Jawel had ik destijds al gezien, maar kende jou toen nog niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 03:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vind je toch niet![]()
En zo wel ook goed , #noshame![]()
Ja ja ...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 04:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jawel had ik destijds al gezien, maar kende jou toen nog niet.
quote:
Tragisch verhaal schuilt hierachter, de Iers-Italiaanse Laura Branigan overleed thuis in haar slaap aan de gevolgen van een hersenbloeding maar ik denk stiekem aan een gebroken hart, enkele jaren eerder overleed haar man en grote liefde Larry Kruteck aan darmkanker en deze klap heeft ze nooit kunnen verwerken.quote:
Oh bah, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:33 schreef UitStraling het volgende:
Tragisch verhaal schuilt hierachter, de Iers-Italiaanse Laura Branigan overleed thuis in haar slaap aan de gevolgen van een hersenbloeding maar ik denk stiekem aan een gebroken hart, enkele jaren eerder overleed haar man en grote liefde Larry Kruteck aan darmkanker en deze klap heeft ze nooit kunnen verwerken.
Zit ook wel schoonheid in, misschien meer deze vibe.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh bah, dat wist ik niet
Krijgt toch opeens een andere vibe zo..
Is ook zo, echte liefdequote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:45 schreef UitStraling het volgende:
Zit ook wel schoonheid in, misschien meer deze vibe.
Deze man heeft gewoon 6 kinderenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:59 schreef UitStraling het volgende:
Die asynchrone tegendrumslag van Stuart Copeland gaat nooit vervelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |