Ik denk dat ie überhaupt geen fiets heeft.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je wel eens een afdaling gereden?
Remblokjes tijdens pitstop vervangenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je wel eens een afdaling gereden?
Frappant, ik zou dat niet gegokt hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:42 schreef Ericr het volgende:
Cycling🚴♂️ - The time difference of 1:31 between FIRST (Egan Bernal) and THIRD (Steven Kruijswijk) in the final GC will be the smallest in Tour history.
Dat snap ik ook niet zo maar Bouhanni ging allemaal Nederlanders retweeten op zijn tijdlijn die hem uitscholden. Maar Sporza had het er deze tour ook over idd en ookal eerder.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Die uitspraak van Clement hoe is dat eigenlijk in Frankrijk terechtgekomen?
Overigens las ik ergens dat het ook gewoon bij Vive le Velo of de reguliere etappeuitzending besproken is dus blijkbaar ging het verhaal op meerdere plekken de ronde, waarom is dan specifiek Clement target geworden?
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 16:38:54Dat je aanvalt in de Giro, in de Vuelta, een solo van 100 kilometer richting Alpe d'Huez rijdt en dit jaar het podium haalt in de grootste koers van het jaar. En dat half Nederland dan gaat miepen dat je een saaie renner bent. WTF. reageer retweet
Ok via Nederlandse Twitteraars dus, daar had ik niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet zo maar Bouhanni ging allemaal Nederlanders retweeten op zijn tijdlijn die hem uitscholden. Maar Sporza had het er deze tour ook over idd en ookal eerder.
De Baudet/Wilders fanclub ging even los op de 'islamificering van het wielrennen'.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ok via Nederlandse Twitteraars dus, daar had ik niet aan gedacht.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:49 schreef Momo... het volgende:
Stef zijn opmerkingen lekker opgenomen bij cofidistwitter:TeamCOFIDIS twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 19:31:04Nous soutenons à 100% @:BouhanniNacer , injustement visé par des allégations totalement fausses. ⤵️ https://t.co/XT4xyGLLRN reageer retweet
Donderdag? Dacht dat dit toch al van eerder was?quote:Het COFIDIS Solutions Crédit-team is vooral geschokt door de opmerkingen van Steff Clement die donderdag (26 juli) live op de NOS-televisiezender worden uitgezonden. Het team weerlegt volledig de aantijgingen tegen een van de renners en wil Nacer Bouhanni onvoorwaardelijk steunen, ten onrechte het doelwit van deze opmerkingen.
Gezien de retweets is het van donderdag dat Stef erover had in commentaar hok.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Donderdag? Dacht dat dit toch al van eerder was?
twitter:Call_Me_Deacon twitterde op donderdag 25-07-2019 om 22:37:24Stef Clement over de godsdienstwaanzinnige moslim Nacer Bouhanni. Binnen het wielrennen is niemand achterlijker dan @BouhanniNacer! #NacerBouhanni #Bouhanni #Avondetappe #ViveLeVelohttps://t.co/FEZBenrdtW reageer retweet
Welke?quote:
Ik heb het zelf niet gezien/gehoord maar Clement had horen zeggen dat er op eis van Bouhanni geen vrouwen in dienst bij de ploeg mogen zijn en varkensvlees mag ook niet op het menu staan.quote:
In z’n geboorteplaats ja, boeiend verder..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:22 schreef Klopkoek het volgende:
Kruijswijk gaat gehuldigd worden voor een derde plaats
Dat had hij vorig jaar al gedaan..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Jammer dat Kruijswijk geen winnaarstype is. Had liever een mislukte aanval en plek 4-5 gezien dan dit. Volgend jaar lekker knechten voor winnaarstype Dumoulin.
Ook dit jaar, maar die mislukte aanval kwam niet zo ver.quote:
Nou en? Jij hoeft er niet heen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:22 schreef Klopkoek het volgende:
Kruijswijk gaat gehuldigd worden voor een derde plaats
Onder andere ja, loopt ook allemaal net wat beter en idealer voor hem. Door zijn voorbereiding - of juist gebrek aan - lag het ook wel in de lijn der verwachting dat hij in de laatste week op z'n best zou zijn. Ik denk dat hij nog wel harder kon ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
@:Koffieplanter
Hoe verklaar je het verschil bij Bernal tussen de Pyreneeën en Alpen? Toch vooral de hoogte?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |