Op naar de 💯quote:
Best wel.. Eerste 25 ofzo waren nog best wel rustig.quote:
Ja toen was dts er nog. Hahaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Best wel.. Eerste 25 ofzo waren nog best wel rustig.
Die goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja toen was dts er nog. Haha
Wa jij wilquote:
Hahaatjesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vond ik afgelopen nacht ook bij je zusje
Kan niet wachtenquote:
Wat een stomme vraag, natuurlijk gaan we zuipenquote:
Ja, kijk uit wat je zegt tegen mij hoorquote:
Straks weer rustig hier.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja toen was dts er nog. Haha
Mij bestquote:
Niet snel genoeg, we stonden allemaal buiten te wachten in de hitte op onze beurtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vond ik afgelopen nacht ook bij je zusje
Wie?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Een DTS dagbagger meet met Charmed Angel
Jawelquote:
Oh oké haha. Niet recent in ieder geval neequote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:54 schreef eNGine10 het volgende:
Jawelmaar geloof niet dat die hier ooit gepost heeft.
Treurig hequote:
Nah, wie kan jou nou vergeten?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:06 schreef devzero het volgende:
Ze post nog wel in de SC, maar daar kom ik weer amper. Daar zijn ze mij natuurlijk vergeten
Oh oké. Nou, hier vergeten wij je niet hoorquote:
Wie?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze post nog wel in de SC, maar daar kom ik weer amper. Daar zijn ze mij natuurlijk vergeten
Bij deze nodig ik je uitquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:09 schreef devzero het volgende:
[..]omdat ik niet bij de VBL incrowd hoor
Nee, al een hele tijd niet meerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:23 schreef eNGine10 het volgende:
@:Kopjechino r&p SC kom je ook niet meer toch?
Ik zeg dagelijks goedemorgenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:24 schreef eNGine10 het volgende:
Ik zeg dagelijks goedemorgenmaar post daar ook niet veel
Ach de meeste slowchats veranderen over tijd. Heel vroeger zat ik nog wel in de DIG SC, tot die werd overgenomen door 13jarige kleutertjesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zeg dagelijks goedemorgenmaar post daar ook niet veel
Ja ik ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha
Snap het wel, ben daar een beetje klaar mee eigenlijk haha. Heb het hier in ONZ beter naar mijn zin.
Veel slowchats waar ik gepost heb zijn gesloten of waren tijdelijke zoals EK.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach de meeste slowchats veranderen over tijd. Heel vroeger zat ik nog wel in de DIG SC, tot die werd overgenomen door 13jarige kleutertjes
En ik heb 1 post in de MEN SCquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik ook
[..]
Veel slowchats waar ik gepost heb zijn gesloten of waren tijdelijke zoals EK.
Ik zie dat je daar met je soulmate zitquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die wordt momenteel héél druk bezocht inderdaad
Ha haquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie dat je daar met je soulmate zit
Met dit weer heb ik echt geen trek in bbq!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:07 schreef aloa het volgende:
Gewoon weer barbecuen zo. Kan zomaar de laatste tropische dag zijn dit jaar
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik echt geen trek in bbq!Moet het iets koeler voor zijn.
Zal vast nog wel wat hitte komen idd. Afgelopen jaren in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:13 schreef devzero het volgende:
[..]Je hoeft er niet de hele tijd boven te staan
Ik ga vandaag denk ik een mooi stukje zalm op de bbq gooien. En de laatste tropische dag van het jaar? Misschien ergens in september of zo
Zalmquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:13 schreef devzero het volgende:
[..]Je hoeft er niet de hele tijd boven te staan
Ik ga vandaag denk ik een mooi stukje zalm op de bbq gooien. En de laatste tropische dag van het jaar? Misschien ergens in september of zo
Lekker buiten zitten, barbecue, biertje...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik echt geen trek in bbq!Moet het iets koeler voor zijn.
Op, maar wel met aluminiumfolie. De echte BBQer zal vast wel trukjes hebben, maar bij blijft de vis anders aan het rek vast zitten. Hoe heet de bbq ook is.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zalm
In aluminiumfolie dan neem ik aan?
Rooster eerst insmeren met olie of iets dergelijks? Vlees plakt bij mij in ieder geval nooit vast.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Op, maar wel met aluminiumfolie. De echte BBQer zal vast wel trukjes hebben, maar bij blijft de vis anders aan het rek vast zitten. Hoe heet de bbq ook is.
Vlees is een stuk makkelijker, zal wel met de textuur te maken hebben. Het idee is dat je rooster zo heet mogelijk is, want dan schroeit het vlees/vis snel dicht en kun je het daarna op een koelere stukje gaar krijgen. Maar wat met vlees bij mij altijd werkt, werkt echt bijna nooit met vis.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Rooster eerst insmeren met olie of iets dergelijks? Vlees plakt bij mij in ieder geval nooit vast.
Anders eerst dichtschroeien in een pan en daarna verder op de barbecue.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Vlees is een stuk makkelijker, zal wel met de textuur te maken hebben. Het idee is dat je rooster zo heet mogelijk is, want dan schroeit het vlees/vis snel dicht en kun je het daarna op een koelere stukje gaar krijgen. Maar wat met vlees bij mij altijd werkt, werkt echt bijna nooit met vis.
Het is hier amper 21 gradenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
geen zin in alcohol met dit weer
wat erg uitzonderlijk is
Grote verschillen iddquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier amper 21 graden![]()
halve liters klappen nu toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering jantje, ik had een iets rustiger middagje qua werk willen hebben.
Vandaag? 32quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel veel vroeger bij jou! Wat is de maximum temp daar dan?
Zalm met gebakken aardappelen of steak met gegrilde groente. Kan nog niet kiezen.quote:
Lekkah!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zalm met gebakken aardappelen of steak met gegrilde groente. Kan nog niet kiezen.
Hey!quote:
Hey!quote:
Zekah!quote:
Leuke dag?quote:
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Nicequote:
Neequote:
Welke machine haar saaie onderdeel zit jij mee te spelenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nicejezelf lekker laten verwennen
[..]
Nee![]()
Lig al de halve dag in een onderdeel van de machine met m'n telefoon te spelen omdat er niks te doen issaaaaai.. Maar zit er bijna op.
Dat kanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk daar toch wat anders over
Verbrandingskamersquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Welke machine haar saaie onderdeel zit jij mee te spelen
Hier de hele dag een strak blauwe luchtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanmorgen felle buien gehad, vanmiddag alleen bewolking.
Sjezusquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier de hele dag een strak blauwe lucht
WERELDNUMMERquote:
Dat jesus nummer is gewoon doorsnee Genesis hoor. Ik vind het geen slechte band, maar ook niet erg bijzonder.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vind Genesis verder niet heel bijzonder
True.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat jesus nummer is gewoon doorsnee Genesis hoor. Ik vind het geen slechte band, maar ook niet erg bijzonder.
Dit idd. Overgewaardeerd omdat Phil Collins er in zit.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat jesus nummer is gewoon doorsnee Genesis hoor. Ik vind het geen slechte band, maar ook niet erg bijzonder.
Oh, ik dacht dat aloa en CD online rummikub tegen elkaar aan het spelen warenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]Hup Holland!
Ofzeau!
Was geloof ik Ajax tegen zo'n andere team?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat aloa en CD online rummikub tegen elkaar aan het spelen waren
Nee demk eerder cammenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat aloa en CD online rummikub tegen elkaar aan het spelen waren
Een clubje uit Eindhovenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]Hup Holland!
Ofzeau!
Was geloof ik Ajax tegen zo'n andere team?
Ik doe dat ook met veel liefdequote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
Echt interessant die tussenstanden hier posten. Zitten wij echt met smart naar uit te kijken
Gewoon de mayo op een lepel doen en dat eten. Toasti is te veel werk hoorquote:Op zondag 28 juli 2019 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb er nu ook trek in. Ik ga wat tosti's maken met sriracha mayo
daarom ga ik normaal naar de macquote:Op zondag 28 juli 2019 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon de mayo op een lepel doen en dat eten. Toasti is te veel werk hoor
Niet iemand hebben die voor je naar de mac gaatquote:Op zondag 28 juli 2019 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daarom ga ik normaal naar de machoef ik helemaal geen werk te verrichten
de mac heeft uber eats tegenwoordigquote:Op zondag 28 juli 2019 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet iemand hebben die voor je naar de mac gaat
Het goede levenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de mac heeft uber eats tegenwoordig
Omdat het leven te kort is om chagrijnig te zijn.quote:
JAAAAAAAquote:Op zondag 28 juli 2019 06:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Omdat het leven te kort is om chagrijnig te zijn.
Whoop whoopquote:
Hier gaat het uitstekend. Vandaag m'n vrije dag en daar ga ik optimaal van genieten. Met vrienden naar het strandquote:Op zondag 28 juli 2019 08:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Whoop whoop![]()
Tres bien. Alhoewel..het regent hier al 14 uur aan een stuk.
En hoe is het met jou dan?
Alweer?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier gaat het uitstekend. Vandaag m'n vrije dag en daar ga ik optimaal van genieten. Met vrienden naar het strand![]()
Niet met een leuke dame?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier gaat het uitstekend. Vandaag m'n vrije dag en daar ga ik optimaal van genieten. Met vrienden naar het strand![]()
Je bent een nieuwsgierig aagjequote:Op zondag 28 juli 2019 10:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is lief bedoeld hoor.......
Veel plezier op het strand vandaag!quote:Op zondag 28 juli 2019 10:17 schreef eNGine10 het volgende:
Wat saaiquote:Op zondag 28 juli 2019 10:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, eigenlijk niet. Heb best een makkelijk leven
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:51 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Saai vind ik het zelf niet.
Zou in elk geval niet willen ruilen met anderen
Dat gaat goed gelukkig dan. Komt dat door die vlinders?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lang diep dal.
Laatste tijd meer hogere pieken.
Meer zelfinzicht en openheid.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat gaat goed gelukkig dan. Komt dat door die vlinders?
Haha, blij voor jequote:Op zondag 28 juli 2019 11:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Meer zelfinzicht en openheid.
En ja de vlinders
Heb ik nog niet aanquote:
Heb bikini aanquote:
Voel me sexy maar mensen kijken me wel een beetje raar aanquote:Op zondag 28 juli 2019 11:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Beter de best! Nu ben ik gewoon nieuwsgierig!
1.88 zoietsquote:
Wat kan het je schelen wat mensen denken? Als je je maar sexy voelt!quote:Op zondag 28 juli 2019 11:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voel me sexy maar mensen kijken me wel een beetje raar aan
Piemol uit je broek???quote:Op zondag 28 juli 2019 11:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voel me sexy maar mensen kijken me wel een beetje raar aan
Dat is ook wel lang. Mijn voormalige vriendje is 1.92 en hij kijkt altijd op mijn kruinquote:
Zal wel niet in de stemming zijnquote:Op zondag 28 juli 2019 11:29 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hij heeft al gezegd zonder dat we het vroegen. Maar ja, opzettelijk het verkeerde gemeten
Ja zekerquote:Op zondag 28 juli 2019 11:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wat kan het je schelen wat mensen denken? Als je je maar sexy voelt!
Niet groot genoeg?quote:
Beetje bijkleuren tochquote:
Ik voel me altijd sexyquote:Op zondag 28 juli 2019 11:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zekeren jij?
[..]
Niet groot genoeg?
[..]
Beetje bijkleuren toch
Ik ben zelf 1.90, en wil wel graag grotere mannen daten.quote:
Doe ik hakken aanquote:Op zondag 28 juli 2019 11:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1.90, en wil wel graag grotere mannen daten.
Een vrouw van 1.90! Dat zie je ook niet vaak! Heb je weleens kortere mannen gedate?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1.90, en wil wel graag grotere mannen daten.
Sorry, je kent mij duidelijk nog niet goed. Ik ben Kopje en ben 90% van de tijd sarcastisch. Ik ben niet echt 1.90 hoor hahaquote:Op zondag 28 juli 2019 11:34 schreef Fancy2 het volgende:
Een vrouw van 1.90! Dat zie je ook niet vaak! Heb je weleens kortere mannen gedate?
Ah owquote:Op zondag 28 juli 2019 11:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sorry, je kent mij duidelijk nog niet goed. Ik ben Kopje en ben 90% van de tijd sarcastisch. Ik ben niet echt 1.90 hoor haha
Nee, ik heb de respectabele lengte van 1,69quote:
Dat is dan wel een mooi stuk langer dan ikquote:Op zondag 28 juli 2019 11:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik heb de respectabele lengte van 1,69
Hoelang ben jij dan als ik vragen mag?quote:
1.50 ongeveerquote:Op zondag 28 juli 2019 11:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoelang ben jij dan als ik vragen mag?
De mannen vinden jou vast héél leuk als ik het zo hoor hahaquote:Op zondag 28 juli 2019 11:40 schreef Fancy2 het volgende:
1.50 ongeveer![]()
Dat compenseer ik de meeste tijd met schoenen met hakken. Schijnt dat korte jurkjes je ook langer doet lijken dus die draag ik ook meestal.
Ik weet niet hoe jij dat zou willen aanpakken....quote:Op zondag 28 juli 2019 11:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet ik vrouwen opwinden om hem op te winden?
Vertel vertel vertel
Lekker danquote:Op zondag 28 juli 2019 11:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij dat zou willen aanpakken....
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De mannen vinden jou vast héél leuk als ik het zo hoor haha
Maar dat is zeker niet lang nee!
Ik draag nooit hakken en zelden jurkjes. Meer door mijn onverschilligheid en onzekerheid jeans en bandshirts gaan dragen 🙈
Toevallig gisteren 2 jurkjes binnengekregen die ik had besteld.
En de ene past perfect, bij de ander ontstond er een complicatiequote:
Ah ja, de mannen moet ik van me afslaan. Whaahaha grapje. Soms mogen ze blijvenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De mannen vinden jou vast héél leuk als ik het zo hoor haha
Maar dat is zeker niet lang nee!
Ik draag nooit hakken en zelden jurkjes. Meer door mijn onverschilligheid en onzekerheid jeans en bandshirts gaan dragen 🙈
Toevallig gisteren 2 jurkjes binnengekregen die ik had besteld.
Waaaaat?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En de ene past perfect, bij de ander ontstond er een complicatie
Aardig van jou dat ze soms mogen blijven.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ah ja, de mannen moet ik van me afslaan. Whaahaha grapje. Soms mogen ze blijven![]()
Dat je nu wel jurkjes heb besteld is een vooruitgang uit die onzekerheid toch? Hoe leuk zijn ze? Kort, lang, A model, klokrok, spaghettibandjes?
Eén nachtje en dan weer opgerotquote:Op zondag 28 juli 2019 11:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aardig van jou dat ze soms mogen blijven.
Okay, scheld me maar uitquote:Op zondag 28 juli 2019 11:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aardig van jou dat ze soms mogen blijven.
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee hoor. Nachtjes zijn echt niets voor mij
Nee, maar niet voor een nacht. Ik wil altijd wel meer dan datquote:Op zondag 28 juli 2019 11:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind het lief.
Lekker van elkaar genieten.
Niks mis mee.
Ze komen tenminste op je af, wees blijquote:Op zondag 28 juli 2019 11:46 schreef Fancy2 het volgende:
Ah ja, de mannen moet ik van me afslaan. Whaahaha grapje. Soms mogen ze blijven![]()
Dat je nu wel jurkjes heb besteld is een vooruitgang uit die onzekerheid toch? Hoe leuk zijn ze? Kort, lang, A model, klokrok, spaghettibandjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Wat jij ook al wel kon raden, mijn boob area paste niet zo goedquote:
Tien jaar geleden jaquote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze komen tenminste op je af, wees blij
Jawel, en pure wanhoop want het was zo warm. Was er eigenlijk wel net iets te laat mee
Foto van de jurkjes in spoilerLeuk! Vind vooral die eerste mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Dankjequote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze komen tenminste op je af, wees blij
Jawel, en pure wanhoop want het was zo warm. Was er eigenlijk wel net iets te laat mee
Foto van de jurkjes in spoilerHet gras is elders altijd groenerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komen soms ook complicaties bij het van ze afslaan hoor.![]()
Leuke jurkjes! Maar die zouden mij niet staan, langer dan tot mijn knieën doet het me als een slobber lijken
Ahaa, volwassen gewordenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tien jaar geleden ja
[..]
Leuk! Vind vooral die eerste mooi
Grote boobs?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat jij ook al wel kon raden, mijn boob area paste niet zo goed
Natuurlijk dacht ik aan je borstenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat jij ook al wel kon raden, mijn boob area paste niet zo goed
De goede uitkiezen danquote:Op zondag 28 juli 2019 11:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, maar niet voor een nacht. Ik wil altijd wel meer dan dat
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dankje
Voel me echt heel erg vrouwelijk er in, is niets voor mij
Korter moet in juist weer niet doen, niemand wil mijn benen zienquote:Op zondag 28 juli 2019 11:59 schreef Fancy2 het volgende:
Het gras is elders altijd groener
Er komen soms ook complicaties bij het van ze afslaan hoor.![]()
Leuke jurkjes! Maar die zouden mij niet staan, langer dan tot mijn knieën doet het me als een slobber lijken
Groot genoeg dat blousjes altijd een probleem vormenquote:
Ze denken ook altijd aan jou hoorquote:
Zou wel eens tijd wordenquote:
Terwijl ik dit soort dingen typ denk ik wel: oké, misschien zijn er genoeg redenen dat ik eeuwig single benquote:
Jammer ook altijd hè. Van die kleren die net niet goed passen. Heb ik met jeansbroeken.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Korter moet in juist weer niet doen, niemand wil mijn benen zien
[..]
Groot genoeg dat blousjes altijd een probleem vormen
[..]
Ze denken ook altijd aan jou hoor
Ja, echt irritant is datquote:Op zondag 28 juli 2019 12:04 schreef Fancy2 het volgende:
Jammer ook altijd hè. Van die kleren die net niet goed passen. Heb ik met jeansbroeken.
Ja hè. Ik ben de afgelopen dagen ook volwassen geworden denk ik! Haha! Weet niet of ik blij moet zijn, want het leven is opeens een stuk serieuzer gewordenquote:
Hoezo?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Terwijl ik dit soort dingen typ denk ik wel: oké, misschien zijn er genoeg redenen dat ik eeuwig single ben
Nee johquote:Op zondag 28 juli 2019 12:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Terwijl ik dit soort dingen typ denk ik wel: oké, misschien zijn er genoeg redenen dat ik eeuwig single ben
Hoe ben je volwassenen geworden dan?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja hè. Ik ben de afgelopen dagen ook volwassen geworden denk ik! Haha! Weet niet of ik blij moet zijn, want het leven is opeens een stuk serieuzer geworden
Bandshirts, metal luisteren, dat soort dingen. Niet echt dingen die mij vrouwelijk maken en dus lekker afstotend is voor mannen 🙈quote:
Niet iedereen zoekt hetzelfdequote:Op zondag 28 juli 2019 12:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bandshirts, metal luisteren, dat soort dingen. Niet echt dingen die mij vrouwelijk maken en dus lekker afstotend is voor mannen 🙈
Dat is ook zo ja, ik zoek dat ene sprietje hooi in een hooibergquote:
We zijn allemaal wel eens single of geweestquote:
Ah nou ja. Was bij mom en papa, dingen zijn gebeurd en besproken. Niets ernstigs hoor. Maar heeft me wel doen nadenken over wat ik wil.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee joh
[..]
Hoe ben je volwassenen geworden dan?
4 jaar is toch wel behoorlijk lang hoorquote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
We zijn allemaal wel eens single of geweestkomt wel
Hey, ik speel games, ik hou ook van rock (wel de ballads), maar dat stoot ze niet af. En ik denk dat het dat bij jou ook niet doet.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bandshirts, metal luisteren, dat soort dingen. Niet echt dingen die mij vrouwelijk maken en dus lekker afstotend is voor mannen 🙈
En wat wil je?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ah nou ja. Was bij mom en papa, dingen zijn gebeurd en besproken. Niets ernstigs hoor. Maar heeft me wel doen nadenken over wat ik wil.
Wanneer ervoer je nog liefde?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
4 jaar is toch wel behoorlijk lang hoor
Heb wel eens een foto van je gezien in userfoto topic toch? Daar ligt het niet aan in ieder gevalquote:Op zondag 28 juli 2019 12:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
4 jaar is toch wel behoorlijk lang hoor
Nu komt die cliché van op elke pot....quote:Op zondag 28 juli 2019 12:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja, ik zoek dat ene sprietje hooi in een hooiberg
Ohja, ik game ook nog. Jeetjequote:Op zondag 28 juli 2019 12:13 schreef Fancy2 het volgende:
Hey, ik speel games, ik hou ook van rock (wel de ballads), maar dat stoot ze niet af. En ik denk dat het dat bij jou ook niet doet.
Maar wat bedoel je met bandshirts? T-shirts met een bandje ofzo?
Nooit.quote:
Dat is lief van jequote:Op zondag 28 juli 2019 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
Heb wel eens een foto van je gezien in userfoto topic toch? Daar ligt het niet aan in ieder geval
Maar ik val op mannenquote:
Ooo!quote:Op zondag 28 juli 2019 12:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ohja, ik game ook nog. Jeetje
Mijn muziek kan wel gaan tot Amon Amarth enzo. Best wel heftige metal. Maar, ik luister ook gewone rock en zelfs klassiek haha.
Ter illustratie: ik heb een shirt waar een afbeelding opstaat waar Marilyn Manson naakt op de wc een donut zit te eten
Maar heb ook gewone shirt, een hele mooie van King Diamond en the Cure (logo van de band, of een artwork)
Haha goeie!quote:Op zondag 28 juli 2019 12:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nooit.
[..]
Dat is lief van je
[..]
Maar ik val op mannen
Dat heb ik nooit gehad. Wel walging.quote:
Wolvenshirts, oeiquote:Op zondag 28 juli 2019 12:20 schreef Fancy2 het volgende:
Ooo!
Er loopt ergens vast ook zo'n nerd rond die hetzelfde als jij draagt
Was er niet hier ergens op FOK zo'n Fokker die wolvenshirts draagt? Haha!
Die zou wel bij je passen toch![]()
Of ben ik nu weer niet tactvol
Marilyn Manson and the Wolfquote:Op zondag 28 juli 2019 12:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad. Wel walging.
[..]
Wolvenshirts, oei
Het is niet makkelijk om met iemand te leven die niet van zichzelf houdt, lijkt mequote:
Kan mezelf wel hebben, en tegenwoordig in de spiegel kijken. Maar echt houden van mijzelf? Nee, dat zal ik ook nooit doen.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:23 schreef scrupuleus het volgende:
Het is niet makkelijk om met iemand te leven die niet van zichzelf houdt, lijkt me
Waarom nietquote:Op zondag 28 juli 2019 12:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan mezelf wel hebben, en tegenwoordig in de spiegel kijken. Maar echt houden van mijzelf? Nee, dat zal ik ook nooit doen.
Er zijn veel dingen die ik niet mooi vind ik mijzelf. En er is mij vaak verteld dat ik lelijk en dik ben etc. Weet ook wel dat dat overdreven is, maar als dat je altijd wordt gezegd dan blijft dat in je achterhoofd zitten.quote:
Vast wel..quote:Op zondag 28 juli 2019 12:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan mezelf wel hebben, en tegenwoordig in de spiegel kijken. Maar echt houden van mijzelf? Nee, dat zal ik ook nooit doen.
Houden van jezelf zit toch niet enkel alleen in het uiterlijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Er zijn veel dingen die ik niet mooi vind ik mijzelf. En er is mij vaak verteld dat ik lelijk en dik ben etc. Weet ook wel dat dat overdreven is, maar als dat je altijd wordt gezegd dan blijft dat in je achterhoofd zitten.
Ow. Mensen kunnen soms echt wreed zijn.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Er zijn veel dingen die ik niet mooi vind ik mijzelf. En er is mij vaak verteld dat ik lelijk en dik ben etc. Weet ook wel dat dat overdreven is, maar als dat je altijd wordt gezegd dan blijft dat in je achterhoofd zitten.
Met niet mooi aan mezelf bedoel ik ook karakter.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:27 schreef scrupuleus het volgende:
Houden van jezelf zit toch niet enkel alleen in het uiterlijk.
Wat vind je niet mooi aan je karakterquote:Op zondag 28 juli 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Met niet mooi aan mezelf bedoel ik ook karakter.
Ik trek me teveel dingen aan, kan heel lang blijven hangen in boosheid of verdriet, ben eerder een rasechte pessimist dan een optimist en ben niet handig in omgang met mensen (vaak zeg ik dingen dat ik daarna denk: waaaarom zeg je dat nou?)quote:
Dat laatste heb ik ook hoor. Dan neem ik me voor om 5 jaren niet meer naar buiten te gaan.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik trek me teveel dingen aan, kan heel lang blijven hangen in boosheid of verdriet, ben eerder een rasechte pessimist dan een optimist en ben niet handig in omgang met mensen (vaak zeg ik dingen dat ik daarna denk: waaaarom zeg je dat nou?)
Je bent best leuk en volgens mij schuilt er in jou een optimist.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik trek me teveel dingen aan, kan heel lang blijven hangen in boosheid of verdriet, ben eerder een rasechte pessimist dan een optimist en ben niet handig in omgang met mensen (vaak zeg ik dingen dat ik daarna denk: waaaarom zeg je dat nou?)
Je komt op mij wel positief over.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Probeer erop te letten, en alles positiever in te zien maar dat lukt gewoon niet altijd.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:36 schreef Fancy2 het volgende:
Dat laatste heb ik ook hoor. Dan neem ik me voor om 5 jaren niet meer naar buiten te gaan.
Maar heb je al geprobeerd er iets aan te doen? Aan die trekken die jij niet leuk vindt aan jezelf?
Dat laatste is zeker waar, maar geloof me Scruppie, ik ben echt geen optimist. Waarom denk je dat?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:37 schreef scrupuleus het volgende:
Je bent best leuk en volgens mij schuilt er in jou een optimist.
Je hebt deuken opgelopen waardoor je emoties soms met je op de loop gaan.
Oh nee, dat zou ik nooit doen met opzet.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:42 schreef aloa het volgende:
Je bent niet zo'n user die een ander zal trollen ofzo.
Of ik heb het mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |