Terecht en volkomen begrijpelijk. Hij wordt er vervolgens op afgerekend als hij wordt uitgeschakeld voor EL voetbal, en in september al aankijkt tegen een onoverbrugbare achterstand op Ajax en PSV.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Krijg wel de indruk dat Stam flink op aankopen aandringt.
En terecht.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Krijg wel de indruk dat Stam flink op aankopen aandringt.
Begrijpelijke keuze toch? Jaap wil hoger op het veld spelen, dat is met Jan Arie net zo goed zelfmoord als met domme-fouten-van Beek.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef satecl het volgende:
Ik zie overigens liever JanScharie dan v Beek in het veld staan. Gekke keuze van Stam.
Misschien houdt hij rekening met de voorwaarde of belofte die door Jan de Jong (en wellicht ook door de RvC is uitgesproken) dat Feyenoord zich meer zou gaan inzetten op de eigen jeugd?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef satecl het volgende:
Ik zie overigens liever JanScharie dan v Beek in het veld staan. Gekke keuze van Stam.
@Lastpostquote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef Zipportal het volgende:
Wie maakt eigenlijk de OP's hier? Wij klanten verwachten een nieuwe.
Jan Arie is ‘t ook niet hoor. Supertraag en heeft net zo goed blunders begaan. Vind het allebei niks. Botteghin vind ik nog best oké, want die zet je gewoon op een man en schakelt hem volledig uit (zoals 9/10x bij De Jong is gelukt).quote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef satecl het volgende:
Eens. Met een verdediger en een extra spits ziet het er best aardig uit voor Feyenoord.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
En terecht.
Stam heeft het qua opbouw en aanvallend best heel aardig staan, maar als je ze vervolgens bij elke counter om de oren krijgt en je speelt met fucking prutser Vente in de spits valt er aan het veldspel ook geen eer meer te behalen.
Waarom we in godsnaam niet in die piramide zitten.... Levert toch juist ook geld op?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Jong Feyenoord heeft overigens met 5-1 gewonnen van Jong FC Utrecht.
Je kan ook gewoon echt een leuk elftal opstellen dat prima mee kan draaien in de KKD.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom we in godsnaam niet in die piramide zitten.... Levert toch juist ook geld op?
Botteghin is leuk 1 op 1 als hij een man kan uitschakelen. Met ruimte in z'n rug of opbouwend is Botteghin net zo goed kut met peren.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Jan Arie is ‘t ook niet hoor. Supertraag en heeft net zo goed blunders begaan. Vind het allebei niks. Botteghin vind ik nog best oké, want die zet je gewoon op een man en schakelt hem volledig uit (zoals 9/10x bij De Jong is gelukt).
Nu niet meer relevant. Nog even en die < 21 competitie begint, als we maar zorgen dat we daar wel meteen er goed bij zitten.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom we in godsnaam niet in die piramide zitten.... Levert toch juist ook geld op?
Eens, maar ik vind hem nuttiger dan Jan Arie, omdat je hem inderdaad een man uit kan laten schakelen. Daarom moet er een snelle, voetballende verdediger naast hem komen. Dan zie ik het nog wel werken. Botteghin heeft uitstekende wedstrijden voor ons gespeeld. Zelfs vorig seizoen nog.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Botteghin is leuk 1 op 1 als hij een man kan uitschakelen. Met ruimte in z'n rug of opbouwend is Botteghin net zo goed kut met peren.
Je ziet Botteghin ook 9 van de 10 keer weer ballen breed geven in de defensie, vaak ook heel risicovol (daardoor kwam van Beek gisteren in de problemen), dingen die je al worden afgeleerd bij de amateurs. Die zie je Botteghin echt iedere wedstrijd doen.
Ik denk dat daarom het halen van een rechtsback ook makkelijker is, omdat je die snelle, centrale verdediger al met St. Juste in huis hebt. Nadeel is dan wel dat je opnieuw twee rechtspoten in het centrum hebt.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind hem nuttiger dan Jan Arie, omdat je hem inderdaad een man uit kan laten schakelen. Daarom moet er een snelle, voetballende verdediger naast hem komen. Dan zie ik het nog wel werken. Botteghin heeft uitstekende wedstrijden voor ons gespeeld. Zelfs vorig seizoen nog.
Gaan alle "Jong-" teams dan ook weer uit de piramide? Want zo niet, dan had ik alsnog veel liever in de KKD gezeten.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nu niet meer relevant. Nog even en die < 21 competitie begint, als we maar zorgen dat we daar wel meteen er goed bij zitten.
Dit ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan alle "Jong-" teams dan ook weer uit de piramide? Want zo niet, dan had ik alsnog veel liever in de KKD gezeten.
Zo'n U21 competitie wordt toch gewoon de oude Beloftencompetitie in een nieuw jasje? Totaal niet vergelijkbaar met het niveau van tegenstanders in de KKD
Volgens mij is het inderdaad de bedoeling dat alle Jong teams dan weer uit de KKD verdwijnen, maar dit weet ik niet 100% zeker.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan alle "Jong-" teams dan ook weer uit de piramide? Want zo niet, dan had ik alsnog veel liever in de KKD gezeten.
Zo'n U21 competitie wordt toch gewoon de oude Beloftencompetitie in een nieuw jasje? Totaal niet vergelijkbaar met het niveau van tegenstanders in de KKD
Ik heb de vorige 2 gemaakt, maar vind het prima als iemand anders 't stokje overneemt.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef Zipportal het volgende:
Wie maakt eigenlijk de OP's hier? Wij klanten verwachten een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |