Dronken werd je toch wel van die 50% lolquote:Op maandag 29 juli 2019 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo inderdaad![]()
Zogenaamd sneller bezopen door dat goud
Klopt wel een beetjequote:Op maandag 29 juli 2019 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
smerig kijk mij stoer ik drink goldstrike spul.
Ja lijkt mij niks net als wie is de molquote:Op maandag 29 juli 2019 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was vroeger wel leuk met onbekende Nederlanders. Nu doet de C-garnituur van Hilversum eraan mee.
En hoequote:Op maandag 29 juli 2019 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dronken werd je toch wel van die 50% lol
zaterdagavond is inderdaad vaker iets te doen. Ze hopen dat mensen videoland nemen denk ik.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm dan kan ik regelmatig niet kijken denk ik jammer
Dat zal vastquote:Op maandag 29 juli 2019 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zaterdagavond is inderdaad vaker iets te doen. Ze hopen dat mensen videoland nemen denk ik.
Het gaat naar zondagavond hoorquote:Op maandag 29 juli 2019 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zaterdagavond is inderdaad vaker iets te doen. Ze hopen dat mensen videoland nemen denk ik.
Huh?quote:Op maandag 29 juli 2019 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
Je zal maar een viesdikke volwassen zoon hebben met een veel te laag IQ die op het moment dat je ff brood wil kopen bij de turkse bakker uit de auto gehold komt en probeert drinken uit de koeling mee te nemen
Uhh... Okequote:Op maandag 29 juli 2019 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
Je zal maar een viesdikke volwassen zoon hebben met een veel te laag IQ die op het moment dat je ff brood wil kopen bij de turkse bakker uit de auto gehold komt en probeert drinken uit de koeling mee te nemen
Beetje raar dat hij uit het niets mijn ouders erbij haalt inderdaadquote:
Ah okequote:Op maandag 29 juli 2019 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gebeurde net toen ik op m'n frietje stond te wachten
Ja dat zou ik iets cryptischer verwoorden maar goedquote:Op maandag 29 juli 2019 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij uit het niets mijn ouders erbij haalt inderdaad
Er kwam geen zinnig woord uit, enkel gekreun, net alsof een 2 jarig jochie het lijf had van een 40 jarige man met overgewichtquote:
Dat is een volksheldquote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zeker waar, vooral met betrekking tot mayo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |