abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188186782

[ Bericht 55% gewijzigd door Limoentjuh op 29-07-2019 12:56:01 ]
pi_188186800
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:26 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Dat weet geen mens. :+

Drie kraaien?
pi_188186818
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:41 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Heb je het vaak moeten doen dan? :P
Even kijken;
- Van mijn ouders naar m'n eerste studentenkamer.
- Ruzie met een huisgenote dus ging ik samen met een ander die er ook woonde en ook genoeg van haar had naar een andere studentenwoning.
- Wederom onenigheid tussen die ene huisgenoot en een andere huisgenoot (vreselijke narcist en tiran) dus kregen we van de gemeente een andere woning aangeboden.
- Woning zou gesloopt worden dus moesten we er met spoed uit. Ik ging voor het eerst helemaal op mezelf wonen in een veel te duur appartement waarvoor
- Huursubsidie kwam ineens te vervallen omdat mijn loon te hoog werd dus moest ik wat anders zoeken. Ik besloot wat te gaan kopen.
- Het huis bleek verschrikkelijk gehorig te zijn en flink aantal jaartjes later heb ik elders een ander huis gekocht; dichter bij mijn nieuwe werk en waar mijn ouders zijn gaan wonen.
- Arbeidsongeschikt geraakt en ik kon mijn huis niet meer betalen, dus met spoed een andere woning gezocht; in een PIEPklein kutgehuchtje met een agressieve alcoholist als buurman.
- Agressieve alcoholist had ruzie met vrijwel iedereen in het gehucht en ook met veel mensen in de woonplaatsen er omheen. Mijn toenmalige vriendin uit de Filipijnen zou hier komen wonen en ik wilde haar niet aan hem blootstellen, ook omdat hij zich langzaam maar zeker steeds agressiever tegenover mij opstelde, dus toen naar een net iets minder klein gehucht verhuisd.
- Dat iets minder kleine gehucht was an sich wel leuk, maar voor mijn vriendin (inmiddels mijn vrouw) was er absoluut geen werk in de buurt te vinden, en ik had inmiddels weer voldoende reserves om een huis te kunnen kopen dus zijn we toen samen op huizenjacht gegaan en toen had ik onze huidige woning gekocht in een redelijk stadje.
Dit stadje is zeker niet ideaal, maar als we kijken naar wat het huis gekost heeft en wat we er voor hebben gekregen, dan is dit een zeer goede beslissing geweest! :)

Oh, en een keer verhuisd toen ik 1 jaar oud was, maar daar heb ik natuurlijk niks van meegekregen! :P
pi_188186829
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:43 schreef aloa het volgende:

[..]

Ik misschien dit jaar nog.
Maar totaal geen zin in. :{
Geen zin in de rompslomp van het verhuizen zelf, of vanwege het feit dat je uit je huidige woning weg gaat?
pi_188186915
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Geen zin in de rompslomp van het verhuizen zelf, of vanwege het feit dat je uit je huidige woning weg gaat?
De rompslomp...al dat geregel en dan ook nog het inpakken en uitpakken etc etc -O-
pi_188186939

_O-
pi_188186950
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Even kijken;
- Ruzie met een huisgenote dus ging ik samen met een ander die er ook woonde en ook genoeg van haar had naar een andere studentenwoning.
- Wederom onenigheid tussen die ene huisgenoot en een andere huisgenoot (vreselijke narcist en tiran) dus kregen we van de gemeente een andere woning aangeboden.
- Woning zou gesloopt worden dus moesten we er met spoed uit. Ik ging voor het eerst helemaal op mezelf wonen in een veel te duur appartement waarvoor
- Huursubsidie kwam ineens te vervallen omdat mijn loon te hoog werd dus moest ik wat anders zoeken. Ik besloot wat te gaan kopen.
- Het huis bleek verschrikkelijk gehorig te zijn en flink aantal jaartjes later heb ik elders een ander huis gekocht; dichter bij mijn nieuwe werk en waar mijn ouders zijn gaan wonen.
- Arbeidsongeschikt geraakt en ik kon mijn huis niet meer betalen, dus met spoed een andere woning gezocht; in een PIEPklein kutgehuchtje met een agressieve alcoholist als buurman.
- Agressieve alcoholist had ruzie met vrijwel iedereen in het gehucht en ook met veel mensen in de woonplaatsen er omheen. Mijn toenmalige vriendin uit de Filipijnen zou hier komen wonen en ik wilde haar niet aan hem blootstellen, ook omdat hij zich langzaam maar zeker steeds agressiever tegenover mij opstelde, dus toen naar een net iets minder klein gehucht verhuisd.
- Dat iets minder kleine gehucht was an sich wel leuk, maar voor mijn vriendin (inmiddels mijn vrouw) was er absoluut geen werk in de buurt te vinden, en ik had inmiddels weer voldoende reserves om een huis te kunnen kopen dus zijn we toen samen op huizenjacht gegaan en toen had ik onze huidige woning gekocht in een redelijk stadje.
Dit stadje is zeker niet ideaal, maar als we kijken naar wat het huis gekost heeft en wat we er voor hebben gekregen, dan is dit een zeer goede beslissing geweest! :)

Oh, en een keer verhuisd toen ik 1 jaar oud was, maar daar heb ik natuurlijk niks van meegekregen! :P
8)7 jij hebt idd wel genoeg verhuizingen meegemaakt voor de rest van je leven!
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 12:58:47 #8
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188186960
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:41 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Jij aan het verhuizen ?

*laat maar ik zie het al :) noodgang is aan het verhuizen
Nog niet hoor, maar gaat eraan komen. Duur grapje zo'n huis kopen :P
pi_188186968
quote:
4s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:57 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
:D
Ja er moet wel een katten gifje in de OP he ;)
pi_188186977
quote:
4s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:56 schreef aloa het volgende:

[..]

De rompslomp...al dat geregel en dan ook nog het inpakken en uitpakken etc etc -O-
En als je alles zelf doet; allerlei meubels uit elkaar halen en de schroefjes e.d. in zakjes er bij houden zodat niks verloren gaat (waarbij de meubels gegarandeerd verzwakken), kijken dat je niks breekt, alles zo efficiënt mogelijk inladen, alles goed vastmaken met touwen, overal dekens omheen/tussen om beschadigingen te voorkomen, HEEL veel HEEL zwaar tillen enz enz enz.
pi_188186981
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

@:eNGine10 JUICHEN !!!
JAAAAAAA *O* *O* *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_188186991
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:58 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

8)7 jij hebt idd wel genoeg verhuizingen meegemaakt voor de rest van je leven!
Ja over een jaartje of 25 een keer naar een seniorenwoning of zo! :T
pi_188186994
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:58 schreef noodgang het volgende:

[..]

Nog niet hoor, maar gaat eraan komen. Duur grapje zo'n huis kopen :P
In deze tijd helemaal, absurde prijzen.. :X

Blijf je wel in huidige stad wonen of wil je daar ook weg?

En
HALLOOOOO NOOOOOOOGANG *O*
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 13:01:09 #14
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188186998
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Even kijken;

Dit is mijn 7e individuele verhuizing :P En dan nog 4 keer als kind
pi_188187009
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:59 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

JAAAAAAA *O* *O* *O*
*O* VROEM VROEM DAAR HEB JE MOTORBLOKJE AL !! *O*
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 13:02:09 #16
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188187016
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:00 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

In deze tijd helemaal, absurde prijzen.. :X

Blijf je wel in huidige stad wonen of wil je daar ook weg?

En
HALLOOOOO NOOOOOOOGANG *O*
LIMOENIEEEEEEEEEEEEEEEEEE *G* :W *O*

Ja de prijzen gaan nergens over, maar wel een lage rente, dus dat is wel fijn! Maandlasten zijn dan niet zo belachelijk hoog.
In een dorpje hier in de buurt, dus ik ga niet zo ver weg :)
pi_188187032
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja over een jaartje of 25 een keer naar een seniorenwoning of zo! :T
Maar dan wordt al het harde werk door iemand anders geregeld mag ik hopen :) En dan is mini-ToT een man die jullie daarbij kan helpen
pi_188187051
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:59 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

:D
Ja er moet wel een katten gifje in de OP he ;)
Zeker 8-)
pi_188187080
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:02 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Maar dan wordt al het harde werk door iemand anders geregeld mag ik hopen :) En dan is mini-ToT een man die jullie daarbij kan helpen
True! :Y

Ja we zitten er nog wel aan te denken om over een jaartje of 10 een keer te verhuizen als we genoeg gespaard hebben; het is hier allemaal aardig verloederd en er wonen echt veel aso's hier in de omgeving. We willen niet dat dat invloed gat krijgen op mini-ToT.
Maar eerst ff afwachten hoe het allemaal gaat lopen. :)
pi_188187081
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:01 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

*O* VROEM VROEM DAAR HEB JE MOTORBLOKJE AL !! *O*
JAAAAAAA :s) maar ik ga nu even een dutje doen :z
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_188187086
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:02 schreef noodgang het volgende:

[..]

LIMOENIEEEEEEEEEEEEEEEEEE *G* :W *O*

Ja de prijzen gaan nergens over, maar wel een lage rente, dus dat is wel fijn! Maandlasten zijn dan niet zo belachelijk hoog.
In een dorpje hier in de buurt, dus ik ga niet zo ver weg :)
:o je hebt al wat gekocht of alleen op het oog?

Het heeft ook voordelen ja, een eigen huis hebben :) Nu zit je in een huurwoning neem ik aan?

Kan je van je werk niet wat geld overmaken naar 1 van jouw rekeningen :P dat hebben ze wel voor je over toch
pi_188187120
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:05 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

JAAAAAAA :s) maar ik ga nu even een dutje doen :z
Luilak, en dat op het werk ook nog :P

spi spokoyno E10 :z
pi_188187137
Middag alweer.
pi_188187155
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:05 schreef ToT het volgende:

[..]

True! :Y

Ja we zitten er nog wel aan te denken om over een jaartje of 10 een keer te verhuizen als we genoeg gespaard hebben; het is hier allemaal aardig verloederd en er wonen echt veel aso's hier in de omgeving. We willen niet dat dat invloed gat krijgen op mini-ToT.
Maar eerst ff afwachten hoe het allemaal gaat lopen. :)
Klopt, je wil je kind beetje opbrengen in een nette buurt. Hij zal veel meekrijgen van vrienden die hij maakt en die zijn meestal een afspiegeling van hun ouders. En als de ouders aso’s zijn .. :X
pi_188187159
quote:
4s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:08 schreef aloa het volgende:
Middag alweer.
Tijd vliegt :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')