abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188186782

[ Bericht 55% gewijzigd door Limoentjuh op 29-07-2019 12:56:01 ]
pi_188186800
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:26 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Dat weet geen mens. :+

Drie kraaien?
pi_188186818
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:41 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Heb je het vaak moeten doen dan? :P
Even kijken;
- Van mijn ouders naar m'n eerste studentenkamer.
- Ruzie met een huisgenote dus ging ik samen met een ander die er ook woonde en ook genoeg van haar had naar een andere studentenwoning.
- Wederom onenigheid tussen die ene huisgenoot en een andere huisgenoot (vreselijke narcist en tiran) dus kregen we van de gemeente een andere woning aangeboden.
- Woning zou gesloopt worden dus moesten we er met spoed uit. Ik ging voor het eerst helemaal op mezelf wonen in een veel te duur appartement waarvoor
- Huursubsidie kwam ineens te vervallen omdat mijn loon te hoog werd dus moest ik wat anders zoeken. Ik besloot wat te gaan kopen.
- Het huis bleek verschrikkelijk gehorig te zijn en flink aantal jaartjes later heb ik elders een ander huis gekocht; dichter bij mijn nieuwe werk en waar mijn ouders zijn gaan wonen.
- Arbeidsongeschikt geraakt en ik kon mijn huis niet meer betalen, dus met spoed een andere woning gezocht; in een PIEPklein kutgehuchtje met een agressieve alcoholist als buurman.
- Agressieve alcoholist had ruzie met vrijwel iedereen in het gehucht en ook met veel mensen in de woonplaatsen er omheen. Mijn toenmalige vriendin uit de Filipijnen zou hier komen wonen en ik wilde haar niet aan hem blootstellen, ook omdat hij zich langzaam maar zeker steeds agressiever tegenover mij opstelde, dus toen naar een net iets minder klein gehucht verhuisd.
- Dat iets minder kleine gehucht was an sich wel leuk, maar voor mijn vriendin (inmiddels mijn vrouw) was er absoluut geen werk in de buurt te vinden, en ik had inmiddels weer voldoende reserves om een huis te kunnen kopen dus zijn we toen samen op huizenjacht gegaan en toen had ik onze huidige woning gekocht in een redelijk stadje.
Dit stadje is zeker niet ideaal, maar als we kijken naar wat het huis gekost heeft en wat we er voor hebben gekregen, dan is dit een zeer goede beslissing geweest! :)

Oh, en een keer verhuisd toen ik 1 jaar oud was, maar daar heb ik natuurlijk niks van meegekregen! :P
pi_188186829
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:43 schreef aloa het volgende:

[..]

Ik misschien dit jaar nog.
Maar totaal geen zin in. :{
Geen zin in de rompslomp van het verhuizen zelf, of vanwege het feit dat je uit je huidige woning weg gaat?
pi_188186915
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Geen zin in de rompslomp van het verhuizen zelf, of vanwege het feit dat je uit je huidige woning weg gaat?
De rompslomp...al dat geregel en dan ook nog het inpakken en uitpakken etc etc -O-
pi_188186939

_O-
pi_188186950
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Even kijken;
- Ruzie met een huisgenote dus ging ik samen met een ander die er ook woonde en ook genoeg van haar had naar een andere studentenwoning.
- Wederom onenigheid tussen die ene huisgenoot en een andere huisgenoot (vreselijke narcist en tiran) dus kregen we van de gemeente een andere woning aangeboden.
- Woning zou gesloopt worden dus moesten we er met spoed uit. Ik ging voor het eerst helemaal op mezelf wonen in een veel te duur appartement waarvoor
- Huursubsidie kwam ineens te vervallen omdat mijn loon te hoog werd dus moest ik wat anders zoeken. Ik besloot wat te gaan kopen.
- Het huis bleek verschrikkelijk gehorig te zijn en flink aantal jaartjes later heb ik elders een ander huis gekocht; dichter bij mijn nieuwe werk en waar mijn ouders zijn gaan wonen.
- Arbeidsongeschikt geraakt en ik kon mijn huis niet meer betalen, dus met spoed een andere woning gezocht; in een PIEPklein kutgehuchtje met een agressieve alcoholist als buurman.
- Agressieve alcoholist had ruzie met vrijwel iedereen in het gehucht en ook met veel mensen in de woonplaatsen er omheen. Mijn toenmalige vriendin uit de Filipijnen zou hier komen wonen en ik wilde haar niet aan hem blootstellen, ook omdat hij zich langzaam maar zeker steeds agressiever tegenover mij opstelde, dus toen naar een net iets minder klein gehucht verhuisd.
- Dat iets minder kleine gehucht was an sich wel leuk, maar voor mijn vriendin (inmiddels mijn vrouw) was er absoluut geen werk in de buurt te vinden, en ik had inmiddels weer voldoende reserves om een huis te kunnen kopen dus zijn we toen samen op huizenjacht gegaan en toen had ik onze huidige woning gekocht in een redelijk stadje.
Dit stadje is zeker niet ideaal, maar als we kijken naar wat het huis gekost heeft en wat we er voor hebben gekregen, dan is dit een zeer goede beslissing geweest! :)

Oh, en een keer verhuisd toen ik 1 jaar oud was, maar daar heb ik natuurlijk niks van meegekregen! :P
8)7 jij hebt idd wel genoeg verhuizingen meegemaakt voor de rest van je leven!
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 12:58:47 #8
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188186960
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:41 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Jij aan het verhuizen ?

*laat maar ik zie het al :) noodgang is aan het verhuizen
Nog niet hoor, maar gaat eraan komen. Duur grapje zo'n huis kopen :P
pi_188186968
quote:
4s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:57 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
:D
Ja er moet wel een katten gifje in de OP he ;)
pi_188186977
quote:
4s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:56 schreef aloa het volgende:

[..]

De rompslomp...al dat geregel en dan ook nog het inpakken en uitpakken etc etc -O-
En als je alles zelf doet; allerlei meubels uit elkaar halen en de schroefjes e.d. in zakjes er bij houden zodat niks verloren gaat (waarbij de meubels gegarandeerd verzwakken), kijken dat je niks breekt, alles zo efficiënt mogelijk inladen, alles goed vastmaken met touwen, overal dekens omheen/tussen om beschadigingen te voorkomen, HEEL veel HEEL zwaar tillen enz enz enz.
pi_188186981
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

@:eNGine10 JUICHEN !!!
JAAAAAAA *O* *O* *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_188186991
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:58 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

8)7 jij hebt idd wel genoeg verhuizingen meegemaakt voor de rest van je leven!
Ja over een jaartje of 25 een keer naar een seniorenwoning of zo! :T
pi_188186994
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:58 schreef noodgang het volgende:

[..]

Nog niet hoor, maar gaat eraan komen. Duur grapje zo'n huis kopen :P
In deze tijd helemaal, absurde prijzen.. :X

Blijf je wel in huidige stad wonen of wil je daar ook weg?

En
HALLOOOOO NOOOOOOOGANG *O*
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 13:01:09 #14
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188186998
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Even kijken;

Dit is mijn 7e individuele verhuizing :P En dan nog 4 keer als kind
pi_188187009
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:59 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

JAAAAAAA *O* *O* *O*
*O* VROEM VROEM DAAR HEB JE MOTORBLOKJE AL !! *O*
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 13:02:09 #16
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188187016
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:00 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

In deze tijd helemaal, absurde prijzen.. :X

Blijf je wel in huidige stad wonen of wil je daar ook weg?

En
HALLOOOOO NOOOOOOOGANG *O*
LIMOENIEEEEEEEEEEEEEEEEEE *G* :W *O*

Ja de prijzen gaan nergens over, maar wel een lage rente, dus dat is wel fijn! Maandlasten zijn dan niet zo belachelijk hoog.
In een dorpje hier in de buurt, dus ik ga niet zo ver weg :)
pi_188187032
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja over een jaartje of 25 een keer naar een seniorenwoning of zo! :T
Maar dan wordt al het harde werk door iemand anders geregeld mag ik hopen :) En dan is mini-ToT een man die jullie daarbij kan helpen
pi_188187051
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:59 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

:D
Ja er moet wel een katten gifje in de OP he ;)
Zeker 8-)
pi_188187080
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:02 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Maar dan wordt al het harde werk door iemand anders geregeld mag ik hopen :) En dan is mini-ToT een man die jullie daarbij kan helpen
True! :Y

Ja we zitten er nog wel aan te denken om over een jaartje of 10 een keer te verhuizen als we genoeg gespaard hebben; het is hier allemaal aardig verloederd en er wonen echt veel aso's hier in de omgeving. We willen niet dat dat invloed gat krijgen op mini-ToT.
Maar eerst ff afwachten hoe het allemaal gaat lopen. :)
pi_188187081
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:01 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

*O* VROEM VROEM DAAR HEB JE MOTORBLOKJE AL !! *O*
JAAAAAAA :s) maar ik ga nu even een dutje doen :z
pi_188187086
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:02 schreef noodgang het volgende:

[..]

LIMOENIEEEEEEEEEEEEEEEEEE *G* :W *O*

Ja de prijzen gaan nergens over, maar wel een lage rente, dus dat is wel fijn! Maandlasten zijn dan niet zo belachelijk hoog.
In een dorpje hier in de buurt, dus ik ga niet zo ver weg :)
:o je hebt al wat gekocht of alleen op het oog?

Het heeft ook voordelen ja, een eigen huis hebben :) Nu zit je in een huurwoning neem ik aan?

Kan je van je werk niet wat geld overmaken naar 1 van jouw rekeningen :P dat hebben ze wel voor je over toch
pi_188187120
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:05 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

JAAAAAAA :s) maar ik ga nu even een dutje doen :z
Luilak, en dat op het werk ook nog :P

spi spokoyno E10 :z
pi_188187137
Middag alweer.
pi_188187155
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:05 schreef ToT het volgende:

[..]

True! :Y

Ja we zitten er nog wel aan te denken om over een jaartje of 10 een keer te verhuizen als we genoeg gespaard hebben; het is hier allemaal aardig verloederd en er wonen echt veel aso's hier in de omgeving. We willen niet dat dat invloed gat krijgen op mini-ToT.
Maar eerst ff afwachten hoe het allemaal gaat lopen. :)
Klopt, je wil je kind beetje opbrengen in een nette buurt. Hij zal veel meekrijgen van vrienden die hij maakt en die zijn meestal een afspiegeling van hun ouders. En als de ouders aso’s zijn .. :X
pi_188187159
quote:
4s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:08 schreef aloa het volgende:
Middag alweer.
Tijd vliegt :{
pi_188187163
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2019 12:51 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Drie kraaien?
:N
Witte geit.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_188187179
Hey Moen *O* zussie
pi_188187195
Jut en Jul present
Zonder wrijving geen glans
pi_188187203
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:11 schreef Already_in_use het volgende:
Hey Moen *O* zussie
Hey aiu zussie :D

Lang geleden zeg. Hoe bevalt Frankrijk?

Geen fikkies :T
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 13:13:37 #30
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188187207
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:06 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

:o je hebt al wat gekocht of alleen op het oog?

Het heeft ook voordelen ja, een eigen huis hebben :) Nu zit je in een huurwoning neem ik aan?

Kan je van je werk niet wat geld overmaken naar 1 van jouw rekeningen :P dat hebben ze wel voor je over toch
Jep, heb al iets gekocht :) en ga inderdaad van een huurwoning hiernaartoe. Ik heb al gevraagd of ik de gemeenterekening kon gebruiken en dat we de belastingen gewoon wat omhoog gooien. Ik denk dat de gemeenteraad dat wel goed vindt!
pi_188187208
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:13 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Whut?
pi_188187209
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jut en Jul present
Haags 💪👊

Dacht die nooit meer te horen :P
pi_188187211
quote:

[..]

Haags 💪👊

Dacht die nooit meer te horen :P
Nu dus wel.
pi_188187228
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:10 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Klopt, je wil je kind beetje opbrengen in een nette buurt. Hij zal veel meekrijgen van vrienden die hij maakt en die zijn meestal een afspiegeling van hun ouders. En als de ouders aso’s zijn .. :X
Juist!
Maar ondanks dat de waarde van ons huis in korte tijd fors gestegen is, dan nog zullen er tienduizenden euro's bij moeten voor je een aardig huis in een nette woonomgeving kunt krijgen.
Laatst gekeken in mijn geboortedorp (2 provincies hier vandaan). Voor 2 ton heb je een klein vooroorlogs huisje met houten vloeren en amper isolatie.
pi_188187230
:{
pi_188187260
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:13 schreef noodgang het volgende:

[..]

Jep, heb al iets gekocht :) en ga inderdaad van een huurwoning hiernaartoe. Ik heb al gevraagd of ik de gemeenterekening kon gebruiken en dat we de belastingen gewoon wat omhoog gooien. Ik denk dat de gemeenteraad dat wel goed vindt!
_O_ en als ze het niet goed vinden alsnog doen! Misschien later ook nog wat voor een vakantiehuisje ergens ver weg.

Gefeliciteerd met je nieuwe woning dan O+ Zal wel heel anders zijn dan een huurwoning.. nu moet je toch echt alles zelf regelen i.p.v. even woningbouw bellen :P
pi_188187266
quote:
Wat is er Haags ?
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 13:18:35 #38
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188187289
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:16 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

_O_ en als ze het niet goed vinden alsnog doen! Misschien later ook nog wat voor een vakantiehuisje ergens ver weg.

Gefeliciteerd met je nieuwe woning dan O+ Zal wel heel anders zijn dan een huurwoning.. nu moet je toch echt alles zelf regelen i.p.v. even woningbouw bellen :P
Thanks! Ja, al vind ik een eigen huisje wel erg fijn, heb er heel veel zin in :). genoeg ruimte en een tuin en al dat soort dingen O+
pi_188187326
Hallon luchtballon. Is het a 15:00 ? gofferdomme
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 13:21:25 #40
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188187338
Het is al 16:00u :o Snel haast je!
pi_188187341
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:14 schreef ToT het volgende:

[..]

Juist!
Maar ondanks dat de waarde van ons huis in korte tijd fors gestegen is, dan nog zullen er tienduizenden euro's bij moeten voor je een aardig huis in een nette woonomgeving kunt krijgen.
Laatst gekeken in mijn geboortedorp (2 provincies hier vandaan). Voor 2 ton heb je een klein vooroorlogs huisje met houten vloeren en amper isolatie.
Ja maar nu is het ook moeilijker en duurder om wat te vinden he.. ik verwacht wel dat over 10 jaar de markt weer wat meer betaalbaarder zal zijn.

En ja je betaalt meer voor een nette woonomgeving maar het zal er ook prettiger wonen zijn.. is het wel waard denk ik :)
pi_188187347
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:21 schreef noodgang het volgende:
Het is al 16:00u :o Snel haast je!
16:00 ? :o
Tijd voor cup-a-soup *O*
pi_188187361
quote:
Jut en Jul present
Oh nee he
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 13:23:52 #44
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188187372
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:21 schreef Limoentjuh het volgende:
ik verwacht wel dat over 10 jaar de markt weer wat meer betaalbaarder zal zijn.
Denk je? De huizenprijzen zullen misschien nog wel wat zakken, maar echt substantieel lijkt me niet. Op termijn zal het waarschijnlijk alleen maar blijven stijgen (niet zo hard als de afgelopen jaren maar toch :P)
pi_188187382
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:18 schreef noodgang het volgende:

[..]

Thanks! Ja, al vind ik een eigen huisje wel erg fijn, heb er heel veel zin in :). genoeg ruimte en een tuin en al dat soort dingen O+
Ja snap ik.. iets hebben wat van jou is zal toch wel beter voelen. :) En je hebt meer vrijheid in doen wat jij wil met de woning

BBQ in de tuin :Y)
pi_188187427
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:23 schreef noodgang het volgende:

[..]

Denk je? De huizenprijzen zullen misschien nog wel wat zakken, maar echt substantieel lijkt me niet. Op termijn zal het waarschijnlijk alleen maar blijven stijgen (niet zo hard als de afgelopen jaren maar toch :P)
Ik hoop het wel.. dat de huizenmarkt een flinke klap gaat maken. Over een paar jaar en dan kan ik ook wat kopen :P

Maar ja.. misschien beetje valse hoop ook ;(
pi_188187463
Maar oke... tijd om wat anders te gaan doen

Fijne middag allen w/ :W :B
pi_188187474
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:07 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Luilak, en dat op het werk ook nog :P

spi spokoyno E10 :z
Is tijdens m'n pauze ;)

Maar heb toch niks te doen vandaag :')
pi_188187496
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:21 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Ja maar nu is het ook moeilijker en duurder om wat te vinden he.. ik verwacht wel dat over 10 jaar de markt weer wat meer betaalbaarder zal zijn.

En ja je betaalt meer voor een nette woonomgeving maar het zal er ook prettiger wonen zijn.. is het wel waard denk ik :)
Foto's die ik hier in de buurt heb gemaakt:

Terwijl als mensen in mijn geboortedorp zien dat wegwijzers een beetje groene aanslag hebben, gaan de bewoners zelf met een emmer sop en een borstel aan de slag.
Ligt er ergens een plastic tasje van een cafetaria met lege snacks-verpakkingen er in? Het halve dorp spreekt er schande van en denkt ook dat degene die het gedaan heeft vast ook asociale ouders moet hebben.
Lopen er onbekenden rond? Die worden direct goed in de gaten gehouden!
Shit, terwijl in mijn huidige woonplaats er afgelopen jaar een drugsmoord gepleegd is! :')

Maar ook de kinderen in beide woonplaatsen; hier heel veel brutaal en luidruchtig spul met van die opgeschoren kapsels met bovenop lang haar, terwijl in mijn geboortedorp de kinderen veel braver zijn en soms zelfs een praatje met je aangaan als je met de babywagen langs komt lopen. "Hallo meneer, heeft u daar een baby? Is het een jongetje of een meisje? Hoe oud is hij? Wat is zijn naam? Oh, iemand hier op school heet ook zo!"
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 13:46:19 #50
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188187721
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Foto's die ik hier in de buurt heb gemaakt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Terwijl als mensen in mijn geboortedorp zien dat wegwijzers een beetje groene aanslag hebben, gaan de bewoners zelf met een emmer sop en een borstel aan de slag.
Ligt er ergens een plastic tasje van een cafetaria met lege snacks-verpakkingen er in? Het halve dorp spreekt er schande van en denkt ook dat degene die het gedaan heeft vast ook asociale ouders moet hebben.
Lopen er onbekenden rond? Die worden direct goed in de gaten gehouden!
Shit, terwijl in mijn huidige woonplaats er afgelopen jaar een drugsmoord gepleegd is! :')

Maar ook de kinderen in beide woonplaatsen; hier heel veel brutaal en luidruchtig spul met van die opgeschoren kapsels met bovenop lang haar, terwijl in mijn geboortedorp de kinderen veel braver zijn en soms zelfs een praatje met je aangaan als je met de babywagen langs komt lopen. "Hallo meneer, heeft u daar een baby? Is het een jongetje of een meisje? Hoe oud is hij? Wat is zijn naam? Oh, iemand hier op school heet ook zo!"
Dat is niet fraai inderdaad :{w
pi_188187750
quote:
Jut en Jul present
Dit heb ik gemist _O_
pi_188187776
GA EENS WERKEN
pi_188187783
quote:

[..]

Jaaaa beetje wel hè? :@

Buiten die 2 dagen regen bevalt het prima. Vanaf nu word het weer goed. Dus lekker chillen aan het zwembad. :)

Nee heb gezegd dat ze niet bij de sauna in de buurt mogen komen dit keer 😂

Hoe is het met jou ?
pi_188187791
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:49 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Jaaaa beetje wel hè? :@

Buiten die 2 dagen regen bevalt het prima. Vanaf nu word het weer goed. Dus lekker chillen aan het zwembad. :)

Nee heb gezegd dat ze niet bij de sauna in de buurt mogen komen dit keer 😂

Hoe is het met jou ?
Zit je echt in France?
pi_188187793
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
GA EENS WERKEN
Bus gemist :+
pi_188187794
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:46 schreef noodgang het volgende:

[..]

Dat is niet fraai inderdaad :{w
Dat met die tegels is het ergste; die buurt is onlangs gesloopt en er staat allemaal nieuwbouw (sociale huur) en overal zie je hoge schuttingen, ladingen onkruid waar ze niks aan doen, allemaal party-tenten en vlaggen van allemaal biermerken, gezonnen die gewoon afsterven omdat men geen zin heeft het water te geven, ouwe barrels die her en der geparkeerd staan, vele kubieke meters aan zand die gewoon in de bosjes gedumpt worden, plastic tassen vol met oud papier en andere troep die er gedumpt worden, groene containers die ook daar in de bosjes geleegd worden en nog veel meer van die ellende.
pi_188187797
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:50 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Bus gemist :+
Hahahaha
pi_188187817
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Zit je echt in France?
Yes :Y
Vandaar mijn aanwezigheid hier ook weer. :P
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 13:54:28 #59
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188187850
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat met die tegels is het ergste; die buurt is onlangs gesloopt en er staat allemaal nieuwbouw (sociale huur) en overal zie je hoge schuttingen, ladingen onkruid waar ze niks aan doen, allemaal party-tenten en vlaggen van allemaal biermerken, gezonnen die gewoon afsterven omdat men geen zin heeft het water te geven, ouwe barrels die her en der geparkeerd staan, vele kubieke meters aan zand die gewoon in de bosjes gedumpt worden, plastic tassen vol met oud papier en andere troep die er gedumpt worden, groene containers die ook daar in de bosjes geleegd worden en nog veel meer van die ellende.
Dat klinkt wel als een probleemwijk ja, doet de gemeente hier niks aan? (Ja, retorische vraag :P)
pi_188187885
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:54 schreef noodgang het volgende:

[..]

Dat klinkt wel als een probleemwijk ja, doet de gemeente hier niks aan?
Geen fuck. :N
Het grappige is dat daar ook wat dure huizen tegenover staan en het huis die het meeste zicht op die ellende heeft staat nu te koop! :')
Laatst nog een dametje gesproken die ook in 1 van die duurdere huizen woont; die had het over wilde feesten tot diep in de nacht met harde muziek, en met in ieder geval 1 heel zware vechtpartij op het eind van 1 zo'n feest.
pi_188188002
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:52 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Yes :Y
Vandaar mijn aanwezigheid hier ook weer. :P
Lol
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 14:07:14 #62
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188188017
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Het grappige is dat daar ook wat dure huizen tegenover staan en het huis die het meeste zicht op die ellende heeft staat nu te koop! :')
Laatst nog een dametje gesproken die ook in 1 van die duurdere huizen woont; die had het over wilde feesten tot diep in de nacht met harde muziek, en met in ieder geval 1 heel zware vechtpartij op het eind van 1 zo'n feest.
:o waar woon je joh? Al denk ik dat er bij mij in de stad ook ongetwijfeld wijken zijn waar dat de normaalste zaak van de wereld is
pi_188188069
Die wijken heb je overal wel.
pi_188188073
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik zwaai naar dieren.
pi_188188080
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:10 schreef aloa het volgende:
KOM OP DAN !!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_188188083
quote:
Zeker in iedere stad ja.
pi_188188087
quote:
Ik zwaai naar dieren.
pi_188188105
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Zeker in iedere stad ja.
Beetje dorp tegenwoordig zelfs wel
pi_188188106
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:07 schreef noodgang het volgende:

[..]

:o waar woon je joh? Al denk ik dat er bij mij in de stad ook ongetwijfeld wijken zijn waar dat de normaalste zaak van de wereld is
Drenthe! _O-
pi_188188109
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- idd ja! :')
pi_188188110
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Drenthe! _O-
HOERTJE VAN ASSEN !!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_188188132
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Drenthe! _O-
Hoort bij Duitsland :T
pi_188188162
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Lol
Moet mijn tijd toch een beetje invullen tijdens het liggen in de zon aan het zwembad. :D
pi_188188173
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:16 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Moet mijn tijd toch een beetje invullen tijdens het liggen in de zon aan het zwembad. :D
Pics? ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O>
Ik zwaai naar dieren.
pi_188188183
quote:

[..]

Ben je met wadslak?
pi_188188202
quote:

[..]

Al bruin? 8-)
pi_188188209
DUS.
pi_188188218
NUTS
pi_188188229
KLUTS
pi_188188255
HUTS
pi_188188276
PRUTS
pi_188188312
0-0
pi_188188340
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:24 schreef eNGine10 het volgende:
PRUTS
Zwetende KLOTSBALLEN LATEN PLOMZAKKEN!!!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_188188373
:W
pi_188188388
Hey :W
pi_188188406
Heb net iets ontdekt hier op Fok, wat ik waarschijnlijk al véél eerder had kunnen weten...... :o :o :@ :@
pi_188188443
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zwetende KLOTSBALLEN LATEN PLOMZAKKEN!!!!!
Doe niks liever
pi_188188446
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb net iets ontdekt hier op Fok, wat ik waarschijnlijk al véél eerder had kunnen weten...... :o :o :@ :@
Vertel :s)
pi_188188459
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:38 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Vertel :s)
Ik zie aan de zijkant een roze of blauwe streep bij diegene die hebben ingevuld of ze een vrouwtje of mannetje zijn :@ :@
pi_188188463
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik zie aan de zijkant een roze of blauwe streep bij diegene die hebben ingevuld of ze een vrouwtje of mannetje zijn :@ :@
:') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_188188471
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

:') :') :') :')
Wist het echt niet, maar iemand in een ander topic begon erover :')
pi_188188498
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DUS.
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:20 schreef aloa het volgende:
NUTS
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:21 schreef eNGine10 het volgende:
KLUTS
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HUTS
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:24 schreef eNGine10 het volgende:
PRUTS
BUTS 👊
pi_188188500
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wist het echt niet, maar iemand in een ander topic begon erover :')
Huh?

Ik zie alleen een vrouw of man, maar geen streep.
pi_188188525
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:43 schreef aloa het volgende:

[..]

Huh?

Ik zie alleen een vrouw of man, maar geen streep.
Ik bedoel mobiel hè.......
pi_188188534
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik bedoel mobiel hè.......
Oja, ik zie het _O-

Nog nooit opgevallen :+
pi_188188569
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:46 schreef aloa het volgende:

[..]

Oja, ik zie het _O-

Nog nooit opgevallen :+
Oh gelukkig ben ik niet de enige :o :D
pi_188188599
Zo, dat zit erop.
pi_188188629
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, dat zit erop.
Waar zit het op?
pi_188188630
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
GA EENS WERKEN
Heb nog steeds vrij
pi_188188633
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:54 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Heb nog steeds vrij
:')_!
pi_188188636
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:54 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Waar zit het op?
Boterham.
pi_188188640
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:54 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Waar zit het op?
Sssssst......vraag dat nou niet..... :o :o :D
pi_188188643
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Sssssst......vraag dat nou niet..... :o :o :D
Why not
pi_188188651
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Why not
Omdat ik jouw antwoord niet wil weten :6
pi_188188658
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Omdat ik jouw antwoord niet wil weten :6
Maar anderen wel.
pi_188188663
Haha :+
pi_188188665
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Maar anderen wel.
Waarschuw dan even, ga ik ff blokkie om :s)
pi_188188668
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Waarschuw dan even, ga ik ff blokkie om :s)
Nou zeg. :{
pi_188188680
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nou zeg. :{
Sorry heb een pesthumeur vandaag :+
pi_188188689
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Sorry heb een pesthumeur vandaag :+
Waarom is dat?
pi_188188714
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Waarom is dat?
Gewoon maandag......en duurt nog te lang tot het weekend..... ;(
pi_188188717
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2019 15:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Gewoon maandag......en duurt nog te lang tot het weekend..... ;(
Zo voorbij joh
pi_188188721
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

:')_!
Jellymad

Donderdag weer strijder
pi_188188723
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Zo voorbij joh
:s)
pi_188188730
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Jellymad

Donderdag weer strijder
Homo.
pi_188188764
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:17 schreef Geerd het volgende:

[..]

Pics? ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O>
Dat trekt mijn camera niet joh. :+
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ben je met wadslak?
Nee helaas niet. Die kon dat niet geregeld krijgen met werk. Die was vorige week de hele week vrij en bij me. Ben met de kids hier.
pi_188188771
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Homo.
Waarom
pi_188188779
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:19 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Al bruin? 8-)
Nou uhh dit is de eerste dag zon. De rest heeft het geregend. Maar ik ben al aardig verkleurd zie ik net. 8-)
pi_188188794
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 15:05 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Dat trekt mijn camera niet joh. :+
[..]

Nee helaas niet. Die kon dat niet geregeld krijgen met werk. Die was vorige week de hele week vrij en bij me. Ben met de kids hier.
Leuk! Zelfde camping.als vorig jaar?
pi_188188813
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Leuk! Zelfde camping.als vorig jaar?
Yes. Alleen vorig jaar was het weer beter. Niks aan te doen. Had voor het weer beter thuis kunnen blijven dit keer 😂
pi_188188823
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 15:09 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Yes. Alleen vorig jaar was het weer beter. Niks aan te doen. Had voor het weer beter thuis kunnen blijven dit keer 😂
Ja dat is jammer ja.
pi_188189143
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 15:07 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Nou uhh dit is de eerste dag zon. De rest heeft het geregend. Maar ik ben al aardig verkleurd zie ik net. 8-)
Rood verkleurd? :+

Hoelang blijf je?
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 15:54:34 #123
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188189503
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 15:09 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Nah, hier was t ook niet alles hoor :P
pi_188189646
Wat rot.
pi_188190004
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 15:32 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Rood verkleurd? :+

Hoelang blijf je?
Ja dat wel. Maar ik word altijd eerst rood. En dat rode is morgen bruin. :)
10 dagen. Gaan zondag naar huis.
pi_188190047
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 16:23 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Ja dat wel. Maar ik word altijd eerst rood. En dat rode is morgen bruin. :)
10 dagen. Gaan zondag naar huis.
Zo gezond is dat niet he :P
pi_188190085
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 15:54 schreef noodgang het volgende:

[..]

Nah, hier was t ook niet alles hoor :P
Nee in Brabant niet hè? Maar boven in het land wel. Geen spatje regen en 30 graden terwijl het in de rest van Nederland spookte. :D
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 16:28:10 #128
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188190098
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 16:27 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Nee in Brabant niet hè? Maar boven in het land wel. Geen spatje regen en 30 graden terwijl het in de rest van Nederland spookte. :D
Nouja vooral die 40 graden en minimumtemperaturen van tegen de 30 waren wel heftig :P
pi_188190204
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Zo gezond is dat niet he :P
Nee maar de zonnebank ook niet. Dusja keuzes keuzes. :P
pi_188190231
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 16:28 schreef noodgang het volgende:

[..]

Nouja vooral die 40 graden en minimumtemperaturen van tegen de 30 waren wel heftig :P
Die heb ik ook nog meegemaakt. :P Ben vrijdag pas op vakantie gegaan.
Dat was een beetje te heftig ja. Agree.
pi_188190248
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 16:35 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Nee maar de zonnebank ook niet. Dusja keuzes keuzes. :P
Ghehe
pi_188190590
Hallo allemaal
pi_188190660
quote:
4s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:04 schreef aloa het volgende:
Hallo allemaal
Halloootjes
pi_188190663
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:10 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Halloootjes
LIZOEN
pi_188190665
Hello
pi_188190682
Haloa
pi_188190686
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

LIZOEN
HAAHSIE !!
pi_188190704
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:12 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

HAAHSIE !!
Haags*
pi_188190761
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Haags*
HAAHS ^O^
pi_188190788
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:17 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

HAAHS ^O^
Haags*
pi_188190793
Wat is het nou?
pi_188190798
quote:
4s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:20 schreef aloa het volgende:
Wat is het nou?
Haags
pi_188190805
Okay. 8-)
pi_188190957
Mijn naam is haas. :+
pi_188190968
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:30 schreef Already_in_use het volgende:
Goeie
pi_188190998
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:30 schreef Already_in_use het volgende:
ik weet van niks
pi_188191017