SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amateurquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat beweerde ze wel ja. 9 pilsjes op de kermis.
Best netjes voor een chikiequote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat beweerde ze wel ja. 9 pilsjes op de kermis.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wolkbreuk inclusief hagel en onweer![]()
Waar??quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wolkbreuk inclusief hagel en onweer![]()
potato tomatoquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee Tilburg ligt niet in Limburg
Er voor betalenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoeveel betaal je daar tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je al in je kruis en kontje gegrepen door een van die verrukkelijke mannen daar?quote:
Battiesquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je al in je kruis en kontje gegrepen door een van die verrukkelijke mannen daar?
Ja dit. Ik woon tegen Limburg maar is meteen een ander taaltje...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, Brabant is niet hetzelfde als Limburg.....echt nooit
Al 69xquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je al in je kruis en kontje gegrepen door een van die verrukkelijke mannen daar?
buitenlanderquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dit. Ik woon tegen Limburg maar is meteen een ander taaltje...
quote:
quote:
quote:
mooiquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt een partij donker hier.
En mensen uit Venlo zullen beweren dat iemand uit Geleen een ander taaltje praat. Maar het is gewoon een pot nat.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dit. Ik woon tegen Limburg maar is meteen een ander taaltje...
Nee dat is toch echt niet zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
En mensen uit Venlo zullen beweren dat iemand uit Geleen een ander taaltje praat. Maar het is gewoon een pot nat.
Toen ik dat keek dacht ik ook wat een tokkie achtige mensen maar was best wel grappig.🤣😂😅quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:47 schreef ToT het volgende:
Film eindelijk afgekeken.
Godskolere, ik had echt niet verwacht dat ik hem ZÓ leuk zou vinden!
En dat was Turbo he, binnenkort Nitro.
Waarom nemen jullie dat/mij toch allemaal zo serieus. Je zou je bijna gaan afvragen of er toch niet een kern van waarheid in zitquote:
Het is ook gewoon waar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie dat/mij toch allemaal zo serieus. Je zou je bijna gaan afvragen of er toch niet een kern van waarheid in zit
Prachtig weer iddquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat het vandaag weer mooi weer was? Dat is zeker waar.
Omdat ik weet dat ze 20 km verderop anders praten misschien?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie dat/mij toch allemaal zo serieus. Je zou je bijna gaan afvragen of er toch niet een kern van waarheid in zit
bolkquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat ze 20 km verderop anders praten misschien?
Het is een week geleden weer begonnen hoor, alleen is het nu in KPD ipv ONZ. homijn staat momenteel 1ste.quote:
No shit sherlockquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat ze 20 km verderop anders praten misschien?
Apart niet gezien...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een week geleden weer begonnen hoor, alleen is het nu in KPD ipv ONZ. homijn staat momenteel 1ste.
Ik welquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Homijn had het speciaal in KPD gestart omdat hij weet dat ik daar geen toegang toe heb
Ik post er gewoon nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
haags ook, maar hij schijnt daar onder een kloon te posten
Leuke woordspelingquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
Gebeurt geen ene kut op kpd tegenwoordig
Hoezo dan één pot nat sherlock?quote:
Heequote:
Zit in tuin.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
Het is nu echt lekker buiten hier met 21 graden
Mijn "Kriek - American wild ale fermented with morello cherry" is een stuk kouderquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
Het is nu echt lekker buiten hier met 21 graden
Heb alleen een keer een kriek gedronken van een groot merk, dat was echt goorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn "Kriek - American wild ale fermented with morello cherry" is een stuk kouder
en ik ben normaal niet zo'n fan van bier met fruit, maar deze is wel lekker bitter
Aangenaamquote:
Ik denk dat ik wel weet welke je bedoeld en die vond ik ook niet lekker. Maar dat was al zo lang geleden dat ik wel eens wilde proeven wat moderne brouwers doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb alleen een keer een kriek gedronken van een groot merk, dat was echt goor
Nee nog 3 tot 4 weken weg denk ik. Dan wel een maand vakantiequote:
Lekker man. Plannen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee nog 3 tot 4 weken weg denk ik. Dan wel een maand vakantie
Twee weken naar Roemenië denk ik.quote:
Niet aan mij besteed.. Lig liever op de bankquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet aan mij besteed.. Lig liever op de bank
Meer Al Bundyquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]beetje Homer uit te hangen
Hard om gelachen vroeger. Mooie seriequote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Meer Al Bundyalleen heb ik geen Peggy
Misschien maar goed ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Meer Al Bundyalleen heb ik geen Peggy
Ja net als flodder.. Blijft leuk om af en toe te zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hard om gelachen vroeger. Mooie serie
Ja ik ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor de ONZ Zombie SC meet. Ik mis hexx wel een beetje
Gun jij mij geen Peggy?quote:
Die serie zouden ze nu niet meer kunnen maken, met alle sneeuwvlokjes tegenwoordig.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja net als flodder.. Blijft leuk om af en toe te zien.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gun jou wel een Kelly, maar een Peggy?
[ afbeelding ]
Series als 'too old to die young' en dergelijke gaan toch echt een stuk verder. Maar die zul je niet op de nederlandse publieke zenders vindenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die serie zouden ze nu niet meer kunnen maken, met alle sneeuwvlokjes tegenwoordig.
Moeilijk doen om moeilijk te kunnen doen. Vermoeiendquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die serie zouden ze nu niet meer kunnen maken, met alle sneeuwvlokjes tegenwoordig.
Ah dat ken ik niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Series als 'too old to die young' en dergelijke gaan toch echt een stuk verder. Maar die zul je niet op de nederlandse publieke zenders vinden
Ik word er ook een beetje doodmoe van.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moeilijk doen om moeilijk te kunnen doen. Vermoeiend
Maried with children zat vol met parodieën en dan keer 2. En sommige grappen waren imo helaas flink afgezaagd en sommige scenes waren best goed. Maar misschien zijn sommige mensen te dom om een parodie te herkennen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moeilijk doen om moeilijk te kunnen doen. Vermoeiend
Laten we het er op houden dat de opening een waarschuwing laat zien over 'geweld, grof taalgebruik, nudity en rape'. Het is op amazon prime en iemand in DTS had me er op gewezen. Maar Game of Thrones was ook geen Sesamstraatquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word er ook een beetje doodmoe van.
Oh, toch eens kijken danquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat de opening een waarschuwing laat zien over 'geweld, grof taalgebruik, nudity en rape'. Het is op amazon prime en iemand in DTS had me er op gewezen. Maar Game of Thrones was ook geen Sesamstraat
Liefffquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:08 schreef eNGine10 het volgende:
Nog eentje omdat ik weet dat jullie dat ook willen[ afbeelding ]
eten?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:08 schreef eNGine10 het volgende:
Nog eentje omdat ik weet dat jullie dat ook willen[ afbeelding ]
Morguhquote:
Morguh haagsquote:
Ochtend rustig aan, middag werk. Nu genieten van het onweer. En jij?quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Morguh
Van je vakantie aan het genieten?
Onderweg naar het werk nu maar geloof niet dat ik veel te doen heb. Wil naar de kapper vandaag, hoop dat dat een beetje goed afloopt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ochtend rustig aan, middag werk. Nu genieten van het onweer. En jij?
Lekker man, beetje upskeer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Onderweg naar het werk nu maar geloof niet dat ik veel te doen heb. Wil naar de kapper vandaag, hoop dat dat een beetje goed afloopt.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, beetje upskeer.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is wel m'n angst, dat ze meteen een tondeuse op m'n kop zetten.
Tijd om de winterkleding van zolder te halen.quote:
Ben er wel klaar mee idd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd om de winterkleding van zolder te halen.
Lekker manquote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jou kan het nog gerust 33 graden worden vandaag.
Zo voelt het welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd om de winterkleding van zolder te halen.
Ideale temperatuurquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon 20-25 graden, dat is prima.
En een hoop regenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het lijkt nu op een onweersdagje
Lekker man, hoe meer hoe beterquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat valt tot nu toe nog mee, gisteren was het echt een wolkbreuk
Lekker bootje varen door de straatquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, hoe meer hoe beter
Was het zo ernstig ja?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker bootje varen door de straat
Gisteren niet, maar dat is wel ooit geweest ja.......moest ik van de ene cliënt naar de andere door het water wat tot halverwege m'n onderbeen kwam.......quote:
Dat maak ik hier nou nooit meequote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gisteren niet, maar dat is wel ooit geweest ja.......moest ik van de ene cliënt naar de andere door het water wat tot halverwege m'n onderbeen kwam.......
Leukquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker bootje varen door de straat
Jammer is dat.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo extreem is het hier helaas nooit
Liever ook niet, kon m'n schoenen weggooien daarnaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat maak ik hier nou nooit mee
Is ook niet echt goed voor auto'squote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Liever ook niet, kon m'n schoenen weggooien daarna
Ook dat inderdaad........quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook niet echt goed voor auto's
Zet voor mij ook even.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar eerst koffie nu.......
Lekkerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar eerst koffie nu.......
NIKS ERVANquote:
KORT LONTJE HEquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd
Ga maar snel naar de kapper. Misschien knipt ie wel een stuk van je lontje af.quote:
45 cm is lont genoeg dus kan wel wat missenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga maar snel naar de kapper. Misschien knipt ie wel een stuk van je lontje af.
Dit is lief.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Doe eens lief tegen elkaar boys......
Jawelquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Liever dan dit wordt het niet?
Ben wel benieuwd na gisteren inderdaadquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker die etappe vanmiddag
Wat een watjesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker die etappe vanmiddag
Jullie zouden zelf één etappe niet eens kunnen fietsen, maar jullie noemen die renners wel watjes?quote:
Het is niet echt knap of zo, met behulp van doping.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jullie zouden zelf één etappe niet eens kunnen fietsen, maar jullie noemen die renners wel watjes?
Zo flauw dit........quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is niet echt knap of zo, met behulp van doping.
Motortje in het frame genotquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is niet echt knap of zo, met behulp van doping.
quote:
Goedemorgen kopjequote:
Hey Engiequote:
Even relaxen is niks mis meequote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey Engie
Ja, ik ga net als vorig weekend niet zoveel doen. Maar is even niet erg, want ik ben helemaal kapot van deze week werken. En dan werk ik volgende week ook nog eens over
En jij, nog leuke weekendplannen?
Gewoon chilling mode: ON vandaag dan!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:28 schreef eNGine10 het volgende:
Even relaxen is niks mis meekan ook wel wat rust gebruiken eigenlijk.
Morgen naar het strandvorige week niet gelukt vanwege de kater en minder weer maar morgen 28 graden dus ga vanavond rustig aan doen
Hele dag pyjama aanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon chilling mode: ON vandaag dan!
Oei, ja katers zijn niet leuk haha. Vroeg me al af of je nou was gegaan of niet. Veel plezier op het strand alvast, maar dat zal best wel goedkomen
Toch niet per dag?quote:
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:43 schreef eNGine10 het volgende:
Hele dag pyjama aan
Jaaa beetje biertjes drinken in de strandbar
Heb geld nodig, en het is mega druk op het werk. Wordt erg gewaardeerd door mijn baas.quote:
Neee haha. Normaal is dinsdag mijn parttime dag, maar ga aankomende dinsdag gewoon een volle dag werkenquote:
Had je volgens mij al een keer uitgenodigd om mee te gaanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij snapt het
Oh lekker hoor, dat heb ik echt in geen eeuwen meer gedaan
Altijd lekker op het einde van de maandquote:[..]
Heb geld nodig, en het is mega druk op het werk. Wordt erg gewaardeerd door mijn baas.
[..]
Neee haha. Normaal is dinsdag mijn parttime dag, maar ga aankomende dinsdag gewoon een volle dag werken
DAN BETAAL IK OOK NERGENS MEER VOOR!quote:
Ohja dat was jijquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:02 schreef eNGine10 het volgende:
Had je volgens mij al een keer uitgenodigd om mee te gaan
[..]
Altijd lekker op het einde van de maandweet je weer waarom je je hebt lopen uitsloven
Ja dat heeft ook wel iets. Maar nu ik wat meer vaste kosten heb die allemaal begin van de maand afgeschreven worden vind ik maandelijks juist weer prettiger.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ohja dat was jij
En niet als je net als ik wekelijks wordt betaald. Heerlijk is dat, elke week weer geld op je bank gestort krijgen
Kan ik mij voorstellen ja. Ik heb mijn moeder verteld dat ik wil gaan oriënteren om op mijzelf te gaan wonen (moet het mijn vader nog vertellenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:19 schreef eNGine10 het volgende:
Ja dat heeft ook wel iets. Maar nu ik wat meer vaste kosten heb die allemaal begin van de maand afgeschreven worden vind ik maandelijks juist weer prettiger.
En wat zei je moeder?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen ja. Ik heb mijn moeder verteld dat ik wil gaan oriënteren om op mijzelf te gaan wonen (moet het mijn vader nog vertellen), dus dan krijg ik dat tegen die tijd ook. Heb alleen niet de keus om het eventueel ook maandelijks te krijgen. Maar ach, zal wel goedkomen
Had echt verwacht dat ze panisch zou worden en huilen, maar ze ziet dat ik er aan toe ben. En ook de redenen waarom ik het wil. Ze was heel begripvolquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:41 schreef eNGine10 het volgende:
En wat zei je moeder?zelfde regio wel neem ik aan? Wel lekker, een eigen plekje
Ah dat is fijnquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had echt verwacht dat ze panisch zou worden en huilen, maar ze ziet dat ik er aan toe ben. En ook de redenen waarom ik het wil. Ze was heel begripvol
Ja, wel zelfde regio ook ivm mijn werk. Ik moet al zo vroeg op
Lekker ja. Nog nooit echt gehad. Heb wel een jaar bij mijn ex gewoond, maar heb hier thuis duizend keer meer vrijheid als dat ik bij hem had
Daar is dit topic toch voor, of niet dan?quote:
Mijn vader ook wel. Heb een hele goede band met mijn ouders, hij zal het wel meer kut vinden dan hij wil toegeven waarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:54 schreef eNGine10 het volgende:
Ah dat is fijnen je vader is ook zo begripvol denk je?
Ik ben toen ik weer een paar maanden thuis woonde door m'n pa bijna het huis uitgejaagddat ging echt niet meer. Woon nu 5 min lopen bij ze vandaan en kom er bijna dagelijks als ik thuis ben.
Klinkt als een gezellige situatie met je ex
Ja die band is nu wel weer goed maar het helpt dat ik vaak weken weg ben. Heb lieve ouders hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn vader ook wel. Heb een hele goede band met mijn ouders, hij zal het wel meer kut vinden dan hij wil toegeven waarschijnlijk
Oei, dat is niet goed. Dat heb ik gelukkig niet. Is je band met je ouders nu wel weer goed?
Nee, was het totaal niet. Blij dat ik weg ben
Gelukkig maar. Als je ouder wordt krijg je dat toch, en dan merk je dat het tijd is om te gaanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
Ja die band is nu wel weer goed maar het helpt dat ik vaak weken weg ben. Heb lieve ouders hoor
Maar je zegt dat je thuis veel vrijheid hebt, dat had ik totaal niet.
Moeilijk om iets leuks en betaalbaar te vinden? Ik had toen geluk dat ik nog in aanmerking kwam voor sociale huur.
Succes!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als je ouder wordt krijg je dat toch, en dan merk je dat het tijd is om te gaan
Wel fijn dat je band met je ouders nu gewoon prima is.
Ja, heb ik wel. Moet alleen altijd laten weten als ik ergens heenga, en als ik te lang niets laat weten wordt mijn moeder para
Is erg lastig. Moet me nog gaan oriënteren op de woningmarkt hoor. Geen idee hoe dat precies allemaal zit. Heb me wel ingeschreven op Klik voor wonen, maar is allemaal nog uitzoeken voor mij. Heb daar geen kaas van gegeten
Wat had je?quote:
Precies!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:30 schreef eNGine10 het volgende:
Succes!![]()
Is soms best lastig maar de aanhouder wint
Deel vooral niet. Heb honger en niet echt iets in huisquote:
Nu kan het doorluchten door die gaatjes?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:33 schreef aloa het volgende:
Tering met mijn nieuwe klopboor een paar gaatjes geboord in beton. Wat ging dat makkelijk
Neh, moest even een paar planken ophangenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu kan het doorluchten door die gaatjes?
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Neh, moest even een paar planken ophangen
De gaatjes in je zusje gingen ook makkelijkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:33 schreef aloa het volgende:
Tering met mijn nieuwe klopboor een paar gaatjes geboord in beton. Wat ging dat makkelijk
Dat hoorde ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De gaatjes in je zusje gingen ook makkelijk
Uitsmijtertjequote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat had je?
Kantine is op zaterdag dicht dus had instant noodles. Beetje matig.
Eindelijk de buurvrouw naar de douche kunnen zien gaanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu kan het doorluchten door die gaatjes?
Wilde je dat?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eindelijk de buurvrouw naar de douche kunnen zien gaan
In je pyjama naar de supermarktquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Deel vooral niet. Heb honger en niet echt iets in huis
Whahahaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eindelijk de buurvrouw naar de douche kunnen zien gaan
Jaaaa, heb wel een mooie collectie intussenquote:
Campingwinkel genotquote:
PICS?!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jaaaa, heb wel een mooie collectie intussen
Stokbroodje halen?quote:
Zelf nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met je plee-rol de camping over
Heb nu deze aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nu deze aanWat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
De foto is gedraaid, maar het is mijn pyjamabroek.quote:
Oh. Leuk.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De foto is gedraaid, maar het is mijn pyjamabroek.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nu deze aanWOEF WOEFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |