abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188392044
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 12:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Op het moment dat je er gefrustreerd van raakt... kun je er beter gewoon mee stoppen :)

Overigens 2x accuut gestopt met daten... en spontaan 2x een avondje met iemand uit geweest.. gewoon zo maar.
Wat achteraf beter ging dan meeste dates.

Dus je instelling en verwachtingen.. hebben wel degelijk een invloed op je gedrag en hoe je over komt :)
Ja goh, dat is ook wat ik roep. Als je verwacht dat iemand jou gelukkig maakt, in plaats van dat je dat zelf doet, verwacht je iets van de ander. Dan gaat het mis, want zij worden de bron van jou geluk.

Daarom zeg ik, je kan best van je leven genieten en op apps zitten. Je hoeft er echt niet mee te stoppen. Zo lang je maar niet denkt dat je daar iemand vindt die jou gelukkig kan maken en alle shit voor je kan oplossen. Dat moet je zelf doen.
pi_188392081
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 15:16 schreef Gruj0 het volgende:

Zo'n sollicitatieprocedure is wel grappig trouwens. _O-
Wat wordt hiermee bedoeld? Ik heb dit nooit.
pi_188392084
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:04 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja goh, dat is ook wat ik roep. Als je verwacht dat iemand jou gelukkig maakt, in plaats van dat je dat zelf doet, verwacht je iets van de ander. Dan gaat het mis, want zij worden de bron van jou geluk.

Daarom zeg ik, je kan best van je leven genieten en op apps zitten. Je hoeft er echt niet mee te stoppen. Zo lang je maar niet denkt dat je daar iemand vindt die jou gelukkig kan maken en alle shit voor je kan oplossen. Dat moet je zelf doen.
On point. Exact wat ik probeer te zeggen. Los eerst je eigen emotionele, financiële shit op, voordat je aan een langetermijnrelatie gaat denken.
pi_188392123
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:06 schreef black-soldier het volgende:

[..]

On point. Exact wat ik probeer te zeggen. Los eerst je eigen emotionele, financiële shit op, voordat je aan een langetermijnrelatie gaat denken.
Daarom zei ik dus... beter gewoon stoppen met daten en je eigen ding gaan doen :)

Vrouwen van welke leeftijd dan ook.. zitten niet te wachten op een extra kind als partner :)
pi_188392185
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:06 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Yes. Zo had ik laatst een meid gedate. Zag er best knap uit, en op een bankje zitten zoenen met haar. Alles leek wel oke.

Toen had ik een druk weekend, en eventjes niet snel genoeg gereageerd. Kreeg ik een heel essay terug met dat ze toch wel even verwacht had dit weekend af te spreken, dat ze had lopen huilen om wat andere problemen (met daarbij: ja zo zijn vrouwen :') ), en dat mensen tegenwoordig om het minste iets afkappen :')

Toen heb ik maar netjes gezegd dat dit het was voor mij. Die was niet stabiel. Ergens heb ik dan ook medelijden met zo iemand, ik heb dan niet het idee dat ze het in zich hebben om hun eigen shit op te lossen, of om ook maar te realiseren dat ze dit ZELF moeten doen.
pi_188392223
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:10 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Yes. Zo had ik laatst een meid gedate. Zag er best knap uit, en op een bankje zitten zoenen met haar. Alles leek wel oke.

Toen had ik een druk weekend, en eventjes niet snel genoeg gereageerd. Kreeg ik een heel essay terug met dat ze toch wel verwacht had dit weekend af te spreken, dat ze had lopen huilen om wat andere problemen (met daarbij: ja zo zijn vrouwen :') ), en dat mensen tegenwoordig om het minste iets afkappen :')

Toen heb ik maar netjes gezegd dat dit het was voor mij. Die was niet stabiel. Ergens heb ik dan ook medelijden met zo iemand, ik heb dan niet het idee dat ze het in zich hebben om hun eigen shit op te lossen, of om ook maar te realiseren dat ze dit ZELF moeten doen.
Ja, ik had er ook ooit eentje die ook niet helemaal mentaal stabiel was en net uit een depressie stapte. Ja, ik ga niet je huispsycholoog spelen. Los je shit maar eerst op. Heb het toen ook beëindigd.
pi_188392233
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:06 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat wordt hiermee bedoeld? Ik heb dit nooit.
Als je alleen vragen krijgt.

Ik had ooit een keer een vraag: 'wat zijn je zwakke punten'?
pi_188392354
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:13 schreef black-soldier het volgende:

[..]

'Knuffelen. Ik train nu met m'n kussen, maar ik zoek nog een trainingsmaatje voor in het echt'.

Het wordt pas een probleem als je serieus in gaat op dit soort vragen. Dan sta je ook toe dat het een interview wordt, want zij weet dan ook niet meer wat ze moet zeggen.

Ik zie het als positief dat een vrouw vragen stelt, want dat betekent dat ze bij wil dragen aan het gesprek. Het is dan aan mij om het gesprek een richting in te sturen zodat je uiteindelijk met haar op date kan (mits ze ook aan mijn eisen voldoet natuurlijk). Maar elke vraag is munitie om er een bepaalde draai aan te geven en het te hebben over de dingen die jij wil bespreken.
pi_188392477
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:19 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

'Knuffelen. Ik train nu met m'n kussen, maar ik zoek nog een trainingsmaatje voor in het echt'.

Het wordt pas een probleem als je serieus in gaat op dit soort vragen. Dan sta je ook toe dat het een interview wordt, want zij weet dan ook niet meer wat ze moet zeggen.

Ik zie het als positief dat een vrouw vragen stelt, want dat betekent dat ze bij wil dragen aan het gesprek. Het is dan aan mij om het gesprek een richting in te sturen zodat je uiteindelijk met haar op date kan (mits ze ook aan mijn eisen voldoet natuurlijk). Maar elke vraag is munitie om er een bepaalde draai aan te geven en het te hebben over de dingen die jij wil bespreken.
Op de app vragen stellen is prima. Maar op de eerste date zelf heb ik dat soort vragen gehad zoals het leek op een sollicitatiegesprek. Kon er achteraf wel om lachen.
pi_188392488
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:13 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Zeer groot geschapen, sommige vrouwen kunnen dat niet aan.
pi_188392500
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:27 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Op de app vragen stellen is prima. Maar op de eerste date zelf heb ik dat soort vragen gehad zoals het leek op een sollicitatiegesprek. Kon er achteraf wel om lachen.
Beter is nog om er dan om te lachen en haar te vragen voor welke baan dit is :P

Geeft weer heel veel mogelijkheden om er iets leuks van te maken en te lachen samen.
pi_188392508
quote:

[..]

Vragen stellen mag best..

Maar het lijstje af:
Waar woon je?
Heb je kinderen?
Wat doe je voor werk?
Kun je iets vertellen over je hobbies?
Wat denk je hier te vinden?

En dan op elk antwoord daar niet op ingaan maar door naar de volgende vraag.

Vraag dan niks.
pi_188392536
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vragen stellen mag best..

Maar het lijstje af:
Waar woon je?
Heb je kinderen?
Wat doe je voor werk?
Kun je iets vertellen over je hobbies?
Wat denk je hier te vinden?

En dan op elk antwoord daar niet op ingaan maar door naar de volgende vraag.

Vraag dan niks.
Dat heb ik dus nooit. Stellen mensen hier geen interessante wedervragen ofzo?

Ik vermijd dat soort topics altijd, dus we hebben het er alleen over tussen neus en lippen door. Maar dat is nooit het hele gesprek.
pi_188392751
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:28 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Beter is nog om er dan om te lachen en haar te vragen voor welke baan dit is :P

Geeft weer heel veel mogelijkheden om er iets leuks van te maken en te lachen samen.
Ja, ik neem het niet al te serieus. Bij die ene keer ging ik er voor de grap serieus reageren. Toen wist ze ook even niet meer wat te zeggen en besefte ze ook dat het een awkward vraag was :P

Daarna nooit meer gebeurd gelukkig.
pi_188392753
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:30 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik vermijd dat soort topics altijd, dus we hebben het er alleen over tussen neus en lippen door. Maar dat is nooit het hele gesprek.
Nahja als je mazzel hebt “oh vind ik ook leuk” en dan meteen de volgende vraag er overheen...

Dan eh... vind ik dat geen leuk en boeiend gesprek maar eentje van velen.
Prima.. kennelijk vinden andere mensen dat geen punt.

Maar ik praat liever gewoon met mensen en dat je dan gaandeweg elkaar beter leert kennen.

Ooit weleens midden in de nacht een hele discussie gehad over dat ik het raar vonden dat mensen de namen van diegene zn kinderen bijzonder vonden omdat ze er nog nooit van hadden gehoord.
(De ene komt uit een computerspel.. de andere uit een thea beckman boek... toch een schrijver die veel mensen hebben gelezen)

En dat vind ik een stuk leuker dan beetje vragenuurtje. Dan ben ik daarna wel uitgepraat.. kan er ook niks aan doen.
pi_188392766
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:30 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Sowieso stel ik vragen. Maar ik probeer er meer een lopend gesprek van te maken dan het stellen van vragen. Maar vragen stellen is onvermijdelijk.

Maar niet wat haar sterke en zwakke punten zijn :P
pi_188392918
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:46 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Sowieso stel ik vragen. Maar ik probeer er meer een lopend gesprek van te maken dan het stellen van vragen. Maar vragen stellen is onvermijdelijk.

Maar niet wat haar sterke en zwakke punten zijn :P
Haha nee... en hwt is leuk ook als iemand antwoord geeft.. dat je daar eventueel op reageert ipv een rij vragen die eigenlijk meer interview dan gesprek zijn.

Vragen horen erbij.. maar je kunt het ook overdreven.
Ik vroeg ooit iemand of hij soms een standaardlijstje met vragen/wensen/eisen had.
Hij bleek autist en had inderdaad een lijstje met wat hij belangrijk vond.
Geopperd dat ie dat lijstje ook in 1x mocht copypasten en dan kon ik in 1x antwoord geven en daarna een normaal gesprek voeren.

Dat vond ie prima :)
Dus ik heb netjes zn lijstje gelezen.. opgemerkt dat ik daar op meerdere punten niet aan voldeed en wat dan het gevolg daarvan zou zijn.

Uiteindelijk om een heel andere reden (waar hij echt niks aan kon doen!) niet gedate.
pi_188392956
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha nee... en hwt is leuk ook als iemand antwoord geeft.. dat je daar eventueel op reageert ipv een rij vragen die eigenlijk meer interview dan gesprek zijn.

Vragen horen erbij.. maar je kunt het ook overdreven.
Ik vroeg ooit iemand of hij soms een standaardlijstje met vragen/wensen/eisen had.
Hij bleek autist en had inderdaad een lijstje met wat hij belangrijk vond.
Geopperd dat ie dat lijstje ook in 1x mocht copypasten en dan kon ik in 1x antwoord geven en daarna een normaal gesprek voeren.

Dat vond ie prima :)
Dus ik heb netjes zn lijstje gelezen.. opgemerkt dat ik daar op meerdere punten niet aan voldeed en wat dan het gevolg daarvan zou zijn.

Uiteindelijk om een heel andere reden (waar hij echt niks aan kon doen!) niet gedate.
Welke reden dan?

Weer typisch: 'het ligt niet aan jou maar aan mij' afwijzing?
pi_188393132
quote:

[..]

Die is wel geniaal. Ga ik onthouden :+

Opzich ook wel een goede graadmeter. Als de dame in kwestie daar niet om kan lachen, kan je je gelijk afvragen of ze wel van humor houdt.
pi_188393333
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 17:02 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Welke reden dan?

Weer typisch: 'het ligt niet aan jou maar aan mij' afwijzing?
Weer typisch? Normaal doe ik dat niet :)
Date was al gepland.. en toen viel de hele blokkendoos van mijn leven ineens om omdat iemand er een zeer welgemikte en bewuste trap gaf.
Ik had niet de behoefte dat te delen met een potentiele date.. hij had niet de social skills daarmee over weg te kunnen.
Ik had op dat moment te veel aan mn hoofd om relaxt te kunnen daten... daar kon ie ook niet zo best mee uit de voeten (wat logisch is natuurlijj.. hoef je niet autistisch voor te zijn.. dat is gewoon niet leuk en niet netjes)

Maar hij ging vervolgens onwijs lopen drammen over aangeleerde sociale vaardighedem waar ik dus ook aan moest geloven... prima.
Maar toen dus gewoon even niet.
ik ken ze, ik snap ze.. maar wilde dat niet doen met iemand die ik effectief gezien nauwelijks kende.
pi_188393826
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 17:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Die is wel geniaal. Ga ik onthouden :+

Opzich ook wel een goede graadmeter. Als de dame in kwestie daar niet om kan lachen, kan je je gelijk afvragen of ze wel van humor houdt.
Exact. Mensen die kunnen lachen om dit soort situaties en zichzelf zitten mentaal doorgaans goed in elkaar. Mensen die alles serieus nemen zijn in feite erg onzeker en depressed. Daarom waarderen mensen humor en zelfspot ook zo, het zegt iets over je zelfvertrouwen.

Overigens raad ik je niet aan om dit soort zinnetjes uit je hoofd te leren, maar meer om on the spot dit soort dingen te verzinnen. Dat gaat je in het echt ook helpen. Het vereist wel, dat je het hele datinggebeuren niet te serieus neemt (zoals je in sommige topics nog wel ziet gebeuren hier).
pi_188394175
Maar heeft iemand nog wat van onze hoteldater gehoord inmiddels?

Over concrete dates gesproken :)
pi_188394255
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 18:24 schreef Uhmmpie het volgende:

M'n nieuwe nier bevalt prima, dank voor het vragen.
pi_188394381
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 18:24 schreef Uhmmpie het volgende:

Dat is het andere topic :P

Maar nee niks over gehoord. Zal vast wel een leuke tijd hebben gehad.
pi_188394393
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 18:03 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Exact. Mensen die kunnen lachen om dit soort situaties en zichzelf zitten mentaal doorgaans goed in elkaar. Mensen die alles serieus nemen zijn in feite erg onzeker en depressed. Daarom waarderen mensen humor en zelfspot ook zo, het zegt iets over je zelfvertrouwen.

Overigens raad ik je niet aan om dit soort zinnetjes uit je hoofd te leren, maar meer om on the spot dit soort dingen te verzinnen. Dat gaat je in het echt ook helpen. Het vereist wel, dat je het hele datinggebeuren niet te serieus neemt (zoals je in sommige topics nog wel ziet gebeuren hier).
Nee snap ik, het moet gewoon spontaan komen. Maar meer het idee van op zulke vragen reageren met zulke antwoorden was nog niet echt in mij opgekomen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')