quote:Op maandag 29 juli 2019 13:23 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben zojuist 2de geworden van kantoor met wie de hardste boer kan laten
Er wordt hier ook gewerkt hoorquote:
Lief.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
@:kaneelstokje ze voldoet niet aan een standaard schoonheidsideaal maar ik heb de afgelopen tijd steeds genoten als ik bij haar in de buurt was en iets wat ik eigenlijk niet ken is nu aan de hand: als ik haar niet zie of spreek dan voel ik gemis.
(aangaande je vraag of 'ze' lekker was)
Fuck standaard schoonheidsideaal manquote:Op maandag 29 juli 2019 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
@:kaneelstokje ze voldoet niet aan een standaard schoonheidsideaal maar ik heb de afgelopen tijd steeds genoten als ik bij haar in de buurt was en iets wat ik eigenlijk niet ken is nu aan de hand: als ik haar niet zie of spreek dan voel ik gemis.
(aangaande je vraag of 'ze' lekker was)
Whut?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
ze voldoet niet aan een standaard schoonheidsideaal
nouja, geen gevalletje dikke tetten, goede billen ofzo. Gewoon een lieve leuke schrandere meidquote:
Pics?!quote:Op maandag 29 juli 2019 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, geen gevalletje dikke tetten, goede billen ofzo. Gewoon een lieve leuke schrandere meid
Ik vind het zelf beetje vreemd om te zeggen..quote:Op maandag 29 juli 2019 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, geen gevalletje dikke tetten, goede billen ofzo. Gewoon een lieve leuke schrandere meid
Zag ik er een beetje uit zoals je verwachtte?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leuk om je gisteren eens te zien na al die jaren.
Nee haha. Ik zag bij jou altijd een beetje iemand voor me zoals Naatje, jong uiterlijk en schattig.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag ik er een beetje uit zoals je verwachtte?
waarom maatjequote:Op maandag 29 juli 2019 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanmorgen even pilletje genomen tegen angsten.
Gelijk 5 uur van de wereld geweest
Omdat ik last heb van angsten zo af en toe.quote:
Paniekaanvallen?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik last heb van angsten zo af en toe.
Dit helpt me ermee dealen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |