abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188275028
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 23:34 schreef zoem het volgende:

[..]

Je kunt het Tinder-logo naar rechts vegen en dan zie je Likes en Top Picks staan. Bij Likes zie je geblurde foto's van mensen die jou geliked hebben en een popup om een abo af te nemen.
Ah oke :P Weet of je helemaal niet op donker valt maar die blokjes zijn zo wazig dat je volgens mij niet kan zeggen dat ze lelijk zijn.
pi_188275161
Uitzonderingen daar gelaten, val ik totaal niet op zwartgetinte types. Ben meer van blond.
pi_188275173
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 23:45 schreef zoem het volgende:
Uitzonderingen daar gelaten, val ik totaal niet op zwartgetinte types. Ben meer van blond.
Je zou natuurlijk je voorkeuren in je profiel kunnen zetten?
pi_188275264
Ja dat is wel een idee. Ben een aardige leek op e-dating gebied.
pi_188275285
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 23:52 schreef zoem het volgende:
Ja dat is wel een idee. Ben een aardige leek op e-dating gebied.
Nog steeds kans dat ze je liken natuurlijk maar wel een stuk minder. Ik weet niet of de andere mannen hier ook veel door donkere vrouwen geliked worden.
pi_188275296
Misschien zijn dat soort vrouwen net zo wanhopig als de vele mannen die op de apps zitten :P
pi_188275302
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nog steeds kans dat ze je liken natuurlijk maar wel een stuk minder. Ik weet niet of de andere mannen hier ook veel door donkere vrouwen geliked worden.
Ik nauwelijks. Maar ik val dan ook niet op donkere vrouwen. Ik swipe eigenlijk de donkere vrouwen weg, omdat ik niet op ze val. Ik heb dan ook nooit een match met een donkere vrouw.
pi_188275316
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 23:54 schreef zoem het volgende:
Misschien zijn dat soort vrouwen net zo wanhopig als de vele mannen die op de apps zitten :P
Ja geen idee :P Ik swipe wat ik leuk vind tenzij er duidelijk dingen in het profiel staan waar ik niet aan voldoe.
pi_188275380
Op een schaal van 1 tot 10 swipe ik de 6'jes ook wel als het profiel me aanspreekt. Iemand met een leuk en passend karakter is voor mij minstens zo belangrijk als uiterlijk.
pi_188275546
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 00:00 schreef zoem het volgende:
Op een schaal van 1 tot 10 swipe ik de 6'jes ook wel als het profiel me aanspreekt. Iemand met een leuk en passend karakter is voor mij minstens zo belangrijk als uiterlijk.
Eens.

Maar op Tinder (en ook Happn) is het eerste selectiecriterium wel uiterlijk.
pi_188276440
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 23:54 schreef zoem het volgende:
Hmm of ze vallen gewoon op blanke mannen.. ook een optie natuurlijk :)
pi_188276580
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:51 schreef zoem het volgende:
en zojuist een "match" met een transgender door een raadspelletje te spelen op happn
Kinky!!! ~O>
pi_188279110
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 00:00 schreef zoem het volgende:
Maar zou je het ook omgekeerd kunnen? Bijv. Eerst zie je alle profielen die wel uitgebreid moeten worden ingevuld. Dan swipe je de 5jes en lager qua innerlijk weg en dan zie je daarna pas gehusseld het uiterlijk van alle mensen waarvan het profiel was geliket en dan swipe je daarna pas op basis van uiterlijk uit de qua innerlijk leuke profielen. Nog steeds even oppervlakkig maar wel met een andere eerste indruk waardoor het beeld completer is, want qua uiterlijk is het dan een zesje maar qua innerlijk? Een 10? Dat weet je dan ook niet want qua eerste indruk van haar innerlijk heb je nog niet alle profielen gezien. Dus dan is het op beide gebieden een soort mwoah ipv een like, een compromis. Ik zou daar zelf niet heel erg vrolijk van worden als ik dat zesje was, tenzij ik wel een 8-10 werd gevonden qua innerlijk natuurlijk. Maar misschien zij wel, dat kan. Swipe je zulke vaak? En word je vaak teruggeswipet door hen?

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 04-08-2019 12:45:23 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_188294608
Pfff, gisteren eens even een profiel aangemaakt op our-time (voor 50 plussers). Ik ben dan nog wel geen 50+ maar zit er wel doicht tegenaan dus een doelgroep. Maar dit is dus gewoon een kloon van Lexa-app en dan gefilterd op 50 jaar en ouder. En je ziet uiteraard weer dezelfde gezichten. dus die is ook weer weg

Nu alleen nog Paiq als app in gebruik.
Het is wat.......
pi_188294711
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:24 schreef gooddaddy het volgende:
Pfff, gisteren eens even een profiel aangemaakt op our-time (voor 50 plussers). Ik ben dan nog wel geen 50+ maar zit er wel doicht tegenaan dus een doelgroep. Maar dit is dus gewoon een kloon van Lexa-app en dan gefilterd op 50 jaar en ouder. En je ziet uiteraard weer dezelfde gezichten. dus die is ook weer weg

Nu alleen nog Paiq als app in gebruik.
Waarom vind je lexa niks? Omdat je moet betalen?

Ken je ok Okcupid al?
pi_188295537
Lexa vindt ik niets omdat dat voor mij gewoon niet werkte. Wil je iets met datingapps, dan zul je sowieso moeten betalen.
Voor mij schijnt Paiq gewoon goed te werken. Heb daar best al leuke gesprekken gevoerd. Nog niet tot een date gekomen, maar die gesprekken zijn in ieder geval al meer dan ik met welke andere app dan ook heb bereikt (klinkt zieliger dan het is, maar dat is niet zo)
OKCupid heb ik waarschijnlijk wel al eens naar gekeken en dat zal dan wel niets geworden zijn om wat voor reden dan ook. Misschien nog eens proberen.

Edit: OKCupid nog maar eens geproebeerd dan en dat werkt dus echt niet. Bij OKCupid heb ik er heel veel last van dat 10 km naar het oosten Duitsland ligt en 15 km naar het westen België. En dat er mijn provincie dus niet veel mensen OKCupid gebruiken met als resultaat 95% Duitse en Belgische voorstellen. En daar ben ikniet naar op zoek

[ Bericht 24% gewijzigd door gooddaddy op 07-08-2019 11:21:19 ]
Het is wat.......
pi_188366936
Ik wilde een beetje een beeld krijgen van de concurrentie op Tinder dus heb ik ingesteld dat ik vrouw ben opzoek naar mannen. Foto's heb ik niet aangepast.

Binnen 2 minuten 50 likes 🙃

Ik snap het dus niet, dit zijn hetero mannen die mij hebben geliked?
Sisco Certified
pi_188367077
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:54 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik wilde een beetje een beeld krijgen van de concurrentie op Tinder dus heb ik ingesteld dat ik vrouw ben opzoek naar mannen. Foto's heb ik niet aangepast.

Oh jij bent dus zo’n kerel die ik dan voorbij zie komen :+
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:21:28 #94
263417 Keyos
Like a Boss
pi_188367457
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Merk dat ik geregeld geliked wordt door vrouwen van Hindoestaanse/Indiaase achtergrond en een oost-Aziatische achtergrond op de 1 of andere manier. Echter, ik val daar niet op dus heb daar geen drol aan :P. Ik vind mezelf niet heel knap of iets maar blijkbaar helpt het als je een wat slimmer/betrouwbaarder uiterlijk hebt in die culturen dan testosteron waardoor de verhouding met likes met mensen uit die culturen een beetje doorslaat.

Overigens vind ik die blurry likes op Tinder bijna onleesbaar terwijl je bij bijv Bumble direct kunt zien wie je geliked heeft zonder daarvoor te betalen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_188367642
quote:

Mannen die alles naar rechts swipen.
pi_188369672
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 21:21 schreef Keyos het volgende:

[..]

Merk dat ik geregeld geliked wordt door vrouwen van Hindoestaanse/Indiaase achtergrond en een oost-Aziatische achtergrond op de 1 of andere manier. Echter, ik val daar niet op dus heb daar geen drol aan :P. Ik vind mezelf niet heel knap of iets maar blijkbaar helpt het als je een wat slimmer/betrouwbaarder uiterlijk hebt in die culturen dan testosteron waardoor de verhouding met likes met mensen uit die culturen een beetje doorslaat.

Overigens vind ik die blurry likes op Tinder bijna onleesbaar terwijl je bij bijv Bumble direct kunt zien wie je geliked heeft zonder daarvoor te betalen.
Ja maar die mensen die je liken hebben geen idee waar je op valt toch?
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 00:13:32 #97
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188370564
quote:

Als je al denkt concurrentie te hebben zou ik sowieso niet aan datingapps beginnen. Gewoon geloven in jezelf en trachten binnen hengelen waar je op aast.

Je hebt werkelijk niets te verliezen, mogelijk alleen wat te winnen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188370571
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar die mensen die je liken hebben geen idee waar je op valt toch?
I know, was ook geen verwijt, maar ik vind het altijd wel typisch om te zien dat wat aantrekkelijk is zo erg kan verschillen in andere culturen. Dat heb ik Japan ook al aan den lijve ondervonden (overigens niets gebeurd daar verder maar het werd soms wel gênant en ongemakkelijk).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_188370611
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 21:01 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oh jij bent dus zo’n kerel die ik dan voorbij zie komen :+
Kom je veel kerels tegen dan?

Maar Jezus 8 van de 10 mannen die ik nu tegenkom zijn net topmodellen. Ben verbaast dat ik überhaupt matches krijg...
Sisco Certified
pi_188370684
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 00:17 schreef FoolWithMokey het volgende:
Maar Jezus 8 van de 10 mannen die ik nu tegenkom zijn net topmodellen.
In vergelijking met jou of gewoon in het algemeen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')