Ik denk dat @Caland blij is dat er iemand zijn posts leestquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zei @:caland net ook al inderdaad.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Caland blij is dat er iemand zijn posts leest
Zo koekoek heequote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Caland blij is dat er iemand zijn posts leest
Nee die dart meestal binnen.quote:
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:21 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet dat er nog nooit iemand de moeite heeft genomen om de megafoonmongool head first de gracht in te kankeren
Ik neem aan dat er aan die kant van het stadion ook wel wat volwassen mensen staan namelijk
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:21 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet dat er nog nooit iemand de moeite heeft genomen om de megafoonmongool head first de gracht in te kankeren
Ik neem aan dat er aan die kant van het stadion ook wel wat volwassen mensen staan namelijk
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:21 schreef Caland het volgende:
Hij is toch ook te koop?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:21 schreef RipCity het volgende:
Hendrix heeft een streepjescode op zijn arm
het is niet de kuipquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:21 schreef Caland het volgende:
Brugse Zotquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Drinken we nu Heineken of Budweisser
Nou vooruit jij je zin. 21 dan.quote:
Rijkelui drinken Budweiser, de normale bezoeker drinkt Heineken.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik eet een banaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Adam, Eva, weet ik veel. Dat bestaat allemaal niet.quote:
Waarom is dat logo oranje ingekleurdquote:
Vandaar die grafkop inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:24 schreef Caland het volgende:
Van Bommel komt net van een begrafenis af
airco hi hi ha haquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:25 schreef Bolasie het volgende:
Het is nu 18 graden hier, overigens. Genot.
Hier 27quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:25 schreef Bolasie het volgende:
Stop een bijbel in je reet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Adam, Eva, weet ik veel. Dat bestaat allemaal niet.
Zie je wel. Niks 30.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:25 schreef Bolasie het volgende:
Tadic kan niet eens Engelsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:25 schreef Smoofie het volgende:
Rosario de aanvoerder. Met moeite kan hij 1 zin normaal Nederlands
Dat kun je uit ervaring als positief aanraden?quote:
... verplicht een weekend met klaasweetalles moeten laten discussiëren.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die dat hun kat aandoen zouden ze ... (maak af)
Het is hier vandaag in Rotjeknor 'maar' een graadje of 21 geweest.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dan is het wel heel snel afgekoeld daar waar je bent
Af moeten makenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die dat hun kat aandoen zouden ze ... (maak af)
bizar, amsterdan was 31quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is hier vandaag in Rotjeknor 'maar' een graadje of 21 geweest.
Hoe? Met een kroketje?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:28 schreef Protoplanet het volgende:
Jeroen Zoet gaat de boel nu op scherp zetten
Ja dat zegt ie alquote:
Hmm. Dat is niet zo’n indrukwekkend figuur zoals Stam.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:28 schreef Protoplanet het volgende:
Jeroen Zoet gaat de boel nu op scherp zetten
Voormalig keelgrijper Stam.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm. Dat is niet zo’n indrukwekkend figuur zoals Stam.
Echt net het buitenland dusquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is hier binnenhuis al 25 gradenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ournewbossishere.mp4quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm. Dat is niet zo’n indrukwekkend figuur zoals Stam.
De warmte heeft hem niet goed gedaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
Kan er even iemand om een grapje van Caland lachen? Het begint een beetje zielig te worden.
Nou zie ik veel nationaliteiten daar op dat veld, maar die niet.quote:
Gedaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
Kan er even iemand om een grapje van Caland lachen? Het begint een beetje zielig te worden.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
Bravo Bolasie, voor volk en vaderlandquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou zie ik veel nationaliteiten daar op dat veld, maar die niet.
Zitten doe je thuisquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Zit ik lekker in het stadion.
Ik zal een kussen meenemen.
Wat maakt het uit, zou je zeggen.quote:
Desalniettemin niet heel slim met al geel op zak, want een vervelende scheids kan mm gewoon gevenquote:
Dat je niet kunt schieten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:37 schreef Protoplanet het volgende:
Wat beteken van die getatoeëerde strepen om je onderarm
Niet voor geel.quote:
Dat je een tokkie bent.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:37 schreef Protoplanet het volgende:
Omdat in dit land eenoog koning is.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:37 schreef Caland het volgende:
Waarom is Blind eigenlijk geen aanvoerder
Een tatoeage betekent dat je een tokkie bent.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:37 schreef Protoplanet het volgende:
Niet grappig.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt hier ook een behoorlijk uitje aan.
Dat je al vroeg in je leven te maken hebt met kaalheid.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:37 schreef Protoplanet het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
holocaust overleverquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:37 schreef Protoplanet het volgende:
Ik mag je heel graag maat, maar dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
0/10quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die echt niks meer kunnen laten groeien?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je al vroeg in je leven te maken hebt met kaalheid.
Ik waardeer je eerlijkheid en ik zal beter mijn best doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik mag je heel graag maat, maar dit is niet leuk.
Misschien denkt ie dat ie dan niet opvalt daar bij de joden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:37 schreef Protoplanet het volgende:
Tadic hecht daar waarde aan. Denk dat zo'n Blind toch nog steeds wel zijn taak doet op het gebied van begeleiding van de anderen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:37 schreef Caland het volgende:
Waarom is Blind eigenlijk geen aanvoerder
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier 29quote:
Ik krijg het gevoel dat jij hafcfan niet zo serieus neemt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En jij ziet na 38 minuten voetballen dat het niks is waarschijnlijk.
Dat is ruim. Bij Boscagli zag je het al na een halve minuut.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch spreken zijn statistieken niet in zijn voordeel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is ruim. Bij Boscagli zag je het al na een halve minuut.
die hoort toch ook wel in het rijtje nét onder klaas en scarface hequote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jij hafcfan niet zo serieus neemt.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jij hafcfan niet zo serieus neemt.
Ik snap hem al, mijn fout.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn opmerking had blijkbaar beter gekund
Net als die PSV'ers bij die overtreding van Martinez?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:42 schreef Zorro het volgende:
Man man man, die ajax spelers willen zeker allemaal naar Barcelona met hun gejank
quote:
Dwerg van een verdediger.twitter:sam_planting twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 18:28:16Geen seconde spijt ervan dat ik in de VI Pro-analyse van Lisandro Martinez hintte dat zijn officiële lengte (1m78) bullshit was. Die dude is 1m73, max. (Heerlijke verdediger overigens.) reageer retweet
Hij heeft hoop dat het ooit nog goedkomt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:43 schreef Caland het volgende:
Waarom scheert Hendrix dat laatste plukje haar niet gewoon af
#dtv
Dit hoort inderdaad gewoon de norm te worden. Zou veel van dat gejank eindelijk eens stoppen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:43 schreef Twiitch het volgende:
Eerstvolgende speler die komt janken gewoon een gele kaart geven. Wat een gezuig van beide kanten.
wiltquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:44 schreef DaveDave09 het volgende:
Higler wilt gewoon geen toppers meer fluiten
Ja, laten we terecht geklaag met geel bestraffen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit hoort inderdaad gewoon de norm te worden. Zou veel van dat gejank eindelijk eens stoppen.
Deden ze dat maar altijd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:43 schreef Twiitch het volgende:
Eerstvolgende speler die komt janken gewoon een gele kaart geven. Wat een gezuig van beide kanten.
Zuigen kun je geen kaart voor geven, anders hadden Boscagli en Broema al vijf keer geel gehad.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:43 schreef Twiitch het volgende:
Blijkbaar werken er in de scouting van Bologna zware drinkers.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:45 schreef fetX het volgende:
Hendrix is zo’n voetballer waar je nooit vanaf gaat komen.
En dan zou je moeder het geen dag meer volhoudenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:45 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zuigen kun je geen kaart voor geven, anders hadden Boscagli en Broema al vijf keer geel gehad.
In Italie zijn ze groot fan van zulke tacklesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar werken er in de scouting van Bologna zware drinkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Je verwacht 'm niet he.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan zou je moeder het geen dag meer volhouden
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:46 schreef Gutanoth het volgende:
Met deze opstelling wist je dat je met een minder team zou spelen
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:46 schreef Coco. het volgende:
Waarschuwing:Gert zit klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terecht of niet, gewoon niet zeiken op de scheidsrechter. Wat heeft het voor nut? Het is alleen maar vreselijk irritant voor de tegenstander, maar ook voor de neutrale kijker om te zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we terecht geklaag met geel bestraffen.
Delen ook een bedquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leuk zeg, Promes en Bergwijn zijn vrienden.
Het lijkt erop dat je het punt mist.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we terecht geklaag met geel bestraffen.
Welke?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:47 schreef Wotte het volgende:
Doet die grote aankoop van Ajax eigenlijk mee?
Alvarez?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:47 schreef Wotte het volgende:
Balotelli doet niet mee.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:47 schreef Wotte het volgende:
Eto'o ook nietquote:
Die bal was halfhoog. Dan is het net zoveel te laag gekopt als te hoog getrapt.quote:
Vind ik wel meevallen. Als iets debiel is mag er best over geklaagd worden. Graag zelfs.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Terecht of niet, gewoon niet zeiken op de scheidsrechter. Wat heeft het voor nut? Het is alleen maar vreselijk irritant voor de tegenstander, maar ook voor de neutrale kijker om te zien.
Nouri?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:48 schreef Rage_Guy het volgende:
Er moet iemand overlijden voordat Higler rood trekt.
Kutajax.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Als iets debiel is mag er best over geklaagd worden. Graag zelfs.
Voor je moeder is het delen van een bed met twee donkere jongens inderdaad verre van origineel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Origineel. Je moeder zei al dat je dit soort grapjes maakt.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:49 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Voor je moeder is het delen van een bed met twee donkere jongens inderdaad verre van origineel.
Sowquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:49 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Voor je moeder is het delen van een bed met twee donkere jongens inderdaad verre van origineel.
Jij bent het niet met me eens dat je als je met hendrix begint je al met je minst goede opstelling begint?quote:
Over in het verleden leven gesproken zeg.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:50 schreef Rage_Guy het volgende:
[..]
Lief van je dat Nouri top of mind is.
Jawel hoor. Die smiley was voor een andere post denk ik.Excuses.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij bent het niet met me eens dat je als je met hendrix begint je al met je minst goede opstelling begint?
33 wedstrijden gespeeld in de competitie, huh?quote:
Het is niet best inderdaad. Maar goed, dit is van beide kanten ook niet de basiself toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:55 schreef Maver24 het volgende:
Wat een kut pot van beide kanten. Echt echt slecht. Dozijn foute passes, slechte keuzes, verdedigen op 2m.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:53 schreef Gutanoth het volgende:
Ik mag hopen dat hendrix er uit gaat, die gast vraagt om een rode kaart
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 18:55:03Gutiérrez en Malen starten de warming-up en lijken er bij PSV bij te gaan komen. Hendrix zal er sowieso uitgaan dan. #ajapsv reageer retweet
Achteraf is het mooi wonen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Als de wedstrijd een minuutje later was begonnen stond het nu nog 0-0.
Dat zal toch niet ?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is niet best inderdaad. Maar goed, dit is van beide kanten ook niet de basiself toch?
Pikachuquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als marketingstudent ben ik het met jou eens
Wat een matennaaier is het ook hequote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hendrix had natuurlijk allang rood moeten hebben, goed gezien van Blind.
PSV vooral zou gek zijn om met zijn volledige basis te spelen.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een matennaaier is het ook heWat gaat ie de scheids nou uitleggen? Die vergeet rood te geven of wat?
Zet er dan Ramselaar of Ittaharen in. Je gaat toch niet nog een serieuze basiskandidaat opstellen in dit potje.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 18:55:03Gutiérrez en Malen starten de warming-up en lijken er bij PSV bij te gaan komen. Hendrix zal er sowieso uitgaan dan. #ajapsv reageer retweet
Dat ziet ie dan uitstekend.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De scheids ziet de wedstrijd als een veredelde oefenwedstrijd, anders had Hendrix zeker rood gehad.
#winnaarsmentaliteitquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zet er dan Ramselaar of Ittaharen in. Je gaat toch niet nog een serieuze basiskandidaat opstellen in dit potje.
Die mogen ze dinsdag tonen. Dit gaat nergens om.quote:
Een prijs bagatelliserenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die mogen ze dinsdag tonen. Dit gaat nergens om.
Wel jammer dat Ajax tussen allerlei tegenstanders met wat weerstand dan ook zo'n wedstrijd moet spelen.quote:
De excuus.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:03 schreef KingRoland het volgende:
de "johan cruijff schaal is geen prijs" excuus
Is het ook niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:03 schreef KingRoland het volgende:
de "johan cruijff schaal is geen prijs" excuus
Van Bommel maakt dankbaar gebruik van dit kadotje van Higler.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De scheids ziet de wedstrijd als een veredelde oefenwedstrijd, anders had Hendrix zeker rood gehad.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:06 schreef Coco. het volgende:
User Scrummie was niet best.
Vollenhoven daarentegen..
Ik speelde best aardig tot die laatste pot.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:06 schreef Coco. het volgende:
User Scrummie was niet best.
Vollenhoven daarentegen..
Je was beschamend slecht en je zou je laptop moeten verkopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik speelde best aardig tot die laatste pot.
Verkocht jij je lichaam maar. Oh wacht.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was beschamend slecht en je zou je laptop moeten verkopen.
Sowwwwwwquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet best neequote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wauw als Scrummie slechter is dan Vollenhoven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |