idd ze laten de geiten zien......en geen spoor van Naartje......quote:
Tegenwoordig staat ze rond 7 uur opquote:Op zondag 28 juli 2019 06:31 schreef Maria. het volgende:
[..]
idd ze laten de geiten zien......en geen spoor van Naartje......
ook deze kan dus weer in het leugen topic.....van Naartje....
Ze begint aardig te lijken op een pathologische leugenaar....want aan de wekker zal het niet kunnen liggen.....daar heeft ze er 15 van.....![]()
ze wilde gisteren achter de pc....dylan zei....kan niet...had je maar tijd moeten reserveren....quote:
ja idd...maar gisteren liep het stroef tussen beiden....quote:Op zondag 28 juli 2019 06:47 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dat dan merel heeft niet bij Jessie geslapen. Dacht dat ze
In de weekenden bjj hem sliep
Ja, Jessie snapt Merel soms nietquote:Op zondag 28 juli 2019 06:52 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja idd...maar gisteren liep het stroef tussen beiden....
ze loopt hem de hele tijd af te zeiken, daar wordt Jessie onzeker van, Merel houdt niet van onzekere mannenquote:
Merel wil als een prinses behandeld worden. Op handen gedragen.quote:
Doet hij bij haar ook. Zweetknot. Schattige snor.quote:Op zondag 28 juli 2019 06:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze loopt hem de hele tijd af te zeiken, daar wordt Jessie onzeker van, Merel houdt niet van onzekere mannen
ik gun een jessie een merel.....en andersom.....quote:Op zondag 28 juli 2019 06:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Merel wil als een prinses behandeld worden. Op handen gedragen.
En Jessie is een botte boer.
ja ook, ze doen het allebei, tis een machtsspelletje, naar om te zien, niks liefdevols aanquote:Op zondag 28 juli 2019 06:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Doet hij bij haar ook. Zweetknot. Schattige snor.
Merel, zei gisteren, ik wil alles hebben, ja dat klinkt verdachtquote:Op zondag 28 juli 2019 06:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze loopt hem de hele tijd af te zeiken, daar wordt Jessie onzeker van, Merel houdt niet van onzekere mannen
als ze nou zei.....geef me 50% van de utopiaan van het jaar prijs...dan zou ik dat begrijpen....maar ze willen beiden 100% voor hun eigen denk ik......quote:Op zondag 28 juli 2019 07:00 schreef formule het volgende:
[..]
Merel, zei gisteren, ik wil alles hebben, ja dat klinkt verdacht
Jessie gaat met pappa en mammaquote:Op zondag 28 juli 2019 07:02 schreef Maria. het volgende:
[..]
als ze nou zei.....geef me 50% van de utopiaan van het jaar prijs...dan zou ik dat begrijpen....maar ze willen beiden 100% voor hun eigen denk ik......![]()
jessie had het gisteren over een rondreis in afrika...na utopia...en noemde merel daar ook niet bij....
En gelijk heeft hij. Dat zal ze niet leuk gevonden hebbenquote:Op zondag 28 juli 2019 06:50 schreef Maria. het volgende:
reserveren....
toen zei ze dus dat ze om 06.00 op de pc moest gaan werken....bla bla bla...
De dagen daarvoor ook al. Maar sliepen ze toch samen. Denk zomaar dat het eerdaags afgelopen is tussen die tweequote:Op zondag 28 juli 2019 06:52 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja idd...maar gisteren liep het stroef tussen beiden....
Dan moet die tijdens een gesprek maar niet weg lopen. Trouwens Jessie kan ook aardig zeiken tegen haar hoor. Om nietsquote:Op zondag 28 juli 2019 06:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de vrijdag avond had maris de pc lijst volgekalkt...en toen ging ze pimpelen met merel..quote:Op zondag 28 juli 2019 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij. Dat zal ze niet leuk gevonden hebben
Die valt eerdaags zo door de maand en dan gaat ze janken.quote:Op zondag 28 juli 2019 07:16 schreef Maria. het volgende:
[..]
de vrijdag avond had maris de pc lijst volgekalkt...en toen ging ze pimpelen met merel....jens kreeg dat ook te weten.......dus ze loopt al 2 dagen achter....
idd..jens heeft al een aardig lijstje liggen denk ik.....en gisteren middag meldde ze zich al bij jessie.....ze was te brak om te bouwen.....jessie vond dat niet erg..zei hij....maar jessie kennende....gooit hij dit haar ook wel en keer voor dr voetjes...quote:Op zondag 28 juli 2019 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die valt eerdaags zo door de maand en dan gaat ze janken.
idd... Maris is ook al aardig geland.....quote:Op zondag 28 juli 2019 07:30 schreef formule het volgende:
Utopia is hoe langer ik in bed lig, hoe sneller de tijd voor bij gaat
mooier dan in je dromen kan je het niet krijgenquote:Op zondag 28 juli 2019 07:30 schreef formule het volgende:
Utopia is hoe langer ik in bed lig, hoe sneller de tijd voor bij gaat
Karin was er wel vaak vroeg uit....en heerlijk met een bakkie koffie en een sigaretje... zat ze te genieten van de natuur.....tis een mooi plekkie hoor...zeker u2quote:Op zondag 28 juli 2019 07:33 schreef goldback het volgende:
[..]
mooier dan in je dromen kan je het niet krijgen
Dit zie ik liever, dan de bewonersquote:
Zo is ze toch niet opgevoed lijkt mijquote:Op zondag 28 juli 2019 07:21 schreef Maria. het volgende:
[..]
idd..jens heeft al een aardig lijstje liggen denk ik.....en gisteren middag meldde ze zich al bij jessie.....ze was te brak om te bouwen.....jessie vond dat niet erg..zei hij....maar jessie kennende....gooit hij dit haar ook wel en keer voor dr voetjes...
goffer zie je....de regie beschermd haar......nu moeten wij denken dat ze dr al zit vanaf 06.00quote:
Echt niet. Ik hoorde haar net sloffen door de silo. Ze ging net zitten toen ik capte....quote:Op zondag 28 juli 2019 07:37 schreef Maria. het volgende:
[..]
goffer zie je....de regie beschermd haar......nu moeten wij denken dat ze dr al zit vanaf 06.00![]()
quote:Op zondag 28 juli 2019 07:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Echt niet. Ik hoorde haar net sloffen door de silo. Ze ging net zitten toen ik capte....
mailen maris....ik wacht op antwoord.....( mail gestuurd donderdag.....) handel moet je halen...zegt ze altijd...quote:
Haar vriend van de wijn misschien,quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 07:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Allemaal onderweg naar de zenderkamer voor 'n nieuwe batterij
Mag ik vragen waarvoor jij gemaild hebt?quote:Op zondag 28 juli 2019 07:42 schreef Maria. het volgende:
[..]
mailen maris....ik wacht op antwoord.....( mail gestuurd donderdag.....) handel moet je halen...zegt ze altijd...ze komt uit de keiharde sales....
![]()
Jij bent de PA van Mariska? Jij tikt al die mailtjes voor haar??quote:Op zondag 28 juli 2019 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haar vriend van de wijn misschien,
He best maatje,
Wat hebben we het toch goed geflikt met zijn beide
De goedkoopte meuk ingeslagen een ander etiket er op en we hebben een eigenmerk
Ze trappen er hier allemaal in dat het jou wijn lijn is die je brengt maar wij weten wel beter.
De schuimpjes trappen er allemaal in ze verkopen redelijk.
Alleen die Utopianen hier moet hun bek gaan houden want die vinden die ene niet te zuipen.
Ik wens je een fine vakantie en als je terug bent dan heb ik weer een bestelling voor je.
Dit misschien? is een verzinsel heeft Maris niet echt zelf getikt
bijna goed....maar merel en hiske vinde die rose niet te zuipen.....quote:Op zondag 28 juli 2019 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haar vriend van de wijn misschien,
He best maatje,
Wat hebben we het toch goed geflikt met zijn beide
De goedkoopte meuk ingeslagen een ander etiket er op en we hebben een eigenmerk
Ze trappen er hier allemaal in dat het jou wijn lijn is die je brengt maar wij weten wel beter.
De schuimpjes trappen er allemaal in ze verkopen redelijk.
Alleen die Utopianen hier moet hun bek gaan houden want die vinden die ene niet te zuipen.
Ik wens je een fine vakantie en als je terug bent dan heb ik weer een bestelling voor je.
Dit misschien? is een verzinsel heeft Maris niet echt zelf getikt
ja uieraard... een paar vraagjes over druiyff......heel netjes en keurig zakelijk opgestelde mail.....niet zoal ik nu typ dus...quote:Op zondag 28 juli 2019 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarvoor jij gemaild hebt?
quote:Op zondag 28 juli 2019 07:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jij bent de PA van Mariska? Jij tikt al die mailtjes voor haar??
O, ik ben benieuwd of je antwoord krijgt.quote:Op zondag 28 juli 2019 07:49 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja een paar vraagjes over druiff......heel netjes en keurig zakelijk opgestelde mail.....niet zoal ik nu typ dus...
ik laat het je weten.!!..quote:Op zondag 28 juli 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ik ben benieuwd of je antwoord krijgt.
Haar mic mag wel uitquote:Op zondag 28 juli 2019 07:54 schreef Maria. het volgende:
zo te zien en horen is maris met een word doc bezig.......zal wel post zijn...
ik vind haar wel oke...sinds het begin eigenlijk al....oke het is geen muurbloempje..daar zijn er genoeg van in nederland....ze is in ieder geval niet gemeen....das al heel wat...quote:Op zondag 28 juli 2019 07:55 schreef formule het volgende:
Ik ga Lex steeds meer waarderen, ze is zo onnozel, daar moet je toch een zwak voor hebben
daar ben ik nog niet helemaal uit, volgens mij laat ze je ook zo weer vallen als het zo uitkomtquote:Op zondag 28 juli 2019 07:58 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik vind haar wel oke...sinds het begin eigenlijk al....oke het is geen muurbloempje..daar zijn er genoeg van in nederland....ze is in ieder geval niet gemeen....das al heel wat...
Lijkt me onvermijdelijk daar, ze komen binnen, meteen bij anderen slapen, denken dat het een band schept, maar eigenlijk kennen ze elkaar helemaal niet, nare randjes vallen pas na een tijd op, in het begin is alles leuk.quote:Op zondag 28 juli 2019 08:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet helemaal uit, volgens mij laat ze je ook zo weer vallen als het zo uitkomt
dat is precies wat ik bedoelde, en dat gaat ook gebeuren met Jordi, ze mag daar best wat voorzichtiger mee zijn, en niet alleen voor haarzelfquote:Op zondag 28 juli 2019 08:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt me onvermijdelijk daar, ze komen binnen, meteen bij anderen slapen, denken dat het een band schept, maar eigenlijk kennen ze elkaar helemaal niet, nare randjes vallen pas na een tijd op, in het begin is alles leuk.
Als ze elkaar echt leren kennen kan ik me voorstellen dat het soms tegenvalt.
Dat merkt ze nu al bij Adriaan![]()
Maar dat is lastig als je een huisje samen deelt, natuurlijk ben je dan closer samen dan met de rest, pas later ga je elkaar beter leren kennenquote:Op zondag 28 juli 2019 08:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is precies wat ik bedoelde, en dat gaat ook gebeuren met Jordi, ze mag daar best wat voorzichtiger mee zijn, en niet alleen voor haarzelf
ze claimed wel heel erg vind ik, en dan later ben je helemaal niks meerquote:Op zondag 28 juli 2019 08:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar dat is lastig als je een huisje samen deelt, natuurlijk ben je dan closer samen dan met de rest, pas later ga je elkaar beter leren kennen
ze is nu al dagen bezig met 2 bladzijden van dat boek, 15 tm 17quote:Op zondag 28 juli 2019 08:23 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet er profi uit. maar het is duidelijk dat zodra ze opstaat al niet meer waar haar boek ligt... Achter heeft allang een prachtig cerificaatje van goed gedag op de printer liggen..
[ afbeelding ]
Ja het is meteen dikke mik, kan alleen nog maar tegenvallenquote:Op zondag 28 juli 2019 08:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze claimed wel heel erg vind ik, en dan later ben je helemaal niks meer
Aandoenlijke dappere Show voert ze op, dat is ook wat waard...quote:Op zondag 28 juli 2019 08:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze is nu al dagen bezig met 2 bladzijden van dat boek, 15 tm 17
Vind ik niet ze raar, heeft ook geen zinquote:
ze zou om 6:00 achter de computer gaan zitten, of was dat om de computer af te dwingen bij dylanquote:
elke zin zal beginnen met ik of met jessiequote:Op zondag 28 juli 2019 07:58 schreef 5thencounter het volgende:
Dat is geen normaal e-mailtje maar hoofdstuk 1 van haar NaarGeest Roman in 13 delen
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, ze zei net dat ze voor haar doen laat op was voor de zondag,quote:Op zondag 28 juli 2019 08:38 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze zou om 6:00 achter de computer gaan zitten, of was dat om de computer af te dwingen bij dylan
Toch vind ik haar best een leuke meid, altijd wel bezig niet te beroerd om iemand te helpenquote:
Zou ze zelf eigenlijk door hebben dat ze bijna altijd liegt?quote:Op zondag 28 juli 2019 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze zei net dat ze voor haar doen laat op was voor de zondag,
Normaal had ze al aan het strand gelegen
Ik ook hoorquote:Op zondag 28 juli 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch vind ik haar best een leuke meid, altijd wel bezig niet te beroerd om iemand te helpen
ik denk niet eens dat het bewust liegen is maar gewoon iets moeten zeggen, nooit luisteren naar feedback en echt denken dat ze zo isquote:Op zondag 28 juli 2019 09:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zou ze zelf eigenlijk door hebben dat ze bijna altijd liegt?
Dat heb ik net zo met Myl, vind het ook geen vervelende meid. EN voor haar leeftijd is ze best slim. Ze denkt goed over de dingen na. Komt wat betweterig over. Maar vind het niet storend.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 09:12 schreef Lelie68 het volgende:
Lief van Adriaan dat hij met Andrea staat te wachten..
Mag jij vindenquote:Op zondag 28 juli 2019 09:12 schreef lonneberga het volgende:
Ik vind Andrea een gluiperig stookwijf,met een chagrijnige rotkop.
Ook gm.
Ik vind haar steeds leukerquote:Op zondag 28 juli 2019 09:12 schreef lonneberga het volgende:
Ik vind Andrea een gluiperig stookwijf,met een chagrijnige rotkop.
Ook gm.
Ja, lijkt mij ook een lieve famliequote:
Kijk Lexie eens. Ziet er zo toch veel betah uit.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 08:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aandoenlijke dappere Show voert ze op, dat is ook wat waard...
Dat heb ik net gemistquote:Op zondag 28 juli 2019 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook een lieve famlie
Ik vind het zo raar Andrea geeft aan alleen bij de poort te willen staan, en haar familie is amper binnen en de Utopianen staan er al
Pseudologica fantastica. Dit soort mensen geloven hun eigen verzinsels. Herhalen dit ook vaak. Wij ervaren dit als leugens. Voor hen is het een overlevingsstrategie...zielaghhhh.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zou ze zelf eigenlijk door hebben dat ze bijna altijd liegt?
en ze vergeten uiteindelijk wat ze nu wel of niet verteld hebben en als ze dan geconfronteerd worden soms moeten ze gewoon verhuizen omdat ze geen leven meer hebben danquote:Op zondag 28 juli 2019 09:31 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Pseudologica fantastica. Dit soort mensen geloven hun eigen verzinsels. Herhalen dit ook vaak. Wij ervaren dit als leugens. Voor hen is het een overlevingsstrategie...zielaghhhh.
Precies.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:37 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en ze vergeten uiteindelijk wat ze nu wel of niet verteld hebben en als ze dan geconfronteerd worden soms moeten ze gewoon verhuizen omdat ze geen leven meer hebben dan
Geen medelijden met Marisquote:Op zondag 28 juli 2019 09:31 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Pseudologica fantastica. Dit soort mensen geloven hun eigen verzinsels. Herhalen dit ook vaak. Wij ervaren dit als leugens. Voor hen is het een overlevingsstrategie...zielaghhhh.
Ze gaat van panter naar de strookjes, wat niet bepaald slank maaktquote:Op zondag 28 juli 2019 09:39 schreef schizolientje het volgende:
oh god, weer een oh wat ben ik toch slank jurkje voor Merel ( in haar gedachten) wat ze is afgevallen zit er al lang weer aan
Volgens mij voelt Merel zich super slankquote:Op zondag 28 juli 2019 09:44 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ze gaat van panter naar de strookjes, wat niet bepaald slank maakt
Heel lelijk gedragquote:Op zondag 28 juli 2019 09:45 schreef goldback het volgende:
[..]
doodeng wijf inderdaad met lelijke uitstraling en gedrag
ze is er weer klaar mee, ze heeft allemaal lekkere dingen bestelt voor zn verjaardag maar ze houdt het lekker allemaal zelf (van zn eigen 30 euro NB)quote:
is dat belangrijk wat ze weegtquote:Op zondag 28 juli 2019 09:53 schreef Sofia2019 het volgende:
Merel heeft wit aan. ( wit maakt dik)
Hoeveel zou ze wegen ?
Wil Merel op Mylène lijken, met dat rokje?quote:
Merel vs Mylène klinkt als Nijlpaard vs Gazellequote:Op zondag 28 juli 2019 09:56 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wil Merel op Mylène lijken, met dat rokje?
Nou meid, dat gaat je niet lukken!![]()
![]()
![]()
Dikke prop!
Ik vraag het me af. Mag tochquote:Op zondag 28 juli 2019 09:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is dat belangrijk wat ze weegt
quote:Op zondag 28 juli 2019 09:56 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dikke prop!
Ze heeft echt geen smaak, wat kleding betreft.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:56 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dikke prop!
ik weeg 58 kilo is dat ook belangrijkquote:
Zei ze dat weer zojuist?quote:Op zondag 28 juli 2019 09:51 schreef puzziepie het volgende:
Als Jessie zo blijft doen , dan houdt Merel alles wat ze voor zijn verjaardag morgen geregeld heeft lekker voor zichzelf
Is dat geen echte liefde?
Nee want jij zit niet in Utopia en komt niet op de streams.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik weeg 58 kilo is dat ook belangrijk
en zegt niet dat je supermodel bentquote:Op zondag 28 juli 2019 09:59 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Nee want jij zit niet in Utopia en komt niet op de streams.
lol merel en modelquote:Op zondag 28 juli 2019 10:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en zegt niet dat je supermodel bent
En hoe lang ben jequote:Op zondag 28 juli 2019 09:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja, buiten zat leuks te filmen krijg je dit.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:02 schreef spapaars het volgende:
Regie kiest er weer voor het meest saaie op de streams te brengen.
Sow, dat is best zwaar voor iemand van 1,44 m. hoog!quote:Op zondag 28 juli 2019 09:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juli 2019 09:59 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Nee want jij zit niet in Utopia en komt niet op de streams.
Maakt toch niks uit, er gebeurt toch geen reet.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:02 schreef spapaars het volgende:
Regie kiest er weer voor het meest saaie op de streams te brengen.
Vreselijk wijf is hetquote:Op zondag 28 juli 2019 10:31 schreef Sofia2019 het volgende:
Wat een manipulatief gemeen mens is merel. Als Jessie niet binnen 24 uur naar haar toe komt dan doet ze morgen helemaal niks voor zijn verjaardag.
ze is denk ik al lang haar taille kwijt en denkt dat hij vlak onder haar borsten zitquote:Op zondag 28 juli 2019 10:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Meurol, hijs je rok nog hoger op.
Ken tot bijna onder je oksels.
Gisteren ging ze gewoon door het stof en niks zeggen. Pas tegen anderen dit verhaal rondbazuinenquote:Op zondag 28 juli 2019 10:31 schreef Sofia2019 het volgende:
Wat een manipulatief gemeen mens is merel. Als Jessie niet binnen 24 uur naar haar toe komt dan doet ze morgen helemaal niks voor zijn verjaardag.
Ze heeft een lunch besteld bij de brasserie van Nicolette van Dam, gaat ze als het niet goed komt, zelf opeten. Tenminste dat vertelde ze van de week.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:31 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik wacht al 2 week op mn flesje... bijna tijd voor een nieuwe persingquote:Op zondag 28 juli 2019 10:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Naariska druk bezig met inpakken/ verzendklaar maken wijn.
Geef haar groot gelijkquote:Op zondag 28 juli 2019 10:31 schreef Sofia2019 het volgende:
Vriezer, achter de caravan.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:34 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea is een kan met icetea kwijt...stond in de koelkast met alufolie erover....niemand weet iets.
je denkt toch niet dat ze dat zelf heeft betaald van haar zakgeld, dat wordt betaalt door Jessie zn eigen verjaardagsgeld en de BVquote:Op zondag 28 juli 2019 10:34 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze heeft een lunch besteld bij de brasserie van Nicolette van Dam, gaat ze als het niet goed komt, zelf opeten. Tenminste dat vertelde ze van de week.
Dat gaat niet over Dreetje in ieder geval.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:45 schreef schizolientje het volgende:
wel jammer dat we niet veel mee krijgen van Andrea s bezoek. Lijkt relaxed en gezellig en goed voorbereid, Zou het daarom zijn???? Te netjes en beschaafd
Ik ook. Vind dat toen merel heiwee had ze maar moest doorzetten en hij zelf gedraagt zich als enn botte boer. Maar zijn allebei egoistische personen naar elkaar toe. Merel is wel naar jessie toe steeds redelijk geweest in de gesprekken. Ze kwam zelfs beetje voorzichtig over naar hem toe.quote:
Ah, gemist. Had ik wel willen zien.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:41 schreef Maria44 het volgende:
Jens boos, alle shit in de spoelbak geflikkerd. Alex voelt zich aangesproken.
Had eigenlijk niet anders verwacht.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:45 schreef schizolientje het volgende:
wel jammer dat we niet veel mee krijgen van Andrea s bezoek. Lijkt relaxed en gezellig en goed voorbereid, Zou het daarom zijn???? Te netjes en beschaafd
Ik niet ..zij is degene die zo verwend doet , waar haalt ze het lef vandaan.quote:
Lex heeft shelly nodig dus is haar vriendinquote:Op zondag 28 juli 2019 10:53 schreef Maria44 het volgende:
Jens ruimt zelf maar op. Hij spreekt Shel aan omdat het een rommel is en omdat ze de bikini nog steeds niet heeft bedrukt. Maar Alex neemt het voor haar op en vraagt of ze een foto van haar extensions wil maken, al knipogend naar Merel.
[ afbeelding ]
Ah natuurlijkquote:Op zondag 28 juli 2019 10:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat we weinig zien van het bezoek vanwege dat kind dat erbij is ....
Jessie krijgt genoeg van dat diva gedrag en dat snap ik wel. Dat in het verschiet hebben, valt ook niet mee. Zij schappelijk naar hem toe? Ze is een opportunist, ze weet dat ze niet te hard moet gaan. Een ander kreeg een hele grote bek van haar.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook. Vind dat toen merel heiwee had ze maar moest doorzetten en hij zelf gedraagt zich als enn botte boer. Maar zijn allebei egoistische personen naar elkaar toe. Merel is wel naar jessie toe steeds redelijk geweest in de gesprekken. Ze kwam zelfs beetje voorzichtig over naar hem toe.
quote:
Knap hoe ze dat doet.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel nieuw outfitje zelfs teenslippers met wat goud.
Tja, Lex wil ook altijd alles. Shelley voelde zich wel gesterkt en ging extra lullig doen tegen Jens. En die klant maar wachten op die bikini.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:54 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Lex heeft shelly nodig dus is haar vriendin
Lex past goed in Utopia waait met alle winden mee als ze er zelf beter van wordt. Gister veel gelezen in de coss ook dat brandon had gezegd janken om een kreetje en nu wel vissen. Hij had wel gelijk ze ging bijna iedereen jankend vertellen hoe erg ze het vond van dat kreetje in een bak op tafel. Met haar dronke vrouw tranen.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:53 schreef Maria44 het volgende:
Jens ruimt zelf maar op. Hij spreekt Shel aan omdat het een rommel is en omdat ze de bikini nog steeds niet heeft bedrukt. Maar Alex neemt het voor haar op en vraagt of ze een foto van haar extensions wil maken, al knipogend naar Merel.
[ afbeelding ]
Ze zijn precies hetzelfde alles voor ikke wat ze thuis niet kunnen betalen. Dat ze maling hebben aan een klant is schandalig ze leven van de schuimpjes.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:59 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Tja, Lex wil ook altijd alles. Shelley voelde zich wel gesterkt en ging extra lullig doen tegen Jens. En die klant maar wachten op die bikini.
En toch blijven ze diensten en producten afnemen van die bewoners, dus wie is er nou domquote:Op zondag 28 juli 2019 11:02 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ze zijn precies hetzelfde alles voor ikke wat ze thuis niet kunnen betalen. Dat ze maling hebben aan een klant is schandalig ze leven van de schuimpjes.
Ja jammer dat het achter een SL was ook. Weet niet hoe hij dat zei en wat ze voor antwoord gaf. Maar ze geeft wrs geen hol om dat kreeftje, dat klopt.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:00 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Lex past goed in Utopia waait met alle winden mee als ze er zelf beter van wordt. Gister veel gelezen in de coss ook dat brandon had gezegd janken om een kreetje en nu wel vissen. Hij had wel gelijk ze ging bijna iedereen jankend vertellen hoe erg ze het vond van dat kreetje in een bak op tafel. Met haar dronke vrouw tranen.
ik denk dat ze het na het vreten van wat ze allemaal besteld heeft voor zn verjaardag het wel weer goed komt makenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:02 schreef puzziepie het volgende:
Ja hoor Merel zoekt echt ruzie ....
Dit gaat niet meer goed komen tussen die twee.
Beter kunnen ze uit elkaar gaan
De schuimpjes die blijven hun troep maar bestellen. Denk dat de meeste schuimpjes tv kijkers zijn anders hadden ze wel gehoord/gezien hoe min ze over hun praten . En ze als melkkoe zien op de markt met veel te hoge prijzen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En toch blijven ze diensten en producten afnemen van die bewoners, dus wie is er nou dom
Ik denk niet dat dit nog goed gaat komenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk dat ze het na het vreten van wat ze allemaal besteld heeft voor zn verjaardag het wel weer goed komt maken
Het is vreemd idd want tv uitzendingen zijn compleet anders dan de streamsquote:Op zondag 28 juli 2019 11:06 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
De schuimpjes die blijven hun troep maar bestellen. Denk dat de meeste schuimpjes tv kijkers zijn anders hadden ze wel gehoord/gezien hoe min ze over hun praten . En ze als melkkoe zien op de markt met veel te hoge prijzen.
Het was de alcohol dat ze het ineens zo zielig vondt. Maar niet het beest terug gooien als het op de tafel staat. Ze zijn doodsbang voor stemmen en dat ze naar hun familie terug moetenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:04 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja jammer dat het achter een SL was ook. Weet niet hoe hij dat zei en wat ze voor antwoord gaf. Maar ze geeft wrs geen hol om dat kreeftje, dat klopt.
Beter hadden ze er nooit aan begonnenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:02 schreef puzziepie het volgende:
Fijne omaquote:Op zondag 28 juli 2019 11:05 schreef puzziepie het volgende:
Lexie over de geboorte van haar Djordy
Oma had gezegd:'Godskolere zeg wat is ie lelijk'
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit nog goed gaat komen![]()
Morgen misschien ff ,maar de scheurtjes in hun relatie/verkering zijn al groter en niet meer te lijmen
quote:Op zondag 28 juli 2019 10:59 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Tja, Lex wil ook altijd alles. Shelley voelde zich wel gesterkt en ging extra lullig doen tegen Jens. En die klant maar wachten op die bikini.
Eens !quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:00 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Lex past goed in Utopia waait met alle winden mee als ze er zelf beter van wordt. Gister veel gelezen in de coss ook dat brandon had gezegd janken om een kreetje en nu wel vissen. Hij had wel gelijk ze ging bijna iedereen jankend vertellen hoe erg ze het vond van dat kreetje in een bak op tafel. Met haar dronke vrouw tranen.
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:02 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens !
Ik ben in dit stuk sowieso voor Jessie ...Merel gaat schandalig met hem om...
Alleen al het feit dat ze hem continu pakt op zijn 'onzekere gedrag' vind ik te erg voor woorden .
Naar mens en ik hoop dat Jessie zijn conclusies hieruit trekt en het uit maakt
Echt wel !quote:Op zondag 28 juli 2019 11:15 schreef mazaru het volgende:
[..]Merel is gewoon een over het paard getilde meid die gewend is om altijd haar zin te krijgen. En Jessie was zonder Merel veel leuker.
Alsjeblieft ja, wat een zure toevoeging is dat enge mensquote:Op zondag 28 juli 2019 11:18 schreef Klapskaats het volgende:
Als dat bezoek van andrea naar huis gaat, kunnen ze haar dan aub meenemen de poort uit?
Stuk chagrijn.
Ik denk dat ze thuis alleen maar azijn drinkt of zo. Zelden zo'n chagrijnige slabek gezien als dat van haar. Of het is misschien verboden voor haar om eens te lachen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alsjeblieft ja, wat een zure toevoeging is dat enge mens
quote:
Ik zie haar alleen lachen als er geroddeld of gestookt over iemand wordt.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik denk dat ze thuis alleen maar azijn drinkt of zo. Zelden zo'n chagrijnige slabek gezien als dat van haar. Of het is misschien verboden voor haar om eens te lachen.
Wie zijn 'met zijn allen'?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:21 schreef shiitake het volgende:
Een paar dagen geleden zaten ze 's avonds met z'n allen de relatie van Merel en Jessie te analyseren en ze vonden allemaal dat Merels wil wet was. Ik denk dat Jessie toen nog eens goed is gaan nadenken. Hij wil natuurlijk niet gezien worden als slaafje.
Ik vind haar juist steeds leukerquote:Op zondag 28 juli 2019 11:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik denk dat ze thuis alleen maar azijn drinkt of zo. Zelden zo'n chagrijnige slabek gezien als dat van haar. Of het is misschien verboden voor haar om eens te lachen.
Ik heb geen moeite met haar, ze kan goed kritische vragen stellen en dat vind ik wel goed van haar.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zie haar alleen lachen als er geroddeld of gestookt over iemand wordt.
Ik denk dat het commentaar van moeder Merel (en entourage) uiteindelijk meer slecht dan goed gedaan heeft.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:21 schreef shiitake het volgende:
Een paar dagen geleden zaten ze 's avonds met z'n allen de relatie van Merel en Jessie te analyseren en ze vonden allemaal dat Merels wil wet was. Ik denk dat Jessie toen nog eens goed is gaan nadenken. Hij wil natuurlijk niet gezien worden als slaafje.
Dat mag je vinden.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:26 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met haar, ze kan goed kritische vragen stellen en dat vind ik wel goed van haar.
Die kritische vragen (waar ze niet voor schroomt die te stellen) kan ik soms waarderen. Tegelijkertijd vind ik het soms ongepast. Dat doordrammen soms, irriteert mij.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:26 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met haar, ze kan goed kritische vragen stellen en dat vind ik wel goed van haar.
Ja, terwijl zij zelf eigenlijk heel gesloten is en weinig loslaat maar dat wel van een ander zowat eist.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die kritische vragen (waar ze niet voor schroomt die te stellen) kan ik soms waarderen. Dat doordrammen soms, irriteert mij.
ik dacht dat ze ruzie haddenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:26 schreef puzziepie het volgende:
Mylene der jurk heeft een flinke scheur
[ afbeelding ]
Net als Merel die niets kwijt wil over haar neprelatie maar wel alles over anderen wil weten.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, terwijl zij zelf eigenlijk heel gesloten is en weinig loslaat maar dat wel van een ander zowat eist.
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:32 schreef sjampoeh het volgende:
Was andrea niet geadopteerd ? Ben Benieuwd naar haar familie.
De verjaardag van Djezzie komt nog dus dan is het helemaal koek en ei of juist de helquote:Op zondag 28 juli 2019 11:32 schreef Chea49 het volgende:
GM![]()
Hamburgerman wil niet meer komen daar. Lijkt mij logisch als je zélf al van die troep verkoopt op de markten.![]()
Is de zgn. relatie tussen Merel en Jessie al voorbij of gaat het theaterstuk nog steeds door?
Colombia.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:32 schreef sjampoeh het volgende:
Yep, uit? Colombia?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:32 schreef sjampoeh het volgende:
Begrijp niet dat dat is toegestaan.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:31 schreef zodeju het volgende:
En weer gaat het boven over bitcoins........
Dacht tandarts.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:33 schreef sjampoeh het volgende:
ikkie gaat erheen
oh merel wil wel mee
naar z'n zoontje ?
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:32 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:33 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yep, uit? Colombia?
Der zus ook zo te zien.
Leuke familie.
Zwager is grote flinke vriendelijkenegert
Lief moedertje
Merel vertelt dat vooral tegen anderen, Jessie weet nog van niks, die weet van irritaties naar elkaar en dat ze nog moeten praten. Hij weet niet dat ze na het gesprek gisteren tegen iedereen heeft verkondigd dat ze heel boos is.quote:
Handigquote:Op zondag 28 juli 2019 11:34 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Merel vertelt dat vooral tegen anderen, Jessie weet nog van niks, die weet van irritaties naar elkaar en dat ze nog moeten praten. Hij weet niet dat ze na het gesprek gisteren tegen iedereen heeft verkondigd dat ze heel boos is.
Ja, maar dan ligt het toch aan de ander of die antwoord geeft. Verbaas me vaak dat men antwoord geeft op bepaalde vragen. Zij stelt vaak wel goede vragen. En dan die kop van haar... hoofd stil, ogen waar je aan ziet dat ze in haar hoofd bezig is. Dat vind ik wel interessant om te zien. Vraag mij dat altijd af of ik kan bedenken wat haar volgende vraag zal zijn.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, terwijl zij zelf eigenlijk heel gesloten is en weinig loslaat maar dat wel van een ander zowat eist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |