Jawel had ik destijds al gezien, maar kende jou toen nog niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 03:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vind je toch niet![]()
En zo wel ook goed , #noshame![]()
Ja ja ...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 04:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jawel had ik destijds al gezien, maar kende jou toen nog niet.
quote:
Tragisch verhaal schuilt hierachter, de Iers-Italiaanse Laura Branigan overleed thuis in haar slaap aan de gevolgen van een hersenbloeding maar ik denk stiekem aan een gebroken hart, enkele jaren eerder overleed haar man en grote liefde Larry Kruteck aan darmkanker en deze klap heeft ze nooit kunnen verwerken.quote:
Oh bah, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:33 schreef UitStraling het volgende:
Tragisch verhaal schuilt hierachter, de Iers-Italiaanse Laura Branigan overleed thuis in haar slaap aan de gevolgen van een hersenbloeding maar ik denk stiekem aan een gebroken hart, enkele jaren eerder overleed haar man en grote liefde Larry Kruteck aan darmkanker en deze klap heeft ze nooit kunnen verwerken.
Zit ook wel schoonheid in, misschien meer deze vibe.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh bah, dat wist ik niet
Krijgt toch opeens een andere vibe zo..
Is ook zo, echte liefdequote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:45 schreef UitStraling het volgende:
Zit ook wel schoonheid in, misschien meer deze vibe.
Deze man heeft gewoon 6 kinderenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:59 schreef UitStraling het volgende:
Die asynchrone tegendrumslag van Stuart Copeland gaat nooit vervelen.
Wtf, dan hoop ik dat hij ergens in zijn ongetwijfeld uitgestrekte Britse tuin een huisje met een drumstel heeft en een cijferslot dat hij niet aan zijn vrouw en kinderen heeft gegeven.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deze man heeft gewoon 6 kinderen![]()
Doet hij toch iets goed.. of niet, is maar net hoe je het bekijkt
Zou tragisch zijn anders jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:06 schreef UitStraling het volgende:
Wtf, dan hoop ik dat hij ergens in zijn ongetwijfeld uitgestrekte Britse tuin een huisje met een drumstel heeft en een cijferslot dat hij niet aan zijn vrouw en kinderen heeft gegeven.
Ik vermoed wel dat hij constant met drumstokken in zijn broekzak rondloopt en spontaan begint te drummen tot grote ergernis van zijn gezin, op het keukenblad, op de auto, op de bedrand, tijdens het voorlezen, tijdens de seks, tijdens het eten, come om Stuart you can do it.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik vermoed wel dat hij constant met drumstokken in zijn broekzak rondloopt en spontaan begint te drummen tot grote ergernis van zijn gezin, op het keukenblad, op de auto, op de bedrand, tijdens het voorlezen, tijdens de seks, tijdens het eten, come om Stuart you can do it.
Nee, nog totaal nuchter. Maar ik hoef geen drank op te hebben om Eminem te luisterenquote:
Die tekst.quote:
Ik voel dit nummer wel echt hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Die tekst.
Oh, I lie here in the wet patch in the middle of the bed
I'm feeling pretty damn hard done by, I spent ages giving head
quote:
Zielig nummer eigenlijkquote:
Clanadoniaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Gaat weer nergens over maar toch voel ik de drums en de lichte neiging om met een groot zwaard en een rokje rond te rennen op de heide of zo![]()
Gvd lekkerquote:
Tochquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Toch
Heb ik live gezien dit jaar
En soms, heeft muziek geen zang nodig
Als je dit zo ziet snap je waarom Napoleon Bonaparte over de Nederlandse vrouwen zei dat ze uit domheid hetzelfde doen wat de vrouwen in Parijs uit slimheid doen.quote:
Ow, is dat zo? Weer wat wijzerquote:Op zondag 28 juli 2019 00:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit zo ziet snap je waarom Napoleon Bonaparte over de Nederlandse vrouwen zei dat ze uit domheid hetzelfde doen wat de vrouwen in Parijs uit slimheid doen.
en gauwquote:
topnummer gvdquote:
derderderderquote:Op zondag 28 juli 2019 02:25 schreef lrishCassidy het volgende:
Waar ik woon was het zoveel warmerderder.
Napoleonquote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 02:32 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat meen ik, iedereen hier op dit forum over de rooie. Kom eens in Noord Limburg wonen
31 echt?quote:
Wat was de max bij jou deze week?quote:
Ah okay, want vaak hebben je nummers wel een betekenisquote:Op zondag 28 juli 2019 02:37 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat komt gewoon in me op, geen doel ofzo.
Voor mezelf wel jaquote:Op zondag 28 juli 2019 02:38 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ah okay, want vaak hebben je nummers wel een betekenis
30? Ja best boeiend als je het tegenover 40 zet ^^quote:Op zondag 28 juli 2019 02:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
30, maar is dat echt boeiend? Gewoon warm toch.
Pfff, lijkt mij zwaar kutquote:Op zondag 28 juli 2019 02:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
30? Ja best boeiend als je het tegenover 40 zet ^^
Was het ook, voelde echt als iets doorstaan.quote:
Ben ik niet goed genoeg voor jou?quote:Op zondag 28 juli 2019 04:19 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik verveel me een beetje er is niemand behalve jij nu.
Witte mensen.quote:Op zondag 28 juli 2019 04:36 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Na al die dagen 40+? Niet echt. Moet even bijkomen.
Want hier was het niet warm?quote:Op zondag 28 juli 2019 04:38 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Kom eens hier wonen en dan spreek ik je weer.
Ik woon in de stad hè. Gruwelijk heet hier met al dat asfalt en beton. Maar ja het is niet anders. Gewoon accepteren en rustig aan doen.quote:
Dus Rotterdam is wel asfalt en beton?quote:Op zondag 28 juli 2019 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik woon in de stad hè. Gruwelijk heet hier met al dat asfalt en beton. Maar ja het is niet anders. Gewoon accepteren en rustig aan doen.
?quote:Op zondag 28 juli 2019 04:47 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dus Rotterdam is wel asfalt en beton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |