Kan Groenenwegen wel mooi zeggen dat hij een bergrit in de Tour gewonnen heeftquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:59 schreef Marcoss het volgende:
Als ze starten en de klim wordt er alsnog uitgehaald, krijgen we dan een sprintje tussen Dylan en Klep aan de voet voor de ritzege?
Ja wat denk je dat het probleem is? Dat er mogelijk sprake is van mogelijk, eventueel afgelasten is echt niet omdat er gewoon wat druppels vallen en de renners niet nat willen worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:45 schreef Salina het volgende:
Besluit: gewoon rijden. Beetje regen is niet ernstig. Het zijn profs, goddomme. Ze hebben in hun leven al gereden bij 40 graden, bij 45 graden, in sneeuw, ijs en hagel.
Alleen bij zeer reeele kans op lawines en modderstromen kan je afgelasten, maar verder: op naar een epische rit!
Uitstekend van genoten eigenlijk, dat gemekker van Ducrot. Zat er tenminste nog wat leven in het wachten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen verpesten toch echt hun eigen tv-genot door naar de NOS te kijken. Excuses lijken me niet op z'n plaats.
Tweet is alweer weggehaald? Er kunnen toch sowieso gewoon motoren rijden? Dat ze geen heli's gaan gebruiken, ok, maar daar komen niet alle beelden van.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:00 schreef Maver24 het volgende:
Dus idd waarschijnlijk geen tv coverage
https://twitter.com/lafla(...)069177293692929?s=19
Die verzorgen dat de beelden vanaf de motoren overkomen volgens mijquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:02 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Tweet is alweer weggehaald? Er kunnen toch sowieso gewoon motoren rijden? Dat ze geen heli's gaan gebruiken, ok, maar daar komen niet alle beelden van.
Helicopters zijn ook nodig voor ontvangst van camera's van motoren.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:02 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Tweet is alweer weggehaald? Er kunnen toch sowieso gewoon motoren rijden? Dat ze geen heli's gaan gebruiken, ok, maar daar komen niet alle beelden van.
Kruijswijckx natuurlijk, mutsquote:
Parijs even een extra dagje stilleggen jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:02 schreef TLC het volgende:
Of je verplaatst die rit van gisteren en vandaag naar de volgende week, of hebben alle wielrenners dan vakantieplannen of zo ? als voetbalwedstrijden verzet kunnen worden kan dit toch ook wel
Oh dat is wel heel erg vervelend danquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die verzorgen dat de beelden vanaf de motoren overkomen volgens mij
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:02 schreef Dejannn het volgende:
[..]
twitter:robhatchtv twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 13:00:37@s_martinello @laflammerouge16 For the moment they say there will be a broadcast, but just with moto images. I image that there will be a plane to transmit. reageer retweet
Laflamme nemen we dan ook niet zo serieus, die gooit alles de wereld in wat ergens als gerucht genoemd wordt.quote:
Nee Parijs gaat nog steeds door, maar als een gewone etappe, de Tour eindigt dan eens een keer in de Alpen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Parijs even een extra dagje stilleggen ja
Volgend weekend is San Sebastian-San Sebastian.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee Parijs gaat nog steeds door, maar als een gewone etappe, de Tour eindigt dan eens een keer in de Alpen.
Gunstig voor Alaphillipe als ze dit als vervanger nemen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgend weekend is San Sebastian-San Sebastian.
Die gele hesjes hebben die straten ook heel veel weken bezet. Dat moet geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Parijs even een extra dagje stilleggen ja
Er zijn wel vaker meer wedstrijden tegelijk. Niet iedereen hoeft daaraan mee te doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgend weekend is San Sebastian-San Sebastian.
Gaat doorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:09 schreef VoMy het volgende:
Iemand met overzicht van de situatie die evevn kan opsommen waar we staan?
Etappe gaat wel/niet door?
De klim naar Val Thorens blijft behouden in het parcours?
Wel/geen tv-beelden?
Start gewoon om 14:30?
Wat is bekend, wat is onzeker?
welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:09 schreef VoMy het volgende:
Wel/geen tv-beelden?
Alles is onzeker en dat blijft het voor nog zeker twee uur.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:09 schreef VoMy het volgende:
Wel/geen tv-beelden?
Start gewoon om 14.30, eventueel wordt net als gisteren tijdens de etappe besloten de koers te neutraliseren maar in principe gaat de klim door. TV beelden waarschijnlijk met een slecht signaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:09 schreef VoMy het volgende:
Wel/geen tv-beelden?
Voorlopig is alleen 3 onzeker, rest onveranderdquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:09 schreef VoMy het volgende:
Wel/geen tv-beelden?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:52 schreef Marcoss het volgende:
twitter:maduc twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 12:33:19Gelukkig doet dochterlief mijn tweets. Ik meende oprecht wat ik zei vanuit het renner-perspectief. Toen de feiten anders kwamen te liggen koos ik voor de geveinsde tegenspraak met Herbert. reageer retweet
twitter:maduc twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 12:33:19Die ironie is blijkbaar veel mensen ontgaan. Ik vind het jammer dat ik hun TV genot daarmee heb verpest. Dat was niet mijn bedoeling. #tourdefrance2019 reageer retweet
Wat?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Je roept dit soort taferelen wel op je af natuurlijk als je de tour laat eindigen in een dorp die het meest betaald. Je weet dat je daar teringzooi kan verwachten.
Gewoon eindigen op de Mont Ventoux.
Dat ging de laatste keer ook zo goed ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Je roept dit soort taferelen wel op je af natuurlijk als je de tour laat eindigen in een dorp die het meest betaald. Je weet dat je daar teringzooi kan verwachten.
Ik las bergquote:
Met een beetje intelligentie had je ook wel door dat het ironie was. Ducrot had meermaals gezegd dat hij het wel begreep, “maar stel je niet aan, gewoon fietsen”.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ducrot is een fokker.
Domme uitspraken gooien op 'maar het was ironie'
Helemaal mee eens, dorpen die veel betalen hebben altijd kutweer erbij. Ofzo.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Ben jij een zware drinker?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Daarom woon ik in de Bijlmer. Altijd lekker weer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dorpen die veel betalen hebben altijd kutweer erbij. Ofzo.
De beklimming van de Iseran was het probleem niet gisterenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:25 schreef Steven184 het volgende:
De grootste verliezer van het noodweer van gister en vandaag zijn de Tours van de komende jaren. No way dat ze volgend jaar weer zon parcour gaan uittekenen met veel klimmen boven 2000 meter.
Maar dan gaat Mathieu ze allemaal winnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:27 schreef Ericr het volgende:
Ze gaan nu Tours uittekenen waar Ala de meeste kans maakt. 3 weken muurtjes en tijdritten
De problemen van vandaag zijn ruim onder de 2000m, die van gisteren waren daar ook onder.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:25 schreef Steven184 het volgende:
De grootste verliezer van het noodweer van gister en vandaag zijn de Tours van de komende jaren. No way dat ze volgend jaar weer zon parcour gaan uittekenen met veel klimmen boven 2000 meter.
Risicoafweging, volgen jaar kunnen ze zich dit niet veroorlovenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De beklimming van de Iseran was het probleem niet gisteren
Dit valt toch niet te voorspellen? Anders moet je enkel vlakke etappes gaan uittekenenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Risicoafweging, volgen jaar kunnen ze zich dit niet veroorloven
Dat gezegd hebbende, ik zie Flip nooit de Tour winnen, maar de Vuelta zou eventueel wel kunnen als je naar de parcoursen kijkt van afgelopen jarenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:27 schreef Ericr het volgende:
Ze gaan nu Tours uittekenen waar Ala de meeste kans maakt. 3 weken muurtjes en tijdritten
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 13:19:13Val Thorens af en op gefietst. Wat een beest van een klim. Holy shit hé. Het weer is vooralsnog redelijk. Regen, maar bergop is het niet koud. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 13:22:28Eerste tien kilometers zijn heel zwaar. Smal weggetje, slecht asfalt. Daar moet Kruijswijk Alaphilippe eigenlijk al ver in het rood duwen. Van km 20 tot 10 is het makkelijker en staat de wind schuin tegen. Slotkilometers zijn weer zwaar. reageer retweet
Teunissen wint de tourquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit valt toch niet te voorspellen? Anders moet je enkel vlakke etappes gaan uittekenen
Weer een nieuwe KOM voor Thijs.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:32 schreef Marcoss het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 13:19:13Val Thorens af en op gefietst. Wat een beest van een klim. Holy shit hé. Het weer is vooralsnog redelijk. Regen, maar bergop is het niet koud. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 13:22:28Eerste tien kilometers zijn heel zwaar. Smal weggetje, slecht asfalt. Daar moet Kruijswijk Alaphilippe eigenlijk al ver in het rood duwen. Van km 20 tot 10 is het makkelijker en staat de wind schuin tegen. Slotkilometers zijn weer zwaar. reageer retweet
Vueltawinst zal hem vast niet zoveel boeien, daarvoor gaat hij z’n hele programma niet omgooienquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende, ik zie Flip nooit de Tour winnen, maar de Vuelta zou eventueel wel kunnen als je naar de parcoursen kijkt van afgelopen jaren
Dit wordt genottwitter:Han_Kock twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 13:33:48‘We benaderen de rit als een tijdrit. Kruijswijk vanmorgen als los gereden. De sprinters racen met Kruijswijk naar de voet vd klim en dan is het alles of niks’. #TDF2019 reageer retweet
Met zestig per uur naar boven genotquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:34 schreef Pino112 het volgende:
Dit wordt genottwitter:Han_Kock twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 13:33:48‘We benaderen de rit als een tijdrit. Kruijswijk vanmorgen als los gereden. De sprinters racen met Kruijswijk naar de voet vd klim en dan is het alles of niks’. #TDF2019 reageer retweet
Eensquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vueltawinst zal hem vast niet zoveel boeien, daarvoor gaat hij z’n hele programma niet omgooien
Ik mis een USPostal filmpje in deze postquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:34 schreef Pino112 het volgende:
Zijn toch zat serieuze opties.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:25 schreef Steven184 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:38 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik mis een USPostal filmpje in deze post
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:34 schreef Pino112 het volgende:
Neeheeeee. Man man man.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Plugge kan wel blij zijn met 5 seconden maar die lul was wel vergeten dat Steven die 2e plek moest pakken en niet de Plus bergop.
14.30 nog steeds?quote:
Maar De Plus werd 4e.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Plugge kan wel blij zijn met 5 seconden maar die lul was wel vergeten dat Steven die 2e plek moest pakken en niet de Plus bergop.
Wat?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Genotquote:
Als je de Vuelta kan winnen, kan je ook de Tour winnen. Flip kan behoorlijk tijdrijden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende, ik zie Flip nooit de Tour winnen, maar de Vuelta zou eventueel wel kunnen als je naar de parcoursen kijkt van afgelopen jaren
Ik dacht dat jij niet meer zou posten na vrijdag?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Je hebt Simon en Warren gemist?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
lol er zaten nog Aids en Barkiel tussen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ja dat weten wij niet hoe je daar bij komtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, waar komen die 5 seconden dan vandaan?
Gaat niet om tijdrijden, gaat om de type bergrittenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als je de Vuelta kan winnen, kan je ook de Tour winnen. Flip kan behoorlijk tijdrijden.
Ik dacht dat het om die bonis ging en Herbert en Ducrot brachten het ook zo.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:42 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja dat weten wij niet hoe je daar bij komt
twitter:Han_Kock twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 13:40:30Kruijswijk: ‘De insteek is podium en daar hoort geel ook bij. Ik ga volle bak’ #TDF2019 reageer retweet
Misschien moeten er maar topic pointers worden gemaakt voor hunquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:41 schreef Pino112 het volgende:
Al die dagjesmensen in dit topic die geen flauw idee hebben
Die hebben geen kennis van zaken. Volgend keer naar Traksel luisterenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om die bonis ging en Herbert en Ducrot brachten het ook zo.
Nooit geloven wat die 2 zeggenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om die bonis ging en Herbert en Ducrot brachten het ook zo.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:44 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Han_Kock twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 13:40:30Kruijswijk: ‘De insteek is podium en daar hoort geel ook bij. Ik ga volle bak’ #TDF2019 reageer retweet
Jumbo Postal
Hier trapt niemand in.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:44 schreef Pino112 het volgende:
Jumbo Postal
Jammer dat de Player hebben niet betekent dat je zonder reclame naar ze kan luisteren, je kan wel reclamevrije stream opzetten maar dan heb je het commentaar nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die hebben geen kennis van zaken. Volgend keer naar Traksel luisteren
Ik vind die Vlaamse commentatoren ook geen goed alternatief.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jammer dat de Player hebben niet betekent dat je zonder reclame naar ze kan luisteren, je kan wel reclamevrije stream opzetten maar dan heb je het commentaar niet
Bobbie Traksel en Jan Hermsen zijn dat wel?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind die Vlaamse commentatoren ook geen goed alternatief.
Daar zijn een aantal Vueita-winnaars het niet helemaal mee eensquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als je de Vuelta kan winnen, kan je ook de Tour winnen. Flip kan behoorlijk tijdrijden.
Of totaal niet en is het bluf.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarschijnlijk voelt Kruijsgod zich goed.
ik luister liever naar Traksel & Hermsen dan naar Clement & Dijkstra, maar zodra Ducrot er zit ga ik naar NPOquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bobbie Traksel en Jan Hermsen zijn dat wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |