Soms wel, soms ook nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon er vol overheen eigk.
Mannen zijn over het algemeen dan ook grappiger.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:07 schreef madam-april het volgende:
Ik vind vrouwelijke cabaretiers over het algemeen sowieso gewoon bagger, net als vrouwelijke radio DJ's..
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:08 schreef R-woud93 het volgende:
@:aloa is heerlijk zijn postcount aan het opkrikken
Yes.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das toch die droogkloot van de luizenmoeder?
Die sketches horen dan ook in een heel verhaal, en je krijgt de opbouw niet mee als je de hele show niet kijkt. Dat is altijd wel zonde aan zulke clipjes.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan wel wat worden ja. Vind die sketches die jij paar keer postte alleen wel veel te geforceerd. Hoe hij is in Luizenmoeder en in die bashes is hij wel goed
Ja gvd, was nog bezig met die reactiequote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:haags_kwartiertje post door het slotje heen.
Ja maar soms gaat het nergens overquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan keiharde humor altijd wel waarderen.
Nee is ook zo, maar gelukkig is iemand als Theo Maassen daar wel weer heel goed in.quote:
Laat de pilsjes maar weer staan makkerquote:
Eensquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee is ook zo, maar gelukkig is iemand als Theo Maassen daar wel weer heel goed in.
Jim Jefferies was ook wel goed daarmee, was ik toen heen in de HMH.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan keiharde humor altijd wel waarderen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laat de pilsjes maar weer staan makker
Ja ik daarvoor ook niet, maar mijn broer vond hem leuk dus ik ging maar mee. Maar vond het echt niet leuk toen ik daar was.quote:
die maakt hele rare filmpjes op YouTube tegenwoordig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |