Op naar de 💯quote:
Best wel.. Eerste 25 ofzo waren nog best wel rustig.quote:
Ja toen was dts er nog. Hahaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Best wel.. Eerste 25 ofzo waren nog best wel rustig.
Die goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja toen was dts er nog. Haha
Wa jij wilquote:
Hahaatjesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vond ik afgelopen nacht ook bij je zusje
Kan niet wachtenquote:
Wat een stomme vraag, natuurlijk gaan we zuipenquote:
Ja, kijk uit wat je zegt tegen mij hoorquote:
Straks weer rustig hier.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja toen was dts er nog. Haha
Mij bestquote:
Niet snel genoeg, we stonden allemaal buiten te wachten in de hitte op onze beurtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vond ik afgelopen nacht ook bij je zusje
Wie?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Een DTS dagbagger meet met Charmed Angel
Jawelquote:
Oh oké haha. Niet recent in ieder geval neequote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:54 schreef eNGine10 het volgende:
Jawelmaar geloof niet dat die hier ooit gepost heeft.
Treurig hequote:
Nah, wie kan jou nou vergeten?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:06 schreef devzero het volgende:
Ze post nog wel in de SC, maar daar kom ik weer amper. Daar zijn ze mij natuurlijk vergeten
Oh oké. Nou, hier vergeten wij je niet hoorquote:
Wie?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze post nog wel in de SC, maar daar kom ik weer amper. Daar zijn ze mij natuurlijk vergeten
Bij deze nodig ik je uitquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:09 schreef devzero het volgende:
[..]omdat ik niet bij de VBL incrowd hoor
Nee, al een hele tijd niet meerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:23 schreef eNGine10 het volgende:
@:Kopjechino r&p SC kom je ook niet meer toch?
Ik zeg dagelijks goedemorgenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:24 schreef eNGine10 het volgende:
Ik zeg dagelijks goedemorgenmaar post daar ook niet veel
Ach de meeste slowchats veranderen over tijd. Heel vroeger zat ik nog wel in de DIG SC, tot die werd overgenomen door 13jarige kleutertjesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zeg dagelijks goedemorgenmaar post daar ook niet veel
Ja ik ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha
Snap het wel, ben daar een beetje klaar mee eigenlijk haha. Heb het hier in ONZ beter naar mijn zin.
Veel slowchats waar ik gepost heb zijn gesloten of waren tijdelijke zoals EK.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach de meeste slowchats veranderen over tijd. Heel vroeger zat ik nog wel in de DIG SC, tot die werd overgenomen door 13jarige kleutertjes
En ik heb 1 post in de MEN SCquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik ook
[..]
Veel slowchats waar ik gepost heb zijn gesloten of waren tijdelijke zoals EK.
Ik zie dat je daar met je soulmate zitquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die wordt momenteel héél druk bezocht inderdaad
Ha haquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie dat je daar met je soulmate zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |