quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er waren wat geruchten over een etappe in Frans-Baskenland, met onder meer de Col de Bagargui onderweg. Het broekje ging bijna op de enkels. Maarja, te mooi om waar te zijn natuurlijk.
Wat krijgen we in de plaats daarvan?
Pau.
Ja, natuurlijk.
[ afbeelding ]
Frans Baskenland was mooi geweestquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er waren wat geruchten over een etappe in Frans-Baskenland, met onder meer de Col de Bagargui onderweg. Het broekje ging bijna op de enkels. Maarja, te mooi om waar te zijn natuurlijk.
Wat krijgen we in de plaats daarvan?
Pau.
Ja, natuurlijk.
[ afbeelding ]
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 12:28:36De vrouwen komen er, nog maar eens, bekaaid vanaf. La Course is gedegadreerd tot een kermiskoers voor sprintsters. Shame on you, ASO. reageer retweet
Ho ho, meneer Amaury vertelde vol trots dat de ASO enorm veel doet voor het vrouwenwielrennen. Ze organiseerden als eerste een belangrijke koers voor vrouwen, een beetje respect graag!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:29 schreef Momo... het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 12:28:36De vrouwen komen er, nog maar eens, bekaaid vanaf. La Course is gedegadreerd tot een kermiskoers voor sprintsters. Shame on you, ASO. reageer retweet
Hier kan Sagan nog winnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:34 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verkeerd dit trouwens
Renners uitputten mag niet meer kennelijk. Onmenselijk is dat natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog nooit was de langste etappe zo kort.
De kwalijke ontwikkeling gaat verder. Bijna alle bergritten zijn ook weer enorm kort. Sowieso maar één etappe met meer dan 200 kilometer, doe normaal.
Goed om te zien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog nooit was de langste etappe zo kort.
De kwalijke ontwikkeling gaat verder. Bijna alle bergritten zijn ook weer enorm kort. Sowieso maar één etappe met meer dan 200 kilometer, doe normaal.
Jan moet het zelf maar zeggen, want niemand zegt het ooit tegen hem.quote:
Hoezo? Volgens mij is er weinig verschil met dit jaar, qua kansen voor de sprinters.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja, ASO helpt Jumbo wel van een probleempje af. Groenewegen hoeven ze niet mee te nemen.
Alleen etappe 10 en 21 lijken me zekerheidjes voor de sprint?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij is er weinig verschil met dit jaar, qua kansen voor de sprinters.
Maar dit jaar was de noodzaak er om te kiezen ook niet echt voor Jumbo, van Kruijswijk was niet de verwachting dat hij mee zou doen voor eindwinst. Volgend jaar wordt dat wel anders, al blijft het afhankelijk van de keuzes die Dumoulin en Roglic maken qua programma.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij is er weinig verschil met dit jaar, qua kansen voor de sprinters.
Ik mis de Tourmalet hier ook. Waar leggen we dan de Souvenir Jacques Goddet neer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze combinatie is echt het dieptepunt. Eerst een floprit van 140 kilometer, daarna het onvermijdelijke Pau met een totaal betekenisloze rit. Wát een slecht ontwerp.
Ik denk eigenlijk wel dat Dumoulin voor de Giro gaat, zeker als ze daar weer vrolijk drie tijdritten op het parcours leggen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dit jaar was de noodzaak er om te kiezen ook niet echt voor Jumbo, van Kruijswijk was niet de verwachting dat hij mee zou doen voor eindwinst. Volgend jaar wordt dat wel anders, al blijft het afhankelijk van de keuzes die Dumoulin en Roglic maken qua programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |