Ja, ik zie de manoeuvre niet. Sterker nog, er was geen ruimte voor een manoeuvrequote:Op zondag 28 juli 2019 22:34 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Met de onboard van Leclerc ernaast (niet volledig sync met elkaar, maar close enough) :
[ afbeelding ]
De manoeuvre is dat Leclerc direct na het uitrijden naar rechts instuurt omdat hij Grosjean in de spiegels ziet komen. Hij had echter weinig uitwijkruimte naar rechts en Grosjean remde al, dus kon Leclerc zijn weg al gauw vervolgen.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:38 schreef Blik het volgende:
Laatste post:
[..]
Ja, ik zie de manoeuvre niet. Sterker nog, er was geen ruimte voor een manoeuvre
Wanneer Red Bull zijn huidige snelheid tov de concurrentie weet te handhaven, dan is dat zeker mogelijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:43 schreef manny het volgende:
Zou Bottas nog haalbaar zijn in de wk stand ?
Hij stuurt naar rechts op een gegeven moment, eerder kon niet wegens de pitcrew die klaarstond. Vervolgens blijft die gewoon op die lijn rijden, niet bijsturen daarna of wat dan ook. Dat die zag dat Grosjean eraan kwam, hoe kun je dat weten. Heb je Leclerc zn whatsapp?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
De manoeuvre is dat Leclerc direct na het uitrijden naar rechts instuurt omdat hij Grosjean in de spiegels ziet komen. Hij had echter weinig uitwijkruimte naar rechts en Grosjean remde al, dus kon Leclerc zijn weg al gauw vervolgen.
zelf de eerste plek is nog haal baar zo , er kan nog alle kanten op de laatste 3 races hebben dat wel laten zien en er komen nog leuke baantje voor de RBRquote:Op zondag 28 juli 2019 22:43 schreef manny het volgende:
Zou Bottas nog haalbaar zijn in de wk stand ?
Uiteindelijk heeft Mercedes wel de meest stabiele combo. Hamilton heeft met Bottas nog wel een goede secondant, Verstappen heeft weinig tot niks aan Gasly.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
zelf de eerste plek is nog haal baar zo , er kan nog alle kanten op de laatste 3 races hebben dat wel laten zien en er komen nog leuke baantje voor de RBR
was een foutje in de systemen omdat Hamilton opeens crashte en daarna die mooie pitsstop had waarbij zelfs Haas en Ferrari er goed uit zagen.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb niet alles teruggelezen maar hoe zat het met die investigation naar Hamilton wegens te langzaam achter de SC rijden?
quote:Op zondag 28 juli 2019 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was een foutje in de systemen omdat Hamilton opeens crashte en daarna die mooie pitsstop had waarbij zelfs Haas en Ferrari er goed uit zagen.
En Russell nu de enige zonder punten!quote:
Dit.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:00 schreef Jane het volgende:
Leclerc die klaagt over het asfalt naast de baan.
Daar hoor je ook helemaal niet te rijden, Charles.![]()
Ze maken zich er waarschijnlijk allemaal wel eens schuldig aan, maar na dat duel met VER in Oostenrijk en nu weer vandaag, zie ik Leclerc als typisch voorbeeld van waarom dat asfalt naast de baan weg moet. Hij neemt te vaak bewust het risico om naast de baan te komen.
Hij ging als een speer vandaag, vlak voor de crash, maar misschien was het toch handiger geweest om wat voorzichtiger door die bocht te gaan (het was al eerder bijna misgegaan) en dat had 'ie waarschijnlijk gedaan had als er geen asfalt had gelegen.
Dat is zijn leerproces. Dit is zijn tweede jaar in F1. Dit soort dingen horen er een beetje bij.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:00 schreef Jane het volgende:
Leclerc die klaagt over het asfalt naast de baan.
Daar hoor je ook helemaal niet te rijden, Charles.![]()
Ze maken zich er waarschijnlijk allemaal wel eens schuldig aan, maar na dat duel met VER in Oostenrijk en nu weer vandaag, zie ik Leclerc als typisch voorbeeld van waarom dat asfalt naast de baan weg moet. Hij neemt te vaak bewust het risico om naast de baan te komen.
Hij ging als een speer vandaag, vlak voor de crash, maar misschien was het toch handiger geweest om wat voorzichtiger door die bocht te gaan (het was al eerder bijna misgegaan) en dat had 'ie waarschijnlijk gedaan had als er geen asfalt had gelegen.
Hoe is ham nou alsnog boven Williams gekomen? Heeft hij ze in de laatste 2 rondes allebei gepakt of was de registratie de laatste paar rondes niet up to date?quote:
Volgens mij heeft de FIA het bij de ontwijkende move over het moeten ontwijken van de pitcrew van het team voor ze. Maw hij kon er niet zoveel aan doen ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, ik zie de manoeuvre niet. Sterker nog, er was geen ruimte voor een manoeuvre
Raikkonen en de Gio allebei 30 sec straf gekregenquote:Op maandag 29 juli 2019 07:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe is ham nou alsnog boven Williams gekomen? Heeft hij ze in de laatste 2 rondes allebei gepakt of was de registratie de laatste paar rondes niet up to date?
Ik heb hem alleen naar als laatste zien rijden, op enkele seconden achterstand.
Op een gegeven moment zag ik hem al voor Russel rijden. Het inhalen van Kubica heb ik gemist.quote:Op maandag 29 juli 2019 07:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe is ham nou alsnog boven Williams gekomen? Heeft hij ze in de laatste 2 rondes allebei gepakt of was de registratie de laatste paar rondes niet up to date?
Ik heb hem alleen naar als laatste zien rijden, op enkele seconden achterstand.
Hij rijdt nu in een Ferrari. Einde leerproces, welkom in de harde wereld van de grote teamsquote:Op maandag 29 juli 2019 07:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is zijn leerproces. Dit is zijn tweede jaar in F1. Dit soort dingen horen er een beetje bij.
Die rijden niet voor Williamsquote:Op maandag 29 juli 2019 07:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Raikkonen en de Gio allebei 30 sec straf gekregen
Ja collega zei dat ook net, ik heb dat compleet gemist (euforie!)quote:Op maandag 29 juli 2019 08:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zag ik hem al voor Russel rijden. Het inhalen van Kubica heb ik gemist.
Nee het zou gaan om de ronde waarin hij de muur aantikte en daarna die pitstop van 1 minuutnogwat had. Volgens de telemetrie had hij heel lang over die ronde gedaan maar dat kwam dus vanwege die achterlijk lange stop.quote:Op maandag 29 juli 2019 07:40 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de FIA het bij de ontwijkende move over het moeten ontwijken van de pitcrew van het team voor ze. Maw hij kon er niet zoveel aan doen ofzo.
mee eens maar in deze condities kan dit gewoon gebeurenquote:Op maandag 29 juli 2019 08:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hij rijdt nu in een Ferrari. Einde leerproces, welkom in de harde wereld van de grote teams
Volgens mij heb jij het over Hamilton en Shaolin over de pitstop van Leclerc waar geen tijdstraf voor gegeven isquote:Op maandag 29 juli 2019 08:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee het zou gaan om de ronde waarin hij de muur aantikte en daarna die pitstop van 1 minuutnogwat had. Volgens de telemetrie had hij heel lang over die ronde gedaan maar dat kwam dus vanwege die achterlijk lange stop.
op zich kan ik daar wel mee leven alleen is het natuurlijk lullig dat bij vorige unsafe releases er wel tijdstraffen werden uitgedeeldquote:Op maandag 29 juli 2019 08:40 schreef theclansman het volgende:
wat een race![]()
![]()
kan iemand mij nog even uitleggen waarom leclerc geen tijdstraf krijgt voor die unsafe release. ??? Dat gaat natuurlijk helemaal nergens over. Oh het is Ferrari die geven we enkel een boete ?????
Dan kan je dus gewoon tegenwoordig een plaats afkopen in de pitlane op deze manier
HEB JIJ DE RACE WEL GEZIEN?>???!?!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Max heeft ook zat foutjes gemaakt in zijn 1e 3 jaarquote:Op maandag 29 juli 2019 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens maar in deze condities kan dit gewoon gebeuren
zelfs gisteren maar als je in F1 rijdt zijn er geen excuses of het nou je eerste of je 10e jaar isquote:Op maandag 29 juli 2019 08:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Max heeft ook zat foutjes gemaakt in zijn 1e 3 jaar
De definitie van belachelijk hoog is voor elk team verschillend.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:46 schreef mikieu het volgende:
Maar de boete moet dan wel belachelijk hoog zijn, anders ga je dit altijd gewoon doen..
ja daar hebben ze niet zo goed over nagedacht waarschijnlijkquote:Op maandag 29 juli 2019 08:46 schreef mikieu het volgende:
Maar de boete moet dan wel belachelijk hoog zijn, anders ga je dit altijd gewoon doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |