abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juli 2019 @ 03:02:36 #1
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188166217

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:

Tijdelijke inwoner voor onbepaalde tijd:
Ikbal

Maandag 19 augustus 2019 - Paspoorthouders kunnen stemmen
Dinsdag 20 augustus 2019 - Nominatie inwoners
Woensdag 21 augustus 2019 - 2 visumhouders komen binnen
Zondag 25 augustus 2019 - 1 Nieuwe visumhouder gaat weg
Maandag 26 augustus 2019 - 1 Genomineerde inwoner naar huis
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zondag 28 juli 2019 @ 03:03:08 #2
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188166219
Dagsluiting.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.

Kwart over elf gisteravond. Hiske zit al in bed. Mariska loopt met een toilettas over het terrein. Mylene en Jessie in het badhuis. Dyl komt de plee uit en praat mee. Andrea en Jens op het plateau. Het stel ligt in het huisje van Jens en Mylene. Merel zegt dat ze als ze haar nodig hebben maar moet roepen of de boot in moet komen.

Kwart voor twaalf. Maris en Hiske nemen nog even de lokale bevolking door. Maris blijft Hiske uit haar slaap houden. Ze blijft in haar element. Iedereen terrorizeren zels in de nacht.

Lexy heeft het heel moeilijk met de kreeft. Ze jankt er om.

Twaalf uur. Lexy wil gewoon naar huis. Ze mist Frenkie en ze mist haar kat. Ze mist de mensen om haar heen. Ze mist haar zoon. Ze is moe en mist haar eigen leven. Dronkemanstranen. De boys staan om haar heen en steunen haar. De boys zijn echt lief voor haar.

Het is die scheurmaker Maris die dat hele jong oud gevoel heeft geintroduceerd. Ze weet in haar hoofd dat ze bij de oudere hoort en haar gevoel zegt dat ze bij de jeugd moet zijn. En dat blijkt nu. De jeugd geeft haar steun en de ouderen doen niks voor haar.

Franny ligt weer bij Adriaan. Gerrits geslijm heeft hem niet geholpen.

Half een. In het badhuis Merel poetst haar tanden. Lexy en Jordy wandelen over het terrein.

Kwart voor een. Merel duikt het bed in de boot op. Jessie komt er nu ook bij. Je kan geen fuck horen door die pleuris ventilatoren. Jessie doet net of hij leest. Merel wendt zich af de andere kant op. Ziet verkering er tegenwoordig zo uit? Wat een emotioneel gebrekhebben die twee.

Gerrit is nog in het atelier bezig. Lexy en Jordy in het badhuis. Brandon op het plateau achter de computer. Lexy lacht al weer. Dat heeft Jordy goed aangepakt. Ze gaan weer in hun huisje. Lexy zingt: Weet je wat ik zie als ik gedronken heb.

Een uur: Ik zie Shelley in bed dus Andrea is waarschijnlijk ook al plat. Vermoedelijk zitten Dyl en Brandon nog op het plateau. Die twee gasten gaan wonderbaarlijk goed met elkaar. Mooi om te zien.

Ik hoop morgen Jens en Adriaan bezig te zijn met hun yoyo.

Kwart over een.In de yurt slapen Gerrit, Maris en Hiske. Shelley en Andrea in hun huisje. Adriaan en Franny in de caravan. Jens op de vloer in hetzelfde etablissement. Mylene in de hangmat. Merel en Jessie in de boot, en nog niet eens genomen ondanks de verkering verklaring van gisteravond. Dyl en Brandon op het plateau. Waar ligt Ikbal?

--- Voorgaand stukje is afgelopen nacht al geplaatst ---

Ochtendsex met Jessie en Merel.
Een factuele reportage door Dotteke : UTO / [INWONERS UTO2] Jessie

Kwart voor een s'middags. Maris, Hiske en Dyl bij de pizza oven. Merel en Mylene op het plateau. Jessie gaat zich netjes aankleden voor een klant. Mylene wacht op de zangcoach, ze is enigszins nerveus. Gerrit helpt straten bij de snackbar in aanbouw. Brandon is daar ook gearriveerd.

Kwart over een. Jeannine Geerts de zangcoach is gearriveerd. Ze zetten op bij het atelier. Gelijk komt Shelley even interessant doen en spreekt haar ambitie als soap en film actrice uit. En SL. Jeannine Geerts heeft in diverse nederlandse en belgiese musicals opgetreden. En SL.

Half twee. De zangoefeningen gaan gewoon door. Dit heeft een hoop werk nodig. Ze moet veel oefenen zegt de coach.

Kwart over twee. Mylene krijgt complimenten van de coach. Ze heeft een eigen geluid. Het lijkt er op dat mevrouw wel terug wil komen. Mylene pikt het snel op.

Half drie. De spanning tussen Jessie en Merel loopt snel op in de snelkookpan die Utopia heet. Zowel Merel en Jessie pikken niks van elkaar. Jess moet het maar bekijken. Merel is zo overdreven in haar reaktie op Jessie. Jessie probeert keer op keer weg te lopen. Hij klaagt dat Merel te veeleisend is. Wat hij ook voorsteld het moet altijd op haar manier.

Kwart voor drie. Shelley informeert of Adriaan gaat koken. Nee zegt hij Andrea kookt. Andrea kookt pompoensoep. Shelley eet kaas en iets op een beschuitje. Wat een ontevreden muil heeft ze toch. Echt een muil om te korven.

Kwart over drie. Merel loopt flink gefrustreerd de silo in. Ze gaat gelijk iets te eten pakken. Het lijkt of een aantal inwoners een aantal lindwormen hebben die ik vol-continue vreten. Merel heeft geen zin in Jessies verjaardagsfeestje. Dan vreet ik die lunch toch alleen op zegt ze. Merel zit in de rookcel en Jessie wacht op afstand.

Half vier de vadsige diva samen met de haagse actrice zitten te vissen. Ze klagen over de saaiheid van de groep. De wespen lijken de pik op Merel te hebben.

Carmen is ook al gearriveerd om twee uur plateaupraat met Gerrit te hebben.

Kwart voor vier. Het schilderij van Andrea is af. Knap stukje werk voor iemand die nooit geschilderd heeft.

Lexy heeft haar badjuffrouw rol van gisteren weer opgepakt.

Kwart over vier. De terminale vrouw die wilde komen is vanmorgen overleden. Ondertussen gaat het vissen gewoon door. Met de hoeveelheden brood die in de vijver verdwijnen is het te hopen dat er geen vissen zwemmen met een gluten intolerantie.

Hiske zit nog steeds met haar lange wollen onderbroek in het zwembad interessant te wezen. Jens zit er ook bij. Gerrit en Franny liggen weer samen in de vijver. Dyl en Jens nu weer op het plateau.

Half vijf. Jessie en Shelley vissen door. Maris komt vertellen dat ze geen zin meer heeft om te bouwen. Ze voelt zich lamlendig en Jessie geeft aan zich ook niet best te voelen. Maris begint gelijk over wijntjes. Of het nou om labels afstomen, inpakken of zuipen gaat maakte ze niet duidelijk.

Of Jessie naar reunies gaat vraagt Shelley. Nooit naar een UTO1 geweest. Maar van UTO2 wil hij alleen Merel, Gerrit, Franny en Shelley zien.

Mylene zit te schilderen. Dyl zit erbij. Maris wil met Jessie op de foto voor Cees. Wauw de kwartjeshoer wil dus over de rug van een terminale man TV maken. Wat een low life is dat.

Vijf uur. Franny en Gerrit in de vijver. Jordy komt erbij op de steiger. Ze praten wat. Gerrit en Franny in het zwembad. En ZC en SL.

Kwart over vijf. Mariska schijnt een IVA uitkering te hebben. IVA staat voor: Inkomensvoorziening Volledig Arbeidsongeschikten. U krijgt mogelijk IVA als u niet of nauwelijks kunt werken en er een kleine kans is dat u herstelt.

En een eindeloze SL.

Half zes. Gerrit en Franny weer in het zwembad. Ger met zijn meest zwoele oogopslag probeert Franny weer plat te lullen. Franny zojuist tegen Ger. Als we weer zouden neuken zou ik wel teleurgesteld zijn in mezelf dat is dan de derde. De eerste keer, daar konden we niks aan doen, toch dat gebeurde gewoon, daar konden we niks aan doen. Maar ja, als het wel gebeurt, dan is er verder niets aan de hand.

Merel is alweer haar nest uit en begint haar muil te plamuren. Ze heeft vast de geuren van het koken geroken. Haar lintworm dwingt haar die geur te volgen. Ze heeft vast een enorme honger.

Kwart voor zes. Gerrit en Ikbal praten over Ikbals blog. Ze gaan zo nieuwe foto's posten op het blog. Gerrit geeft Ikbal complimenten over de foto's. Daar wil hij er wel meer van.

Zes uur. Iedereen aan tafel voor een heerlijke door Andrea gekookte maaltijd. Andrea heeft geen lievelings eten ze houdt gewoon van koken. Hiske wil dat ook wel een keer voor Eten op Woensdag.

Kwart over zeven. Er is een date voorstel voor Brandon binnen gekomen via de mail. Brandon zegt onmiddelijk nee. Anderen dringen aan en Brandon zegt nog steeds nee.

Jordy en Mylene zijn aan het schilderen. Jordy gaat zijn eigen twist er op gooien. Hij heeft nog nooit op doek geschilderd laat staan met een spons.

Atelier. Gerrit loopt met zooi te slepen.
In de keuken zit Merel koekjes te maken. Maar ze vindt het niet zo leuk. Was ze er maar nooit aan begonnen zegt ze.
Op het plateau zitten Dyl en Adriaan conversatieloos achter de computer.

Half acht. In de keuken heeft Merel inmiddels Hiske ingeschakeld om koekjes voor haar te maken.
Kwart voor acht. Adriaan en Jens lekker aan het hula hoepen.

Badhuis. Jessie en Ger kraken even de natte ruimte af. Gerrit zegt: Ik zou het zelf niet zo achterlaten, als ik ergens aan begin wil ik het ook goed afmaken. Wat doorzichtig ze zetten de aanval in op nummer 1 Brandon.

Waterplatform. Jens en Adriaan halen de kussens van de loungeset af omdat ze regen verwachten. Ik zie dat soort acties graag. Die boys tonen verantwoordelijkheids gevoel. Daar kan je wat mee.
De dames dragen de stoelen naar binnen vanaf de eettafel buiten.
Het plateau wordt ook ontruimd. De computers moeten ook naar binnen. Jessie vindt het grote scherm teveel werk. Dyl dringt aan en het scherm gaat ook naar binnen.

Kwart over acht. Iedereen sjouwt en Shelley ligt de gevierde vedette uit te hangen op een bank. Accuwissel. Iedereen in ganzenpas richting wissel. Dyl loopt alsof hij last heeft van holstrontverklontering. Hiske en Maris gaan met z'n tweeën douchen. Maar niet in 1 douche zoals Gerrit suggereerde. Hiske inspecteerd de douches en roept Gerrit ruim je rotzooi op. En neemt zelf de andere douche. Maris terug naar de tent om Gerrit te manen omdat zij in de door Hiske afgekeurde douche moet.

Merel maakt de rookcel schoon. Het regent, het regent de pannetjes en alles wat buiten staat wordt nat. In de silo is het grote bank hangen begonnen. Jens, Mylene, Lexy en Andrea maar ook Jessie zijn daar. Shelley heeft een hele bank in beslag genomen. Franny doet stilletjes haar nagels op de achtergrond.

Het conflict tussen Merel en Jessie lijkt op te lopen. Ze praat er over met Hiske in de tent. Ze kijkt het nog een paar dagen aan of ze gaat kappen of niet. Maris komt er ook bij. Ze brengt bevroren flessen wijn binnen. Dat wordt dus weer vreten en zuipen in de tent.

Kwart over negen. Mylene zit nog steeds te schilderen.

Kwart voor tien. Hiske en Merel aangeschoten. Adriaan al in bed. Maris zit te kloten met een fotolijstje. En de zoveelste stream lock vandaag.

Tien uur. Maris schrijft.

Leukste bericht van vandaag lorrie03 schreef over de brief die Maris schrijft het volgende:
beste oudurs julie heben me veradun. ik had gezegt dat jullie geen contakt meer met mij woudu om un kommersjeel tv moment tu crejeren en nu hebbu jullie het verpest door tog een brief naar mu te schrijfe. maar jullie weten dat ik fantasties ben en me uit al mijn leugens wel zal reddu. jessie vind me fantastiesch en jens stem ik eruit en anders sgop ik die tavel onder hem door middu. geen post meer hoor...anders mot ik om 6 uur opstaan

Kwart over tien. Het tandenpoetsen is begonnen. Bedtijd voor iedereen. Ik nok ook vroeg af vandaag.

Wil je alle grote onderwerpen nog eens bekijken dan is DGK het juiste adres voor filmpjes. Vandaag zijn er weer mooie filmpjes van gisteren en vandaag online gekomen.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de Cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de Cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zondag 28 juli 2019 @ 04:01:21 #3
464488 Maria.
life is life
pi_188166306
maris zou om 06.00 achter de pc gaan zitten zei ze tegen dylan.....maar de regie houd haar uit de picture......tja......weer een bluf actie van haar natuurlijk.... :+
pi_188166458
De regie is wakker
  zondag 28 juli 2019 @ 06:31:28 #5
464488 Maria.
life is life
pi_188166470
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 06:22 schreef formule het volgende:
De regie is wakker
idd ze laten de geiten zien......en geen spoor van Naartje......
ook deze kan dus weer in het leugen topic.....van Naartje....
Ze begint aardig te lijken op een pathologische leugenaar....want aan de wekker zal het niet kunnen liggen.....daar heeft ze er 15 van..... :+ :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Maria. op 28-07-2019 06:40:58 ]
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 06:45:05 #6
388664 crew  Dotteke
pi_188166480
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 06:31 schreef Maria. het volgende:

[..]

idd ze laten de geiten zien......en geen spoor van Naartje......
ook deze kan dus weer in het leugen topic.....van Naartje....
Ze begint aardig te lijken op een pathologische leugenaar....want aan de wekker zal het niet kunnen liggen.....daar heeft ze er 15 van..... :+ :+
Tegenwoordig staat ze rond 7 uur op
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 28 juli 2019 @ 06:45:35 #7
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166483
No mercy for animal abusers
  zondag 28 juli 2019 @ 06:47:07 #8
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166485
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 06:47:43 #9
388664 crew  Dotteke
pi_188166487
Wat is dat dan merel heeft niet bij Jessie geslapen. Dacht dat ze
In de weekenden bjj hem sliep
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 06:48:36 #10
388664 crew  Dotteke
pi_188166490
En franny toch bij Adje. Mm ze zou toch niet alleen in het huis liggen Merel
Ligt er ook
  zondag 28 juli 2019 @ 06:50:42 #11
464488 Maria.
life is life
pi_188166493
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 06:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Tegenwoordig staat ze rond 7 uur op
ze wilde gisteren achter de pc....dylan zei....kan niet...had je maar tijd moeten reserveren....
toen zei ze dus dat ze om 06.00 op de pc moest gaan werken....bla bla bla...
Dylan ging niet weg......dus weer een leugen...
pi_188166495
Geit wil aandacht van bok
  zondag 28 juli 2019 @ 06:52:09 #13
464488 Maria.
life is life
pi_188166496
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 06:47 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dat dan merel heeft niet bij Jessie geslapen. Dacht dat ze
In de weekenden bjj hem sliep
ja idd...maar gisteren liep het stroef tussen beiden....
pi_188166500
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 06:52 schreef Maria. het volgende:

[..]

Ja, Jessie snapt Merel soms niet
  zondag 28 juli 2019 @ 06:55:12 #15
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166501
pi_188166503
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 06:54 schreef formule het volgende:

[..]

ze loopt hem de hele tijd af te zeiken, daar wordt Jessie onzeker van, Merel houdt niet van onzekere mannen
Make trouble not war
  zondag 28 juli 2019 @ 06:57:26 #17
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166504
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 06:54 schreef formule het volgende:

[..]

Merel wil als een prinses behandeld worden. Op handen gedragen.
En Jessie is een botte boer.
  zondag 28 juli 2019 @ 06:58:23 #18
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166505
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 06:56 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ze loopt hem de hele tijd af te zeiken, daar wordt Jessie onzeker van, Merel houdt niet van onzekere mannen
Doet hij bij haar ook. Zweetknot. Schattige snor.
  zondag 28 juli 2019 @ 06:58:36 #19
464488 Maria.
life is life
pi_188166507
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 06:57 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Merel wil als een prinses behandeld worden. Op handen gedragen.
En Jessie is een botte boer.
ik gun een jessie een merel.....en andersom..... :+
  zondag 28 juli 2019 @ 06:58:46 #20
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166508
pi_188166509
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 06:58 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Doet hij bij haar ook. Zweetknot. Schattige snor.
ja ook, ze doen het allebei, tis een machtsspelletje, naar om te zien, niks liefdevols aan
Make trouble not war
pi_188166510
quote:

[..]

Merel, zei gisteren, ik wil alles hebben, ja dat klinkt verdacht
  zondag 28 juli 2019 @ 07:00:53 #23
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166511
pi_188166513
Bok ligt tevreden te herkauwen
  zondag 28 juli 2019 @ 07:02:55 #25
464488 Maria.
life is life
pi_188166514
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:00 schreef formule het volgende:

[..]

Merel, zei gisteren, ik wil alles hebben, ja dat klinkt verdacht
als ze nou zei.....geef me 50% van de utopiaan van het jaar prijs...dan zou ik dat begrijpen....maar ze willen beiden 100% voor hun eigen denk ik...... :+
jessie had het gisteren over een rondreis in afrika...na utopia...en noemde merel daar ook niet bij....
pi_188166517
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:02 schreef Maria. het volgende:

[..]

als ze nou zei.....geef me 50% van de utopiaan van het jaar prijs...dan zou ik dat begrijpen....maar ze willen beiden 100% voor hun eigen denk ik...... :+
jessie had het gisteren over een rondreis in afrika...na utopia...en noemde merel daar ook niet bij....
Jessie gaat met pappa en mamma
  zondag 28 juli 2019 @ 07:06:44 #27
464488 Maria.
life is life
pi_188166520
a3 is eruit....
  zondag 28 juli 2019 @ 07:07:15 #28
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166521
  zondag 28 juli 2019 @ 07:08:18 #29
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166522
pi_188166524
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:07 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
Dus 2 appels,2 bananen en veel havermout, en water
pi_188166526
Pannenkoeken?
pi_188166528
Geluid mag wel aan >:)
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 07:14:18 #33
388664 crew  Dotteke
pi_188166529
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 06:50 schreef Maria. het volgende:
reserveren....
toen zei ze dus dat ze om 06.00 op de pc moest gaan werken....bla bla bla...
En gelijk heeft hij. Dat zal ze niet leuk gevonden hebben
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 07:15:05 #34
388664 crew  Dotteke
pi_188166531
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 06:52 schreef Maria. het volgende:

[..]

De dagen daarvoor ook al. Maar sliepen ze toch samen. Denk zomaar dat het eerdaags afgelopen is tussen die twee
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 07:16:04 #35
388664 crew  Dotteke
pi_188166533
quote:

[..]

Dan moet die tijdens een gesprek maar niet weg lopen. Trouwens Jessie kan ook aardig zeiken tegen haar hoor. Om niets
  zondag 28 juli 2019 @ 07:16:26 #36
464488 Maria.
life is life
pi_188166534
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]

En gelijk heeft hij. Dat zal ze niet leuk gevonden hebben
de vrijdag avond had maris de pc lijst volgekalkt...en toen ging ze pimpelen met merel.. :N ..jens kreeg dat ook te weten.......dus ze loopt al 2 dagen achter....
pi_188166535
Reiger gespot op 4
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 07:17:41 #38
388664 crew  Dotteke
pi_188166536
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:16 schreef Maria. het volgende:

[..]

de vrijdag avond had maris de pc lijst volgekalkt...en toen ging ze pimpelen met merel.. :N ..jens kreeg dat ook te weten.......dus ze loopt al 2 dagen achter....
Die valt eerdaags zo door de maand en dan gaat ze janken.
  zondag 28 juli 2019 @ 07:21:13 #39
464488 Maria.
life is life
pi_188166540
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Die valt eerdaags zo door de maand en dan gaat ze janken.
idd..jens heeft al een aardig lijstje liggen denk ik.....en gisteren middag meldde ze zich al bij jessie.....ze was te brak om te bouwen.....jessie vond dat niet erg..zei hij....maar jessie kennende....gooit hij dit haar ook wel en keer voor dr voetjes... :+
pi_188166541
Reiger op 4, die sneaky bastard :)
  zondag 28 juli 2019 @ 07:21:39 #41
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166542
  zondag 28 juli 2019 @ 07:22:45 #42
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166544
  zondag 28 juli 2019 @ 07:22:46 #43
464488 Maria.
life is life
pi_188166545
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:21 schreef formule het volgende:
Reiger op 4, die sneaky bastard :)
dat jessie geen hagel geweer koopt.....die zit aan ZIJN vis :+
pi_188166546
pi_188166547
Ondertussen bakt Adriaan pannenkoeken, dat denk ik, geen streams op
pi_188166550
Adriaan gaat weer naar bed
  zondag 28 juli 2019 @ 07:27:00 #47
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166552
  zondag 28 juli 2019 @ 07:27:29 #48
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_188166553

Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_188166561
Utopia is hoe langer ik in bed lig, hoe sneller de tijd voor bij gaat :7
  zondag 28 juli 2019 @ 07:31:59 #50
464488 Maria.
life is life
pi_188166566
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:30 schreef formule het volgende:
idd... Maris is ook al aardig geland..... :+ das niet erg...maar dat liegen heh... :N
a3 vind het ook wel goed...sinds de berg.... :+
  zondag 28 juli 2019 @ 07:32:36 #51
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188166569
pi_188166570
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:30 schreef formule het volgende:
mooier dan in je dromen kan je het niet krijgen
  zondag 28 juli 2019 @ 07:35:49 #53
464488 Maria.
life is life
pi_188166574
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:33 schreef goldback het volgende:

[..]

mooier dan in je dromen kan je het niet krijgen
Karin was er wel vaak vroeg uit....en heerlijk met een bakkie koffie en een sigaretje... zat ze te genieten van de natuur.....tis een mooi plekkie hoor...zeker u2
  zondag 28 juli 2019 @ 07:36:16 #54
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166576
  zondag 28 juli 2019 @ 07:36:41 #55
185670 Poezewoes
pi_188166577
quote:
Dit zie ik liever, dan de bewoners *O*

Goede morgen all
pi_188166578
quote:
Allemaal onderweg naar de zenderkamer voor 'n nieuwe batterij })
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 07:37:19 #57
388664 crew  Dotteke
pi_188166579
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:21 schreef Maria. het volgende:

[..]

idd..jens heeft al een aardig lijstje liggen denk ik.....en gisteren middag meldde ze zich al bij jessie.....ze was te brak om te bouwen.....jessie vond dat niet erg..zei hij....maar jessie kennende....gooit hij dit haar ook wel en keer voor dr voetjes... :+
Zo is ze toch niet opgevoed lijkt mij :P
  zondag 28 juli 2019 @ 07:37:44 #58
464488 Maria.
life is life
pi_188166581
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:36 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
goffer zie je....de regie beschermd haar......nu moeten wij denken dat ze dr al zit vanaf 06.00 _O- _O-
  zondag 28 juli 2019 @ 07:37:46 #59
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166582
pi_188166583
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:37 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
Donny vannacht weer alleen met z'n neusfluit O-)
  zondag 28 juli 2019 @ 07:39:13 #61
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166585
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:37 schreef Maria. het volgende:

[..]

goffer zie je....de regie beschermd haar......nu moeten wij denken dat ze dr al zit vanaf 06.00 _O- _O-
Echt niet. Ik hoorde haar net sloffen door de silo. Ze ging net zitten toen ik capte....
  zondag 28 juli 2019 @ 07:39:58 #62
464488 Maria.
life is life
pi_188166587
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:39 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Echt niet. Ik hoorde haar net sloffen door de silo. Ze ging net zitten toen ik capte....
*O* *O* *O* ..top !!
pi_188166590
Zondagmorgen wie moet je mailen?
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 07:41:28 #64
388664 crew  Dotteke
pi_188166591
Miss grootmuil/tiet is er ook uit
  zondag 28 juli 2019 @ 07:42:02 #65
464488 Maria.
life is life
pi_188166593
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:36 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
mailen maris....ik wacht op antwoord.....( mail gestuurd donderdag.....) handel moet je halen...zegt ze altijd... :+ ze komt uit de keiharde sales.... :+
pi_188166595
Maris echt zo'n type van effe niet -O-
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 07:45:16 #67
388664 crew  Dotteke
pi_188166599
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:41 schreef formule het volgende:
Haar vriend van de wijn misschien,

He best maatje,

Wat hebben we het toch goed geflikt met zijn beide
De goedkoopte meuk ingeslagen een ander etiket er op en we hebben een eigenmerk
Ze trappen er hier allemaal in dat het jou wijn lijn is die je brengt maar wij weten wel beter.
De schuimpjes trappen er allemaal in ze verkopen redelijk.
Alleen die Utopianen hier moet hun bek gaan houden want die vinden die ene niet te zuipen.
Ik wens je een fine vakantie en als je terug bent dan heb ik weer een bestelling voor je.

Dit misschien? is een verzinsel heeft Maris niet echt zelf getikt
  zondag 28 juli 2019 @ 07:45:32 #68
464488 Maria.
life is life
pi_188166601
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:37 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Allemaal onderweg naar de zenderkamer voor 'n nieuwe batterij })
_O- _O- _O-
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 07:45:36 #69
388664 crew  Dotteke
pi_188166602
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:42 schreef Maria. het volgende:

[..]

mailen maris....ik wacht op antwoord.....( mail gestuurd donderdag.....) handel moet je halen...zegt ze altijd... :+ ze komt uit de keiharde sales.... :+
Mag ik vragen waarvoor jij gemaild hebt?
pi_188166607
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]

He best maatje,

Ze trappen er hier allemaal in dat het jou wijn lijn is die je brengt maar wij weten wel beter.
Alleen die Utopianen hier moet hun bek gaan houden want die vinden die ene niet te zuipen.
Ik wens je een fine vakantie en als je terug bent dan heb ik weer een bestelling voor je.

Jij bent de PA van Mariska? Jij tikt al die mailtjes voor haar?? :o
  zondag 28 juli 2019 @ 07:47:25 #71
464488 Maria.
life is life
pi_188166608
quote:

[..]

He best maatje,

bijna goed....maar merel en hiske vinde die rose niet te zuipen..... _O- _O- ...dat wordt dus wat..... _O- _O- .....misschien heeft dylan nog een paar adviezen voor maris... :+
  zondag 28 juli 2019 @ 07:48:31 #72
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188166612
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:41 schreef formule het volgende:
Dat gaat ze de hele dag nog 1000x roepen wat ze allemaal gedaan heeft "vanaf 6uur"
  zondag 28 juli 2019 @ 07:49:39 #73
464488 Maria.
life is life
pi_188166615
quote:

[..]

Mag ik vragen waarvoor jij gemaild hebt?
ja uieraard... een paar vraagjes over druiyff......heel netjes en keurig zakelijk opgestelde mail.....niet zoal ik nu typ dus... :+
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 07:49:46 #74
388664 crew  Dotteke
pi_188166617
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:47 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Jij bent de PA van Mariska? Jij tikt al die mailtjes voor haar?? :o
:P nou voor ze een zou ik niet eens willen werken, moet er niet aan denken
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 07:50:29 #75
388664 crew  Dotteke
pi_188166619
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:49 schreef Maria. het volgende:

[..]

ja een paar vraagjes over druiff......heel netjes en keurig zakelijk opgestelde mail.....niet zoal ik nu typ dus... :+
O, ik ben benieuwd of je antwoord krijgt.
pi_188166620
Lex Wat zal de dag nu weer brengen, lekker positief :7
Jordie ook wakker
  zondag 28 juli 2019 @ 07:52:00 #77
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166624
  zondag 28 juli 2019 @ 07:52:03 #78
464488 Maria.
life is life
pi_188166625
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O, ik ben benieuwd of je antwoord krijgt.
ik laat het je weten.!!.. :+
  zondag 28 juli 2019 @ 07:53:03 #79
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166630
pi_188166632
  zondag 28 juli 2019 @ 07:54:26 #81
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188166633
  zondag 28 juli 2019 @ 07:54:47 #82
464488 Maria.
life is life
pi_188166635
zo te zien en horen is maris met een word doc bezig.......zal wel post zijn...
pi_188166641
Ik ga Lex steeds meer waarderen, ze is zo onnozel, daar moet je toch een zwak voor hebben O+
pi_188166644
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:54 schreef Maria. het volgende:
zo te zien en horen is maris met een word doc bezig.......zal wel post zijn...
Haar mic mag wel uit
  zondag 28 juli 2019 @ 07:58:11 #85
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188166649
Dat is geen normaal e-mailtje maar hoofdstuk 1 van haar NaarGeest Roman in 13 delen

zondag 28 juli 2019 @ 07:58:30 #86
464488 Maria.
life is life
pi_188166650
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:55 schreef formule het volgende:
Ik ga Lex steeds meer waarderen, ze is zo onnozel, daar moet je toch een zwak voor hebben O+
ik vind haar wel oke...sinds het begin eigenlijk al....oke het is geen muurbloempje..daar zijn er genoeg van in nederland....ze is in ieder geval niet gemeen....das al heel wat... :+
pi_188166660
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:58 schreef Maria. het volgende:

[..]

ik vind haar wel oke...sinds het begin eigenlijk al....oke het is geen muurbloempje..daar zijn er genoeg van in nederland....ze is in ieder geval niet gemeen....das al heel wat... :+
daar ben ik nog niet helemaal uit, volgens mij laat ze je ook zo weer vallen als het zo uitkomt
Make trouble not war
  zondag 28 juli 2019 @ 08:12:31 #88
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188166672
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 08:02 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

daar ben ik nog niet helemaal uit, volgens mij laat ze je ook zo weer vallen als het zo uitkomt
Lijkt me onvermijdelijk daar, ze komen binnen, meteen bij anderen slapen, denken dat het een band schept, maar eigenlijk kennen ze elkaar helemaal niet, nare randjes vallen pas na een tijd op, in het begin is alles leuk.
Als ze elkaar echt leren kennen kan ik me voorstellen dat het soms tegenvalt.

Dat merkt ze nu al bij Adriaan :Y
pi_188166676
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 08:12 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Lijkt me onvermijdelijk daar, ze komen binnen, meteen bij anderen slapen, denken dat het een band schept, maar eigenlijk kennen ze elkaar helemaal niet, nare randjes vallen pas na een tijd op, in het begin is alles leuk.
Als ze elkaar echt leren kennen kan ik me voorstellen dat het soms tegenvalt.

Dat merkt ze nu al bij Adriaan :Y
dat is precies wat ik bedoelde, en dat gaat ook gebeuren met Jordi, ze mag daar best wat voorzichtiger mee zijn, en niet alleen voor haarzelf
Make trouble not war
  zondag 28 juli 2019 @ 08:15:04 #90
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188166681
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 08:14 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

dat is precies wat ik bedoelde, en dat gaat ook gebeuren met Jordi, ze mag daar best wat voorzichtiger mee zijn, en niet alleen voor haarzelf
Maar dat is lastig als je een huisje samen deelt, natuurlijk ben je dan closer samen dan met de rest, pas later ga je elkaar beter leren kennen
pi_188166686
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 08:15 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Maar dat is lastig als je een huisje samen deelt, natuurlijk ben je dan closer samen dan met de rest, pas later ga je elkaar beter leren kennen
ze claimed wel heel erg vind ik, en dan later ben je helemaal niks meer
Make trouble not war
  zondag 28 juli 2019 @ 08:23:14 #92
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188166707
Ziet er profi uit. maar het is duidelijk dat zodra ze opstaat al niet meer waar haar boek ligt... Achter heeft allang een prachtig cerificaatje van goed gedag op de printer liggen..

pi_188166709
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 08:23 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet er profi uit. maar het is duidelijk dat zodra ze opstaat al niet meer waar haar boek ligt... Achter heeft allang een prachtig cerificaatje van goed gedag op de printer liggen..

[ afbeelding ]
ze is nu al dagen bezig met 2 bladzijden van dat boek, 15 tm 17
Make trouble not war
  zondag 28 juli 2019 @ 08:24:38 #94
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188166711
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 08:16 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ze claimed wel heel erg vind ik, en dan later ben je helemaal niks meer
Ja het is meteen dikke mik, kan alleen nog maar tegenvallen :Y
  zondag 28 juli 2019 @ 08:26:52 #95
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188166721
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 08:24 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ze is nu al dagen bezig met 2 bladzijden van dat boek, 15 tm 17
Aandoenlijke dappere Show voert ze op, dat is ook wat waard...
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 08:28:46 #96
388664 crew  Dotteke
pi_188166733
Maris was voor haar doen laat op _O-
pi_188166741
Ze reageren ook nauwelijks op Maris
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 08:35:57 #98
388664 crew  Dotteke
pi_188166764
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 08:30 schreef Lelie68 het volgende:
Ze reageren ook nauwelijks op Maris
Vind ik niet ze raar, heeft ook geen zin
Maris luistert maar naar 1 persoon en dat is naar haar zelf
  zondag 28 juli 2019 @ 08:38:34 #99
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_188166772
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 08:28 schreef Dotteke het volgende:
Maris was voor haar doen laat op _O-
ze zou om 6:00 achter de computer gaan zitten, of was dat om de computer af te dwingen bij dylan
  zondag 28 juli 2019 @ 08:40:16 #100
420521 lorrie03
pi_188166782
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:58 schreef 5thencounter het volgende:
Dat is geen normaal e-mailtje maar hoofdstuk 1 van haar NaarGeest Roman in 13 delen

[ afbeelding ]
elke zin zal beginnen met ik of met jessie
pi_188166785
Gelukkig daar is de high five van Maris
  zondag 28 juli 2019 @ 08:41:02 #102
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_188166786
Lexy is nogsteeds bij hoofstuk een van haar studieboek. Ze leert drie woordjes per dag. Tot nu toe gaat het niet foutloos.
  zondag 28 juli 2019 @ 08:41:19 #103
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188166788
NaarGeest overhoort... 80% fout , na 6 pogingen 90% goed, maar dat mag op examen ook altijd, 3 pogingen per vraag...

Nog effe een uurtje doorstuderen

zondag 28 juli 2019 @ 08:41:26 #104
420521 lorrie03
pi_188166789
andrea aan het klaarmaken voor ha bezoek
  zondag 28 juli 2019 @ 08:48:57 #105
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188166833
Ben je laat gaan slapen Meer?

wat?

Ben je laat gaan slapen Meer?

NaarGeestje kan dus effe oprotte met 'r gevis

Ze had geen zender, alsof dát Merel ooit interesseerde

pi_188166881
Hoe laat komt het bezoek voor Andrea?
pi_188166891
Denk 9 uur...
pi_188166919
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 09:03:16 #109
388664 crew  Dotteke
pi_188166922
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 08:38 schreef lorrie03 het volgende:

[..]

ze zou om 6:00 achter de computer gaan zitten, of was dat om de computer af te dwingen bij dylan
Ik heb geen idee, ze zei net dat ze voor haar doen laat op was voor de zondag,
Normaal had ze al aan het strand gelegen _O-
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 09:04:20 #110
388664 crew  Dotteke
pi_188166925
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:02 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch vind ik haar best een leuke meid, altijd wel bezig niet te beroerd om iemand te helpen
  zondag 28 juli 2019 @ 09:04:37 #111
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_188166927
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ze zei net dat ze voor haar doen laat op was voor de zondag,
Normaal had ze al aan het strand gelegen _O-
Zou ze zelf eigenlijk door hebben dat ze bijna altijd liegt?
pi_188166940
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Toch vind ik haar best een leuke meid, altijd wel bezig niet te beroerd om iemand te helpen
Ik ook hoor
pi_188166953
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:04 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

ik denk niet eens dat het bewust liegen is maar gewoon iets moeten zeggen, nooit luisteren naar feedback en echt denken dat ze zo is
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 09:09:39 #114
388664 crew  Dotteke
pi_188166955
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:07 schreef Lelie68 het volgende:

[..]

Ik ook hoor
Dat heb ik net zo met Myl, vind het ook geen vervelende meid. EN voor haar leeftijd is ze best slim. Ze denkt goed over de dingen na. Komt wat betweterig over. Maar vind het niet storend.
pi_188166969
Lief van Adriaan dat hij bij Andrea staat te wachten..
pi_188166974
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:12 schreef Lelie68 het volgende:
Lief van Adriaan dat hij met Andrea staat te wachten..
pi_188166977
Ik vind Andrea een gluiperig stookwijf,met een chagrijnige rotkop.
Ook gm. c_/
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 09:17:25 #118
388664 crew  Dotteke
pi_188166993
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 09:17:35 #119
388664 crew  Dotteke
pi_188166994
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:12 schreef lonneberga het volgende:
Ook gm. c_/
Mag jij vinden :P
  zondag 28 juli 2019 @ 09:18:12 #120
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_188166997
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 09:18:25 #121
388664 crew  Dotteke
pi_188167002
Bezoek nog geen twee tellen binnen en daar zijn die aasgieren al

zondag 28 juli 2019 @ 09:18:32 #122
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188167003
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:12 schreef lonneberga het volgende:
Ook gm. c_/
Ik vind haar steeds leuker c_/
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188167004
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Mag jij vinden :P
:s)
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 09:20:36 #124
388664 crew  Dotteke
pi_188167019
  zondag 28 juli 2019 @ 09:20:49 #125
185670 Poezewoes
pi_188167021
Jeetje andrea kan lachen zo zo O-)
  zondag 28 juli 2019 @ 09:21:28 #126
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188167027
Leuke meid, leuke familie
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 09:22:04 #127
388664 crew  Dotteke
pi_188167035
pi_188167041
Lekker jochie....
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 09:22:48 #129
388664 crew  Dotteke
pi_188167046
quote:
17s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:21 schreef puzziepie het volgende:
Leuke meid, leuke familie
Ja, lijkt mij ook een lieve famlie

Ik vind het zo raar Andrea geeft aan alleen bij de poort te willen staan, en haar familie is amper binnen en de Utopianen staan er al
  zondag 28 juli 2019 @ 09:23:44 #130
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_188167058
Wel een familie met kleine meisjes.

zondag 28 juli 2019 @ 09:26:59 #131
461368 peterdenhaag53
peterdenhaag53
pi_188167079
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:53 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Lexie eens. Ziet er zo toch veel betah uit.
Life is a carnival
  zondag 28 juli 2019 @ 09:26:59 #132
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_188167080
  zondag 28 juli 2019 @ 09:28:20 #133
461368 peterdenhaag53
peterdenhaag53
pi_188167090
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 07:53 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Lexie eens. Ziet er zo toch veel betah uit.
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 08:26 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Aandoenlijke dappere Show voert ze op, dat is ook wat waard...
:Y
Life is a carnival
  zondag 28 juli 2019 @ 09:28:51 #134
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188167093
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja, lijkt mij ook een lieve famlie

Ik vind het zo raar Andrea geeft aan alleen bij de poort te willen staan, en haar familie is amper binnen en de Utopianen staan er al
Dat heb ik net gemist :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 28 juli 2019 @ 09:31:53 #135
461368 peterdenhaag53
peterdenhaag53
pi_188167109
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:04 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Pseudologica fantastica. Dit soort mensen geloven hun eigen verzinsels. Herhalen dit ook vaak. Wij ervaren dit als leugens. Voor hen is het een overlevingsstrategie...zielaghhhh.
Life is a carnival
pi_188167151
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:31 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

Pseudologica fantastica. Dit soort mensen geloven hun eigen verzinsels. Herhalen dit ook vaak. Wij ervaren dit als leugens. Voor hen is het een overlevingsstrategie...zielaghhhh.
en ze vergeten uiteindelijk wat ze nu wel of niet verteld hebben en als ze dan geconfronteerd worden soms moeten ze gewoon verhuizen omdat ze geen leven meer hebben dan
pi_188167173
oh god, weer een oh wat ben ik toch slank jurkje voor Merel ( in haar gedachten) wat ze is afgevallen zit er al lang weer aan
  zondag 28 juli 2019 @ 09:43:17 #138
461368 peterdenhaag53
peterdenhaag53
pi_188167197
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:37 schreef schizolientje het volgende:

[..]

en ze vergeten uiteindelijk wat ze nu wel of niet verteld hebben en als ze dan geconfronteerd worden soms moeten ze gewoon verhuizen omdat ze geen leven meer hebben dan
Precies.
Life is a carnival
  zondag 28 juli 2019 @ 09:43:58 #139
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188167201
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:31 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

Geen medelijden met Maris :N
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188167203
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:39 schreef schizolientje het volgende:
oh god, weer een oh wat ben ik toch slank jurkje voor Merel ( in haar gedachten) wat ze is afgevallen zit er al lang weer aan
Ze gaat van panter naar de strookjes, wat niet bepaald slank maakt
  zondag 28 juli 2019 @ 09:44:53 #141
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188167207
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:44 schreef Lelie68 het volgende:

[..]

Ze gaat van panter naar de strookjes, wat niet bepaald slank maakt
Volgens mij voelt Merel zich super slank :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188167214
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:43 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Geen medelijden met Maris :N
doodeng wijf inderdaad met lelijke uitstraling en gedrag
  zondag 28 juli 2019 @ 09:48:18 #143
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188167234
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188167249
En dan dat rokje nog hoger trekken
  zondag 28 juli 2019 @ 09:49:49 #145
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188167250
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:45 schreef goldback het volgende:

[..]

doodeng wijf inderdaad met lelijke uitstraling en gedrag
Heel lelijk gedrag :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188167255
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:48 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
ze is er weer klaar mee, ze heeft allemaal lekkere dingen bestelt voor zn verjaardag maar ze houdt het lekker allemaal zelf (van zn eigen 30 euro NB)
Make trouble not war
  zondag 28 juli 2019 @ 09:51:07 #147
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188167259
Als Jessie zo blijft doen , dan houdt Merel alles wat ze voor zijn verjaardag morgen geregeld heeft lekker voor zichzelf

Is dat geen echte liefde? :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188167285
Jessie lucht zijn hart bij Franny of all people. Maar het is inderdaad rupsje nooit genoeg en dat gaat haar opbreken
pi_188167288
Merel heeft wit aan. ( wit maakt dik)

Hoeveel zou ze wegen ?
  zondag 28 juli 2019 @ 09:55:34 #150
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_188167310
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:53 schreef Sofia2019 het volgende:
Merel heeft wit aan. ( wit maakt dik)

Hoeveel zou ze wegen ?
is dat belangrijk wat ze weegt
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  zondag 28 juli 2019 @ 09:56:08 #151
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_188167318
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:48 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Wil Merel op Mylène lijken, met dat rokje?

Nou meid, dat gaat je niet lukken! _O- _O- _O-

Dikke prop! :)
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
pi_188167339
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:56 schreef Bestweldonker het volgende:

[..]

Merel vs Mylène klinkt als Nijlpaard vs Gazelle
pi_188167345
pi_188167346
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

is dat belangrijk wat ze weegt
Ik vraag het me af. Mag toch
pi_188167350
Iedereen krijgt bezoek, alleen ik niet, zegt Merel, volgens mij krijgt ze net zoveel bezoek als ieder ander.......
Make trouble not war
pi_188167353
quote:

[..]

quote:

[..]

Ze heeft echt geen smaak, wat kleding betreft.
  zondag 28 juli 2019 @ 09:58:54 #157
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_188167355
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:58 schreef Sofia2019 het volgende:

[..]

Ik vraag het me af. Mag toch
ik weeg 58 kilo is dat ook belangrijk
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_188167357
quote:
17s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:51 schreef puzziepie het volgende:
Als Jessie zo blijft doen , dan houdt Merel alles wat ze voor zijn verjaardag morgen geregeld heeft lekker voor zichzelf

Is dat geen echte liefde? :+
Zei ze dat weer zojuist?
pi_188167363
En ik vind Merel niet moddervet, het is haar valse karakter wat haar zo wanstaltig maakt.
pi_188167366
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Nee want jij zit niet in Utopia en komt niet op de streams.
pi_188167372
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:59 schreef Sofia2019 het volgende:

[..]

en zegt niet dat je supermodel bent _O-
Make trouble not war
pi_188167377
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:00 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

en zegt niet dat je supermodel bent _O-
lol merel en model
pi_188167378
  zondag 28 juli 2019 @ 10:02:59 #164
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_188167398
Regie kiest er weer voor het meest saaie op de streams te brengen.
pi_188167406
Erg eigenlijk.. je kunt alleen maar met elkaar praten over een ander... dat is geen relatie, zelfs geen vriendschap
  zondag 28 juli 2019 @ 10:04:09 #166
461368 peterdenhaag53
peterdenhaag53
pi_188167407
quote:

[..]

En hoe lang ben je :9
Life is a carnival
pi_188167418
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:02 schreef spapaars het volgende:
Ja, buiten zat leuks te filmen krijg je dit.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_188167425
Jessie lijkt wel bang voor merel hoe hij kijkt
  zondag 28 juli 2019 @ 10:06:36 #169
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188167438
quote:

[..]

Sow, dat is best zwaar voor iemand van 1,44 m. hoog!
pi_188167446
ophitske:tegen shel,wat we maandag zouden doen kunnen we ook vandaag doen want de big boss is hier :?
pi_188167449
En ik heb best wel een kleine lul (voor m'n leeftijd), maar wel bijna 100 kilo om het aan te drukken.
pi_188167505
GM

De jongen van het rugstuk is er en vertrouwt erop dat Dylan het kan herstellen.
Dylan had het beter meteen moeten zeggen dan had hij er niet zo´n punt van gemaakt en SL
  zondag 28 juli 2019 @ 10:14:11 #173
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188167507
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:59 schreef Sofia2019 het volgende:

[..]

My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 28 juli 2019 @ 10:14:18 #174
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188167509
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:02 schreef spapaars het volgende:
Maakt toch niks uit, er gebeurt toch geen reet. :{
  zondag 28 juli 2019 @ 10:17:20 #175
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188167541
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 28 juli 2019 @ 10:18:09 #176
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188167552
Merel is er wel klaar mee , ze gaat zo ff naar hem toe maar hij kan niet over zijn gevoel praten ,Merel ook niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188167568
Dyl gaat herstelprikken.
De dikke zeiken tegen Hipske over relatie met snotkoker
pi_188167581
Het zijn twee verwende blagen die Jessie en Merel en willen altijd in de belangstelling staan.
Als dat even niet gebeurt zijn ze kwaad.
En geven het meteen op.
Ja Merel je bent echt een bitch.
  zondag 28 juli 2019 @ 10:22:33 #179
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188167601
Dillen:"en Nicaragua, is dat Afrika of Zuid Amerika?" Omg, Omg, Omg vijf hamertjes voor Dilmans; 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_188167648
Naariska druk bezig met inpakken/ verzendklaar maken wijn.
pi_188167663
Even bijwerken..
pi_188167702
Meurol, hijs je rok nog hoger op.
Ken tot bijna onder je oksels. |:(
pi_188167712
Wat een manipulatief gemeen mens is merel. Als Jessie niet binnen 24 uur naar haar toe komt dan doet ze morgen helemaal niks voor zijn verjaardag.
  zondag 28 juli 2019 @ 10:31:42 #184
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188167716
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:27 schreef cobain1994 het volgende:
Even bijwerken..
[ afbeelding ]
Van zijn eigen ontwerp? offeh ..
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188167721
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:27 schreef cobain1994 het volgende:
Even bijwerken..
[ afbeelding ]
Scheef en/of niet symmetrisch.
pi_188167731
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:31 schreef Sofia2019 het volgende:
Wat een manipulatief gemeen mens is merel. Als Jessie niet binnen 24 uur naar haar toe komt dan doet ze morgen helemaal niks voor zijn verjaardag.
Vreselijk wijf is het :r Die mag van mij heel snel weg
  zondag 28 juli 2019 @ 10:33:01 #187
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188167735
Nog zo'n licht Shelley "waarom komen ze op mij af?" Doordat je je vol spuit met parfum en dat soort zaken, je ruikt dus lekker voor ze, ultra dom wicht.

Jessus wat een zooitje dom volk hebben ze daar bij elkaar geprakt!
pi_188167739
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Meurol, hijs je rok nog hoger op.
Ken tot bijna onder je oksels. |:(
ze is denk ik al lang haar taille kwijt en denkt dat hij vlak onder haar borsten zit
pi_188167751
quote:
Gisteren ging ze gewoon door het stof en niks zeggen. Pas tegen anderen dit verhaal rondbazuinen :r
pi_188167757
quote:
Ze heeft een lunch besteld bij de brasserie van Nicolette van Dam, gaat ze als het niet goed komt, zelf opeten. Tenminste dat vertelde ze van de week.
  zondag 28 juli 2019 @ 10:34:49 #191
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_188167759
Andrea is een kan met icetea kwijt...stond in de koelkast met alufolie erover....niemand weet iets.
  zondag 28 juli 2019 @ 10:35:24 #192
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188167765
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Naariska druk bezig met inpakken/ verzendklaar maken wijn.
Ik wacht al 2 week op mn flesje... bijna tijd voor een nieuwe persing
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 10:35:39 #193
388664 crew  Dotteke
pi_188167767
quote:
Geef haar groot gelijk
  zondag 28 juli 2019 @ 10:37:21 #194
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_188167781
Jessie heeft een ventilator kapot laten vallen in de boot, niet zijn schuld, de schroefjes zaten er niet in.
  zondag 28 juli 2019 @ 10:37:33 #195
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188167784
Djezzie en zijn te dikke vriendin zijn al drie dagen bezig met ruzie en dom doen in het kwadraat.
SOONY
pi_188167817
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:34 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea is een kan met icetea kwijt...stond in de koelkast met alufolie erover....niemand weet iets.
Vriezer, achter de caravan.
Was een brood in geflikkert.
Waarschijnlijk door een lompe mede utoper die brood uit de vriezer heeft gepakt.
pi_188167827
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:34 schreef juul. het volgende:

[..]

Ze heeft een lunch besteld bij de brasserie van Nicolette van Dam, gaat ze als het niet goed komt, zelf opeten. Tenminste dat vertelde ze van de week.
je denkt toch niet dat ze dat zelf heeft betaald van haar zakgeld, dat wordt betaalt door Jessie zn eigen verjaardagsgeld en de BV
Make trouble not war
pi_188167833
Jens boos, alle shit in de spoelbak geflikkerd. Alex voelt zich aangesproken.
  zondag 28 juli 2019 @ 10:42:56 #199
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_188167849
Jens is laaiend.....weer in de gootsteen huizenhoog de afwas.....kan niet eens bij de kraan....
Shelley is waarschijnlijk de boosdoener want iedereen zegt dat het niet van hun is en Lex had de hele keuken opgeruimd.....Jens is echt boos en gooit met de boel en zegt als je je niet aangesproken voelt hoef je ook niet te reageren.....ik vraag niet hoe het een uur geleden was ik reageer op wat ik nu zie. Hij roept naar boven Je moet je troep eens opruimen Hagenees.....waarop ze zeg heb ik gedaan. Lex zegt dan doe je het zelf een keer tegen Jens. Die antwoord terug waar denk je waar ik mee bezig ben......
  zondag 28 juli 2019 @ 10:44:20 #200
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188167863
Waar is Wally?....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188167882
wel jammer dat we niet veel mee krijgen van Andrea s bezoek. Lijkt relaxed en gezellig en goed voorbereid, Zou het daarom zijn???? Te netjes en beschaafd
  zondag 28 juli 2019 @ 10:47:56 #202
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188167912
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:45 schreef schizolientje het volgende:
wel jammer dat we niet veel mee krijgen van Andrea s bezoek. Lijkt relaxed en gezellig en goed voorbereid, Zou het daarom zijn???? Te netjes en beschaafd
Dat gaat niet over Dreetje in ieder geval.
SOONY
pi_188167925
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Geef haar groot gelijk
Ik ook. Vind dat toen merel heiwee had ze maar moest doorzetten en hij zelf gedraagt zich als enn botte boer. Maar zijn allebei egoistische personen naar elkaar toe. Merel is wel naar jessie toe steeds redelijk geweest in de gesprekken. Ze kwam zelfs beetje voorzichtig over naar hem toe.
  zondag 28 juli 2019 @ 10:49:12 #204
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188167927
Verminking voor het leven in volle gang.
In de silo enorm druk >:)
SOONY
  zondag 28 juli 2019 @ 10:50:31 #205
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188167944
De eerste tien seconden zaten achter een SL ...... :(

Bezoek van Andrea deel 1 - 28 juli 2019.
x7ejkou
.
pi_188167981
Jens ruimt zelf maar op. Hij spreekt Shel aan omdat het een rommel is en omdat ze de bikini nog steeds niet heeft bedrukt. Maar Alex neemt het voor haar op en vraagt of ze een foto van haar extensions wil maken, al knipogend naar Merel.

zondag 28 juli 2019 @ 10:53:46 #207
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188167984
Bomen, verminkingen of de zure te dikke vriendin van Djezzie.
Keuzes :9
SOONY
  zondag 28 juli 2019 @ 10:53:52 #208
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188167988
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:41 schreef Maria44 het volgende:
Jens boos, alle shit in de spoelbak geflikkerd. Alex voelt zich aangesproken.
Ah, gemist. Had ik wel willen zien.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 28 juli 2019 @ 10:54:30 #209
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188167997
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:45 schreef schizolientje het volgende:
Had eigenlijk niet anders verwacht.
  zondag 28 juli 2019 @ 10:54:38 #210
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168001
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Geef haar groot gelijk
Ik niet ..zij is degene die zo verwend doet , waar haalt ze het lef vandaan.
nog nooit zo'n oppervlakkig naar achterbaks persoon gezien als Merel
Walgelijk mens
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 28 juli 2019 @ 10:54:41 #211
167977 DGK_Tegengas
pi_188168002
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:53 schreef ThunderBitch het volgende:

Ah, gemist. Had ik wel willen zien.
Maak straks wel een filmpje ... ;)
.
pi_188168007
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:53 schreef Maria44 het volgende:
Jens ruimt zelf maar op. Hij spreekt Shel aan omdat het een rommel is en omdat ze de bikini nog steeds niet heeft bedrukt. Maar Alex neemt het voor haar op en vraagt of ze een foto van haar extensions wil maken, al knipogend naar Merel.

[ afbeelding ]
Lex heeft shelly nodig dus is haar vriendin _O-
  zondag 28 juli 2019 @ 10:55:39 #213
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188168014
Merel weer een nieuw jurkje?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 28 juli 2019 @ 10:55:39 #214
167977 DGK_Tegengas
pi_188168015
Ik denk dat we weinig zien van het bezoek vanwege dat kind dat erbij is .... :Y
.
  zondag 28 juli 2019 @ 10:56:20 #215
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168027
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat we weinig zien van het bezoek vanwege dat kind dat erbij is .... :Y
Ah natuurlijk :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 28 juli 2019 @ 10:56:39 #216
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188168033
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:48 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ik ook. Vind dat toen merel heiwee had ze maar moest doorzetten en hij zelf gedraagt zich als enn botte boer. Maar zijn allebei egoistische personen naar elkaar toe. Merel is wel naar jessie toe steeds redelijk geweest in de gesprekken. Ze kwam zelfs beetje voorzichtig over naar hem toe.
Jessie krijgt genoeg van dat diva gedrag en dat snap ik wel. Dat in het verschiet hebben, valt ook niet mee. Zij schappelijk naar hem toe? Ze is een opportunist, ze weet dat ze niet te hard moet gaan. Een ander kreeg een hele grote bek van haar.
  zondag 28 juli 2019 @ 10:56:50 #217
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188168034
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Maak straks wel een filmpje ... ;)
^O^
  zondag 28 juli 2019 @ 10:57:47 #218
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188168043
Jessie wil naar een luxe klooster om te mediteren.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 28 juli 2019 @ 10:57:57 #219
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_188168045
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel weer een nieuw jurkje?
Heel nieuw outfitje zelfs teenslippers met wat goud.
pi_188168049
Ah, Drétje huilen :?
  zondag 28 juli 2019 @ 10:58:35 #221
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188168054
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:57 schreef zodeju het volgende:

[..]

Heel nieuw outfitje zelfs teenslippers met wat goud.
Knap hoe ze dat doet.
pi_188168065
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:54 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Lex heeft shelly nodig dus is haar vriendin _O-
Tja, Lex wil ook altijd alles. Shelley voelde zich wel gesterkt en ging extra lullig doen tegen Jens. En die klant maar wachten op die bikini.
pi_188168086
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:53 schreef Maria44 het volgende:

[ afbeelding ]
Lex past goed in Utopia waait met alle winden mee als ze er zelf beter van wordt. Gister veel gelezen in de coss ook dat brandon had gezegd janken om een kreetje en nu wel vissen. Hij had wel gelijk ze ging bijna iedereen jankend vertellen hoe erg ze het vond van dat kreetje in een bak op tafel. Met haar dronke vrouw tranen.
  zondag 28 juli 2019 @ 11:02:32 #224
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168110
Ja hoor Merel zoekt echt ruzie ....
Dit gaat niet meer goed komen tussen die twee.
Beter kunnen ze uit elkaar gaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188168112
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:59 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Tja, Lex wil ook altijd alles. Shelley voelde zich wel gesterkt en ging extra lullig doen tegen Jens. En die klant maar wachten op die bikini.
Ze zijn precies hetzelfde alles voor ikke wat ze thuis niet kunnen betalen. Dat ze maling hebben aan een klant is schandalig ze leven van de schuimpjes.
  zondag 28 juli 2019 @ 11:03:49 #226
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168124
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:02 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Ze zijn precies hetzelfde alles voor ikke wat ze thuis niet kunnen betalen. Dat ze maling hebben aan een klant is schandalig ze leven van de schuimpjes.
En toch blijven ze diensten en producten afnemen van die bewoners, dus wie is er nou dom :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188168130
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:00 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Lex past goed in Utopia waait met alle winden mee als ze er zelf beter van wordt. Gister veel gelezen in de coss ook dat brandon had gezegd janken om een kreetje en nu wel vissen. Hij had wel gelijk ze ging bijna iedereen jankend vertellen hoe erg ze het vond van dat kreetje in een bak op tafel. Met haar dronke vrouw tranen.
Ja jammer dat het achter een SL was ook. Weet niet hoe hij dat zei en wat ze voor antwoord gaf. Maar ze geeft wrs geen hol om dat kreeftje, dat klopt.
pi_188168141
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:02 schreef puzziepie het volgende:
ik denk dat ze het na het vreten van wat ze allemaal besteld heeft voor zn verjaardag het wel weer goed komt maken
Make trouble not war
  zondag 28 juli 2019 @ 11:05:39 #229
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168148
Lexie over de geboorte van haar Djordy
Oma had gezegd:'Godskolere zeg wat is ie lelijk'
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188168156
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]

En toch blijven ze diensten en producten afnemen van die bewoners, dus wie is er nou dom :+
De schuimpjes die blijven hun troep maar bestellen. Denk dat de meeste schuimpjes tv kijkers zijn anders hadden ze wel gehoord/gezien hoe min ze over hun praten . En ze als melkkoe zien op de markt met veel te hoge prijzen.
  zondag 28 juli 2019 @ 11:06:45 #231
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188168166
Tranny geile dansjes in panter palace.
SOONY
  zondag 28 juli 2019 @ 11:07:04 #232
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188168169

zondag 28 juli 2019 @ 11:07:12 #233
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168171
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:04 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ik denk dat ze het na het vreten van wat ze allemaal besteld heeft voor zn verjaardag het wel weer goed komt maken
Ik denk niet dat dit nog goed gaat komen :D
Morgen misschien ff ,maar de scheurtjes in hun relatie/verkering zijn al groter en niet meer te lijmen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 28 juli 2019 @ 11:08:06 #234
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188168180
Merel zag haar uitscheuren.
pi_188168181
quote:
_O-
  zondag 28 juli 2019 @ 11:08:28 #236
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168183
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:06 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

De schuimpjes die blijven hun troep maar bestellen. Denk dat de meeste schuimpjes tv kijkers zijn anders hadden ze wel gehoord/gezien hoe min ze over hun praten . En ze als melkkoe zien op de markt met veel te hoge prijzen.
Het is vreemd idd want tv uitzendingen zijn compleet anders dan de streams :Y :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188168185
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:04 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ja jammer dat het achter een SL was ook. Weet niet hoe hij dat zei en wat ze voor antwoord gaf. Maar ze geeft wrs geen hol om dat kreeftje, dat klopt.
Het was de alcohol dat ze het ineens zo zielig vondt. Maar niet het beest terug gooien als het op de tafel staat. Ze zijn doodsbang voor stemmen en dat ze naar hun familie terug moeten 8)7
  zondag 28 juli 2019 @ 11:08:38 #238
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188168186
Toen kwam de moederkoek nog.
  zondag 28 juli 2019 @ 11:08:51 #239
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188168192
quote:
Beter hadden ze er nooit aan begonnen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 28 juli 2019 @ 11:09:14 #240
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168198
quote:
Tering wat fout dit |:( :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188168205
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:05 schreef puzziepie het volgende:
Lexie over de geboorte van haar Djordy
Oma had gezegd:'Godskolere zeg wat is ie lelijk'
Fijne oma 8)7 djordy is een mooie jongen en goed opgevoed wat op de streams te zien was.
pi_188168207
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:07 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit nog goed gaat komen :D
Morgen misschien ff ,maar de scheurtjes in hun relatie/verkering zijn al groter en niet meer te lijmen
Make trouble not war
  zondag 28 juli 2019 @ 11:11:12 #243
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188168219
Telkens maar bomen met een verminker en een kibbelend stelletje.
SOONY
  zondag 28 juli 2019 @ 11:11:55 #244
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188168225
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:59 schreef Maria44 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
  zondag 28 juli 2019 @ 11:12:15 #245
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168229
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:08 schreef mazaru het volgende:

[..]

Beter hadden ze er nooit aan begonnen
Eens !
Ik ben in dit stuk sowieso voor Jessie ...Merel gaat schandalig met hem om...
Alleen al het feit dat ze hem continu pakt op zijn 'onzekere gedrag' vind ik te erg voor woorden .
Naar mens en ik hoop dat Jessie zijn conclusies hieruit trekt en het uit maakt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 28 juli 2019 @ 11:12:50 #246
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188168230
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:00 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

zondag 28 juli 2019 @ 11:13:17 #247
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188168239
quote:
Heb ik iets gemist?
  zondag 28 juli 2019 @ 11:14:34 #248
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188168263
  zondag 28 juli 2019 @ 11:15:11 #249
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188168274
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:12 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Eens !
Ik ben in dit stuk sowieso voor Jessie ...Merel gaat schandalig met hem om...
Alleen al het feit dat ze hem continu pakt op zijn 'onzekere gedrag' vind ik te erg voor woorden .
Naar mens en ik hoop dat Jessie zijn conclusies hieruit trekt en het uit maakt
:Y Merel is gewoon een over het paard getilde meid die gewend is om altijd haar zin te krijgen. En Jessie was zonder Merel veel leuker.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 28 juli 2019 @ 11:15:22 #250
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168276
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
Als je hebt gekeken niet lijkt mij? :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188168281
Fruitsel en Brandana staan de fantaseren bij de te bouwen gym.
  zondag 28 juli 2019 @ 11:16:08 #252
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168285
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:15 schreef mazaru het volgende:

[..]

:Y Merel is gewoon een over het paard getilde meid die gewend is om altijd haar zin te krijgen. En Jessie was zonder Merel veel leuker.
Echt wel ! :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 28 juli 2019 @ 11:16:43 #253
461368 peterdenhaag53
peterdenhaag53
pi_188168290
quote:
Ziek dit. Compleet gestoord.
Life is a carnival
  zondag 28 juli 2019 @ 11:17:33 #254
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188168299
Brandoffs batterijen zijn weer op.
SOONY
  zondag 28 juli 2019 @ 11:17:47 #255
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_188168302
Waar is Maris zie wel Jessie maar niet zijn schaduw.??
  zondag 28 juli 2019 @ 11:18:03 #256
167977 DGK_Tegengas
pi_188168308
Gesprekje van de valse wijven over de stemming gevonden ...... :P
.
  zondag 28 juli 2019 @ 11:18:31 #257
421449 Klapskaats
Klabam jonguh
pi_188168317
Als dat bezoek van andrea naar huis gaat, kunnen ze haar dan aub meenemen de poort uit?
Stuk chagrijn.
  zondag 28 juli 2019 @ 11:19:45 #258
421449 Klapskaats
Klabam jonguh
pi_188168333
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:16 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

Ziek dit. Compleet gestoord.
En als je dat wilt gaan doen daar, ben je dus nog zotter dan die idioten in utopia.
  zondag 28 juli 2019 @ 11:19:48 #259
167977 DGK_Tegengas
pi_188168335
Hier was om gevraagd, deel twee moet ik nog monteren ....... ;)

Zangles voor Mylène deel 1 - 27 juli 2019.
x7ejm55
.
  zondag 28 juli 2019 @ 11:19:56 #260
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188168337
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:18 schreef Klapskaats het volgende:
Als dat bezoek van andrea naar huis gaat, kunnen ze haar dan aub meenemen de poort uit?
Stuk chagrijn.
Alsjeblieft ja, wat een zure toevoeging is dat enge mens :r
SOONY
  zondag 28 juli 2019 @ 11:21:03 #261
421449 Klapskaats
Klabam jonguh
pi_188168345
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:19 schreef DKUp het volgende:

[..]

Alsjeblieft ja, wat een zure toevoeging is dat enge mens :r
Ik denk dat ze thuis alleen maar azijn drinkt of zo. Zelden zo'n chagrijnige slabek gezien als dat van haar. Of het is misschien verboden voor haar om eens te lachen.
  zondag 28 juli 2019 @ 11:21:19 #262
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188168347
quote:
_O-
  zondag 28 juli 2019 @ 11:21:47 #263
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188168351
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:21 schreef Klapskaats het volgende:

[..]

Ik denk dat ze thuis alleen maar azijn drinkt of zo. Zelden zo'n chagrijnige slabek gezien als dat van haar. Of het is misschien verboden voor haar om eens te lachen.
Ik zie haar alleen lachen als er geroddeld of gestookt over iemand wordt.
SOONY
pi_188168352
Een paar dagen geleden zaten ze 's avonds met z'n allen de relatie van Merel en Jessie te analyseren en ze vonden allemaal dat Merels wil wet was. Ik denk dat Jessie toen nog eens goed is gaan nadenken. Hij wil natuurlijk niet gezien worden als slaafje.
  zondag 28 juli 2019 @ 11:23:24 #265
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168364
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:21 schreef shiitake het volgende:
Een paar dagen geleden zaten ze 's avonds met z'n allen de relatie van Merel en Jessie te analyseren en ze vonden allemaal dat Merels wil wet was. Ik denk dat Jessie toen nog eens goed is gaan nadenken. Hij wil natuurlijk niet gezien worden als slaafje.
Wie zijn 'met zijn allen'? :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 28 juli 2019 @ 11:24:19 #266
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168373
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:21 schreef Klapskaats het volgende:

[..]

Ik vind haar juist steeds leuker
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188168390
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:21 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik zie haar alleen lachen als er geroddeld of gestookt over iemand wordt.
Ik heb geen moeite met haar, ze kan goed kritische vragen stellen en dat vind ik wel goed van haar.
  zondag 28 juli 2019 @ 11:26:13 #268
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188168391
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:21 schreef shiitake het volgende:
Ik denk dat het commentaar van moeder Merel (en entourage) uiteindelijk meer slecht dan goed gedaan heeft.
  zondag 28 juli 2019 @ 11:26:30 #269
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188168396
SOONY
  zondag 28 juli 2019 @ 11:26:31 #270
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168397
Mylene der jurk heeft een flinke scheur

My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 28 juli 2019 @ 11:29:12 #271
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188168416
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:26 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ik heb geen moeite met haar, ze kan goed kritische vragen stellen en dat vind ik wel goed van haar.
Dat mag je vinden.
SOONY
  zondag 28 juli 2019 @ 11:29:22 #272
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188168420
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:26 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Die kritische vragen (waar ze niet voor schroomt die te stellen) kan ik soms waarderen. Tegelijkertijd vind ik het soms ongepast. Dat doordrammen soms, irriteert mij.
  zondag 28 juli 2019 @ 11:29:55 #273
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188168425
SOONY
pi_188168431
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:29 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat mag je vinden.
_O_
  zondag 28 juli 2019 @ 11:30:54 #275
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_188168438
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Die kritische vragen (waar ze niet voor schroomt die te stellen) kan ik soms waarderen. Dat doordrammen soms, irriteert mij.
Ja, terwijl zij zelf eigenlijk heel gesloten is en weinig loslaat maar dat wel van een ander zowat eist.
pi_188168443
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:26 schreef puzziepie het volgende:
Mylene der jurk heeft een flinke scheur

[ afbeelding ]
ik dacht dat ze ruzie hadden :?
  zondag 28 juli 2019 @ 11:31:12 #277
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_188168444
En weer gaat het boven over bitcoins........
  zondag 28 juli 2019 @ 11:31:40 #278
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188168449
Hamburgerman wil niet komen?
pi_188168453
Was andrea niet geadopteerd ? Ben Benieuwd naar haar familie.
  zondag 28 juli 2019 @ 11:32:14 #280
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188168455
Musica Español
Come On
pi_188168456
GM c_/
Hamburgerman wil niet meer komen daar. Lijkt mij logisch als je zélf al van die troep verkoopt op de markten. 8)7
Is de zgn. relatie tussen Merel en Jessie al voorbij of gaat het theaterstuk nog steeds door? :?
  zondag 28 juli 2019 @ 11:32:47 #282
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168461
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:31 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Wie?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188168466
ikkie gaat erheen
oh merel wil wel mee
naar z'n zoontje ?
pi_188168468
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:30 schreef zodeju het volgende:

[..]

Ja, terwijl zij zelf eigenlijk heel gesloten is en weinig loslaat maar dat wel van een ander zowat eist.
Net als Merel die niets kwijt wil over haar neprelatie maar wel alles over anderen wil weten. :r
pi_188168471
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:32 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wie?
merel en jess
  zondag 28 juli 2019 @ 11:33:19 #286
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168474
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:32 schreef sjampoeh het volgende:
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 28 juli 2019 @ 11:33:19 #287
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188168475
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:32 schreef Chea49 het volgende:
GM c_/
Hamburgerman wil niet meer komen daar. Lijkt mij logisch als je zélf al van die troep verkoopt op de markten. 8)7
Is de zgn. relatie tussen Merel en Jessie al voorbij of gaat het theaterstuk nog steeds door? :?
De verjaardag van Djezzie komt nog dus dan is het helemaal koek en ei of juist de hel >:)
SOONY
  zondag 28 juli 2019 @ 11:33:23 #288
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188168477
quote:
Colombia.
pi_188168479
quote:
Yep, uit? Colombia?
Der zus ook zo te zien.
Leuke familie.
Zwager is grote flinke vriendelijkenegert
Lief moedertje
pi_188168480
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:31 schreef zodeju het volgende:
En weer gaat het boven over bitcoins........
Begrijp niet dat dat is toegestaan. :{w
  zondag 28 juli 2019 @ 11:33:44 #291
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_188168481
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:33 schreef sjampoeh het volgende:
ikkie gaat erheen
oh merel wil wel mee
naar z'n zoontje ?
Dacht tandarts.
pi_188168484
quote:
  zondag 28 juli 2019 @ 11:34:08 #293
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188168487
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:33 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

merel en jess
Ik had het over Mylene :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188168492
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat nu weer! :X
pi_188168493
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:33 schreef ANTPQ-36 het volgende:

[..]

Yep, uit? Colombia?
Der zus ook zo te zien.
Leuke familie.
Zwager is grote flinke vriendelijkenegert
Lief moedertje
^O^
pi_188168494
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:31 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Merel vertelt dat vooral tegen anderen, Jessie weet nog van niks, die weet van irritaties naar elkaar en dat ze nog moeten praten. Hij weet niet dat ze na het gesprek gisteren tegen iedereen heeft verkondigd dat ze heel boos is.
pi_188168501
quote:
11s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:34 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik had het over Mylene :D
oja maar zag op de cap m en j :@
pi_188168511
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:34 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Merel vertelt dat vooral tegen anderen, Jessie weet nog van niks, die weet van irritaties naar elkaar en dat ze nog moeten praten. Hij weet niet dat ze na het gesprek gisteren tegen iedereen heeft verkondigd dat ze heel boos is.
Handig :D
  zondag 28 juli 2019 @ 11:35:15 #299
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188168512
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:30 schreef zodeju het volgende:

[..]

Ja, maar dan ligt het toch aan de ander of die antwoord geeft. Verbaas me vaak dat men antwoord geeft op bepaalde vragen. Zij stelt vaak wel goede vragen. En dan die kop van haar... hoofd stil, ogen waar je aan ziet dat ze in haar hoofd bezig is. Dat vind ik wel interessant om te zien. Vraag mij dat altijd af of ik kan bedenken wat haar volgende vraag zal zijn. :P
  zondag 28 juli 2019 @ 11:35:16 #300
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188168513
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:34 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Wat nu weer! :X
De anti vis boatsqaud van Ad
Musica Español
Come On
  zondag 28 juli 2019 @ 11:35:17 #301
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188168514
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')