abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188438084
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 08:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Een paar jaar is toch juist kei mooi. Grote honden worden nou eenmaal niet zo oud.
Ik ben vooral bang dat het middel erger is als de kwaal. Want hij is nu nog goed, eet goed, drinkt goed. Hij vind een wandeling ook nog fijn.
Hij is alleen erg buiten adem tijdens het wandelen of spelen. En ik vind het ook niet helemaal eerlijk om mijn broer (daar woont de hond) met mijn zieke hond op te zadelen. Ik wou dat honden net zo lang konden leven als mensen.
pi_188438892
ik zou mijn hond niet met chemo of bestraling behandelen. Wel eventueel tumoren verwijderen. Vaak mag je met chemo niet knuffelen vanwege speeksel en cytostatica. Probeer dan maar eens een zielige hond die zich rot voelt door de behandeling te troosten.
pi_188441008
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 09:57 schreef DrSauvignon het volgende:
ik zou mijn hond niet met chemo of bestraling behandelen. Wel eventueel tumoren verwijderen. Vaak mag je met chemo niet knuffelen vanwege speeksel en cytostatica. Probeer dan maar eens een zielige hond die zich rot voelt door de behandeling te troosten.
De tumor zit op een lastige plaats, de dierenarts weet niet of ze genoeg huid over heeft om de huid weer te sluiten. Ik zal er straks langsrijden en een foto maken.
pi_188655685
Hm de fabrikant van onze Loebes heeft zijn pillen veranderd.. En ik vind dat vet onhandig.

Weer een extra pil erbij. En ik krijg pillen bij hem er alleen in met kaas...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188681709
Insect-based food 'better for pets than top steak'

Wat denken jullie of vooral; wat denkt je hond er denk je van?

https://www.bbc.com/news/science-environment-49450935
pi_188681727
Jezus, ik zocht op dog insect eat en het eerste resultaat was Mangoworm. Wat een horror aanzicht is dat zeg.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2019 01:06:05 ]
pi_188682349
Ik heb een Labrador dus die vind sowieso heel veel van eten. Voornamelijk dat het allemaal voor hem is en op moet.

Maar zelf vind ik het een beetje een vies idee :+ :@
pi_188806266
Morgen weer bloed prikken bij onze Loebes op zijn T4, meteen prikje voor het buitenland en ik zag een wratje of iets op zijn ooglid daar mogen ze ook meteen naar kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')