Ze houdt hem nog af. Maar de jeuk zou kunnen winnen.quote:
nee cees was ouder begin 60....karin was 59..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, toen ze hier nog op paarden reden ....
klopt maar die is zeer recent......toen maris al in utopia was...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Iemand had een cap van gertjan waarin hij zei niks meer met haar te maken willen hebben
Als alles waar is natuurlijk wat hier geschreven/gesuggereerd word.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:42 schreef zodeju het volgende:
Jemig, stream je even niet en lees je dat Mariska al veel langer thuis zit....niks baan opgezegd. Niks geen harde werker, althans voor een heel lange tijd al niet meer.
Zo langzamerhand valt hele Mariska in kleine stukjes uit elkaar....de grote ikke ikke ...
tja cees zat ook thuis voor utopia....en die kon ook enorm opscheppen over zijn carierre.......maar was wegens over kompleet aan de dijk gezet...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:42 schreef zodeju het volgende:
Jemig, stream je even niet en lees je dat Mariska al veel langer thuis zit....niks baan opgezegd. Niks geen harde werker, althans voor een heel lange tijd al niet meer.
Zo langzamerhand valt hele Mariska in kleine stukjes uit elkaar....de grote ikke ikke ...haar topic word nog zowat een never ending story.
Het meeste komt uit haar eigen mond.....ook al zouden dat leugens zijn. Dan is het nog de waarheid voor hier.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Als alles waar is natuurlijk wat hier geschreven/gesuggereerd word.
ik heb het haar niet horen zeggen over die uitkering....wie wel?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Als alles waar is natuurlijk wat hier geschreven/gesuggereerd word.
Dat heb ik altijd al gezegd, iemand met een baan zoals zij omschrijft gaat die echt niet opzeggen voor Utopa. Grote Bullshit, dat hele Naariska fabeltjequote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:42 schreef zodeju het volgende:
Zo langzamerhand valt hele Mariska in kleine stukjes uit elkaar....de grote ikke ikke ...haar topic word nog zowat een never ending story.
Dat er überhaupt nog iemand trapt in die - Oh, ik ben zo onzeker, zo depressief, zo kwetsbaar act van Franny, het is gewoon een super uitgekookt, leep wijf!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:39 schreef puzziepie het volgende:
Tranny is verlegen![]()
Ze durft geen shag te vragen aan Jessie![]()
[ afbeelding ]
Laat haar dan maar op de grasmat lopen hoeven ze ook niet meer te maaienquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:52 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Katy haalt gratis het onkruid weg
tja tis ook een soap.......maar gezond is ze echt niet...dat zie je aan het loopje.....en dat van die grote K...das geen fabeltje...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al gezegd, iemand met een baan zoals zij omschrijft gaat die echt niet opzeggen voor Utopa. Grote Bullshit, dat hele Naariska fabeltje
idd tis een soap....die zgn pilletjes...heeft ze echt niet nodig.....maar hoort bij haar rolquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat er überhaupt nog iemand trapt in die - Oh, ik ben zo onzeker, zo depressief, zo kwetsbaar act van Franny, het is gewoon een super uitgekookt, leep wijf!
En toch mag ik haar wel,die sneaky little bitch haha.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat er überhaupt nog iemand trapt in die - Oh, ik ben zo onzeker, zo depressief, zo kwetsbaar act van Franny, het is gewoon een super uitgekookt, leep wijf!
Nog ff.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:54 schreef Inca het volgende:
[..]
Laat haar dan maar op de grasmat lopen hoeven ze ook niet meer te maaien
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:52 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Grote K??quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:54 schreef Maria. het volgende:
[..]
tja tis ook een soap.......maar gezond is ze echt niet...dat zie je aan het loopje.....en dat van die grote K...das geen fabeltje...
er lopen ook geiten in natuurgebieden als grasmaaiers....dus waarom niet....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nog ff.
Vrijdag gaan de geiten derop (grasveld) als we A3 mogen geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2019 17:58:24 ]
Inderdaad, weinig mis mee,maar snotkokert gaat flippen lijkt mij.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:57 schreef Maria. het volgende:
[..]
er lopen ook geiten in natuurgebieden als grasmaaiers....dus waarom niet....
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:58 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik moet nog bijlezen dus ik weet niet wat nu de relatiestatus is van Jessie en Merel, maar dit wil ik toch nog wel ff uitlichten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Twinning = boring
geen idee, ik zat stream 3 te kijken. Eendjes zijn lekker aan 't eten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:00 schreef zodeju het volgende:
Verbazing........Maris die niet meer met dat zooitje wilde eten zei ze giseravond, nooit gaat ze weer aan één tafel zitten met ze. En waar zit ze........
Terwijl ze wel waarschijnlijk weet als ze alles zo goed op elke fora heeft gelezen dat de buitenwereld het weet. Alleen daar niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:01 schreef Maria. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja..en hier praat ze dus niet over in utopia....
ja...maar utopia is een soap......met echte mensen.....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl ze wel waarschijnlijk weet als ze alles zo goed op elke fora heeft gelezen dat de buitenwereld het weet. Alleen daar niet.
vandaag kwam ze melden bij jessie dat ze brak was en niet gemotiveerd was om te bouwen.....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:05 schreef goldback het volgende:
Haar werkethiek is waarschijnlijk compensatie gedrag/frustratie voor het niet werken,u
Hanenpoot super gezondquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:52 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ook een leugen zijn van haarquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:01 schreef Maria. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja..en hier praat ze dus niet over in utopia....
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:12 schreef Maria. het volgende:
[..]
en dan leg ik te pielen met een mesje....
ja...want ze zegt dat ze nooit wat heeft...en ook de laatste 2 jaar niet bij een huisarts geweest....quote:
Neem een varkenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:12 schreef Maria. het volgende:
[..]
en dan leg ik te pielen met een mesje....
glyfosaat...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:14 schreef DeKenau het volgende:
[..]Sinds een paar weken weer volop aanwezig , reageert ook niet echt op azijn
Verbaasd me niks van die huichelaar met haar gespleten tong.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:00 schreef zodeju het volgende:
Verbazing........Maris die niet meer met dat zooitje wilde eten zei ze giseravond, nooit gaat ze weer aan één tafel zitten met ze. En waar zit ze........
Ken wel meer mensen die doodziek waren maar achteraf niks hadden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:14 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja...want ze zegt dat ze nooit wat heeft...en ook de laatste 2 jaar niet bij een huisarts geweest....
nou gisteren hield ze het ook maar even uit....en zat ze toch falaffel te eten.......jens verkloote haar tv momentje...door te zeggen dat er eten genoeg was...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:23 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Verbaasd me niks van die huichelaar met haar gespleten tong.
De enige aardverschuiving in de groep zou zijn als Jessie weg zou gaan, dan krijg je een heel ander programma.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:22 schreef Maria. het volgende:
ik zit te denken wie de febo eruit wil hebben......ik denk andrea....of dylan.....maar ik zit er vaak naast...
merel praat om het praten....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:22 schreef zodeju het volgende:
merel gaat dood bij een wespen steek. Alleen is ze nog nooit gestoken....
Stoute Jens toch......quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:25 schreef Maria. het volgende:
[..]
nou gisteren hield ze het ook maar even uit....en zat ze toch falaffel te eten.......jens verkloote haar tv momentje...door te zeggen dat er eten genoeg was...![]()
als je weet dat het onder het kopje"drank maakt meer kapot dan je lief is"valt is het eigenlijk walgelijk. De kreeft was ook zo zielig en vanmiddag stond ze te vissenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd .....![]()
[ afbeelding ]
Alexandra stort in - 26 juli 2019.
x7egvbo
Wat dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:24 schreef Laysa het volgende:
Jens is weer zwaar in de iritatie zone met Mylene
idd.. gisteren in de uitzending zei de stem.....alle projecten van jessie waren altijd een succesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De enige aardverschuiving in de groep zou zijn als Jessie weg zou gaan, dan krijg je een heel ander programma.
Helaas denk ik dat de Febo dat niet durft.
Heeft ze nog haar excuus aangeboden aan Jordy.....met haar grote verdriet om kreeftje om A3 haar maatje die haar laat stikken om haar poes om haar zoon om haar vriend om de ongezellige mensen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
als je weet dat het onder het kopje"drank maakt meer kapot dan je lief is"valt is het eigenlijk walgelijk. De kreeft was ook zo zielig en vanmiddag stond ze te vissen
Was dat niet sarcastisch bedoelt, want daar is de stem ook goed in.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:28 schreef Maria. het volgende:
[..]
idd.. gisteren in de uitzending zei de stem.....alle projecten van jessie waren altijd een succes![]()
dus die wordt utopiaan van het jaar.....
nee...echt niks van sarcasme !......quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was dat niet sarcastisch bedoelt, want daar is de stem ook goed in.
Prio bij Merel is Mylene zo snel mogelijk weg te krijgenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
Oh, Jessie en Gerrit met Merel over wie er weg moet met de stemming.....Jens wil naar huis volgens Gerrit, Jessie blij nou dan gaat hij toch.. Nee zegt Gerrit met de stemmingen. Daar kunnen we toch voor zorgen zegt Jessie.....Merel had een ander op het oog.
ja ger is een ster op de aandacht op anderen te krijgen....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
Oh, Jessie en Gerrit met Merel over wie er weg moet met de stemming.....Jens wil naar huis volgens Gerrit, Jessie blij nou dan gaat hij toch.. Nee zegt Gerrit met de stemmingen. Daar kunnen we toch voor zorgen zegt Jessie.....Merel had een ander op het oog.
Ja hoor, denk niet dat Gerrit het ook weet maar zeker wel die twee. wilde er verder niet over praten.....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:37 schreef humpty het volgende:
Merel fluisteren in Jessie zijn oor dat ze Brandon er uit wil hebben bij de volgende stemming
Dart komt mij nu heel goed uit zegt Jessie....ze weten dondersgoed dat hij op 1 staat
Nee hoor Brandon hoorde ik haar net fluisterenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Prio bij Merel is Mylene zo snel mogelijk weg te krijgen
Ja, plus Brandon.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Prio bij Merel is Mylene zo snel mogelijk weg te krijgen
ja..maar brandon is ook niet dom....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:37 schreef humpty het volgende:
Merel fluisteren in Jessie zijn oor dat ze Brandon er uit wil hebben bij de volgende stemming
Dart komt mij nu heel goed uit zegt Jessie....ze weten dondersgoed dat hij op 1 staat
best leuke stunt van de febo.....als je dit geloofd...geloof je alles,,,,,,quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:38 schreef Poezewoes het volgende:
Er staat een vent in de keuken, met een klein knotje raar te doen, en dat is nummer 1 van de popielijst?
Het is ze toch gelukt van een oproep op FB, om masaal op, dat lullige knotje te stemmmen, om hem op de eerste plek te krijgen.![]()
Gefeliciteerd met batterijen knotje
Al is het maar om Jessie een poepie te laten ruiken en het is gelukt....ze kunnen er niet omheen en hebben moeite om het niet te laten merken.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:38 schreef Poezewoes het volgende:
Er staat een vent in de keuken, met een klein knotje raar te doen, en dat is nummer 1 van de popielijst?
Het is ze toch gelukt van een oproep op FB, om masaal op, dat lullige knotje te stemmmen, om hem op de eerste plek te krijgen.![]()
Gefeliciteerd met batterijen knotje
En misschien is Brandon dan wel zijn redding zonder dat hij het weet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:40 schreef puzziepie het volgende:
Maris wil Jens ook graag weg hebben , zullen er dus wel veel op Jens gaan stemmen daar
ik geloof nooit dat merel jens weg wil hebben......ze dweept met hem....want hij doet al het inpakwerk voor haar.....en dat wil ze vast zo houden.....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:40 schreef puzziepie het volgende:
Maris wil Jens ook graag weg hebben , zullen er dus wel veel op Jens gaan stemmen daar
Heeft niks met geloven te maken, maar met mijn ogen, die hebben het gelezenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:40 schreef Maria. het volgende:
[..]
best leuke stunt van de febo.....als je dit geloofd...geloof je alles,,,,,,
Ja nu omdat Brandon haar vent van zijn troon heeft gestoten, Mylene staat bij Merel al wekenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:38 schreef humpty het volgende:
[..]
Nee hoor Brandon hoorde ik haar net fluisteren
Ik heb haar nog nooit met Jens zien dwepen,net zat ze nog te stoken over hemquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:42 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat merel jens weg wil hebben......ze dweept met hem....want hij doet al het inpakwerk voor haar.....en dat wil ze vast zo houden.....
Ja, maar Toen Maris en Hiske zaten te praten hadden ze het over Jens...Maris en ........ ? waavan ik denk dat ze Gerrit bedoelde gaan op Jens. En misschien kreeg ze Jessie ook wel zo ver. Hiske dacht van niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:42 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat merel jens weg wil hebben......ze dweept met hem....want hij doet al het inpakwerk voor haar.....en dat wil ze vast zo houden.....
ja dat wel...maar ik geloof helemaal niks van die popie lijst.....stemmen zonder notaris bij talpa....proesttttquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heeft niks met geloven te maken, maar met mijn ogen, die hebben het gelezen
De laatste dagen is Merel mega vriendelijk tegen Mylene ..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja nu omdat Brandon haar vent van zijn troon heeft gestoten, Mylene staat bij Merel al weken
op #1 om eruit te trappen. Ze heeft 'n grondige hekel aan haar.
ja maar ...aan het einde van de dag.....is ze erg blij met jens....en dat zei ze ook tegen maris.....maris was not amuzed....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit met Jens zien dwepen,net zat ze nog te stoken over hem
Jessie en Gerrit willen ook Jens wel weg hebben maar Merel had inderdaad een ander op het oog en dat was Brandon...dat kwam Jessie ook wel goed uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit met Jens zien dwepen,net zat ze nog te stoken over hem
Tikfoutje. Maar leuk dat je een fan bent van de haagse editiequote:
damage control....ze kreeg slechte feedback over tafel laken gate....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De laatste dagen is Merel mega vriendelijk tegen Mylene ..
Over dat hij zijn been naar beneden moest doen en toen draaide hij weer met zijn ogen...Ze zijn Mylene zat voor vandaagquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik hoor net wel Jordy tegen iemand zeggen dat ze haar eigen graf heeft gegraven .maar zal wel een geintje of tegen een wesp zijn
Die popi lijst vertrouw ik ook nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:45 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja dat wel...maar ik geloof helemaal niks van die popie lijst.....stemmen zonder notaris bij talpa....proestttt
Als de bewoners er maar heilig in geloven.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die popi lijst vertrouw ik ook niet
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als de bewoners er maar heilig in geloven.
Talpa leest overal, en dacht misschien laat ik die facebookies eens hun zin geven, maar doe dan niet zo'n jan doedel als Brandon, had Jens dan een keer gedaan lolquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:45 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja dat wel...maar ik geloof helemaal niks van die popie lijst.....stemmen zonder notaris bij talpa....proestttt
Dat snap ik wel , Mylene heeft soms zo'n bord voor der hoofd .quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Over dat hij zijn been naar beneden moest doen en toen draaide hij weer met zijn ogen...Ze zijn Mylene zat voor vandaag
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel , Mylene heeft soms zo'n bord voor der hoofd .
wou t net tikken. en dan janken dat ze niet kan lerenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:52 schreef krabje het volgende:
zo kan je toch niet leren in een silo met in en uitloop van mensen.
ja snap dat niet hoor,ze heeft ook heel weinig concentratie want ze bemoeit zich overal mee.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wou t net tikken. en dan janken dat ze niet kan leren
Tuurlijk niet, dat is gewoon 1 grote manipulatie van SBS!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die popi lijst vertrouw ik ook niet
De eerste keer Brandon ...bij de 2e keer hoor ik iets van Bran...Fran...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:38 schreef humpty het volgende:
[..]
Nee hoor Brandon hoorde ik haar net fluisteren
Juistquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat is gewoon 1 grote manipulatie van SBS!![]()
En het zal mij verder jeuken wie er uit gaat.
Het wordt leuker en spannender als er 1 van de hoofdrolspelers weg moet, dan gaat de groeps dynamiek veranderen, en anders blijft alles bij het oude, boeiuh!
idd...de illusie dat het te beinvloeden is ben ik al heel lang kwijt....maar raden wie....blijft lastig....de febo heeft echt onverwachtte twists....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het wordt leuker en spannender als er 1 van de hoofdrolspelers weg moet, dan gaat de groeps dynamiek veranderen, en anders blijft alles bij het oude, boeiuh!
Probeer het begrijpend te lezen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:47 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Tikfoutje. Maar leuk dat je een fan bent van de haagse editie
die twins bijvoorbeeld, die werden je toen letterlijk en figuurlijk door je strot gedouwd, geloof niets van die pollquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Was er niet 1 popu en ander juist niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die twins bijvoorbeeld, die werden je toen letterlijk en figuurlijk door je strot gedouwd, geloof niets van die poll
nah dat viel wel meequote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was er niet 1 popu en ander juist niet?
Lex wees haar erop dat het misschien van Andrea was die iets wilde gaan bakken voor haar bezoek..Merel wist dit niet ...is het gaan navragen en heeft het weer netjes terug gelegd...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:49 schreef sjampoeh het volgende:
merel: oh stond in de koelkast, heb ik gewoon geownedmet recht een kutwijf
Ik geef toe dat die versie schrijven een makkie was. Makkelijker dan het lezen. Probeer het eens hardop voor te lezen. Ter leringh ende vermaecke.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Lex wees haar erop dat het misschien van Andrea was die iets wilde gaan bakken voor haar bezoek..Merel wist dit niet ...is het gaan navragen en heeft het weer netjes terug gelegd...
merel en niet weten...ze doet toch zelf de boodschappen...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Lex wees haar erop dat het misschien van Andrea was die iets wilde gaan bakken voor haar bezoek..Merel wist dit niet ...is het gaan navragen en heeft het weer netjes terug gelegd...
onbegrijpelijk, vanmiddag ook buiten, ze wilde niets missenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:08 schreef zodeju het volgende:
hoe kan je ook in zo'n drukke keuken gaan leren als je je al niet kan concentreren??![]()
![]()
Is ze nu gewoon bang dat ze wat mist....Die slabek kan nog geen twee tellen haar mond houden.
ja hoorde het erna. Maar gewoon haar houding, oh boeie, ik pak t gewoon.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat ze geen vent kan houden.....hier word je echt stapelgek van.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
onbegrijpelijk, vanmiddag ook buiten, ze wilde niets missen
scherpquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:07 schreef Maria. het volgende:
[..]
merel en niet weten...ze doet toch zelf de boodschappen...![]()
deze week wist merel ook niet wie haar buddy was...terwijl ze zelf het hitteplan geschreven had
Sinds wanneer doet de Febo iets onverwachts?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:00 schreef Maria. het volgende:
[..]
idd...de illusie dat het te beinvloeden is ben ik al heel lang kwijt....maar raden wie....blijft lastig....de febo heeft echt onverwachtte twists....
nee maar dat ze je dingen door de strot douwen, vind ik overduidelijk, zoals inderdaad Brandonquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet de Febo iets onverwachts?
Dat heb ik al die jaren gemist dan.
maar loopt wel als een kleuter naar het toilet, van oor tot oor grijnzend, hij heeft aandachtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:14 schreef snetje het volgende:
Brandon krijgt een date mail maar hij gaat hier binnen niet daten...
verstandig...hij trapt niet in de febo...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:14 schreef snetje het volgende:
Brandon krijgt een date mail maar hij gaat hier binnen niet daten...
beetje te veel eer voor dat sukkeltjequote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:17 schreef Maria. het volgende:
[..]
verstandig...hij trapt niet in de febo...
daarom ...van mij mag hij eruit...al maanden....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar loopt wel als een kleuter naar het toilet, van oor tot oor grijnzend, hij heeft aandacht
Dat doen ze zeker!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee maar dat ze je dingen door de strot douwen, vind ik overduidelijk, zoals inderdaad Brandon
ja...iig geen kakkerlak...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was volgens mij gewoon een torretje
Idd. haags moet je gewoon hardop lezen dan snap je het wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:03 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat die versie schrijven een makkie was. Makkelijker dan het lezen. Probeer het eens hardop voor te lezen. Ter leringh ende vermaecke.
Heel bewust, zal wel weer een storyline zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:55 schreef sjampoeh het volgende:
jes en ger kraken even de natte ruimte afhoe doorzichtig
En het afbranden van Brandon is gestart...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:55 schreef sjampoeh het volgende:
jes en ger kraken even de natte ruimte afhoe doorzichtig
Walgelijk, hoop dat hij nog populairder wordt, mag ook een ander zijn, alleen die 3 nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En het afbranden van Brandon is gestart...
Ow hebben ze de uitslag van de poll gehoord?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow hebben ze de uitslag van de poll gehoord?
Daar konden we op wachten. Jaloezie viert hoogtij.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow hebben ze de uitslag van de poll gehoord?
quote:
Was wel aardig voorspelbaar idd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar konden we op wachten. Jaloezie viert hoogtij.
Heeft hij toch gelijk mee eerst janken en dan hetzelfde gaan doen als de restquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:29 schreef DKUp het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze die kneus nu pas aanpakken nadat hij op de eerste positie is gekomen![]()
![]()
Het is altijd al een griezel geweest.
Daarstraks ook met die grote dikke nep ballen aanspreken op vissen en janken bij de kreeft.
Enge moraalridder
Gewoon koeltjesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:37 schreef An_0_Niem het volgende:
Even iets heel anders: hoe gedraagt Shelley zich naar Dylan nu Kaylee al twee weken weg is?
Ik zie meer tussen Dyl en Mylene op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:37 schreef An_0_Niem het volgende:
Even iets heel anders: hoe gedraagt Shelley zich naar Dylan nu Kaylee al twee weken weg is?
Ze is boos op Jessie. Als die het niet goedmaakt gaat ze Zijn lunch voor zijn verjaardag zelf opeten. Walgelijk mens...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:46 schreef schizolientje het volgende:
is Merel nu expres ergens anders het zogenaamd gezellig aan het maken??? Dan gaat het ook alleen maar over eten en drinken en het regelen morgen idem. Het is alleen maar gezellig met eten en drinken en hapjes
Waarom is ze nou weer boos?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:51 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ze is boos op Jessie. Als die het niet goedmaakt gaat ze Zijn lunch voor zijn verjaardag zelf opeten. Walgelijk mens...
Ze heeft haar tent weer aangetrokken zie ik, kan ze lekker vreten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:46 schreef schizolientje het volgende:
is Merel nu expres ergens anders het zogenaamd gezellig aan het maken??? Dan gaat het ook alleen maar over eten en drinken en het regelen morgen idem. Het is alleen maar gezellig met eten en drinken en hapjes
Geef haar groot gelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:51 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ze is boos op Jessie. Als die het niet goedmaakt gaat ze Zijn lunch voor zijn verjaardag zelf opeten. Walgelijk mens...
En een bh was ook teveel moeitequote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:53 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze heeft haar tent weer aangetrokken zie ik, kan ze lekker vreten.
Moet ze eerst nog zien dat ie betaald wordtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:51 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Als dingen niet gaan zoals hij wil en ze proberen het uit te praten loopt hij steeds weg. Daar is ze klaar mee. Gelijk nadat hij haar vanmorgen een beurt had gegeven is hij al begonnen te zeuren tegen haar.quote:
Ja zit te strak op haar maag zeker.quote:
Ik ben haar helemaal beuquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:58 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja zit te strak op haar maag zeker.
Ik ben dat zo beu, dat ´ik ben afgevallen´ terwijl ze alles opeet wat los- en vast zit.
Toch heeft ze 2 min goed bewogen van morgen ze had de vaart er goed in.quote:
Ik kan van deze stront ook geen koekie bakken. Ik wil actie en revolutie. Een groot verzet tegen de huidige leiding. De enige die daar slim genoeg voor is Jens en die heeft er geen zin in.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:06 schreef BloesBloes het volgende:
Gebeurt echt geen ene klote in dat hele Utopia niet, ja dagenlang dezelfde gesprekjes "hij werkt niet hard en hij ook niet" en "ik werk zo hard" Maar niemand doet wat. Ik verlang naar de 3 musketiers met hun rotgeintjes. Tijd voor de volgende stap Febo en anders afronden en kappen met die handel ....
tuulijk...brandon wegpesten...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel bewust, zal wel weer een storyline zijn.
Exact, vive la révolutionquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:09 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik kan van deze stront ook geen koekie bakken. Ik wil actie en revolutie. Een groot verzet tegen de huidige leiding. De enige die daar slim genoeg voor is Jens en die heeft er geen zin in.
Dat kan het best wel eens worden ...Een paar sec te lang en het is bingoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oeh, dat is een hoogtepuntje ....
Ze kan niet naaien en dus zal Shelley dat moeten doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:14 schreef DeKenau het volgende:
Broeken van Lex zijn binnen, ze moet het logo er even afhalen en haar eigen logo er op maken
gewoon...shell wil niks...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:37 schreef An_0_Niem het volgende:
Waarom bestelt ze dan die broeken? Neem dan zonder logo.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:14 schreef DeKenau het volgende:
Broeken van Lex zijn binnen, ze moet het logo er even afhalen en haar eigen logo er op maken
schijnbaar welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:20 schreef BloesBloes het volgende:
Je kan gvd toch niet zomaar een logo vervangen door een andere![]()
![]()
3 klapjes met de hamer.
Stuur de politie erop af, pak ze op! Kunnen we meteen verder met de serie "Utopia, de gevangenisjaren"quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
schijnbaar wel![]()
echt belachelijk, en nog belachelijker dat mensen het gaan kopen voor het dubbele
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Stuur de politie erop af, pak ze op! Kunnen we meteen verder met de serie "Utopia, de gevangenisjaren"
Het afbranden van Brandon is hier al meer dan een jaar bezig... en terecht ...slome figurant is het ...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij moet ze gewoon op een afgelegen plekje in de zwarte grond zetten Veel beter voor de wortels/groei van de plant. Dus niet in potten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:13 schreef Maria. het volgende:
[..]
mijn geraniums staan er mooier bij....
Je ziet hem nu ook vaker naar de camera's kijken of hij wel in beeld is en weet zich totaal geen houding meer te geven...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:29 schreef DKUp het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze die kneus nu pas aanpakken nadat hij op de eerste positie is gekomen![]()
![]()
Het is altijd al een griezel geweest.
Daarstraks ook met die grote dikke nep ballen aanspreken op vissen en janken bij de kreeft.
Enge moraalridder
en hem zijn bitcoins afpersen....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hallo Jessie, dit is je celmaat, zijn naam is Bubba!
Is mij ook opgevallen, hilarisch.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Je ziet hem nu ook vaker naar de camera's kijken of hij wel in beeld is en weet zich totaal geen houding meer te geven...
Nou dat is niks vergeleken met wat ik 'm toewens. Bubba is een hele grote neger die gek is op bleekreetjesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:28 schreef Maria. het volgende:
[..]
en hem zijn bitcoins afpersen....ow...wat ben ik nu gemeen...
ja,,daarom heeft ze shell gepushed richting extensions....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:31 schreef Maria44 het volgende:
Dat haar, met die drie extensions er nog in![]()
[ afbeelding ]
ja de trut...gisteravond had ze de pc gereserveerd....maar ging zuipen....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:32 schreef Maria44 het volgende:
Maris moet post versturen maar ze staat niet op het rooster. Dylan blijft gewoon zitten.
Nu zeiken tegen Lex dat de computer bezet is.
Mooi dat Dylan bleef zitten, dat mag ik wel van hem. Ze heeft hem genoeg afgebrand.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:34 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja de trut...gisteravond had ze de pc gereserveerd....maar ging zuipen....
En deze heeft ze laten zetten de dag voor ze erin gingquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:32 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja,,daarom heeft ze shell gepushed richting extensions....
ze wil zo hip en stoer doenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een vreselijke meeloopster
[ afbeelding ]
politie laten komenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:34 schreef Maria44 het volgende:
Mariska is een expert in plagiaat, die helpt Lex wel even met de logo´s verwijderen
[ afbeelding ]
Ja de goedkoopste die ze kon vinden van de Turkse kapster. Nou zie je het resultaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
En deze heeft ze laten zetten de dag voor ze erin ging
een paar maar zei ze....wel echt haar....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
En deze heeft ze laten zetten de dag voor ze erin ging
terwijl merel weet en in haar post had staan dat his niet te vertrouwen is/was ofzo ..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:35 schreef lorrie03 het volgende:
merel: zal mariska het merken als we een fles van haar pakken? Hier lachtte ze nog (over foto op de wijnfles)
merel durft niet hiske wil het overleggen
ze vroeg of hij nog lang werk had en hij zie dat Merel na hem is en toen zei ze dat ze dan de wekker wel om 6 uur zou zetten en sloftte wegquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:35 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Mooi dat Dylan bleef zitten, dat mag ik wel van hem. Ze heeft hem genoeg afgebrand.
Zelfbenoemde Zielenknijpster en Hielenliksterquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een vreselijke meeloopster
[ afbeelding ]
Ik doelde dus op Jessie en Gerrit..afbranden en dan stemmenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Het afbranden van Brandon is hier al meer dan een jaar bezig... en terecht ...slome figurant is het ...
ow ja die turkse kapper in haarlem...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja de goedkoopste die ze kon vinden van de Turkse kapster. Nou zie je het resultaat.
idd een gewaarschuwde merel telt voor nul....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
terwijl merel weet en in haar post had staan dat his niet te vertrouwen is/was ofzo ..
ugh ik ga wat anders doen .
ja die bluf heeft ze wel..daar.....wij weten beter....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:37 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze vroeg of hij nog lang werk had en hij zie dat Merel na hem is en toen zei ze dat ze dan de wekker wel om 6 uur zou zetten en sloftte weg
Bij haar bleven ze altijd 4 tot 5 maanden zitten. Die val Shelley zouden het maar 1 a 2 maanden redden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja de goedkoopste die ze kon vinden van de Turkse kapster. Nou zie je het resultaat.
tuurlijk....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:40 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Bij haar bleven ze altijd 4 tot 5 maanden zitten. Die val Shelley zouden het maar 1 a 2 maanden redden.
Ik heb idd zelden zo´n domme doos gezien.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ze kan ook echt helemaal niks he..
[ afbeelding ]
Terwijl het met een tornmesje in een scheet en een zucht is gebeurd staat zij met een etensmes te kloten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:41 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik heb idd zelden zo´n domme doos gezien.
Dat kan zij niet weten als koopjesjaagster zijnde. Maar toch uitspreken hequote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:40 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Bij haar bleven ze altijd 4 tot 5 maanden zitten. Die val Shelley zouden het maar 1 a 2 maanden redden.
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:43 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Terwijl het met een tornmesje in een scheet en een zucht is gebeurd staat zij met een etensmes te kloten.
ze zei toch dat het er bij haar al na 2 dagen er al uitviel, die dingen die shel inzette? ze zei toen tegen jessie dat ze bang was dat er klachten ziuden gaan komenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:43 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat kan zij niet weten als koopjesjaagster zijnde. Maar toch uitspreken he
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:44 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze zij toch dat het er bij haar al na 2 dagen er al uitviel, die dingen die shel inzette?
Wauw al afbranden voordat het op de webshop staat, dat is pas knap!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:44 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze zij toch dat het er bij haar al na 2 dagen er al uitviel, die dingen die shel inzette? ze zei toen tegen jessie dat ze bang was dat er klachten ziuden gaan komen
merel en hiske zeiden net al dat haar rose niet lekker isquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:47 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Wauw al afbranden voordat het op de webshop staat, dat is pas knap!
Moeten die meiden ook gaan roepen dat de wijn van haar naar azijn smaakt en het goedkoop bocht is.
Die zal nog een kutleven krijgen met zo'n mentaliteitquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:14 schreef juul. het volgende:
Merel; ik ben gewend om heel mijn leven, mijn zin te krijgen.akelige rot meid
Top, ze verdient niet beterquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:48 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
merel en hiske zeiden net al dat haar rose niet lekker is
Dat noemen wij een omgekeerde banaan mondquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:34 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die mondhoeken..Zwaar weer op komst.
De hele dag is al crisis.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:56 schreef Maria44 het volgende:
Laten ze maar lekker doorgaan met elkaars produkten afbranden, hopelijk gaan de schuimpjes dan niks meer kopen (valse hoop, ik weet het) en komt er niks meer binnen.
Tijd voor crisis.
idd tijd voor crisis en revolutie... ben die dooie boel zat. mensen die een boek lezen of typgeit spelen op de computer on stream zettenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:56 schreef Maria44 het volgende:
Laten ze maar lekker doorgaan met elkaars produkten afbranden, hopelijk gaan de schuimpjes dan niks meer kopen (valse hoop, ik weet het) en komt er niks meer binnen.
Tijd voor crisis.
maris heeft toch geen extensions van shell....alleen lexc toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:44 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze zei toch dat het er bij haar al na 2 dagen er al uitviel, die dingen die shel inzette? ze zei toen tegen jessie dat ze bang was dat er klachten ziuden gaan komen
maris heeft genoeg ervan op....dus ze vind het lekker....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:47 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Wauw al afbranden voordat het op de webshop staat, dat is pas knap!
Moeten die meiden ook gaan roepen dat de wijn van haar naar azijn smaakt en het goedkoop bocht is.
Ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:03 schreef Maria. het volgende:
[..]
maris heeft toch geen extensions van shell....alleen lexc toch?
heerlijk.... laten ze de stroom maar afsluiten...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:56 schreef Maria44 het volgende:
Tijd voor crisis.
quote:
beste oudurs julie heben me veradun. ik had gezegt dat jullie geen contakt meer met mij woudu om un kommersjeel tv moment tu crejeren en nu hebbu jullie het verpest door tog een brief naar mu te schrijfe. maar jullie weten dat ik fantasties ben en me uit al mijn leugens wel zal reddu. jessie vind me fantastiesch en jens stem ik eruit en anders sgop ik die tavel onder hem door middu. geen post meer hoor...anders mot ik om 6 uur opstaanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:01 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Het schrijft met een keurig gebogen ruggetje.
ik ken een kat die is dol op visjes...als iemand zit te vissen...kijt hij naar de dobber en wordt wild als die beweegt.......en een kleintje krijgt hij......noem een kat maar dom...quote:
Daarom ook die valse opmerkingen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:03 schreef Maria. het volgende:
[..]
maris heeft toch geen extensions van shell....alleen lexc toch?
ow...dan is de animo ineens weg....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:08 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Daarom ook die valse opmerkingen.
Maar Jessie heeft al gezegd dat de bewoners moeten betalen want het is inkoop 180 euro.
Kijk het zitten dan, heel geforceerd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:03 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Bewust wat het lot hem gaat brengen typt hij voort
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:06 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
beste oudurs julie heben me veradun. ik had gezegt dat jullie geen contakt meer met mij woudu om un kommersjeel tv moment tu crejeren en nu hebbu jullie het verpest door tog een brief naar mu te schrijfe. maar jullie weten dat ik fantasties ben en me uit al mijn leugens wel zal reddu. jessie vind me fantastiesch en jens stem ik eruit en anders sgop ik die tavel onder hem door middu. geen post meer hoor...anders mot ik om 6 uur opstaan
hij is zijn vakantie aan het boeken...dus....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:09 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Kijk het zitten dan, heel geforceerd.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:06 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
beste oudurs julie heben me veradun. ik had gezegt dat jullie geen contakt meer met mij woudu om un kommersjeel tv moment tu crejeren en nu hebbu jullie het verpest door tog een brief naar mu te schrijfe. maar jullie weten dat ik fantasties ben en me uit al mijn leugens wel zal reddu. jessie vind me fantastiesch en jens stem ik eruit en anders sgop ik die tavel onder hem door middu. geen post meer hoor...anders mot ik om 6 uur opstaan
De nr, 1, het kan verkerenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:09 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Kijk het zitten dan, heel geforceerd.
Laat maar zien zou ik zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |