Oh my.... wat zal mama hiervan vinden...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nog eentje,speciaal voor DKUp.
[ afbeelding ]
Okequote:
Hij kan moeilijk blaffenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke![]()
Zelfs het varken knort bij Jessie, dat beest heeft echt wel mensen kennis
[ afbeelding ]
En dat weet ik toch niet wie ik het beter vind doen. Keuzes, keuzes.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:00 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het wel lachen dat Jessie haar niet zo over de zeik kan helpen als met Billy voor tv momentjes
Dat was makkelijk scoren , maar Merel heeft teveel gezien en die trapt daar niet in
Ben er ook bang voor....Maar ze komen dan toch echt van een koude kermis thuis hoe het ook uitpakt.....zonder Jens zijn ze echt slecht af.....en als hij mag blijven klopt haar theorie niet...want reken maar dat ze haar best gaat doen om meerdere haar kant op te krijgen. En dat kan alleen in haar kleine kringetje.....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
iets eerder zei maris tegen his dat ze thuis alles psiegologisch had uitgedokterd wie er weg moest, ze had er zelfs met een psiegoloog over gehad
ze wil lijstjes maken met his net zoals his met chris deed
his vindt het nog te vroeg
als die gaat gaat die ook (zal dus wel weer over jens en milani zijn gegaan)
Ha, hij is er weer, mooie vogeltjesquote:
Doet ze inderdaad netje.quote:
Ja, ze had niet door dat ze eerst de ondergrond moest verven en dan pas iets er opquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Doet ze inderdaad netje.
En lees net ook dat ze der van geleerd heb.
Volgende kunstwerk graag Dré
Volgens mij een ijsvogeltje tochquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch een specht? Bonte specht?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat haar kan dus wel allemaal in het netje. Zie Hiske.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |