Ik vraag mij altijd bijzonder af wat voor figuur je in het echt bentquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe nick![]()
Niveautje feyenoord die gurnry
Ik zit pas net op de fiets man, duurt wel een kwartiertje.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
P2000
AMBU REGIO R'DAM
Kenmerk: Verwarde man
0% klopt want Cross won acht legs op rij, hoe kan dit?!?!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marcel doet alsof Gurney 100+ gooide en 70% op dubbels had en naar 80 gem met 0% op dubbels ging
Die verliest er 7 op rij. Gurney nu 8.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
Dit blijft de grootste WMP-choke ooit: 15-9 voor Whitlock met nog één leg te gaan.
Whitlock had nog maar één leg voor de wedstrijd nodig; Gurney had er nog twee nodig. Big difference.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die verliest er 7 op rij. Gurney nu 8.
Ze wonnen er allebei geen meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Whitlock had nog maar één leg voor de wedstrijd nodig; Gurney had er nog twee nodig. Big difference.
Een leg voor de zege is een groot verschil met twee legs voor de zege. Whitlock miste matchdarts, Gurney had die niet. Er staat een volkomen andere spanning op matchdarts.quote:
Whitlock - Cavenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Whitlock-Hankey is natuurlijk ook onvergetelijk al was dat GSOD
Correct. Gurney had denk ik ook gewonnen als ie die volle beurt op 10-15 had gepakt. Toen die mis gingen voelde je de bui al hangen ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een leg voor de zege is een groot verschil met twee legs voor de zege. Whitlock miste matchdarts, Gurney had die niet. Er staat een volkomen andere spanning op matchdarts.
Wat die matchdarts betreft heb je natuurlijk gelijk. Maar na 7 verloren legs was het klaar. Gurney had toen nog kans om terug te komen en dat lukte niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een leg voor de zege is een groot verschil met twee legs voor de zege. Whitlock miste matchdarts, Gurney had die niet. Er staat een volkomen andere spanning op matchdarts.
Durrant is gewoon jaloers op Cross en wil dat ook gaan proberen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Durrant schakelt vandaag even over naar BDO gemiddeldes.
Dit gaat fout.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je het volgende college van de erg sympathieke Glen Durrant maar niet mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |