abonnement Unibet Coolblue
pi_188171297
Leuke dingen te vragen over je geliefde viervoeter vriend of heeft hij/zij weer wat uitgehaald?

Hier kunnen we lekker kletsen over man's best friend.



[ Bericht 3% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 28-07-2019 15:02:02 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 28 juli 2019 @ 15:00:19 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_188171370
Woef woef, woeeffff. Woef woef woef, woewoef. Woewoewoef woef woef.

Wafwaf :W
pi_188171498
Met onze Loebes gaat het de laatste tijd best wel weer oké. Hij heeft vanochtend zelfs een heel rondje in het park gelopen zonder dat hij in zijn kar hoefde. Laatste stukje was wel op slenter tempo maar hij doet het mooi toch maar wel weer.

Over een paar weken weer controle van zijn schildklier de waarden waren de vorige keer goed dus dat is tof.



En Loebes Met zijn koel halsband



[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 28-07-2019 15:44:58 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 15:44:00 #4
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_188172359
Hij is prachtig!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_188172403
quote:
17s.gif Op zondag 28 juli 2019 15:44 schreef senesta het volgende:
Hij is prachtig!
Thanks en belangrijker ook nog eens ontzettend lief O+
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 29 juli 2019 @ 08:36:19 #6
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_188184023
Mijn woef heeft een nieuw tuigje met zijn naam erop :) .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_188184032
Leuk zijn tuigje. Vlag maakt het wel af haha.

Loebes knuffelt ook heel erg graag gelukkig gaat hij tegenwoordig niet meer bovenop mij liggen haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 29 juli 2019 @ 11:05:20 #8
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_188185508
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 08:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuk zijn tuigje. Vlag maakt het wel af haha.

Loebes knuffelt ook heel erg graag gelukkig gaat hij tegenwoordig niet meer bovenop mij liggen haha.
Ik vind hem ook erg cool en idd die vlag erbij maakt het af.

Ik zocht ook naar een grotere hond (herder, border collie) en toen vroegen ze of ik deze niet wilde. Weekendje oppassen aangeboden en dat werd een weekje en nu ben ik er super happy mee, is nu mijn hondje.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_188185616
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2019 11:05 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik vind hem ook erg cool en idd die vlag erbij maakt het af.

Ik zocht ook naar een grotere hond (herder, border collie) en toen vroegen ze of ik deze niet wilde. Weekendje oppassen aangeboden en dat werd een weekje en nu ben ik er super happy mee, is nu mijn hondje.
Uiteindelijk gaat het ook niet om het ras (ja oké je kan er vaak wel wat karakter eigenschappen makkelijker mee vinden) maar de klik met een hond is veel belangrijker.

Wij hebben onze Loebes al vanaf dat hij 9 weken oud is dan kun je ze zelf nog een beetje vormen. Maar de typische retriever dingen zitten er toch wel in.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 29 juli 2019 @ 15:16:29 #10
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_188188890
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 11:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat het ook niet om het ras (ja oké je kan er vaak wel wat karakter eigenschappen makkelijker mee vinden) maar de klik met een hond is veel belangrijker.

Wij hebben onze Loebes al vanaf dat hij 9 weken oud is dan kun je ze zelf nog een beetje vormen. Maar de typische retriever dingen zitten er toch wel in.
Ja deze is al 7 jaar. Klikt erg goed.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_188189089
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2019 15:16 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ja deze is al 7 jaar. Klikt erg goed.
Kunnen zeker met een kleinere hond nog heel wat jaren mee voor veel plezier ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188194056
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2019 08:36 schreef DaMook het volgende:
Mijn woef heeft een nieuw tuigje met zijn naam erop :) .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor onze Corgi Cardigan hebben we ook zo een Julius K9 tuigje gehad, maar daar viel meneer telkens uit met zn korte pootjes.

Nu heeft ie een tuigje van Dog Company, de Comfort Walk Pro versie. Die kan ie niet uitvallen.

Hier was ie in de zandbak geweest spelen:



:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188194084
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Voor onze Corgi Cardigan hebben we ook zo een Julius K9 tuigje gehad, maar daar viel meneer telkens uit met zn korte pootjes.

Nu heeft ie een tuigje van Dog Company, de Comfort Walk Pro versie. Die kan ie niet uitvallen.

Hier was ie in de zandbak geweest spelen:

[ afbeelding ]

:)
Oh ja dat zijn natuurlijk ook weer dingen waar je aan moet denken bij die korte pootjes.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188194111
Loebes is vandaag iets minder. Paar graden warmer en dan kost het hem weer zoveel meer moeite.

Ik had zijn kar niet bij want het ging de laatste tijd zo goed... Was best sneu -O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188194171
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh ja dat zijn natuurlijk ook weer dingen waar je aan moet denken bij die korte pootjes.
Ja daar denk je pas aan nadat je 40 euro hebt uitgegeven :')

Die Dog Company tuig was ook iets van 50 piek geloof ik, maar dat gaat prima, en hij ziet er nog stoer uit met tuig ook nog. De charmeur van de buurt is het. Mensen stoppen, auto's gaan op de rem fietsers kijken om etc. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188194210
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja daar denk je pas aan nadat je 40 euro hebt uitgegeven :')

Die Dog Company tuig was ook iets van 50 piek geloof ik, maar dat gaat prima, en hij ziet er nog stoer uit met tuig ook nog. De charmeur van de buurt is het. Mensen stoppen, auto's gaan op de rem fietsers kijken om etc. :)
Op marktplaats zetten. Dan krijg je er misschien nog wat voor :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188194224
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Op marktplaats zetten. Dan krijg je er misschien nog wat voor :)
Jimmy gaat voor 10 miljoen nog niet weg. 8-)

Voor 100 ook niet trouwens.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188194248
quote:
11s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Jimmy gaat voor 10 miljoen nog niet weg. 8-)

Voor 100 ook niet trouwens.
Ik heb het over dat tuigje grapjas _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188194272
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb het over dat tuigje grapjas _O-
Ow lol :D :@

Mja, kan, maar dan moet ik foto's maken, mails beantwoorden of bellen, mensen aan de deur of pakketje maken en opsturen. Voor die 2 tientjes ga ik al die moeite niet doen :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188194436
Hoe zit het met de stambomen van jullie honden (als ze die hebben)?

Die van ons ras hebben een website waar je helemaal terug kan zoeken: www.cardiped.net

Kan je de hele stamboom terugkijken. Jimmy gaat aan de mannelijke kant terug tot 1927 de laatste hond waar nog jaartallen bij staan en daarvoor nog 2 mannetjes maar daar zijn geen jaartallen meer van bekend.

Hebben andere rassen ook zo een online stamboom? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188194684
Ik heb eerlijk gezegd geen idee.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 29 juli 2019 @ 23:29:25 #22
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_188197748
Ik had eerst een ander tuigje wat ook tussen zijn voorpootjes doorging. Maar die vind ik niet fijn aan en af doen dus liet ik zitten. Was na 1 nacht door gekauwt :') . Nu deze, hij is er een keer uitgekomen, maar toen heb ik hem wat strakker gezet (zat ook vrij los) en sindsdien geen probleem. Doe deze nu ook af na het wandelen.

Hij heeft ook eenn lichtgevende riem :D , ook veel aanspraak door.
https://www.zooplus.nl/sh(...)64&strategyid=101353


Hmmm link werkt niet, maar het is het led verlengstuk en die heb ik dan met de neon gele riem.

[ Bericht 18% gewijzigd door DaMook op 29-07-2019 23:36:43 ]
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_188199774
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2019 23:29 schreef DaMook het volgende:
Ik had eerst een ander tuigje wat ook tussen zijn voorpootjes doorging. Maar die vind ik niet fijn aan en af doen dus liet ik zitten. Was na 1 nacht door gekauwt :') . Nu deze, hij is er een keer uitgekomen, maar toen heb ik hem wat strakker gezet (zat ook vrij los) en sindsdien geen probleem. Doe deze nu ook af na het wandelen.

Hij heeft ook eenn lichtgevende riem :D , ook veel aanspraak door.
https://www.zooplus.nl/sh(...)64&strategyid=101353


Hmmm link werkt niet, maar het is het led verlengstuk en die heb ik dan met de neon gele riem.
Ik ken die riemen idd wel.

Loebes heeft voor in het donker gewoon zo'n rubber achtige halsband met led verlichting erin. Hij valt er goed mee op :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188199885
Onze Loebes is flink aan de diarree.. Hopelijk houdt dat snel op.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188241256
Ik had gehoopt dat de periode van bloeiende grassen nu toch wel over was. Paar dagen gestopt geweest met Loebes zijn Apoquel allergie tabletten maar hij begon zich weer helemaal suf te krabben. Dus vandaag maar weer een doosje gehaald bij de dierenarts. Ik neem die dingen normaal mee als we er toch al zijn maar nu ik ze los afrekende viel het mij las op dat die dingen niet bepaald goedkoop zijn.

Nou ja het zijn de enige pillen die hij mag hebben naast de rest van zijn kleine apotheek aan medicatie :+
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')