Ja, net als gisteren, eten bestellen zonder de werkers te vragenquote:Op maandag 29 juli 2019 10:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zou de hele groep tegen op moeten staan. Eerst aan de een beloven en dan aan de ander zonder het te zeggen.
Weet niet wat er aan vooraf ging, zette net me streams aan maar voor Gyazo zover was was het al weer afgelopenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:35 schreef mazaru het volgende:
TT
Dan zal ze zo wel weer gaan janken dat ze weer last van een trauma heeft.
Nog een keer. Laat Jens het maar niet zien. Dan maakt hij haar weer afquote:Op maandag 29 juli 2019 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet wat er aan vooraf ging, zette net me streams aan maar voor Gyazo zover was was het al weer afgelopen
Nu net weer. Gerrit: hoe voel je je?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet wat er aan vooraf ging, zette net me streams aan maar voor Gyazo zover was was het al weer afgelopen
Ik las dat ze vanmorgen aan het hek waren geweestquote:
Ja, die waren vanmorgen aan de poortquote:
Wanneer heeft hij ze gezien dan?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:42 schreef Dotteke het volgende:
Jessie is nog nooit zo gelukkig geweest papa en mama zijn geweest en ik heb post gehad, zegt een blije Jessie
Vanmorgen om 8 uur stonden ze er alquote:Op maandag 29 juli 2019 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las dat ze vanmorgen aan het hek waren geweest
Ahhh papa en mama zijn tofquote:Op maandag 29 juli 2019 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las dat ze vanmorgen aan het hek waren geweest
quote:Op maandag 29 juli 2019 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, stonden met een mic. aan het hek. Stiekum
Zijn ouders zijn heel erg tofquote:Op maandag 29 juli 2019 11:44 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij hele lieve ouders
dat domme gepamper van die kleuter, laat haar eerst eens zindelijk wordenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:41 schreef mazaru het volgende:
Smerige frannie haar haar moet weer eens gedaan worden
Merel haar verjaardag was ook zo"n feest, panterparty etc...Voor die 2 kan allesquote:Op maandag 29 juli 2019 11:47 schreef spapaars het volgende:
Meeste verjaardagen gaan bijna ongemerkt voorbij, maar vandaag is het koningsdag in Utopia.
Ja, en net van te voren had Jessie een pijp beurt van Merel gehadquote:
Moet wel met zo'n zoon, en nog steeds niet de straat opgeschopt.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:44 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij hele lieve ouders
Thnx!!quote:Op maandag 29 juli 2019 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en net van te voren had Jessie een pijp beurt van Merel gehad![]()
En was Jessie zijn kleine piemeltje even in beeld
Helaas was ik wederom te laat met cappen
Maar vanaf hier kan je bezoek terug lezen met caps en gifjes
UTO / [COS-UTO2#4018] Jessie in de gloria, maar niet heus...
ik heb het gezien en ze waren goed te horen maar ze stonden ook face tot face, weinig afstand. Toen er geroepen werd hoorde je ze niet zo goedquote:Op maandag 29 juli 2019 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, stonden met een mic. aan het hek. Stiekum
Het was al lang bekend dat ze kwamen.....tijdstip en al. Dus.......met goedkeuring.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:49 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik heb het gezien en ze waren goed te horen maar ze stonden ook face tot face, weinig afstand. Toen er geroepen werd hoorde je ze niet zo goed
dat komt omdat Merel er zo n ding van maakt. Er zijn wel meer belachelijke verjjaardagen geweest. Ook eens iemand die de hele dag met een kroontje ging lopenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:47 schreef spapaars het volgende:
Meeste verjaardagen gaan bijna ongemerkt voorbij, maar vandaag is het koningsdag in Utopia.
Oh jaquote:Op maandag 29 juli 2019 11:50 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat komt omdat Merel er zo n ding van maakt. Er zijn wel meer belachelijke verjjaardagen geweest. Ook eens iemand die de hele dag met een kroontje ging lopen
Met volle medewerking.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Merel haar verjaardag was ook zo"n feest, panterparty etc...Voor die 2 kan alles
Niemand 'n echte Nobodyquote:Op maandag 29 juli 2019 11:48 schreef zodeju het volgende:
Wat een bombarie wordt er gemaakt van zijn verjaardag zeg, je kan wel zien wie hij is.
1 om nooit te vergeten in ieder gevalquote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef Lelie68 het volgende:
Het siert Gerrit wel dat hij zo zijn best doet voor Jessie samen met Hiske. Kijk maar hoe de verjaardag van Gerrit was.
Hij komt daar wel steeds op terug.....weet niet of Jessie die hint begrijpt......tenslotte ging het allemaal via de financeman.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef Lelie68 het volgende:
Het siert Gerrit wel dat hij zo zijn best doet voor Jessie samen met Hiske. Kijk maar hoe de verjaardag van Gerrit was.
Eens, Hij had ook gepikeerd kunnen doenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef Lelie68 het volgende:
Een grote slijmbal is het.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef Lelie68 het volgende:
Die microfoontjes hebben ook geen speaker-functiequote:Op maandag 29 juli 2019 11:49 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik heb het gezien en ze waren goed te horen maar ze stonden ook face tot face, weinig afstand. Toen er geroepen werd hoorde je ze niet zo goed
Dat is de prijs die hij moet betalen voor een kontenlikker. Slikken en nog eens slikken.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Eens, Hij had ook gepikeerd kunnen doen
dat soort mokkels zien hun gayvriendjes als een soort wandelende handtas om mee te pronkenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:40 schreef Dotteke het volgende:
Shelly der homo vriend komt ook Yeah ze is zo blij
O die is tweede in de wachtrij ze heeft iemand uit genodigd is die zwanger is, als die niet komt komt |Twan, haar homo vriendje
Gerrit kruipt het liefst ook nog in de reet van Jessiequote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef Lelie68 het volgende:
Ik denk eerder dat het de prijs van zijn eigen stomme acties was.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is de prijs die hij moet betalen voor een kontenlikker. Slikken en nog eens slikken.
Wat had dat met dat chinees eten te maken??quote:Op maandag 29 juli 2019 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het de prijs van zijn eigen stomme acties was.
Toen lag hij te pruilen in zijn tentquote:Op maandag 29 juli 2019 11:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat had dat met dat chinees eten te maken??
quote:Op maandag 29 juli 2019 11:55 schreef Lelie68 het volgende:
Maar mag Hiske ook aanschuiven bij de verjaardagslunch?
Ja, maar goed ook want er was niet genoeg. Moesten de bewoners zelf betalen. Kon niet van de bv.quote:
Nee, de lunch is voor Merel en Jessie alleen. Vanavond komt er nog sushi (ja echt!) en dan mogen Gerrit en Hiske mee etenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:55 schreef Lelie68 het volgende:
Maar mag Hiske ook aanschuiven bij de verjaardagslunch?
Ook zo'n leuke groepsfeestje.....quote:Op maandag 29 juli 2019 11:58 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee, de lunch is voor Merel en Jessie alleen. Vanavond komt er nog sushi (ja echt!) en dan mogen Gerrit en Hiske mee eten
Als hij niet had liggen pruilen had hij zijn bord vol kunnen scheppen. Ik vond het trouwens ook bezopen dat niemand een bord voor hem had opgeschept voordat al die aasgieren zich erop hadden gestort.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar goed ook want er was niet genoeg. Moesten de bewoners zelf betalen. Kon niet van de bv.
Ja, zou het ook gedaan hebben als ik mijn eten zelf moet betalen....op een verjaardagsdinner.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij niet had liggen pruilen had hij zijn bord vol kunnen scheppen. Ik vond het trouwens ook bezopen dat niemand een bord voor hem had opgeschept voordat al die aasgieren zich erop hadden gestort.
Hij mocht niet eens zelf beslissen wat hij wou eten. Shelley had trek in Chinees dus werd het Chinees.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zou het ook gedaan hebben als ik mijn eten zelf moet betalen....op een verjaardagsdinner.
Staat ze te scheppen?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:04 schreef zodeju het volgende:
Mariska zal zich achteruitgesteld voelen.....dat is dus dan wel weer leuk....Geen Jessie en ik.
Wat wordt er nu allemaal door de bv betaald dan? En geen aannames.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar goed ook want er was niet genoeg. Moesten de bewoners zelf betalen. Kon niet van de bv.
Shel bedacht om 6 uur op de verjaardag zelf ineens dat ze iets voor Gerrit wilde doen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij mocht niet eens zelf beslissen wat hij wou eten. Shelley had trek in Chinees dus werd het Chinees.
Ik snap dat niet hoor, wat valt er te pronken met een homo vriend.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat soort mokkels zien hun gayvriendjes als een soort wandelende handtas om mee te pronken
walgelijk mokkel
Alles is promotie de lunch en de sushi de versiering de plankenkoorts meneer......zullen we daar op houden.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat wordt er nu allemaal door de bv betaald dan? En geen aannames.
en Merel maar lachenquote:Op maandag 29 juli 2019 12:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie pakt het kado uit en flikkerd het zo van de boot af
De stroopwafel cackequote:Op maandag 29 juli 2019 12:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat was het kado dan ??quote:Op maandag 29 juli 2019 12:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat een ondankbare kwal is het toch ook he jan lul 1ste klasquote:
Hij bedankte voor de speurtocht. Die vond hij wel leukquote:Op maandag 29 juli 2019 12:18 schreef Lelie68 het volgende:
maar ook niet een dank je wel of leuk bedacht roepen, maar vanaf het begin af aan zich gedragen als een kleuter. En Merel maar lachen, tja die is zelf ook zo
Zullen we het maar op houden dat hij zich geen houding weet te geven bij al die aandacht en daarom heel erg kwetsend doet.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:18 schreef Lelie68 het volgende:
maar ook niet een dank je wel of leuk bedacht roepen, maar vanaf het begin af aan zich gedragen als een kleuter. En Merel maar lachen, tja die is zelf ook zo
Dan is het misschien handig om dat even te melden voordat men moeite doet voor je verjaardagquote:Op maandag 29 juli 2019 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zullen we het maar op houden dat hij zich geen houding weet te geven bij al die aandacht en daarom heel erg kwetsend doet.
Ballonnen waren ook al niet goed vanmorgen, hij wilde geen ballonnen in zijn bootquote:
dat dusquote:Op maandag 29 juli 2019 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ballonnen waren ook al niet goed vanmorgen, hij wilde geen ballonnen in zijn boot
Ja maar, Jessie Jarig..Jessie mag allesquote:Op maandag 29 juli 2019 12:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wat een lamme tak, meurol bezig achter de computer en snotkoker pakt zo de ram plank.
Ik had er zo hard mee geslagen dat er QWERTY in spiegelschrift op z'n ouwe verlopen tering kop had gestaan.
Mja Merel he, hihihi hahahaquote:Op maandag 29 juli 2019 12:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wat een lamme tak, meurol bezig achter de computer en snotkoker pakt zo de ram plank.
Ik had er zo hard mee geslagen dat er QWERTY in spiegelschrift op z'n ouwe verlopen tering kop had gestaan.
Ja echt he, aan de schandpaal met die kneusquote:Op maandag 29 juli 2019 12:23 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ik zou alles wat ik daar kon vinden(en dat is veel) over zijn kop gooien, een paar emmers flink koud water en dan vragen of hij nu weer gewoon kan doen.
Ja, maar het is toch Jessie ten voeten uit.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan is het misschien handig om dat even te melden voordat men moeite doet voor je verjaardag
Goed kijken allemaal zelfspot hoor!quote:Op maandag 29 juli 2019 12:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch Jessie ten voeten uit.
Gelukkig voelen Gerrit en Hiske zich diep teleurgesteld.
Dit is gewoon doen van die jongen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:23 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ik zou alles wat ik daar kon vinden(en dat is veel) over zijn kop gooien, een paar emmers flink koud water en dan vragen of hij nu weer gewoon kan doen.
Hij mocht zijn verjaardag ook verder vieren uit mijn zicht.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, aan de schandpaal met die kneus
Had lekker met papa en mama zijn verjaardag op Ibiza gaan vieren....hollend het terrein af.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:26 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hij mocht zijn verjaardag ook verder vieren uit mijn zicht.
Ga maar op je boot zitten grienen.
Net als in 1 alles draait om Jessiequote:Op maandag 29 juli 2019 12:28 schreef DKUp het volgende:
Chagrijnige pleuris muil, jarig, je vrienden voorschut zetten, alles moet om hem draaien, Djezzie.
Papa en mama en zelf lijkt hij de oudste van die drie.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had lekker met papa en mama zijn verjaardag op Ibiza gaan vieren....hollend het terrein af.
Oh, sorry........quote:Op maandag 29 juli 2019 12:29 schreef goldback het volgende:
[..]
Nee dat vond iemand die hem leuk vond
De wijn van Mariska???quote:Op maandag 29 juli 2019 12:28 schreef Sambalbaai het volgende:
Er is iets loos met portretrecht.
Jessie: trek maar aan de bel en SL
quote:Op maandag 29 juli 2019 12:26 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hij mocht zijn verjaardag ook verder vieren uit mijn zicht.
Ga maar op je boot zitten grienen.
hoop dat ze alle vuiligheid over zichzelf heeft gevondenquote:Op maandag 29 juli 2019 12:33 schreef mazaru het volgende:
Shelley heeft schijt! Ze had er gewoon behoefte aan om naar zichzelf te zoeken.
Ger en His hebben hem een cake gegeven voor zijn verjaardag met een foto nu voelt meneer zich misbruiktquote:Op maandag 29 juli 2019 12:28 schreef Sambalbaai het volgende:
Er is iets loos met portretrecht.
Jessie: trek maar aan de bel en SL
Ze is wel zo eerlijk het toe toe te geven, meestal houdt degene die het gedaan heeft zijn mondquote:Op maandag 29 juli 2019 12:33 schreef mazaru het volgende:
Shelley heeft schijt! Ze had er gewoon behoefte aan om naar zichzelf te zoeken.
Zou ze gezocht hebben of Jessie verliefd p[ haar is,quote:
Volgens mij was dat al via de regie doorgegeven?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel zo eerlijk het toe toe te geven, meestal houdt degene die het gedaan heeft zijn mond
ja of gewoon beperkte tijdquote:Op maandag 29 juli 2019 12:34 schreef lonneberga het volgende:
Flikker die computers er toch uit,die hebben 1 ook al verziekt.
quote:Op maandag 29 juli 2019 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ze gezocht hebben of Jessie verliefd p[ haar is,
Dat denk ik eerder ja , dan wordt het moeilijk om te ontkennenquote:Op maandag 29 juli 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al via de regie doorgegeven?
quote:Op maandag 29 juli 2019 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ze gezocht hebben of Jessie verliefd p[ haar is,
Nee, het ging over Shelly die zichzelf gegoogeld had.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ger en His hebben hem een cake gegeven voor zijn verjaardag met een foto nu voelt meneer zich misbruikt
Merel werd ook niet gestraft en toen konden ze een week niet op internet. Het zou raar zijn om Shelly nu wel te straffen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:37 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ze kunnen geen sancties opleggen![]()
Whut 3 stemmen voor jou
Dan gaan ze ook geld halen bij Merel want die is er mee begonnen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:38 schreef Hznootje het volgende:
Gerrit wil er een financiële sanctie aanhangen en SL
Vind ik niet en merol met terugwerkende kracht straffen en al dr kleren laten ophalen door leger des heils ofzoquote:Op maandag 29 juli 2019 12:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel werd ook niet gestraft en toen konden ze een week niet op internet. Het zou raar zijn om Shelly nu wel te straffen.
Denk dat ze gewoon wilde weten hoe populair ze was......Ze ging uitzoeken of ze haar danslerares kon vinden die zo'n leuke beyonce dans had bedacht maar toen was ze alweer gestopt.....Ze had ook al aan Jessie aangegeven dat ze wil dansen. Misschien is dat het??quote:Op maandag 29 juli 2019 12:38 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dat denk ik eerder ja , dan wordt het moeilijk om te ontkennen
Daar ben ik voor.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:41 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Vind ik niet en merol met terugwerkende kracht straffen en al dr kleren laten ophalen door leger des heils ofzo
Het geheim van Jessie.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon wilde weten hoe populair ze was......Ze ging uitzoeken of ze haar danslerares kon vinden die zo'n leuke beyonce dans had bedacht maar toen was ze alweer gestopt.....Ze had ook al aan Jessie aangegeven dat ze wil dansen. Misschien is dat het??
"Ze zat wel te spectaculeren" zei Lexquote:Op maandag 29 juli 2019 12:42 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: ze heeft het over dat als het niet verteld wordt, ze bevestiging zelf zoekt. Zou dat gaan over mijn geheim?
Lexie: ja dat denk ik wel. Ze vroeg er ook naar bij mij.
En hij is een egoïst.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:42 schreef mazaru het volgende:
Shelley: Morgen hebben we weer internet. Ik heb nu wel bevestiging.
G: De hele groep lijdt eronder. Doe je het de volgende keer gewoon weer?
S: NEE!!!
JIJ bent dom man!! SUKKEL!!
Ja, das duidelijketaal. Dan weten we dat.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:44 schreef Harrison het volgende:
[..]
"Ze zat wel te spectaculeren" zei Lex
O ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:44 schreef Harrison het volgende:
[..]
"Ze zat wel te spectaculeren" zei Lex
quote:Op maandag 29 juli 2019 12:46 schreef Poezewoes het volgende:
Allemaal googlen op het geheim van Jessie![]()
![]()
![]()
Ik denk dat er helemaal geen geheim is.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:46 schreef Harrison het volgende:
[..]
Maar wat is het geheim van Jessie? Of weten wij dat ook niet?
Hij mist zijn grootspraak en stiekeme gefluister over de dingen die hij BIJNA bij Jessie had gedaan.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:50 schreef puzziepie het volgende:
Dil zit er helemaal doorheen zegt Maris
Dan moet hij maar naar huis gaan, zegt Jessie.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:50 schreef puzziepie het volgende:
Dil zit er helemaal doorheen zegt Maris
Hij knikt begrijpend vanuit de hangmatquote:Op maandag 29 juli 2019 12:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan moet hij maar naar huis gaan, zegt Jessie.
Jessie en Mariska gaan met hem praten.
Jessie: je had een mailtje, je moet tekenen, tekenen, tekenen en oefenen, oefenen en oefenen.
Vermoeiende kneusquote:Op maandag 29 juli 2019 12:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan moet hij maar naar huis gaan, zegt Jessie.
Jessie en Mariska gaan met hem praten.
Jessie: je had een mailtje, je moet tekenen, tekenen, tekenen en oefenen, oefenen en oefenen.
Ze schildert leukquote:Op maandag 29 juli 2019 12:52 schreef spapaars het volgende:
Denk dat Andrea de enigste is daar die redelijk kan schilderen.
[ afbeelding ]
ow ik dacht gelezen te hebben dat ze er mee wilde stoppen ?quote:
Stoppen met de relatie of met Utopia?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
ow ik dacht gelezen te hebben dat ze er mee wilde stoppen ?
sja........die gozer moet eens van zich af gaan bijten.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij knikt begrijpend vanuit de hangmat
Relatie ?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stoppen met de relatie of met Utopia?
LOLquote:Op maandag 29 juli 2019 12:52 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een softie.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
sja........die gozer moet eens van zich af gaan bijten.
Hij moet dat tatoueren eens serieus gaan nemen of ermee stoppen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat Dyl verdient vreet de rest opquote:Op maandag 29 juli 2019 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij knikt begrijpend vanuit de hangmat
En beginnen dat ze hem buitensluiten zoals gisteren met het eten.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat ook, maar een dagje niets, moet ook kunnen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet dat tatoueren eens serieus gaan nemen of ermee stoppen.
Ze konden mij ook de pot op met dat gepush..Je moet zus, je moet zo..Flikker op!quote:Op maandag 29 juli 2019 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet dat tatoueren eens serieus gaan nemen of ermee stoppen.
Hij had ook in die hangmat kunnen liggen met een tekenblok.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat ook, maar een dagje niets, moet ook kunnen.
Dat zou heel mooi zijn, maar dat zal hij nooit gaan doen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:55 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En beginnen dat ze hem buitensluiten zoals gisteren met het eten.
Dan had hij niet met die grote bek dat hij de BV ging redden binnen moeten komen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:56 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze konden mij ook de pot op met dat gepush..Je moet zus, je moet zo..Flikker op!
Hij moet een voorbeeld nemen aan de anderen. Die doen zelf amper wat.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat ook, maar een dagje niets, moet ook kunnen.
Zou kunnen , ik heb het niet allemaal meer kunnen volgen Sambalbaaiquote:
Nee helaas.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn, maar dat zal hij nooit gaan doen.![]()
Of helemaal niets. Moet kunnen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had ook in die hangmat kunnen liggen met een tekenblok.
Als tekenen je passie is dan is tekenen ontspanning.quote:
Waarom? al zou hij de rest van zijn verblijf daar geen moer meer doen,het is ook zijn utopia.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had ook in die hangmat kunnen liggen met een tekenblok.
Febotekst. Merel zou de mooiste evenementen organiseren, Hiske ook, Gerrit was mr.Finace, Jessie zou zoveel gaan verdienen dat hij een prefabhuis van een ton kon neerzetten etcetc.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan had hij niet met die grote bek dat hij de BV ging redden binnen moeten komen.
Dan nog hoeft een ander toch niet voor jou te gaan bepalen wat je evt. moet gaan doen? Het woord 'moeten' zit bij mij ook een enorme allergie op..quote:Op maandag 29 juli 2019 12:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan had hij niet met die grote bek dat hij de BV ging redden binnen moeten komen.
Maakt niet uit. Merel heeft de laatste dagen geroepen dat als dit of als dat ze ermee ging stoppen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:57 schreef PTLe het volgende:
[..]
Zou kunnen , ik heb het niet allemaal meer kunnen volgen Sambalbaai
Voor dat woord ben ik allergisch.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:58 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan nog hoeft een ander toch niet voor jou te gaan bepalen wat je evt. moet gaan doen? Het woord 'moeten' zit bij mij ook een enorme allergie op..
Dus als je een passie hebt MOET je er 24/7 mee bezig zijn?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als tekenen je passie is dan is tekenen ontspanning.
Precies. Hoe durven ze hem zo op te jutten. Laat ze zelf de handen eens uit de mouwen steken.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:58 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan nog hoeft een ander toch niet voor jou te gaan bepalen wat je evt. moet gaan doen? Het woord 'moeten' zit bij mij ook een enorme allergie op..
Precies.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:58 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Waarom? al zou hij de rest van zijn verblijf daar geen moer meer doen,het is ook zijn utopia.
Hoe vaak heb jij hem zien tekenen? Ik 1 keer. En dat was ook omdat hij werd gepusht.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dus als je een passie hebt MOET je er 24/7 mee bezig zijn?
Hij is amper in beeld. En dan nog, het moet uit hemzelf komen en niet door pushen van anderen.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem zien tekenen? Ik 1 keer. En dat was ook omdat hij werd gepusht.
Ongekend he? Schamen zich nergens meer voor.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel ziet al dat vreten en zegt: ik krijg het er warm van!
Krijg je het niet warm van het jatten van dat geld Meertje?
Hoe zou t met die aaipet gaan?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem zien tekenen? Ik 1 keer. En dat was ook omdat hij werd gepusht.
quote:Op maandag 29 juli 2019 12:52 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zegt net dat ie al een ontwerp heeft gemaakt voor die klant. Dat is niet in beeld gebracht.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geld is toch wat de inwoners krijgen voor een verjaardag waar ze die lunch van betaald.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel ziet al dat vreten en zegt: ik krijg het er warm van!
Krijg je het niet warm van het jatten van dat geld Meertje?
quote:Op maandag 29 juli 2019 13:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
En dat eten is zeker alleen voor Merel en Jessie, staan ook maar 2 flesjes cola
Tuurlijk. Bij dit soort acties krijg ik de neiging mijn abbo op te zeggenquote:Op maandag 29 juli 2019 13:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
En dat eten is zeker alleen voor Merel en Jessie, staan ook maar 2 flesjes cola
30 euro en dan ballonnen, lunch en sushi.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat geld is toch wat de inwoners krijgen voor een verjaardag waar ze die lunch van betaald.
Daar hebben ze gisteren ook al van gegeten.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat geld is toch wat de inwoners krijgen voor een verjaardag waar ze die lunch van betaald.
Nou van die 30 euro kan ze dit én de sushi voor vanavond niet betalen, dan komt ze zekerquote:Op maandag 29 juli 2019 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
en nieuwe kleertjes van gekocht en en en enquote:Op maandag 29 juli 2019 13:05 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Daar hebben ze gisteren ook al van gegeten.
Ow ja,zou Kaylee die mee naar huis hebben genomen?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:03 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Hoe zou t met die aaipet gaan?
Nee dat klopt, maar bij Gerrit had Shelley chinees besteld van de BV. Wel weinig want dat was maar 70¤ of zo,quote:Op maandag 29 juli 2019 13:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou van die 30 euro kan ze dit én de sushi voor vanavond niet betalen, dan komt ze zeker
nog wel 100 euro te kort
De ene helft vindt Gerrit een klootzak en de andere helft vindt hem goed bezig.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:06 schreef zodeju het volgende:
Jemig gewoon weer over Gerrit, kijken hoe dat zit.
Dat moesten ze toch van hun zakgeld betalen?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar bij Gerrit had Shelley chinees besteld van de BV. Wel weinig want dat was maar 70¤ of zo,
Oké maar dat geldt alleen voor Jessie? Ik heb gerrit niks zien krijgen het enige een klein beetje Chinees wat over was.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Natuurlijk, vandaar dat ze Rob geld moest geven.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat zegt MobWifeMerel nu, eten is gesponsoord, omdat Jessie jarig is wil dat bedrijf heel
graag aan meewerken!
Hij heeft opgeteld al aardig wat binnen geharkt.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies. Hoe durven ze hem zo op te jutten. Laat ze zelf de handen eens uit de mouwen steken.
Zou Merel thuis ook zo met moeders bankpasje om gaan? Of alles op rekening van bestellenquote:Op maandag 29 juli 2019 13:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Natuurlijk, vandaar dat ze Rob geld moest geven.
Geen bekende BNNers.... daar had ze zo op gehoopt dat zij het zou komen brengen en serveren aan tafel......quote:
Merel en Jessie betaalden niet mee aan die 60 euro chinees. Maar ze zaten wel als eerste aan tafel om eens flink op te scheppen.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat moesten ze toch van hun zakgeld betalen?
Denk pinpas van haar moeder ze werkt niet .quote:Op maandag 29 juli 2019 13:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou Merel thuis ook zo met moeders bankpasje om gaan? Of alles op rekening van bestellen
pppfffffquote:Op maandag 29 juli 2019 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen bekende BNNers.... daar had ze zo op gehoopt dat zij het zou komen brengen en serveren aan tafel......
Oh staat dat in de broodjes getattoeerdquote:Op maandag 29 juli 2019 13:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat zegt MobWifeMerel nu, eten is gesponsoord, omdat Jessie jarig is wil dat bedrijf heel
graag aan meewerken!
Koningen en koninginnen betalen nooit.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:11 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Merel en Jessie betaalden niet mee aan die 60 euro chinees. Maar ze zaten wel als eerste aan tafel om eens flink op te scheppen.
Hoe kom je daar nu bij, je kan alles van merel zeggen maar niet dat ze geen baan heeft. Ze had er zelfs 2.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:11 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Denk pinpas van haar moeder ze werkt niet .
Ze hadden de grootste bek dat het niet kon en inderdaad ze wilde zelf geen Chinees . Tot het op tafel stond waren de eerste die hun bord vol haddenquote:Op maandag 29 juli 2019 13:11 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Merel en Jessie betaalden niet mee aan die 60 euro chinees. Maar ze zaten wel als eerste aan tafel om eens flink op te scheppen.
Welke twee banen??quote:Op maandag 29 juli 2019 13:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij, je kan alles van merel zeggen maar niet dat ze geen baan heeft. Ze had er zelfs 2.
Jaquote:Op maandag 29 juli 2019 13:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tuurlijk MobWifeMerel! Bekende Nederlanders die voor jou 'n vinger uitsteken![]()
Hoe weet je dat zo zeker Koos?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij, je kan alles van merel zeggen maar niet dat ze geen baan heeft. Ze had er zelfs 2.
Ja hoor dan ga je in Utopia zitten en zeg je 2 banen op dan ben je nog gekker dan gek.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Precies, geen vergelijk dus.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:11 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Door de weeks bij een bedrijf moet ik even gaan zoeken weet niet uit mijn hoofd bij wie en in het weekend werkte ze in een bar.quote:
En geen tandpasta, shampoo etc. Dat jat je van anderen.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Koningen en koninginnen betalen nooit.
Zelfs geen belasting.
Omdat ze het daar over heeft gehad en ik niet alles in twijfel trek zoals hier wel gebeurt over merel.quote:
Ik zie die luie panter niet werken die wil bediend worden dat doet een werkgever niet. Of hij moet Jessie van de Graaf heten.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat ze het daar over heeft gehad en ik niet alles in twijfel trek zoals hier wel gebeurt over merel.
Oh lekker weekend met de meiden gratis drank.....daar heeft ze het geleerd denk ik.....dicht bij het vuur.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Door de weeks bij een bedrijf moet ik even gaan zoeken weet niet uit mijn hoofd bij wie en in het weekend werkte ze in een bar.
Slappe His weer met haar 'mening'quote:Op maandag 29 juli 2019 13:15 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Nee snap t helemaal sjel, je maakt zoveel mee, daar heb je als groep uiteraard begrip voor
Maak kennis met deze potentiële inwoner!quote:Op maandag 29 juli 2019 13:16 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ik zie die luie panter niet werken die wil bediend worden dat doet een werkgever niet. Of hij moet Jessie van de Graaf heten.
Ik zal een van de weinige zijn, maar ik geloof geen woord van wat dat mormel allemaal zegtquote:Op maandag 29 juli 2019 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat ze het daar over heeft gehad en ik niet alles in twijfel trek zoals hier wel gebeurt over merel.
quote:Op maandag 29 juli 2019 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maak kennis met deze potentiële inwoner!
Merel is een 25-jarige dame uit Dordrecht met Marokkaanse roots. Ze werkt fulltime als accountmanager, maar haar grote passie is de horeca. Elke vrijdagavond staat ze naast haar full-time job dan ook achter de bar bij haar favoriete café. Merel houdt van hard werken en is niet te stoppen.
Dat geloof je toch niet met deze verhaaltjes zijn het de meest fantastische personen die er rond lopen. En ook al managerquote:Op maandag 29 juli 2019 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Merel is een 25-jarige dame uit Dordrecht met Marokkaanse roots. Ze werkt fulltime als accountmanager, maar haar grote passie is de horeca. Elke vrijdagavond staat ze naast haar full-time job dan ook achter de bar bij haar favoriete café. Merel houdt van hard werken en is niet te stoppen.
In ieder geval niet de stukjes van kenninsmaking.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zal een van de weinige zijn, maar ik geloof geen woord van wat dat mormel allemaal zegt
Moet ze wel eerst op dr knieetjes onder het buro, voor Jessie ook maar een vinger uitsteekt voor haar. Voor wat, hoort wat zal die zeggenquote:Op maandag 29 juli 2019 13:16 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ik zie die luie panter niet werken die wil bediend worden dat doet een werkgever niet. Of hij moet Jessie van de Graaf heten.
quote:Op maandag 29 juli 2019 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Resultaten vanuit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ofwel vuilnisvrouw en vrijwilliger bij de tienerdisco in het buurthuisquote:Op maandag 29 juli 2019 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en is dat erg of zo. Alles van merel is negatief ze is dik ze is lui ze is een mafia vrouw en ga zo maar door. Maar ik geloof wel dat ze 2 banen heeft gehad. Ze heeft er regelmatig over verteld en er waren toendertijd ook op dat feest mensen uit die kroeg en van haar werk.quote:
Ik hoop dat ze aan de race raken.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:17 schreef spapaars het volgende:
Zie ze zitten de huichelaars met hun huichelarij. en een gedrag vol van hypocrisie.
[ afbeelding ]
Tegenwoordig heet alles manager.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:18 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet met deze verhaaltjes zijn het de meest fantastische personen die er rond lopen. En ook al manager![]()
Die is uitgeprintquote:Op maandag 29 juli 2019 13:03 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij zegt net dat ie al een ontwerp heeft gemaakt voor die klant. Dat is niet in beeld gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |