Was de meet leuk?quote:Op maandag 29 juli 2019 05:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Na meet afgesproken met iemand en toen werd het laat...
Oh, lekker geneukt?quote:Op maandag 29 juli 2019 05:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker! Had nog wel langer willen blijven, maar de 'plicht' riep
Neequote:
Oke, ik ben blij voor je!quote:Op maandag 29 juli 2019 05:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neeniet geneukt. Wel band verstevigd met iemand waar ik zeer vrolijk van word en zij volgens mij ook van mij. Hoop dat er iets gaat ontstaan, maar eerst maar eens op vakantie. Morgen inpakken, dinsdag vertrekken.
Playerquote:Op maandag 29 juli 2019 05:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neeniet geneukt. Wel band verstevigd met iemand waar ik zeer vrolijk van word en zij volgens mij ook van mij. Hoop dat er iets gaat ontstaan, maar eerst maar eens op vakantie. Morgen inpakken, dinsdag vertrekken.
quote:Op maandag 29 juli 2019 05:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lekker weekend gehad?quote:
quote:
Nu nog een golden retriever en een fijne huiskamerplant aanschaffen en je bent normaal.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]![]()
Heb dit weekend elke nacht geslapen
raad eens wat ik sinds dit weekend in de huiskamer heb staanquote:Op maandag 29 juli 2019 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog een golden retriever en een fijne huiskamerplant aanschaffen en je bent normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |