Nou succes met iemand vinden dan. Mensen die deze (oer) eigenschappen niet bezitten, bestaan niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:15 schreef Seven. het volgende:
Dus jaloerse mensen, bekrompen mensen, controlerende mensen, rechts gedachtengoed, mensen die uiterlijk en status superbelangrijk vinden.. allemaal geen probleem maar ik wil er niet mee bevriend zijn en er al helemaal niet mee in een relatie zijn.
Kinderachtige, flauwe usernames op fora. Verschrikkelijk dat soort mensen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:05 schreef NitraatPoep het volgende:
Als hij 'na aanleiding' schrijft is dat best wel een dealbreaker.
Politieke kleur zou mij dan weer wat minder uitmaken, zolang het niet om extremen aan het uiteinde van het politieke spectrum gaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:15 schreef Seven. het volgende:
Voor mij is dat heel simpel. M'n relatie is met m'n beste maatje met wie ik ook hele fijne seks heb. Anders zit er geen toekomst in.
Je vrienden vertel je niet wat ze wel en niet mogen doen
Je probeert je vrienden niet te controleren
Je vrienden staan hetzelfde in het leven als jij
Vrienden zijn loyaal
Je kunt je vrienden alles vertellen
Met je vrienden maak je zelden ruzie en wrijving is makkelijk opgelost
Dus jaloerse mensen, bekrompen mensen, controlerende mensen, rechts gedachtengoed, mensen die uiterlijk en status superbelangrijk vinden.. allemaal geen probleem maar ik wil er niet mee bevriend zijn en er al helemaal niet mee in een relatie zijn.
Ja joh, verziek het topic maar.quote:
Ik heb eigenlijk altijd dates met mensen van rondom mijn eigen leeftijd gehad. Daarom heb ik ook nooit iemand hoeven afwijzen op te oud of te jong, maar eigenlijk lijkt het mij bijna vanzelfsprekend dat je niet ver van je eigen leeftijd afwijkt. Voor de meeste mensen dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:06 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja als ze te jong zijn is dat een dealbreaker. Pluspunt als ze niet te oud zijn
Hmm ja er zijn ook wel andere dealbreakers. Ik zou zelf nooit een vriendin willen hebben met kort haarquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:00 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd dates met mensen van rondom mijn eigen leeftijd gehad. Daarom heb ik ook nooit iemand hoeven afwijzen op te oud of te jong, maar eigenlijk lijkt het mij bijna vanzelfsprekend dat je niet ver van je eigen leeftijd afwijkt. Voor de meeste mensen dan.
Mijn vriend en ik hebben die (oer) eignschappen allebei niet. En we hebben elkaar gevonden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:08 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Nou succes met iemand vinden dan. Mensen die deze (oer) eigenschappen niet bezitten, bestaan niet.
Ik vind jouw teksten op dit subforum altijd zo oprecht en realistisch. Jij hebt het soort liefde en relatie waar ik naar streef (maar dan met een vrouw).quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik kan niet genoeg nadruk leggen op communicatie. Volwassen communicatie. Je hoeft het echt niet altijd eens te zijn, maar je moet wel naar elkaar kunnen luisteren en een gesprek aan willen gaan. Geen spelletjes, gewoon zeggen wat er op je hart ligt..met respect. Eerlijkheid vind ik ook erg belangrijk. Soortgelijke humor. Goede seks. Zelfde kijk op het leven. Uiterlijk telt altijd mee, maar is echt stukken minder belangrijk voor mij. Als iemand de punten heeft die ik zojuist heb opgenoemd is zo’n persoon sowieso al stukken aantrekkelijker. Dat maakt die persoon dan meteen super knap
Misschien ga je met de verkeerde mensen op maar ik heb heleboel vrienden die aan deze beschrijving voldoenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:08 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Nou succes met iemand vinden dan. Mensen die deze (oer) eigenschappen niet bezitten, bestaan niet.
Mijn vriend en ik stemmen niet hetzelfde, maar wel allebei links van het centrum. Dat vind ik wel belangrijk. Iemand die Forum stemt, kan ik onmogelijk harmonieus onder één dak leven. Ik ben wel linkser dan mijn vriend, maar wij botsen nooit op politieke kleur. Als we al botsen, dan gaat dat over zijn dochters en dat is 2x per jaar of zo. En zo nu en dan ben ik een hork en maak ik het nét te bont, dan knalt het ff en dan ben ik weer een paar dagen poesliefquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:49 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Politieke kleur zou mij dan weer wat minder uitmaken, zolang het niet om extremen aan het uiteinde van het politieke spectrum gaat.
Dit vind ik dus echt een afknapper.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik stemmen niet hetzelfde, maar wel allebei links van het centrum. Dat vind ik wel belangrijk. Iemand die Forum stemt, kan ik onmogelijk harmonieus onder één dak leven. Ik ben wel linkser dan mijn vriend, maar wij botsen nooit op politieke kleur. Als we al botsen, dan gaat dat over zijn dochters en dat is 2x per jaar of zo. En zo nu en dan ben ik een hork en maak ik het nét te bont, dan knalt het ff en dan ben ik weer een paar dagen poeslief.
Hehe, wat zal ik zeggen.. we zijn gewoon zelden boos op elkaar dus als het dan botst, dan is die response ook nog deels uit schrik. Over een paar jaar doe ik het vast niet meerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt een afknapper.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik vind jouw teksten op dit subforum altijd zo oprecht en realistisch. Jij hebt het soort liefde en relatie waar ik naar streef (maar dan met een vrouw).
Eens, labiele wijvenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt een afknapper.
Herkenbaar dit. Puntschoenen, maar ook tweekleurige schoenen (voor mannen dan) en natuurlijk de grootste afknapper, sokken in je sandalen met een korte broek.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien heel kortzichtig, maar mannen met van die puntschoenen aan. Mannen in pak dragen ze vaak. Afschuwelijk
En het is niet bekrompen om mensen met een rechts gedachtengoed bij voorbaat af te wijzen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:15 schreef Seven. het volgende:
Voor mij is dat heel simpel. M'n relatie is met m'n beste maatje met wie ik ook hele fijne seks heb. Anders zit er geen toekomst in.
Je vrienden vertel je niet wat ze wel en niet mogen doen
Je probeert je vrienden niet te controleren
Je vrienden staan hetzelfde in het leven als jij
Vrienden zijn loyaal
Je kunt je vrienden alles vertellen
Met je vrienden maak je zelden ruzie en wrijving is makkelijk opgelost
Het strookt gewoon niet met wat ik nodig heb in een relatie. Ik streef harmonie en vriendschap na in relaties. Een leuke harmonieuze relatie is naar mijn idee niet mogelijk met iemand die FvD aanhangt, gelooft dat vrouwen hun voornaamste rol in het huishouden dienen te spelen, vindt dat immigranten niet welkom zijn.quote:Op zondag 28 juli 2019 08:35 schreef Micson het volgende:
[..]
En het is niet bekrompen om mensen met een rechts gedachtengoed bij voorbaat af te wijzen?
En dat is dus wat ''bekrompen'' inhoudtquote:Op zondag 28 juli 2019 08:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het strookt gewoon niet met wat ik nodig heb in een relatie. Ik streef harmonie en vriendschap na in relaties. Een leuke harmonieuze relatie is naar mijn idee niet mogelijk met iemand die FvD aanhangt, gelooft dat vrouwen hun voornaamste rol in het huishouden dienen te spelen, vindt dat immigranten niet welkom zijn.
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en denkbeelden, maar...
Ik ben kostwinner, ik geloof dat we iets moeten doen tegen klimaatverandering en ik geloof uit de bodem van mijn hart dat we vluchtelingen op moeten nemen. En ik ben ook nog een grote voorstander van gelijkwaardige kansen voor vrouwen, vluchtelingen, niet-hetero's.
Je snapt natuurlijk wel dat we elkaar de tent uit zouden vechten, zo'n Forum aanhanger en ik.
Ik kan daar niet harmonieus mee leven, dat klopt. En daar mag je van vinden wat je wil.quote:Op zondag 28 juli 2019 08:56 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
En dat is dus wat ''bekrompen'' inhoudt
Waarom zou je niet kunnen leven met iemand die er op bepaalde punten een andere mening op nahoudt? Een en ander tenzij je jezelf vreselijk serieus / belangrijk vindt en denkt dat jouw mening datgene is waar de aarde omheen draait. Hetgeen weer een indicatie is dat je status erg belangrijk vindt en toch iets controlerender bent dan je van jezelf denkt. Waren dat niet twee andere punten die je benijdt?
Daarnaast spreek je jezelf continu gigantisch tegen.
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar . En na de maar volgt een betoog die er eigenlijk op neerkomt dat mensen geen recht hebben op hun eigen mening. Althans, je kunt daar niet mee leven, wat sec. op hetzelfde neerkomt.
Nou ja, ik snap Seven ergens wel al heb ik er zelf nog niet zo over nagedacht. Ik heb de laatste keer links gestemt (zoals altijd eigenlijk) en vriend rechts (ook zoals altijd). Tsja, mensen hebben nou eenmaal een andere kijk op dingen. Ik moet er alleen niet mee dood gegooid worden. Ik zit in een appgroep met collega's van vroeger waarvan zowat iedereen forum had gestemd. Elk appbericht ging daar rond de verkiezingen over, toen stond ik op het punt om die groep te verlaten. Stront vervelend.quote:Op zondag 28 juli 2019 08:56 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
En dat is dus wat ''bekrompen'' inhoudt
Waarom zou je niet kunnen leven met iemand die er op bepaalde punten een andere mening op nahoudt? Een en ander tenzij je jezelf vreselijk serieus / belangrijk vindt en denkt dat jouw mening datgene is waar de aarde omheen draait. Hetgeen weer een indicatie is dat je status erg belangrijk vindt en toch iets controlerender bent dan je van jezelf denkt. Waren dat niet twee andere punten die je benijdt?
Daarnaast spreek je jezelf continu gigantisch tegen.
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar . En na de maar volgt een betoog die er eigenlijk op neerkomt dat mensen geen recht hebben op hun eigen mening. Althans, je kunt daar niet mee leven, wat sec. op hetzelfde neerkomt.
''Jij mag je eigen mening hebben, maar ik ban je dan wel uit mijn leven, want het is niet mijn mening en ik wil daar niet mee geconfronteerd worden''.![]()
Vind dit geen sterke vergelijking.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kan daar niet harmonieus mee leven, dat klopt. En daar mag je van vinden wat je wil.
De meeste mannen zouden bedanken voor een relatie met een feministische veganist. En dat is natuurlijk precies hetzelfde verhaal. Zijn die mannen dan bekrompen? Nope. Ze snappen alleen dat de levensvisies te ver uit elkaar liggen om er een leuke harmonieuze relatie uit te halen.
FVD/PVV staat gewoon voor allerlei normen en waarden die volstrekt in strijd zijn met hoe ik denk dat er met mensen en de wereld moet worden omgegaan.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:18 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Vind dit geen sterke vergelijking.
Je kunt een persoon m.i. niet veroordelen omdat iemand links / rechts of veganist / feminist is. Het gaat erom hoe die persoon zich in de praktijk profileert en hoe die persoon zijn of haar idealen praktiseert, en de mate waarin diezelfde persoon respect heeft voor het feit dat mensen niet altijd hetzelfde als zijzelf (hoeven te ) zijn. De ene rechtse persoon of veganist is de ander niet. Juist om op voorhand mensen daarop uit te sluiten, getuigt van bekrompen gedachtegoed.
De maatschappij is niet zwart/wit. Daar is de mens en de maatschappij te complex voor. Juist om die reden kun je naar mijn mening nooit zeggen dat links/rechts/veganisme/feminisme per se goed/slecht is. In alle stromingen zitten immers goede dingen en minder goede dingen.
Het vluchtelingenprobleem is daar een voorbeeld van. Je hebt argumenten tegen het opnemen van meer vluchtelingen, maar ook argumenten voor het opnemen van meer vluchtelingen. Als je je ego opzij zet, en dus niet per se een discussie in gaat om deze te ''winnen'' (wat helaas veel mensen doen), zal vrijwel iedereen beamen dat in beide argumenten bepaalde (on)waarheden zitten die niet altijd met elkaar te verenigen zijn. En juist omdat zowel een argument voor- als tegen beiden waar kunnen zijn, heeft het op voorhand weinig zin om een andere gedachte(stroom) bij voorbaat uit te sluiten en min of meer te zeggen : daar kan/wil ik niet mee samenleven. Dat vind ik dus juist heel bekrompen.
Het vreemde is toch dat veel vrouwen op die partij hebben gestemd. Heb dat nooit echt gesnapt.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
FVD/PVV staat gewoon voor allerlei normen en waarden die volstrekt in strijd zijn met hoe ik denk dat er met mensen en de wereld moet worden omgegaan.
Denk dan aan:
-Tegen milieumaatregelen zijn en de rekening bij volgende generaties leggen.
-Mensen willekeurig verdacht maken van van alles en nog wat
-Het verspreiden van leugens en doen aan wetenschapsontkenning
-Vrouwen en homo's hun rechten willen verminderen
Dus ja iemand die dat allemaal maar harstikke normaal vind die hoeft van mij niet op enig begrip te rekenen.
Ik zeg nergens dat het rechtse gedachtengoed slecht is. Ik zeg ALLEEN dat ik er geen harmonieuze relatie mee kan hebben want ik ben zelf echt enorm ontraditioneel, en ik wil ook gewoon lekker mezelf kunnen zijn in een relatie.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:18 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Vind dit geen sterke vergelijking.
Je kunt een persoon m.i. niet veroordelen omdat iemand links / rechts of veganist / feminist is. Het gaat erom hoe die persoon zich in de praktijk profileert en hoe die persoon zijn of haar idealen praktiseert, en de mate waarin diezelfde persoon respect heeft voor het feit dat mensen niet altijd hetzelfde als zijzelf (hoeven te ) zijn. De ene rechtse persoon of veganist is de ander niet. Juist om op voorhand mensen daarop uit te sluiten, getuigt van bekrompen gedachtegoed.
De maatschappij is niet zwart/wit. Daar is de mens en de maatschappij te complex voor. Juist om die reden kun je naar mijn mening nooit zeggen dat links/rechts/veganisme/feminisme per se goed/slecht is. In alle stromingen zitten immers goede dingen en minder goede dingen.
Het vluchtelingenprobleem is daar een voorbeeld van. Je hebt argumenten tegen het opnemen van meer vluchtelingen, maar ook argumenten voor het opnemen van meer vluchtelingen. Als je je ego opzij zet, en dus niet per se een discussie in gaat om deze te ''winnen'' (wat helaas veel mensen doen), zal vrijwel iedereen beamen dat in beide argumenten bepaalde (on)waarheden zitten die niet altijd met elkaar te verenigen zijn. En juist omdat zowel een argument voor- als tegen beiden waar kunnen zijn, heeft het op voorhand weinig zin om een andere gedachte(stroom) bij voorbaat uit te sluiten en min of meer te zeggen : daar kan/wil ik niet mee samenleven. Dat vind ik dus juist heel bekrompen.
Begrip krijgt iedereen van mij. Maar dat betekent niet dat ik ermee in bed zou kruipen.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
FVD/PVV staat gewoon voor allerlei normen en waarden die volstrekt in strijd zijn met hoe ik denk dat er met mensen en de wereld moet worden omgegaan.
Denk dan aan:
Dus ja iemand die dat allemaal maar harstikke normaal vind die hoeft van mij niet op enig begrip te rekenen.
Ik snap dat wel. Als jij als vrouw tegen de gevestigde orde bent, voor traditionele normen en waarden etc, dan is FvD toch een logische keuze?quote:Op zondag 28 juli 2019 09:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het vreemde is toch dat veel vrouwen op die partij hebben gestemd. Heb dat nooit echt gesnapt.
Maar mijn punt is dus dat niet elke FvD stemmer die zaken per definitie hartstikke normaal vindt. Dat bedoelde ik te zeggen met : niet alles is zwart/wit. Het rechtse gedachtegoed als geheel heeft goede punten, evenals het linkse.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk dan aan:
Het gaat hier wel om een intieme relatie, niet om het aannemen van een nieuwe collega of zo.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:52 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Maar mijn punt is dus dat niet elke FvD stemmer die zaken per definitie hartstikke normaal vindt. Dat bedoelde ik te zeggen met : niet alles is zwart/wit. Het rechtse gedachtegoed als geheel heeft goede punten, evenals het linkse.
Johan Derksen heeft bijvoorbeeld enige tijd terug een boek van Theo Hiddema in ontvangst genomen en uitgesproken FvD te hebben gestemd. Derksen lijkt mij echter niet een notoire klimaat ontkenner en persoon die homo's/vrouwen rechten wil ontnemen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Overall vind ik het gevaarlijk om iemand als persoon geheel weg te zetten op basis van een politieke voorkeur, zonder daarbij kennelijk dieper kennis te willen nemen van de persoon zelf.
Ach het is een vaste FvD-sneeuwvlokjesreactie.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het rechtse gedachtengoed slecht is. Ik zeg ALLEEN dat ik er geen harmonieuze relatie mee kan hebben want ik ben zelf echt enorm ontraditioneel, en ik wil ook gewoon lekker mezelf kunnen zijn in een relatie.
Dat jij vervolgens doordrukt aangaande de persoonlijke (partner)keuze van een ander, zegt natuurlijk veel meer over jou.
Dus eigenlijk ben jezelf net zo bekrompen als je de ander schetst.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk dan aan:
Echt? Ik heb Derksen altijd wat homofoob en vrouwonvriendelijk gevonden. Neem "We moeten nou eens ophouden dat het zo verschrikkelijk moeilijk is om uit de kast te komen. Als je een beetje karakter hebt, dan kom je daar gewoon voor uit" en "vrouwenvoetbal niet om aan te gluren", als twee voorbeelden die ik me zo snel nog kan herinneren. Maar Derksen is absoluut 100% een goed voorbeeld van het type man die ik nooit zou daten, ook niet als 't wel mijn leeftijdscategorie zou zijn. Dus goed voorbeeld van een FvD'er die niet als partner bij mij zou passen.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:52 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Maar mijn punt is dus dat niet elke FvD stemmer die zaken per definitie hartstikke normaal vindt. Dat bedoelde ik te zeggen met : niet alles is zwart/wit. Het rechtse gedachtegoed als geheel heeft goede punten, evenals het linkse.
Johan Derksen heeft bijvoorbeeld enige tijd terug een boek van Theo Hiddema in ontvangst genomen en uitgesproken FvD te hebben gestemd. Derksen lijkt mij echter niet een notoire klimaat ontkenner en persoon die homo's/vrouwen rechten wil ontnemen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Overall vind ik het gevaarlijk om iemand als persoon geheel weg te zetten op basis van een politieke voorkeur, zonder daarbij kennelijk dieper kennis te willen nemen van de persoon zelf.
Zou jij een relatie overwegen met Sunny Bergman? Op hoeveel begrip kan zij van jou rekenen?quote:Op zondag 28 juli 2019 09:53 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jezelf net zo bekrompen als je de ander schetst.
quote:Op zondag 28 juli 2019 09:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach het is een vaste FvD-sneeuwvlokjesreactie.
Allerlei medemensonvriendelijke standpunten steunen en vervolgens gaan janken dat anderen je dan niet meer zo tof vinden.
FvD kan nu ook de schijt wat mij betreft krijgen. Hebben tegen het hitteplan bij veevervoer gestemd.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach het is een vaste FvD-sneeuwvlokjesreactie.
Allerlei medemensonvriendelijke standpunten steunen en vervolgens gaan janken dat anderen je dan niet meer zo tof vinden.
Ze lopen simpelweg achter een partij aan die dat soort dingen predikt. Ik zie daar werkelijk geen enkel goed excuus voor.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:52 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Begrip =/= relatie.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zou jij een relatie overwegen met Sunny Bergman? Op hoeveel begrip kan zij van jou rekenen?
Op een bepaalde partij stemmen is nu gelijk te stellen aan een bijzonder zichtbare, landelijk bekende activistische opiniemaker zijn?quote:Op zondag 28 juli 2019 09:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zou jij een relatie overwegen met Sunny Bergman? Op hoeveel begrip kan zij van jou rekenen?
FvD sterft net als de PVV een langzame dood. Daar ga je over een jaartje of 5 á 10 vrij weinig meer van horen.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:56 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
[..]
FvD kan nu ook de schijt wat mij betreft krijgen. Hebben tegen het hitteplan bij veevervoer gestemd.
Helderzienden, daar knap ik nou enorm op af. Vooral als ik sterk de indruk heb dat ze helemaal niet helderziend zijn maar slechts wat in de ruimte lullen.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
FvD sterft net als de PVV een langzame dood. Daar ga je over een jaartje of 5 á 10 vrij weinig meer van horen.
Wij spreken elkaar over wat jaartjes nog welquote:Op zondag 28 juli 2019 09:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Helderzienden, daar knap ik nou enorm op af. Vooral als ik sterk de indruk heb dat ze helemaal niet helderziend zijn maar slechts wat in de ruimte lullen.
Baudet is een slechte debatvoerder , en heeft geen charisma.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
FvD sterft net als de PVV een langzame dood. Daar ga je over een jaartje of 5 á 10 vrij weinig meer van horen.
Oh maar ik deel je verwachting met betrekking tot FvD op zich wel, deels. Als dat over 10 jaar nog bestaat is dat een vvd 2.0 en is er van de dandy eenmansshow van Baudet waarschijnlijk niet heel veel meer over. Die discussie lijkt me echter enorm offtopic hier.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wij spreken elkaar over wat jaartjes nog welHoog van de toren blazen is één ding, maar het is heel moeilijk om dat vast te houden.
Zie de quote. Daar staat begrip. Geen relatie.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het gaat in dit topic over relaties, niet over begrip.
Als het om intieme relaties gaat? Ja, nog belangrijker zelfs.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Op een bepaalde partij stemmen is nu gelijk te stellen aan een bijzonder zichtbare, landelijk bekende activistische opiniemaker zijn?
Ja, dat heb ik gezien maar ik kies ervoor om ontopic te blijven. Dus zeg het maar.. relatie met Sunny, nee?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:11 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Zie de quote. Daar staat begrip. Geen relatie.
Oh, ik vind groenlinks best wel een achterlijke rotpartij maar meisjes die groenlinks stemmen vaak wel enorm lief en vol goede bedoelingen. Zo lang het geen enorm vocale activistise is, die intersectionaliteit actief uitdraagt en overal racistisch en seksistisch onderscheid gaat zitten maken ("jij hebt deze kleur en bent dus ofwel bevoorrecht of anders achtergesteld") zou het me nou echt geheel niet storen.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het om intieme relaties gaat? Ja, nog belangrijker zelfs.
Qua politieke kleur zijn mijn vriend en ik wel een tegenpool, maar dat is ook wel voor een deel vanuit de cultuur te verklaren. Het land waar mijn vriend vandaan komt denkt anders over bepaalde politieke issues dan wij in Nederland, ondanks het feit dat het ook een Europees land is.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik stemmen niet hetzelfde, maar wel allebei links van het centrum. Dat vind ik wel belangrijk. Iemand die Forum stemt, kan ik onmogelijk harmonieus onder één dak leven. Ik ben wel linkser dan mijn vriend, maar wij botsen nooit op politieke kleur. Als we al botsen, dan gaat dat over zijn dochters en dat is 2x per jaar of zo. En zo nu en dan ben ik een hork en maak ik het nét te bont, dan knalt het ff en dan ben ik weer een paar dagen poeslief.
Boos zijn dat iemand je ziel wil redden van het hellevuur.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:17 schreef Vimbavimba het volgende:
(maar is verschil tussen iemand die 'gewoon bid' en iemand die je wil bekeren , mijn ex )
Verliefd, daarna ruzie omdat ik mee moest naar de kerk, toen heb ik het uitgemaakt.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Boos zijn dat iemand je ziel wil redden van het hellevuur.Serieus, wat verwacht je van iemand die meer dan in naam gelovig is?
Dat staat bij mij ook hoog op het lijstje. Met elkaar lachen en grapjes over elkaar maken prima, maar zodra de grapjes een serieuze negatieve ondertoon beginnen te krijgen is de relatie toch wel voorbij.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:40 schreef Sarasi het volgende:
En zodra ik me niet gerespecteerd voel is 't voorbij. Ik wil niet worden uitgelachen, nageaapt, etc. We zijn geen 4 jaar oud.
De eisen die je hebt zijn niet zozeer zeer hoog, maar er zijn weinig mensen te vinden die geen huisje/boompje/beestje zoeken in een relatie.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:58 schreef pokkerdepok het volgende:
ik wil alleen nog maar een relatie voor een paar keer per week, niet samenwonen/kinderen/trouwen. een vrouw met een eigen leven.
verder uiterlijk uiteraard, maar dat betekend meer gewoon iemand die ik mooi vind, niet per se iemand die mooi is, in de conventionele zin.
mij accepteren zoals ik ben, en me met rust laten als ik daar behoefte aan heb.
verder kan het me niet schelen hoe iemand precies is. maar liegen, bedriegen, een kuthumeur, slechte inborst, geestelijk gestoord...ja dan ben ik er snel klaar mee.
niet geheel verrassend, ben ik vrijgezel.
ja dat, inderdaad. ik ben nou eenmaal best tevreden zo. en nooit behoefte aan kids gehad.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:01 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
De eisen die je hebt zijn niet zozeer zeer hoog, maar er zijn weinig mensen te vinden die geen huisje/boompje/beestje zoeken in een relatie.
Shit je valt af @Wereldgozerquote:Op zondag 28 juli 2019 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Zie veel dingen hier waar ik mij wel in kan vinden.
Afknappers voor mij zijn kortzichtig, FvD en PVV stemmersstreng gelovige al probeer ik gelovige in general niet te matchen. Dan natuurlijk de eigenschappen waar we allemaal een probleem mee hebben zoals liegen en manipuleren etc.
Plussen
Vrolijk. nieuwsgierig, doordenkend. Sociaal en respect voor andere. Betrouwbaar, interesse in andere en aardig.
Mijn ervaring is juist omgekeerd. Ik kom voornamelijk mensen tegen die alleen maar wat tijdelijks willen. En het lijken er steeds meer te worden.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:01 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
De eisen die je hebt zijn niet zozeer zeer hoog, maar er zijn weinig mensen te vinden die geen huisje/boompje/beestje zoeken in een relatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |