ja of gewoon beperkte tijdquote:Op maandag 29 juli 2019 12:34 schreef lonneberga het volgende:
Flikker die computers er toch uit,die hebben 1 ook al verziekt.
quote:Op maandag 29 juli 2019 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ze gezocht hebben of Jessie verliefd p[ haar is,
Dat denk ik eerder ja , dan wordt het moeilijk om te ontkennenquote:Op maandag 29 juli 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al via de regie doorgegeven?
quote:Op maandag 29 juli 2019 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ze gezocht hebben of Jessie verliefd p[ haar is,
Nee, het ging over Shelly die zichzelf gegoogeld had.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ger en His hebben hem een cake gegeven voor zijn verjaardag met een foto nu voelt meneer zich misbruikt
Merel werd ook niet gestraft en toen konden ze een week niet op internet. Het zou raar zijn om Shelly nu wel te straffen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:37 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ze kunnen geen sancties opleggen![]()
Whut 3 stemmen voor jou
Dan gaan ze ook geld halen bij Merel want die is er mee begonnen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:38 schreef Hznootje het volgende:
Gerrit wil er een financiële sanctie aanhangen en SL
Vind ik niet en merol met terugwerkende kracht straffen en al dr kleren laten ophalen door leger des heils ofzoquote:Op maandag 29 juli 2019 12:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel werd ook niet gestraft en toen konden ze een week niet op internet. Het zou raar zijn om Shelly nu wel te straffen.
Denk dat ze gewoon wilde weten hoe populair ze was......Ze ging uitzoeken of ze haar danslerares kon vinden die zo'n leuke beyonce dans had bedacht maar toen was ze alweer gestopt.....Ze had ook al aan Jessie aangegeven dat ze wil dansen. Misschien is dat het??quote:Op maandag 29 juli 2019 12:38 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dat denk ik eerder ja , dan wordt het moeilijk om te ontkennen
Daar ben ik voor.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:41 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Vind ik niet en merol met terugwerkende kracht straffen en al dr kleren laten ophalen door leger des heils ofzo
Het geheim van Jessie.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon wilde weten hoe populair ze was......Ze ging uitzoeken of ze haar danslerares kon vinden die zo'n leuke beyonce dans had bedacht maar toen was ze alweer gestopt.....Ze had ook al aan Jessie aangegeven dat ze wil dansen. Misschien is dat het??
"Ze zat wel te spectaculeren" zei Lexquote:Op maandag 29 juli 2019 12:42 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: ze heeft het over dat als het niet verteld wordt, ze bevestiging zelf zoekt. Zou dat gaan over mijn geheim?
Lexie: ja dat denk ik wel. Ze vroeg er ook naar bij mij.
En hij is een egoïst.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:42 schreef mazaru het volgende:
Shelley: Morgen hebben we weer internet. Ik heb nu wel bevestiging.
G: De hele groep lijdt eronder. Doe je het de volgende keer gewoon weer?
S: NEE!!!
JIJ bent dom man!! SUKKEL!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |