe wiens naam ik na dit hele seizoen nog steeds niet correct ken) werd door zijn eigen kracht en Chekov's kevlar-mondballetje opgeblazen
- The Deep werd in het water geflikkerd en verscheurd door zijn onderwater-vijanden
- Ashley helpt eindelijk The Boys uit de brand, in de wel meest teleurstellende infiltratieoperatie uit alle 5 seizoenen; ik dacht letterlijk, Butcher heeft iets gepland dat ze letterlijk gewoon die tunnels in lopen, maar vervolgens heeft team Homelander maar één beveiliger bij die tunnels gezet en oh, een boobytrap van schietende beveiligers boven de tunnels in 1 kleine ruimte :') Ashley wordt daarna maar weggestemd als president
- Homelander raakt zijn krachten, waardigheid en herseninhoud (niet perse in die volgorde) kwijt
- Stan Edgar keert terug als waarnemend CEO van Vought, zoals ie zei dat ie zou doen
- Ryan kiest ervoor om niet met Butcher een nieuw leven te beginnen en wil off the grid, maar gaat uiteindelijk met MM mee die zijn gezin eindelijk terugziet
- Butchers hond Terror overlijdt warm in zijn nestje ;( Wat voor Butcher weer de absolute druppel is omdat ie niemand overheeft om tóch nog dat virus te willen loslaten vanuit Vought-tower, waar Hughie hem moet afknallen om het te voorkomen
- Kimiko gaat naar Frankrijk voor de herinnering aan... Ik weet dat we eindelijk zijn naam hoorden, maar ik noem 'm nog steeds Frenchie
- Hughie die van de president een aanbod krijgt om de super-criminelenzaken terug op te starten maar dat afslaat omdat hij met een zwangere Annie, die nog steeds als Starlight bijklust in de strijd tegen criminaliteit, een av-winkeltje runt O+
- Billy Joel als slotmuziek _O_

Het is zeker geen superslechte finale, matig at most met een paar hele sterke momenten. Tenminste, tenzij je die-hard fan was van Gen V: want dan heb je Marie, Jordan en Emma die echt alleen maar supers naar Canada aan het rijden waren, kort voordat toch het grootste gevaar geweken was. :D Gen V was dus, in de huidige productie, helemaal voor niks geweest. Geen enkele fucking Thomas Godolkin-onthulling die ertoe deed. En die 2 andere supers, Sam en die blonde, die waren helemaal pleite. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 21-05-2026 13:34:24 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220866143
"Scorched earth" was blijkbaar 1 dode biljonair en wat muur-, plafond- en vloerschade aan één kleine kamer.

Er is veel op te merken aan het verhaal dit seizoen, maar het verhaal was nooit echt top. Maar dit seizoen voelde vooral erg low-budget qua visuals en lege wereld. Geen spectaculaire (omgevings)beelden, alles vond gewoon plaats in kleine kamers of lege containers. En weinig goede scenes waar Homelander echt angstaanjagend of onoverwinnelijk leek.
  zondag 24 mei 2026 @ 09:35:28 #298
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_220873912
Als je de eerste paar scenes van seizoen 1 ziet zoals de opening waarin Queen Maeve een geldwagen stopt en natuurlijk de beroemde vliegtuigscene en kijkt naar hoe het laatste seizoen zich enkel afspeelt op lege straten in de suburbs, weilanden, een leeg strand, bossen, een verlaten complex hier en een kantoorgebouw daar dan is het wel duidelijk dat er weinig budget was voor spectauclaire scenes.

En dat is raar, want als er iets is wat huidige VFX breakdowns laten zien is dat het helemaal niet moeilijk is om mensen in een drukke straat te plaatsen terwijl ze gewoon voor een green screen staan.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 24 mei 2026 @ 19:15:59 #299
48000 Vlinder
Vlinder
pi_220878988
quote:
Frenchie uit de serie The Boys heet eigenlijk Serge. In de serie wordt zijn volledige naam onthuld als Serge Emilien Les Saintes. Het personage wordt gespeeld door de Israëlische acteur Tomer Capone.
Ik heb het opgezocht. Kon er ook niet opkomen *)

Father Priest was waardeloos inderdaad. Waar die ineens vandaan kwam begreep ik ook niet helemaal
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220894736
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')